Šta je novo?

Tramvaji

Треба распоредити трамваје по линијама, да из далека знаш шта ти долази, и да има неког реда.
Значи, швајцарце на једну линију, ЦАФ на неку другу, а остало катице.

3 је одлична за швајцарце, а 6. за ЦАФ.
 
3 nije dobra za svajcarce jer nije potreban tramvaj sa prikolicom na njoj. Za sada su rasporedjeni na 9 i 12, i to na 9 idu sa prikolicama koja imaju cetvorokrilna vrata, a na 12 sa kliznim vratima.

Jedno vreme su isli Svajcarci na liniji 10, ali su vraceni na 9.

6 je nedovoljno popunjena d abi na nju isao CAF, on ce ici na 7 i 12 verovatno.
 
Bila bi fora da toliko licitiramo a na kraju ne stigne il ga stave na neku imbecilnu liniju tipa 14
 
Kad smo kod tog sistema raspoznavanja, u Petrogradu, kako bi olakšali ljudima koji slabije vide na tramvaje su namestili i oznake u boji, tako da i iz daleka možeš da vidiš da li je to ta linija koju čekaš. Evo sličica:
362320.jpg

331789.jpg

326983.jpg

254857.jpg

317911.jpg

258300.jpg
 
Матеја Бељан":46drpz6w je napisao(la):
3 nije dobra za svajcarce jer nije potreban tramvaj sa prikolicom na njoj. Za sada su rasporedjeni na 9 i 12, i to na 9 idu sa prikolicama koja imaju cetvorokrilna vrata, a na 12 sa kliznim vratima.

Jedno vreme su isli Svajcarci na liniji 10, ali su vraceni na 9.

6 je nedovoljno popunjena d abi na nju isao CAF, on ce ici na 7 i 12 verovatno.
Извини, ја сам нешто друго замислио у глави. :lol:
Садашњем стању мој предлог не одговара.
Што се тиче швајцараца, њихове приколице су јако лоше, ем бучне, ем губе струју. Ја бих то све расходовао. У том случају, могу на 3. Некако ми иде тај модел и зелена боја уз тројку. Осим тога, када стигну ЦАФ, мислим да неће имати потребе да се задрже те приколице.

За Булевар смо говорили о смањењу броја линија. Мој предлог је био да се кроз Булевар остави само линија 6 са честим тактом и ЦАФ трамвајима. Они ће бити трамваји са највећим капацитетом у БГ-у па би баш легли на такво решење Булевара. Такође, мислим да једино на Булевару не би имали проблема ни са једном станицом (мислим на њихову дужину).
 
Ne, nikako ne rashodovati te prikolice! Zar se švajcarcima ne smeta i još uvek se voze u njima, a nama smetaju. A to što gube struju, to je samo kada tramvaj prelazi preko sankcionara, to onako daje gušt vožnji njima :cool: Inače, najstarije prikolice su napravljene 1947. godine :grand: Takođe, interesantno je da u Bazelu ovi tramvaji rade i kao udvojeni:
145188.jpg
 
vucko":2tamfxxl je napisao(la):
Bila bi fora da toliko licitiramo a na kraju ne stigne il ga stave na neku imbecilnu liniju tipa 14
Desavalo se da na nju stave upareni tramvaj, ali to nije toliko nelogicno, spaja dva opterecena kraja
 
Meni izgleda kao da su na stanici i da su parkirani tj zaustavljeni jedan iza drugog dosta blizu. Cini mi se da i jeste stanica jel kod drveta je stub sa nekom tablom pa ko zna :)
 
Wile E. Coyote":3k4n0ksc je napisao(la):
Занимљиво, на оба трамваја је подигнут пантограф.
I u Pragu je tako, naše Katice imaju malo drugačiji sistem, pa zato je dovoljan samo jedan pantograf. Slično i sa Gorbačovima na Beovozu, kada su stigli i na prikolici i na drugom delu su bili podignuti pantografi, a kada su modifikovani sa našom elektroopremom sada radi samo jedan, kažu da je tako bolje :)

Takođe, primetite da svi naši tramvaji gotovo od samog početka imaju polumakazast Minel pantograf, koji se pokazao kao bolji, jer se sada samo takav i koristi, za razliku od ovih makazastih sa slike.
Prag
372661.jpg
 
amm8990":22128gmh je napisao(la):
Takođe, primetite da svi naši tramvaji gotovo od samog početka imaju polumakazast Minel pantograf, koji se pokazao kao bolji, jer se sada samo takav i koristi, za razliku od ovih makazastih sa slike.
Уствари, одувек су наши трамваји имали овакве пантографе. Пре тога су биле тролне мотке, а замена је извршена (ако ме памћење добро служи) негде на прелазу из 1970-е у 1980-е.
 
Матеја Бељан wrote:
......,, За Булевар смо говорили о смањењу броја линија. Мој предлог је био да се кроз Булевар остави само линија 6 са честим тактом и ЦАФ трамвајима. Они ће бити трамваји са највећим капацитетом у БГ-у па би баш легли на такво решење Булевара. Такође, мислим да једино на Булевару не би имали проблема ни са једном станицом (мислим на њихову дужину). ,, ..

Ma kakvi , ja ,,vidim,, da ce od okretnice tek da usledi širenje ne toliko u pravcu vec u levo i u desno
Levo ka Mirijevu (možda kroz neki buduci auto tunel,) pa pravac ka šinama kod N. groblja
Desno nizbrdo da se spoji sa šinama Trošarine

Oba viđenja idu ka pravljenju kružnica koje se seku sa osnovnim krugom ,,2,,
znam da cu ovim da izazovem negodovanje ,,merto-kluba,, ali mislim da je tranvaj simbol Beograda kao što je i San Franciska :gobb:
a pritom 80 posto vec postoji i 80 posto je jeftinije i 80 brže ostvarljivije i 80 posto .....i treba samo tranvajsku mrežu širiti
 
To moze negde gde nece budale ici po sinama. Treba mi 20 minuta da prodjem autokomandu sa tramvajem iz pravca grada ka vojvode stepe. Zato sto pametni tamo zakrce ulazak tramvaja.. Izemti onda tramvaj.
 
boca-ica":131zz8sq je napisao(la):
znam da cu ovim da izazovem negodovanje ,,merto-kluba,, ali mislim da je tranvaj simbol Beograda kao što je i San Franciska :gobb:
a pritom 80 posto vec postoji i 80 posto je jeftinije i 80 brže ostvarljivije i 80 posto .....i treba samo tranvajsku mrežu širiti
То нас је и довело до овог хаоса. Прво метро, па онда ширење трамвајске мреже, јер у противном, метроа никад неће бити (а као да ће га овако па бити. :bash:)
 
Najsavremeniji tramvaji na proleće u Beogradu »

07. Februar. 2011 | 12:45, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Na gradskim ulicama svakodnevno je oko 150 tramvaja, a kako kažu u GSP-u, tramvajski saobraćaj do sada se pokazao najefikasnijim.


U tom preduzeću na proleće najavljuju nove, najsavremenije tramvaje koji će moći da prime oko 242 putnika. Prvi probni tramvaj stiže u Beograd u maju.
 
Brate, CAF kroz Vojvode Stepe?

Ako imaju malo zdravog razuma, neće ih staviti na 9. Razlupaće ih tamo.
 
Na Novom Beogradu je kako kad sve zavisi od samog vozaca ima onih sto daju gas pa su brzi a ima vozaca koji se bas vuku .Semafori su jako losi za tramvaj mislim da su ga namerno tako pravili da bi tramvaj stajao na svakom skoro semaforu od pocetne stanice u bloku 45 pa do buvljaka on ne stane eventualno na jedan dva semafora na sve ostale staje .Nije mi jasno zasto ne regulisu taj semafor za tramvaj da bude kao i na Bulevaru pa ti semafori upravo usporavaju tramvaje barem na Novom Beogradu :(
 
Vrh