Sve u svemu, postoje dve opcije za metro u Bulevaru.
1. Jedini nacin da se gradi podzemni metro u Bulevaru je upravo moj predlog da se tramvaj zadrzi, a metro stanice budu redje i samo na najfrekventnijim tackama. Time se dobija ultrabrz metro, tramvaj koji popunjava praznine, a dobice se enormna usteda na gradnji dodatnih podzemnih stanica.Naravno, (ono sto svi zaboravljaju), uvek se mogu dodatno izgraditi podzemne stanice.
2. Predlog druga Hazzarda, da se gradi podzemni metro koji ce imati jednak broj stanica kao sadasnji tramvaj, a da se tramvaj potpuno ukine i bastice pretvore u saobracajne trake. Ovaj predlog jeste odlican, ali za gradove koji mogu toliko da se finansiski isprse. Beogtrad to ne moze, niti ce dugo moci, a ovim predlogom se upravo daju ledja nadzemnoj trasi kroz Bulevar. Zasto? Jes se ukidanjem tramvaja dobija mesto NA Bulevaru. Takodje, gradnjom tolikog broja podzemnih stanica trosak se uvecava za desetine miliona evra. I kao poslednja stavka je i pitanje zasto bacati tolike pare (koje nemamo), za podzemnu trasu, kada se ukidanjem tramvaja dobija potrebni prostor, koji je daleko jeftiniji.
Sve u svemu, ideja druga Hazarda, primenjena u Beogradu, direktno daje vetar u ledja LRT-u na Bulevaru, a to je ono sto svi tako zarko zelimo da nam se ne desi. Sa druge strane, sasvim mi se svidja predlog druga Medjutim, da metro od Vuka skrene na Crveni krst, krece se ispod Gospodara Vucica, pa onda presece Bulevar, kod npr. Mite Ruzica i dalje na Mirijevo. Jednostavno, jer je Crveni krst saobracajni daleko nerazvijeniji od Liona i Starog Konjarnika, a postavljanjem sina na sredinu Bulevara, a eventualnim ukidanjem svih skretanja ulevo(sto je jedno od osnovnih osobina pravih bulevara i avenija), dobija se LRT od sadasnjeg tramvaja, sa 0% troskova.
Sve ostalo znaci da ce se izgraditi metro linija L1 Tvornicka-Vukov spomenik, a za dalje cemo cekati decenijama.