Šta je novo?

Tramvaji

Za 14 se slazem da je gotovo beskorisna linija.
Medjutim, jako je diskutabilno ostaviti na Bulevaru samo jednu liniju, jer iako si naveo takt od 5 minuta, to bi napravilo haos. Kazem, iz iskustva, jer svakodnevno koristim linije kroz Bulevar. Sa ovolikim brojem linija, takt polaska sa terminusa Ustanicka retko kad predje 2 minuta, a svaki tramvaj je krcat. Kada se desi neko iskakanje i takt polaska poveca na 5 minuta, u tramvaj se jedva udje.
 
6-ica krpi 7icu najvise kad su guzve u saobracaju.Takt od 5 minuta mi zvuci nerealan za sedmicu dok ne dozivimo belam ili prosirenje bulevara od cvetka do ustanicke.14 jeste slaba,mada ne bih rekao da je beskorisna.
 
ja bi na 7 i 9 stavio kombinovano švajcarce i CAF-ove (tipa po pola), i par CAF-ova na 13 kada ona krene preko mosta

vucko":ls1sqj1v je napisao(la):
14 jeste slaba,mada ne bih rekao da je beskorisna.
potpuno je beskorisna od Slavije do Banjice
 
dare":3stn6han je napisao(la):
za 13 sam se obradovao sto ide do bloka 45 zivela 13-ica :)
To je jako lepo i ja sam se obradovao kad su je premestili, ali sam posle 2 meseca shvatio koliko nedostaje 11-tica, i koliko je jadno što preko kalmegdana sada ide samo 2.....

Podsećam da je povod za 13 na Novom Beogradu bila rekonstrukcija gazele.
 
Матеја Бељан":39jc1sfn je napisao(la):
7: takt 5 minuta - CAF (svi CAF-ovi)

Tako bi Bulevarom isla samo linija 7, ali sa pouzdanim taktom i visokokapacitetnim vozilima. Drugi krak te linije bi opsluzivao NBG, a 13 bi bila ...
Slabe tačke su "tramvajski most", Karađorđeva, Resavska i "gornji" deo Bulevara... Moraš ostaviti bar 6icu samo zbog rezervne varijante, pa makar i saobraćala u 15min intervalu (lepo reče Vučko). I morao bi interval u špicu da bude još kraći (3 minuta recimo ili možda 4).
U tvom scenariju, ostavljaš NBGD sa samo jednom linijom (ukoliko se 13ica vrati na svoju staru trasu), ali ovo i nije preterano bitno. Ako se nešto nepredviđeno desi, tramvaji nemaju "obilaznu" varijantu za razliku od drugih vidova prevoza.
 
Pa napomenuo sam 5 minuta interval, ali CAF tramvaji, koji ce biti kapaciteta skoro kao 3 katice. Al moze da ostane i 6 recimo, samo da ide do Omladinskog
 
Ukupni takt na Bulevaru mora da bude ispod 5 minuta (dakle sa svim linijama zajedno) jer se zaista mnogo ljudi vozi samo po Bulevaru (dugacka je to ulica, sa mnogo toga u njoj i oko nje). Zato je i linija 6 vrlo korisna. Ne razumem zasto bi se ukidala linija 5. 14 je korisna utoliko sto je jedini direktan tramvaj od Ustanicke do Slavije.
 
Матеја Бељан":1cld2k5a je napisao(la):
Tako bi Bulevarom isla samo linija 7 (...)Posto cemo imati SMART kartice, presedanja ce biti moguca
naravno podrzavam, sa sve taktom 2/3 minuta, jedna jedina linija kroz Bulevar i Jurija Gagarina sa jakim pouzdanim taktom, samo jedna linija na okretnici, nema vise gomilanja tramvaja i dugih cekanja. A isto to uraditi i na drugim pravcima. Resavska i Stari Savski Most zatvoreni za automobilski saobracaj, raj za tramvaje.

A na vozilo staviti kljun kao na parnim lokomotivama pa ako mu se na putu nadje bahato parkirani auto samo ga smakne bez usporavanja
:D
 
14 direktna veza sa Slavijom koju ces da cekas najmanje 17 minuta? Moja ideja je da se sa malim brojem pouzdanih linija i presedanjem ostvari sto brrza veza izmedju tacke A i tacke B.
 
Po meni dovoljno je 4 linije pa da se pokrije cela mreza i da se sa jednim presedanjem svuda moze stici, presedanje nije strasno kada linije imaju jak takt, nesto kao metro mreza (naravno ne mislim da tramvaj moze da zameni metro).
 
Ali ipak bih ostavio 10 jer je ona jednim delom ima samostalnu trasu, i povezuje vazne delove grada, pa je dobra alternativa dvojci. A da se ne bi gomilale desetke, ostavio bih i 9 do Pristanista. 13 svakako ostaje, ali novim mostom, i naravno, jadna trojcica.
 
Sadasnje 7, 10 i 12, nepromenjene a do zavrsetka mosta 3. do Beka preko Karadjordjeve a 10. do Pristanista preko Dusanove. Cela mreza pokrivena, maksimum 1 presedanje (sve linije se seku).
Kada se zavrsi most , ili 3. preko njega (Knezevac-Blok 45) ili peta linija B. Brdo - Blok 45 obe okretnice cini mi se dozvoljavaju prestrojavanje. Verovatno postoji i bolje resenje ali ovo je jedna mogucnost koja zadovoljava kriterijume.
 
Malo skrecem temu,ali pokusavam da zamislim caf-ov tramvaj u resavskoj ili beogradskoj i iskreno receno ne ide mi.Toliki tramvaj u onolickoj ulicici,ne znam kako ce i koliko da sire stanicu u beogradskoj,ima li neko nekakve ideje?
 
vucko":3jdlertj je napisao(la):
6-ica krpi 7icu najvise kad su guzve u saobracaju.Takt od 5 minuta mi zvuci nerealan za sedmicu dok ne dozivimo belam ili prosirenje bulevara od cvetka do ustanicke.14 jeste slaba,mada ne bih rekao da je beskorisna.
Јој, не призивај белам... :D
 
@vucko
Ako se izmesti automobilski saobracaj, a sa tim i parking mesta iz Resavske, pesaci dobiju nazad siroke trotoare a CAF zuji po sredini, da vidis kako ce lepa da bude ulica :cool:

modern-tram.jpg


mozda ovo nije CAF ali je ulica gabarit Resavske
 
Као и Булевар Витоша у Софији, с тим што и ако се аутомобили протерају из Ресавске (у шта се искрено надам), и даље неће бити нешто спектакуларно широки тротоари.
 
Poenta 7. nije u povezivanju blokova i Ustanicke. Kad god sam hteo na u blokove, isao sam na 17 do Sava centra a onda presedao na 95 ili tramvaje. Brze je dva do tri puta. 7. opsuzuje Bulevar, i povezuje Vuk sa blokovima. Zbog toga bi pre trebalo 7 preusmeriti na Omladinski, a kroz Bulevar zadrzati 6 sa taktom od 3 minuta(uparene katice ili CAF)

Ovo je bolje resenje, jer npr. ukoliko se desi neka havarija na trasi sedmice ceo Bulevar ostaje bez ikakvog prevoza. Ostavljanjem 6 na Bulevaru, dobija se lokalna linija na cijoj trasi gotovo da i ne moze biti haosa, a ukoliko ona stane, ne stvara problem NBG-u
 
stf, ima smisla ovo što pričaš, mada je za to možda bolje sačekati najavljeno sređivanje Ruzveltove..
 
Hoce li CAF-ovi tramvaji imati vrata sa obadvije strane? Znam da to Bg nije trenutno potrebno zbog postojecih okretnica.
 
Zastose svi toliko plasite havarija? Postoji okretnica na Tasu i stagod da se desi tramvaji koji se nalaze na Bulevaru mogu da se skrate do Tasa... Kada budemo imali elektronski sistem upravljanja saobracajem to ce biti jednostavno
 
Ne damo 7icu!

Sacuvajmo sedmicu!!! :lol:

Jasno je da je nece biti u tom obliku kad dobijemo metro most,pa cak i bez metroa,onda bi mogla ici do zeleznicke stanice.
 
i ja sam razmisljao o tome koliko bi bilo bolje da se samo 6ica koristi u bulevaru, i 5ica. a da se recimo uvede linija banjica tasmajdan, i da na tasu uvek stoji jedna 14ica koja prima putnike dok ne dodje druga i tako u krug. al onda bi trojku trebalo okretati negde drugde
 
Vrh