ja sam to spominjao, i to ne 250 do 300 nego 250 do 450 U CENTRU, čovek nije pročitao moj post do kraja. i nije da nema nigde u svetu. ima. u Londonu između stanica Embankment i Charing Cross ima oko 200 metara.
Izvinja'em se, mlogo se izvinja'em.Wile E. Coyote":tpvi7dge je napisao(la):Па где ти је +1? Не даде ми. :lol:Minnheima":tpvi7dge je napisao(la):@Wile
+1
Mne sa druge strane strasno zabrinjavaju ljudi koji bi uporno ukinuli tramvaj, kada se zna da je najveci uzas koji se krece gradovima autobus. Jos sam procitao da neko predlaze ukidanje tramvaja na bulevaru, metro da staje na svakoj raskrsnici, a izmedju stanica saobraca autobus!!!!! Sacuvaj me Boze!metropolitan":3nhuhdqj je napisao(la):Hazard je u pravu. Neverovatna je upornost ovih ljudi za koje mi se ranije cinilo da su njihova misljenja vredna paznje, da dokazuju neophodnost tramvaja na gradskim ulicama, a da zanemaruju i preskacu svako razmatranje i primere zasto je tramvaj u jezgru grada ne samo besmislen nego i stetan, naravno samo ukoliko te delove grada pokriva metro koji je nista drugo nego usavrseni tramvaj za milionske gradove.Cak su i trolejbusi, iako su meni drazi tramvaji, savrseniji, jer ne prave zastoje, a koje smo svi mi koji smo se vozili ovde tramvajima dobro zapamtili.
Za pljuckanje po autobusima Williša je dobio +1, pa je red da i tebe častim. Još jedan plus jedan. :kk:stf":1k3cprow je napisao(la):Mne sa druge strane strasno zabrinjavaju ljudi koji bi uporno ukinuli tramvaj, kada se zna da je najveci uzas koji se krece gradovima autobus. Jos sam procitao da neko predlaze ukidanje tramvaja na bulevaru, metro da staje na svakoj raskrsnici, a izmedju stanica saobraca autobus!!!!! Sacuvaj me Boze!metropolitan":1k3cprow je napisao(la):Hazard je u pravu. Neverovatna je upornost ovih ljudi za koje mi se ranije cinilo da su njihova misljenja vredna paznje, da dokazuju neophodnost tramvaja na gradskim ulicama, a da zanemaruju i preskacu svako razmatranje i primere zasto je tramvaj u jezgru grada ne samo besmislen nego i stetan, naravno samo ukoliko te delove grada pokriva metro koji je nista drugo nego usavrseni tramvaj za milionske gradove.Cak su i trolejbusi, iako su meni drazi tramvaji, savrseniji, jer ne prave zastoje, a koje smo svi mi koji smo se vozili ovde tramvajima dobro zapamtili.
Јесте.Minnheima":3lkarlyy je napisao(la):Izvinja'em se, mlogo se izvinja'em.Wile E. Coyote":3lkarlyy je napisao(la):Па где ти је +1? Не даде ми. :lol:Minnheima":3lkarlyy je napisao(la):@Wile
+1
Daklem: @Wille +1
Je l' sad dobro?
Naravno.zidar":1z5ws8ks je napisao(la):Krajem osamdesetih se po Ceraku pricalo da ce se tramvaj produziti od Banovog Brda do Rusnja ibarskom....
Ali dzaba i tramvaj ako nema zasebnu trasu nego se gura sa kolima i autobusima. I naravno, manje stanica.
Taman i da metro prođe Trgovačkom pa ispod Ceraka (a veliko je pitanje i kad će se to desiti i dal će tuda da prođe), to nije razlog da se tramvaj u perspektivi ne produži kroz Žarkovo, pa do jedne okretnice u Belim Vodama (i da se kompletno ukine 51, ako je moguće, tj ako nije prevelika uzbrdica), a drugi produžetak negde u Ceraku, ili čak do pijace na Vidikovcu (koja je odlično mesto za buduće ukrštanje sa trolejbusom).2012":1z5ws8ks je napisao(la):Ne isplati se da se proužava od Požeške,jer za koju godinu Metro prolazi tuda..
I ja mislim da ce biti tako, narocito nakon sto ce sada cela skoro tramvajska mreza da se rekonstruise. Metro ce se graditi prvo tamo gde ce zameniti autobus. Zemun - centar, pravac do autokomande/prokopa, itd. Tj. ako se uopste ikada krene sa nekakvom gradnjom. Metro ce proci u toj varijanti ispod Bulevara u onom trenutku kada bude bilo potrebno da se opet radi rekonstrukcija sina. Pre toga ce verovatno ici na B. Brdo jer je Pozeska radjena pre Bulevara.Мирко":31g2gzsb je napisao(la):Е, то би било толико сулудо, да ја мислим да неће имати "петљу" да то чине, него ће метро у првој фази возити само до Вука. Онда трамвај кроз Булевар у потпуности има смисла...
Хоћеш рећи, коју стотину година... :kafa:2012":1d695dzd je napisao(la):Ne isplati se da se proužava od Požeške,jer za koju godinu Metro prolazi tuda.. :kafa:
Е, то "у међувремену" нас је уништило...zidar":1d695dzd je napisao(la):Nikada to ne moze zameniti metro ali u medjuvremenu nije na odmet.
Da ponovim nešto o čemu se već pričalo, mogućnost tramvaja od Autokomande do Mostara, pored Prokopa.. i eto mesta za presedanje na metro..Мирко":25c8x685 je napisao(la):На жалост, мислим да им Аутокоманда није у плану, што је грешка, посебно јер тако одмах долази до изражаја и постојећа трамвајска пруга за Бањицу. Овако, путници ће морати трамвајем до Славије, а то мења све...
Ja i dalje navijam za metro liniju koja od Vuka ide na Crveni Krst (negde gde bi se okretale sve trole koje se sad zaglavljuju u gužvi, a odatle da ide jedna linija do centra), pa da kasnije sretne Bulevar kod Liona recimo, i iza Cvetka da skrene ka Mirijevu. Onda bi tramvaj dopunjavao metro (kao i trolejbuska mreža), a na najvećem delu puta se ne bi preklapali, sem kod već gusto naseljenog bloka na Lionu, na potezu od Liona do Vuka a i nešto iza Cvetka bi metro svakako bio dve tramvajske stanice daleko.Мирко":25c8x685 je napisao(la):Иначе, трамвај је идеално превозно средство за интеграцију с метроом, због највећег капацитета међу површинским видовима превоза. аутобус је ту веома инфериоран и зато треба форсирати трамвај као допуну метроа. Што се тиче Булевара, било би добро да га трамвај сече или се улива у њега н још неком месту иза Вука. Тога, на жалост, вероватно неће бити.