Šta je novo?

Tramvaji

hazard":20ea5hjs je napisao(la):
sa prugom oko kalisa treba da se uradi jedna jedina stvar - da se povadi, pocupa, odnese, i taj prostor preuredi tako da nikome ni ne padne na pamet da je tu nekada bila neka pruga.
:kk: +1
Ех, да је среће и памети, па да се то уради не само око Калемегдана, него и од Топчидера до Главне... Али не, оставиће два колосека... А онда ћемо да се одушевљавамо како је Савски амфитеатар повезан на Беовоз. :bash:
hazard":20ea5hjs je napisao(la):
OK, moze da ostane neko parce od 2 m sa spomen plocom....
Као на земунском кеју. Нико не плаче за том пругом, па не би ни за овом.
 
Матеја Бељан":kd70zlew je napisao(la):
a sta fali tramvaju tuda?
Ништа ако постоји метро. А ако ћемо без метроа да ширимо трамвајску мрежу, фали много тога.
 
Па знаш како, показало се како превоз функционише са трамвајем као носиоцем. Требало би покушати нешто друго: метро, телепорт, тротинет или шта год. :D
 
tube.jpg
 
Ma šta ti je ovi iz Gsp-a uvode poslednju reč tehnologije,ali kada poslednji zaposleni ode u penziju :kafa:
 
25. 05. 2010
PRESS
Automobilom blokirao tramvaje
Sugrađanin B. J. parkirao je juče svoj automobil na tramvajske šine u ulici Kraljice Marije i blokirao prolaz vozilima GSP-a. Tramvaj na liniji 10 zbog te „prepreke" zaustavio se preko puta Mašinskog fakulteta, a ubrzo se stvorila i kolona tramvaja

Vozač prošao bez kazne... Gužva u ulici Kraljice Marije
Vozač tramvaja izjavio je da se svakodnevno samo na putu do Kalemegdana s ovim problemom sretne nekoliko puta. Procedura tog preduzeća je da vozač problem prijavi dispečeru GSP-a, pa ukoliko on potraje duže od 10 minuta, dispečer ga prijavljuje policiji. Kada se vozilo JKP „Parking servisa" već spremalo da šine oslobodi, vozač auta je dotrčao. Na zahtev policije, svoje vozilo je pomerio sa šina.
Ali, kako nam je kroz prozor svog auta rekao sugrađanin B. J. napuštajući ulicu, on sa sobom nije poneo i kaznu.
- Nisam kažnjen, jer sam blokirao prolaz tramvaju kraće od 10 minuta. Planirao sam da se kratko zadržim, a parkirajući auto više sam vodio računa da „ne zakačim" pešake i da im ostavim dovoljno mesta za prolaz - objasnio je vozač.
Nakon njegovog odlaska nastavili su da negoduju sugrađani koje je privukla gužva na šinama.

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/118839/Automobilom+blokirao+tramvaje.html

Ko je ovde lud,evo citata iz komentara

iz zakona:
71) заустављање возила је сваки прекид кретања возила на путу у
трајању до три минута, при чему возач не напушта возило, осим
прекида ради поступања по знаку или правилу којим се регулише
саобраћај,
72) паркирање возила је сваки прекид кретања возила, осим прекида
ради поступања по знаку или правилу којим се регулише саобраћај,
које се не сматра заустављањем,
73) мимоилажење је пролажење учесника у саобраћају поред другог
 
Šta reći,ovo je valjda i zvanični poziv građanima da blokiraju šine kad god im se svidi :kafa: a i kad žele da se provozaju preko stepenica Narodne Skupštine ili blokiraju most da bi gledali panoramu grada sa Save ;) kazne ne postoje,a kamere iznad žutih traka su smo za ukras..
 
U Srbiji nije potrebno da neko parkira nesavesno auto na sinama da bi se tramvaj zaustavio a da to nije na stanici za putnike, nekoliko puta sam video da tramvaj staje prekoputa pekare kako bi vozac izasao da kupi da jede... prvo sam bio zbunjen jer tako nesto nikada nisam video ovde na zapadu, onda sam pogledao ostale ljude u tramvaju da li ce neko da reaguje ali verovatno je njima to bilo normalno. Inace vozaca nije mnogo potreslo moje negodovanje...
 
Не заборави улажење и излажење колега, пријатеља, рођака, далеких рођака и швалера ван станице и безбрижно чаврљање са њима уз вратоломну брзину и смањену пажњу.
 
Raskopali su i izvadili sine u Karadjordjevoj od zeleznicke do odvajanja za (tremvajski) most.
 
ja mislim da bi trebalo tolerisati takve stvari kao sto je ulaz van stanice i stajanje da vozac ode u pekaru. To za pekaru se i meni dogadjalo , ali zadrzavanja nisu duza od 30 maksimalno, i to je po meni ok, jer ako treba nesto menjati a to su sigurno neke bitnije stvari od ovih koje uopste ghledano ne oduzimaju mnogo vremena a donose korist



Bas sam se pre neki dan pitao kuda bi mogli da idu novi CAFovi tramovi kada dodju, jer ni jedna linija nije kompletno obnovljena, a sada menjaju deo sina od mosta do nemanjine, a nadam se da ce i od cvetka do ustanicke isto da urade, kako bi na kraju mogao da se ekskluzivno provozam novom 7icom :)
 
Sta bi sa ovim novim tramvajima?

[video]http://www.youtube.com/watch?v=KQZC_a8-dBY[/video]
 
@ TRIALIN,pa ti tramvaji su naručeni od CAF-a pa se čeka prvi test tramvaj,verovatno do jeseni a onda će stizati sukcesivno po nekoliko komada,a najvljeno je ranije da će se naručiti i dvodelni pored ovih 5.delnih ali tender za te još nije raspisan mada je u modi sve više u svetu direktna pogodba,videćemo :kafa:
 
A jel se čeka završetak mosta na Adi? pa da da protutnji prvi Lrv preko njega ;)
 
Predvidjeno je krajem 2010 ne pocetkom 2011te,a most ce biti gotov krajem 2011 ili najasnije sredinom 2012te.
 
E može bit ;) nego jel neko prolazio Karđorđevom tamo počela zamena šina ali sam zbunjen,jer su povadili stare šine i postavljaju nove ali ne vidim da rade betonsku podlogu,o čemu je reč? :/
NegativeZbunjenaSpotAvala.jpg
Zbunjena!
 
naleteh na vest,znaci klasicno krpljenje je u pitanju kada se vidi koji je rok radova

zmena režima saobraćaja u Karađorđevoj ulici »

25. Maj -> 01. Jun, Izvor : Studio B, Komentari: 0

Zbog rekonstrukcije tramvajskog koloseka u Karađorđevoj ulici, na delu od BAS-a do Glavne železničke stanice, od petka, 28. maja, u jedan čas do ponedeljka, 7. juna, do 3.30 časova, menja se režim rada linija JGP-a.


Tramvaji sa linije 2 saobraćaće na relaciji: Pristanište - Dorćol - Vukov spomenik - Tašmajdan - Gospodarska mehana, dok će tramvaji sa linije 7 saobraćati na relaciji: Omladinski stadion - Dorćol - Novi Beograd /Blok 45/.

U istom vremenu tramvaji sa linije 9 saobraćaće na relaciji: Banjica - Gospodarska mehana, tramvaji sa linije 13 na relaciji: Banovo brdo - Tašmajdan,
a redovna linija 7L neće saobraćati.

Na izmenjenim delovima trasa tramvaji će koristiti postojeća stajališta linija JGP-a.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=51893
 
Pa nema logike jer to je tako kratka deonica, pa za 7-10 dana mogli su da postave nove šine i podlogu :kafa:
 
Secate se da su i Bulevar krpili pre rekonstrukcije, iako je ona sledila? Sine su negde toliko lose da moraju da se promene kako se ne bi dogadjale nesrece...
 
Vrh