Šta je novo?

Tramvaji

nikada trojka nece proraditi kao i 11-ica
 
troojka ce u januaru ili februaru,a do nove god se zavrsava ona raskrsnica bas slikase na trasi 3ke na topcideru pre neki dan uslikanu novu kontaktnu mrezu :kk:
 
To je pitanje kada ce trojka ponovo da proradi. Cuo sam informaciju krajem 2011. Na gsp forumu je jedna clanica, inace zaposlena kao vozac u GSP-u, napisala da je bilo neke price da je vise nece pustati.
 
sipak.jpg
 
Sumnjam da će skoro puštati, a ako je puste biće na kratko - ne znam koliki će bitivremenski razmak između završetka "Careve ćuprije" i početka proširivanja Rakovičkog puta u bulevar (što podrazumeva i izmeštanje tramvajskih šina)
 
Не мора да значи да ће измештати шине, можда ће само доградити траку са друге стране.

А можда ће и ту да промене шине и ставе асфалт. :rant:
 
e ako tu stave asfalt, onda Điki može slobodno da pakuje prnje. traka sa druge strane.... od Topčidera do raskrsnice sa Pere Velimirovića tramvajske šine su u proseku udaljene 6 m od puta (negde ide do 10 m, a na par mesta se sužava do 2 m). odatle, pa posle do kraja pruga je odmah uz put. drugi problem je gde staviti drugu traku od te raskrnice. jer nekih 500 m odatle već kreću zgrade, a od raskrsnice sa Vareškom je IMR
 
s obzirom da nasi "drugari" iz urbanistickog zavoda rade plan sa maksimalnim prioritetom sve je moguce,zivi bili pa videli
 
Ne vidim razlog za ukidanje trojke, obzirom da trasa već postoji, da će biti tramvaja kolko god oćeš i da je jeftinije poterati tramvaj nego bus..

Osim ako misle na to da neće da puste trojku dok se sve pristupne saobraćajnice ne završe..
 
Pa nece ukinuti tramvaj za Knezevac, jer da su hteli, ne bi gradili sine. Al ta linija je jadna mnogo... ne znam kako je poboljsati. Jedino ako se tu napravi bulevar, pa pocne neka gradnja. Mislim da bi to bilo dobro resenje, sa nekim 10-15 spratova visokim zgradama uz bulevar, a sa strane nesto nizim
 
Ta linija može da bude izuzetno smislena ako se reši da se pravi naselje na mestu sadašnje industrijske zone. Taj prostor ima svu osnovnu infrastrukturu za gradnju, tramvaj, ima blizinu voza, imaće bulevar, ima dosta postojećih stvari u relativnoj blizini i dobar izlaz na kružni put i buduću obilaznicu, jeste malo dalje od centra ali to nije toliki problem.

Prostor u blizini železničke stanice je ogroman i odlično povezan sa svim delovima grada. Prostor odmah s druge strane stanice je prilično retko naseljen, uz jednu normalnu ulicu može da se popuni zgradama. Marička i Slavka Rodića su već prilično izgrađene, a nove zgrade stalno niču. Livnica , DMB i ostale fabrike dalje uz Topčiderku zauzimaju ogromnu površinu, a dobar deo nje je neizgrađen.

Nije čak potrebno ni da se izmesti kompletna industrijska zona, problem su samo fabrike zagađivači, koje su uglavnom propale bez šansi za oporavak (osim Livnice, kažu da je ona najveći problem za takve stvari). Ne znam gde drugde može da se napravi veliko naselje koje neće potpuno zagušiti postojeću infrastrukturu (ili bar onu planiranu za blisku budućnost, pošto uz novi bulevar i sređen tramvaj ni ovde neće biti preopterećenja saobraćajnica)
 
Tu bi bilo fenomenalno stambeno naselje, ali zar nisu oslucili da i IMT sele sa NBG-a tu? To znaci da ce se industrijska zona zadrzati.
 
Koliko sam shvatio, hoće i IMT i IMR da sele na neko treće mesto..
 
videh danas da su očistili šine duž rakovičkog puta i topčidera (koje su bile pune blata ičega već od nekorišćenja), mada ne znam zašto, brzo će se to ponovo nagomilati
 
da slucajno ne stave uskoro trojku to bi bilo prosto neverovatno
 
Vrh