Šta je novo?

Tramvaji

Wile E. Coyote":1tcize5u je napisao(la):
Бојим се да се уопште неће осетити. Прелазно решење би била помоћна окретница код Цветка, али је ван памети радити нешто што би захтевало енормне радове, а било помоћно решење.
Vidis i meni je to palo napamet sinoc. Al onda pomislih, bolje da cutim, neko ce procitati mozda, pa ce se prosiri ideja, pa ce nekome da padne na pamet da to zaista i uradi, i onda cemo dobiti jos jedno privremeno stalno resenje.

Problem sa delom Bulevara od Cvetka, je isti problem kao i sa drugim neuglednim a perspektivnim krajevima u gradu (npr. Slavija) - a to je sto se nista ne radi planski. Znacajni problemi (npr. problem imovine, vracanja imovine, itd.) se ne resavaju, zateceno stanje se bez razmisljanja koristi da bi se islo napred. Tako je izdato tona gradjevinskih dozvola za gradnju 4-spratnica sa stanovima na sve strane po Zvezdari, Vracaru, Paliluli itd. na parcelama gde su prethodno bile jednospratne ili dvospratne porodicne kuce...i to cesto u ulicama koje su jednostavno premale da budu nacickane zgradama. S druge strane, velike ulice se zbog obima potrebnih radova ne sredjuju...i sta se onda desi? Desi se da je u odredjenom periodu tom novogradnjom po malim ulicama zadovoljena traznja sa stanovima npr., i da je prosao voz, otisla prilika da se uredi npr. taj sporni deo Bulevara. I onda mora da se ceka sledeca decenija da bi od toga - mozda - bilo nesto. I zato imamo selo na Bulevaru, zato imamo udzerice kod Djerma i u Kralja Milana, zato imamo katastrofu od Slavije, itd.
 
Добро, катастрофа од Славије је из других разлога. А апропо тро- и четвороспратница, који ће тек тамо хаос од паркирања бити, јер оне уличице не могу да приме ни редован саобраћај, а да не говоримо о колим која ће се ту паркирати. Наравно, изградња подземних гаража испод таквих зграда не пада никоме од тих "инвеститора" на памет, јер то поскупљује градњу и смањује зараду (кад никоме не пада на памет да направи најобичније подруме. Могу да замислим те јаднике који држе ствари по терасама, ако их уопште и имају).
 
Sta ce im stvari,to je potrosacko drustvo,kupis upotrebis bacis,nema tu cuvanja nicega.

Bas me zanima da li u bulevaru ce novogradnja imati garaze,evo recimo imamo zgradu koja je pocela pre mesec dva da se gradi na cosku sindjeliceve i bulevara.Mada ne mora to nista znaciti,gledam novogradnju po Dimitrija Tucovica pa kopilad bez obzira na garazu parkiraju svugde po trotoaru.

Eh,jedva cekam te CAF-ove,makar da pomislim da je nesto normalno u ovom gradu
 
Wile E. Coyote":j2h611ko je napisao(la):
Добро, катастрофа од Славије је из других разлога. А апропо тро- и четвороспратница, који ће тек тамо хаос од паркирања бити, јер оне уличице не могу да приме ни редован саобраћај, а да не говоримо о колим која ће се ту паркирати. Наравно, изградња подземних гаража испод таквих зграда не пада никоме од тих "инвеститора" на памет, јер то поскупљује градњу и смањује зараду (кад никоме не пада на памет да направи најобичније подруме. Могу да замислим те јаднике који држе ствари по терасама, ако их уопште и имају).
Hej druze, danas ne moze da se dobije dozvola bez obezbedjenih parking mesta na parceli, sto u vidu garaze sto parking prostor.Koliko mi se cini 0.8 parking mesta ide na svaki stan, odnosno 1.1 na svaki poslovni prostor.I moram priznati da nisam video ni jedan novi objekat koji se zida a da nema parking, odnosno ako postoji taj nema dozvole za to (mada ako je u sprezi za vlascu....onda jbg) :D
 
То је тако у теорији. У пракси се то води као кућа са 2 сутерена, приземљем, једним спратом и 5 поткровља. За то је довољно једно паркинг место.
 
kingmanowar":2lcb9pu5 je napisao(la):
Hej druze, danas ne moze da se dobije dozvola bez obezbedjenih parking mesta na parceli, sto u vidu garaze sto parking prostor.Koliko mi se cini 0.8 parking mesta ide na svaki stan, odnosno 1.1 na svaki poslovni prostor.I moram priznati da nisam video ni jedan novi objekat koji se zida a da nema parking, odnosno ako postoji taj nema dozvole za to (mada ako je u sprezi za vlascu....onda jbg) :D
Ja ću ti samo reći da si u pravu, ali sa druge strane meni su u svim zgradama oko Gradske bolnice nudili stan na mestu gde su trebale da budu garaže, uz priču kako će odraditi pre-namenu.

Počnu zgrade neke i da se prave kao da imaju garaže, ali posle kad prođem pored tih zgrada vidim da nemaju garaže, ili ako ih imaju to nije ni približno broju koji bi treabao da bude.

Ah ta koverta imali nečeg što ona ne može da uradi!
 
Po 100ti put novi tramvaji stižu krajem ove ili početkom 2011. (realnije je ovo drugo) ;)
 
Pre nekih pola sata je u Vojvode Stepe kod vise elektrotehnicke pao pantograf sa tramvaja na ulicu. Srecom nema povredjenih ni ostecenja drugih vozila posto je ulica u tom momentu bila prazna
 
Moze li neko o ovome da mi pojasni?

Topčider - ugao Bulevara vojvode Putnika i
napuštene trase tramvaja za Dedinje (približno
kota 122). Pogled na topčidersku dolinu i okolna
uzvišenja, sa dvorom na Dedinju. Nesvakidašnji
ambijent nadomak centra grada, potpuno nalik na
brdovit i šumom obrastao predeo, tipičan za
mnogo dalje šumadijsko zaleđe.
 
Misli se na trasu nekadašnje linije 12 ukinute još za vreme II sv. ratra.
 
Evo i skice mreže linija u Beogradu 1933. godine (tada postojećih i planiranih) gde se vidi ucrtana ta stara trasa za Dedinje. U pitanju je bila jednokolosečna pruga, veoma brdovita, poznata po nekoliko teških nesreća. Trasa te linije je verovatno bila najlepša svih vremena u Beogradu (da, lepša čak i od trojke), iako se krajolik danas umnogome promenio.

 
Hm, slazem se da je bivsa dedinjska pruga bila lepsa od topciderske. Pruga je otvorena 1932. godine na relaciji Knezev spomenik-Terazije-Kneza Milosa-Mostar-Senjak-Dedinje. To je bilo zlatno doba tramvaja u Beogradu. Odmah nakon nje je otvorena i linija 13 za Cukaricu. Verovali ili ne 30ih godina je tramvajska mreza bila veca nego danas. Postojala je ideja da se pruga produzi i duplira kroz Neznanog junaka do Trosarine i da se stvori od 10ke i 12ce jedna periferna kruzna linija. Za vreme rata linija je radila samo od Senjaka do Dedinja, da bi definitivno bila zapecacena krajem 1942. nakon teske nesrece.
 
Oce li vise krenuti trojka........... Vec dosta dugo se nisam vozio...Mislim ovi u GSP-u nista nisu rekli :bash: :gobb: ;) :violina:
 
pa brate slatki jeste da rade taj deo 12 i 13 uveliko vec idu a 3 ne ide vec 3 ili 4 meseci.... mislim sta reci
 
Cuburac93":tjoug4jt je napisao(la):
pa brate slatki jeste da rade taj deo 12 i 13 uveliko vec idu a 3 ne ide vec 3 ili 4 meseci.... mislim sta reci
12 i 13 ne idu ka Rakovici :p 3 mora da prođe kroz Topčider, a ne može da ide jer nema šina koje su deo projekta Careva ćuprija
 
Na kraju, trojka ne radi ima vec jedno 9-10 meseci. Trebalo bi da proradi do kraja godine kad zavrse nadvoznjak kod careve cuprije.

Inace, koga zanimaju sveze slike pruge trojke od Topcidera (od mesta gde su sine sklonjene) pa sve do Knezevca moze da baci pogled na:

http://gspbeograd.iz.rs/forum/viewtopic.php?f=23&t=181&start=0

Reportaza je od pre oko mesec dana.
 
Da li je uopste isplativo da postoji ta linija? Kada bude vreme za rekonstrukciju bice to preduga deonica, a protok putnika je najmanji na njoj.
 
ti si tresnut, gde da mi ukinu trojku, za 20 minuta stigneš sa miljakovca do železničke stanice :D
A i sugiuno se neće ukinuti jer su u najavljenom pretvaranju Rakovičkog puta u Bulevar patrijarha Pavla, spomenute i tramvajske šine po sredini bulevara a jedini tramvaj koji trenutno tuda prolazi je trojka (cenim da će uvesti još jednu liniju do nbga nakon izgradnje mosta)
 
Ma nema sanse da ce je ukinu,bas odgledah raport sa trojke,stvarno je prelepa,jedino mi nije trasa jos uvek jasna trasa rakovickog bulevara kod Milosevog konaka
 
Vrh