Тако је рађена Јурија Гагарина у самом старту. Чуди ме да нигде више кад су ремонтовали пруге није урађено баш тако (стајалиште се издиже, али не до степеништа и са малим размаком).Felipe":2d4l38zf je napisao(la):Na nekim stajalistima se kolovoz izdigne, pa imate utisak da je tramvajska mreza blago ukopana (mozda desetak centimetara), te je izlazak iz tramvaja moguc za sve - stare, roditelje sa kolicima, invalide...
Vidis, zaista dobra ideja. Mada ne vidim njene prednosti u odnosu na izdignutu. Trosak i efekti su isti.Felipe":1sgstp71 je napisao(la):A, sto se tramvajskih bastica tiche, kada ih vec spominjete, upravo suprotno. Na nekim stajalistima se kolovoz izdigne, pa imate utisak da je tramvajska mreza blago ukopana (mozda desetak centimetara), te je izlazak iz tramvaja moguc za sve - stare, roditelje sa kolicima, invalide... :
Ali nisam rekao da je to rešenje za Beograd. Uzgred, da li bi tebi bilo lepšte da se vozis iznad zemlje i pri vožnji razgledaš grad ili da ideš ispod zemlje :kafa: ? Ajd, sad da te vidim ? :lol:vucko":nkgczyus je napisao(la):LRT-asu!sestokolonasu!!!
Da pojasnimo,ja sam u JovinaGlas prirode":d0e0i3qu je napisao(la):Da li je Jovin zaljubljen u metro, ili je metro zaljubljen u Vucka ili..
Pa..ko im je smetao da kada je zadnjih dve godine rađena rekonstrukcija tramvajskih pruga od 0, da urade širi kolosek barem.. sami su propustili tu šansu te im nije Jovin kriv..Glas prirode":2d66dqh8 je napisao(la):Ljudi zivite li vi u Becu ili Beogradu, znate li kada cemo mi inati 5 metro linija, ako za deset godina dobijemo prvu, i to ce biti cudo,
Znaci ukoliko dobijemo par linija pravog metroa, najveci deo grada ce i dalje pokrivati postojeci oblici prevoza, a koliko je on brz i redovan zna svako ko ga koristi, a posto brzi tramvaj ili laki metro, kako hocete, ipak se razlikuje od tramvaja po nezavisnoj trasi i nesto vecem kapacitetu, zar nije bolje klasicne tramvajske trase, postojece i neke nove, usavrsiti da budu nezavisne i sa prostorom za veci broj putnika, a to znaci sire vagone, siri kolosek, pa to ispadne taj omrazeni laki, gori od metroa, ali izvesno bolji od tramvaja.
Da li je Jovin zaljubljen u metro, ili je metro zaljubljen u Vucka ili..
To im uopšte nije izgovor,mogli su kompletnu trasu do B.Brda i Rakovice da urade po novom sistemu ,pa onda trasu po trasu,tako bi i pristizali novi tramvaji,ionako smo duže vreme bili bez tramvaja dok je trajala izgradnja pruge tako da bi građanima bili sve jedno...medjutim":2v25udbq je napisao(la):2012, i šta da su proširili kolosek, šta da radimo s ovolikim Katicama i sa ukrštanjima nove rekonstruisane i stare mreže?
Da do depoa imamo obe širine koloseka?
Pa po meni ako se pružila prilika da se sve radi iznova što jeste, onda je žrtva straih katica prihvatljiva,neko je loše savetovao Đilasa i ne treba biti expert da se to vidi,linija Nbg-B-Brdo je već mogla da funkcioniše sa širim kolosekom a ljudi bi sa izgrađenim podhodnikom na raskrsnici kod Glavne Ž.S elegantno presedali na uski,a u međuvremenu je i ta deonica sa sve Bulevarom izgrađena kao nova tako da bi već imali 60%mreže sa širokim kolosekom..s obzirom na dosadašnja ulaganja vredelo bi..ali ok ovo daje još veću težinu nameri za izgradnju Metroa,jel bi nas već ubeđivali da imamo Lrt koji funkcioniše sasvim dobro..medjutim":1p86ssas je napisao(la):.. dobro, a šta sa starim Katicama koje mogu da voze još 20 godina minimum? Da rashodujemo i kupujemo nove? Ili da imamo dve paralelne mreže?