Šta je novo?

Tramvaji

Немојте се превише заваравати, јер доста тога зависи и од квалитета шина, који је, у већем делу, очајан. Бука самих електромотора трамваја ће бити драстично смањена, али сам целокупан звук при саобраћају на београдским шинама ће бити веома занимљив, поготово на Дорћолу, Војводе Степе и тд. (ако тамо буду возили, наравно). На Булевару би резултат могао бити солидан.
 
vucko":us846qzx je napisao(la):
Koliko primecujem najvise je smanjena buka onog kloparanja koje kod nasih tramvaja cini da zvuce skoro kao vozovi.
Kloparanje dolazi od loše povezanih šina, koliko je meni poznata. But thain again, možda grešim.
A uticaj šina najlakše vidiš na vozovima koji dolaze u Beograd, i koji znaju da budu dosta bučni, ali u momentu kada prelaze preko novog nadvožnjaka na Novom Beogradu i još malo po novosređenom nasipu - ne čuješ ih ništa, kao da lebde.
 
Jel ce vrata otvarati vozac ili mi sami :D. Ja mislim da je mnogo bolje da mi sami otvaramo
 
BadMan":17oidb7h je napisao(la):
Joj, glasanje na Đilasovom "Blic" sajtu... Sjajan PR...
Tako je bilo i glasanje za sadjenje novog drveca,platani imase preko 60% glasova pa je formirana komisija za izbor.Ne verujem da ce ovo imati znacaja.Verovatno ce i sada formirati komisiju za biranje enterijera. :p
 
Bogami, budimpeštanski Combinosi nisu tihi, a ni mirni na šinama koliko sam očekivao. Zapravo, u Pešti i na mostu jesu, ali u Budi... Ne baš.

Tako da kontam da su šine u pitanju.

Meni se škola (VIŠER na Voždovcu) trese kada prođe katica ispod.
 
Sine u Vojvode stepe su raspad,a zato se i sine stavljaju na sredinu ulice zbog vibracija,ali nsita od toga u Vojvode stepe
 
Опа, КАФ-ов трамвај за Београд дизајнирао је Ђуђаро. :gobb:
 
Свака част за трамваје КАФ, прелепи су, али ако су они из ГСП наручили онакав криминалан распоред седишта на БГ вартијанти, е то је већ много лоше. Надајмо се, да је то само и само рендер, јер у супротном, биће зезања у шпицевима.
 
Ma samo da ih održavaju kako valja.

To je ovde na forumu već 100 puta pisano - džaba im sve ako počnu da lepe izolirkom i budže delove koji nisu komplementarni.

Da napravimo neku monitoring "jedinicu" kad stignu?
 
+1

Samo da izbegnemo ikarbus sivilo :p

Ako nam budu 2+2 sedista nagrabusili smo jer se kod nas tramvaj koristi kao metro a ne jedan vid saobracaja.Treba mnogo vise stajacih nego sedecih mesta.
 
Nebitno koje ce boje biti enterijer. Bitno je da bude funkcionalan i cisto (ovo drugo najvise zavisi od nas putnika). Jedini odgovarajuci raspored sedista je 1+1, bez obzira sto je CAF siri 120 mm od Katica.
 
Senke":1tl8lznt je napisao(la):
kopmania":1tl8lznt je napisao(la):
Jel ce vrata otvarati vozac ili mi sami :D. Ja mislim da je mnogo bolje da mi sami otvaramo
Bilo bi dobro da mi sami otvaramo.
Možda je dobar sistem kakav je u Beču, gde je to rešeno na oba načina. Vozač ukoliko primeti gužvu na stanici otvara sva vrata, u suprotnom pritiska taster i to prepušta putnicima.
 
amm8990":2iu5y4ak je napisao(la):
Senke":2iu5y4ak je napisao(la):
kopmania":2iu5y4ak je napisao(la):
Jel ce vrata otvarati vozac ili mi sami :D. Ja mislim da je mnogo bolje da mi sami otvaramo
Bilo bi dobro da mi sami otvaramo.
Možda je dobar sistem kakav je u Beču, gde je to rešeno na oba načina. Vozač ukoliko primeti gužvu na stanici otvara sva vrata, u suprotnom pritiska taster i to prepušta putnicima.
Ljudi se kod nas i dan danas zbunjuju sa onim zelenim Bazelcima...ne smem ni da pomislim sta bi ispalo da se uredi tako kao u Becu :D
 
Pa ne, nije komplikovano, i u Beču se jednostavno uvek stiskaju tasteri, bez obzira što će šofer otvoriti vrata. Inače, problem na Bazelcima je u tome što ti tasteri nisu baš adektvatno obeleženi kao u Beču. Možda to u Švajcarskoj nije toliko neophodno, ali recimo kod nas ljudi pritiskaju te tastere tek kad se vozilo zaustavi, neznajući da mogu pre da pritisnu taster i da će se vrata potom sama otvoriti kada tramvaj stane :) U suštini, da je postojao neki zvučni signal i vizuelni da je prenotirano zaustavljanje i otvaranje vrata (kao u Beču) situacija bi bila drugačija.

Taster na starim tramvajima sa jasnim naptpisom posle pritiskanja
p1012823.jpg


Taster na novom, propraćen zvučnim signalom i ove crvene lampice oko tastera se aktiviraju, mislim da u nekim se upali još "Zug halt", u autobusima "Wagen halt" i sl.
p1012716.jpg
 
sine na Vojvode Stepe su kako je bilo price trebale menjati i bukvalno cela ulica pre nego dodju ovi CAF tranvaji.Nadam se da ce se to ipak dogoditi,ali je jasno da ce prvi trambalaji prolaziti bul. kralja aleksandra i pozeskom.
 
Jedno pitanje ako neko zna da mi odgovori:

Imam li pravo da trazim refundiranje novca od karte kupljene u nocnom prevozu i koja je procedura, buduci da tramvaj nije nailazio u periodu 23:20 do 00:15?
GSP-u sam pisao u 2 navrata al se nisu udostojili da mi odgovore.

U tom periodu tramvaj na liniji 7 ima vrsni period od 10 minuta, sto ce reci da nisu ostvarili zadnja 3-4 polaska sa nbg-a ka ustanickoj.
 
Vrh