Šta je novo?

Tramvaji

Tek treba da vidite na sta lice sine u bulevaru JNA. Tamo ni tenk ne moze da prodje a radjene su pre najvise 2 godine.
 
Зар нису рекли да реконструкција шина у Булевару, од Славије до Франша ЈНА тек предстоји? Пре две-три године је реконструисана Аутокоманда, а не сећам се да су били радови и на овом потезу. А јесте одвратно. И за трамваје и за кола.
 
Ах, па знаш да воле све да раде на парче, то јест да затворе пругу, среде 100 метара, па затворе пругу, ураде следећих 100 метара, и тако док не дођу до краја, а онда крену из почетка, јер у међувремену прва деоница коју су сређивали је пропала. :bash:
 
njile, pa znaš kako se u ozbiljnim zemljama autoput stalno radi, pa nemaš parče starije od 5 godina, isto tako i oni :)
 
Ljudi gsp je kad su kupljeni zadnji tramvaji 1997 imao 220 katica do danas su uspjeli da skucaju 71kom plus 2 iz 1997 kojima se jos nezna sudbina :bash: U njenackoj vjerovatno je od istog broja otpisano samo 5 posto.Nemojte samo da mi kazete mismo imali devedesete a oni nisu :kafa:
 
vrachar":3to7buc7 je napisao(la):
Tek treba da vidite na sta lice sine u bulevaru JNA. Tamo ni tenk ne moze da prodje a radjene su pre najvise 2 godine.
:o

Najgore je kad idete busom, pa preko onih džombi. Gledam samo kako pun Mercedes Connecto lomi točkove po onim rupčagama.
 
U Bulevaru JNA/Oslobođenja su šine još i prihvatljive (provozajte se tramvajem i vidite). Tu je ubedljivo najveći problem za autobuse, tj. što je asfalt između šina uništen...
 
Трамваји у Карађорђевој од понедељка
Путари журе да што више радова по граду заврше пре почетка обнове „Газеле”, како би се избегле додатне гужве и загушења

Да се посао не би прекидао због падавина, и сунцобрани прекомандовани у кишобране (Фото А. Ћирић)
Упркос хладном времену и упорној киши, обнова Булевара краља Александра тече „пуном паром”, а интензивирани су радови на мосту преко Аде Циганлије и саобраћајној петљи „Царева ћуприја”. Ускоро ће бити отворена градилишта на Обреновачком мосту и петљи у Радничкој.
Ако све буде као што су градски челници најавили, разлога за задовољство први ће имати житељи Булевара краља Александра, али и други суграђани који су упућени на ову улицу. Већ од 1. септембра, дуж најдуже саобраћајнице у граду биће више простора за паркирање, булевар ће бити украшен дрворедом, али ће бити мање летњих башта угоститељских објеката.
Гужви ће, нажалост, бити све до краја године, посебно на Бановом брду, одакле се путовање до центра града продужило за просечно 30 минута, а када су кишни дани као ови, колоне миле још спорије.
Пре календарског почетка лета, биће завршени радови у Карађорђевој. Слободан Стевић, извршни директор ГСП-а, каже да ће у понедељак, после две недеље паузе, трамваји поново пролазити том улицом.
– Досад су замењене шине од Блока 45 до Економског факултета и сада је на реду исти посао у Карађорђевој. Према плану, замена 200 метара шина од Савског трга до скретања за Нови Београд требало је да почне касније, али смо одлучили да с тим завршимо пре него што почну гужве због радова на „Газели”. У овом послу нам помаже „Београд пут” – истиче Стевић.
После Карађорђеве, предвиђени су радови у горњем делу Булевара краља Александра, од Цветкове пијаце до Устаничке улице, а нарочито обимни послови су предвиђени на укрштању булевара и Рузвелтове. Стевић каже да су тај посао делимично урадили прошле године, а да ће га сада завршити.
На Царевој ћуприји, где је у току изградња петље, све врви од радника и машина, како би све што је планирано било и завршено до краја новембра. Деоницу Булевара војводе Мишића, која пролази поред хиподрома, возачи већ месецима обилазе у широком луку. Некадашња веза Раковице, Сењака и Бановог брда преко пружног прелаза је покидана, и док пешаци још и могу да пролазе поред градилишта, возачи морају да проналазе алтернативне правце. Због радова је обустављен и трамвајски саобраћај, а житеље овог дела града превози, кад наиђе, аутобус са ознаком 3А.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Tramvaji-u-Karadjordjevoj-od-ponedeljka.sr.html

Znaci radice sine Cvetka do Ustanicke pre zavrsetka radova u bulevaru,dakle cela sedmica ce imati rekonstruisane sine :kk:
 
И даље петља код Цареве ћуприје... :rolleyes: Хајде да видимо шта ће бити са Обреновачким мостом.
 
Išao sam sedmicom danas kroz Karađorđevu i čini mi se da između novog asfalta i šina nema one gume... :notok:
 
vucko":kvhxo3n7 je napisao(la):
Znaci radice sine Cvetka do Ustanicke pre zavrsetka radova u bulevaru,dakle cela sedmica ce imati rekonstruisane sine :kk:
Joj Vučko nema tu mnogo mesta radovanju, jer ako su potpuno pošandrcali pa počnu da dižu šine posle Cvetka to će značiti da nema ništa od proširenja u narednih 20-tak godina. Te šine su inače postavljene pre 16-17 godina i još su u dobrom stanju (montirane su na impregniranim hrastovim?! pragovima koji su ispod asfalta) i valjda će srediti samo skretnice na staroj okretnici i par kraćih deonica a onda u najskorije vreme hoćemo proširenje do Ustaničke i šine na sredinu!!
 
Veliki Vracar":1fpaihwl je napisao(la):
ako su potpuno pošandrcali pa počnu da dižu šine posle Cvetka to će značiti da nema ništa od proširenja u narednih 20-tak godina. Te šine su inače postavljene pre 16-17 godina i još su u dobrom stanju (montirane su na impregniranim hrastovim?! pragovima koji su ispod asfalta)
Šine su na tom delu menjane 1996. Radovi su završeni pred lokalne izbore tj. pre oktobra 1996.
 
Ako je tako onda ocekujmo da do 2012 pred izbore prosire taj deo bulevara do ustanicke ;)
 
nbumbic":zu8wfktc je napisao(la):
[
Šine su na tom delu menjane 1996. Radovi su završeni pred lokalne izbore tj. pre oktobra 1996.
Ok, dakle 14 god. Znači kolosek u sredini svog optimalnog eksploatacionog veka uz to na drvenim pragovima (železničkim) koji su se pokazali kao vrlo dobro rešenje. Nema šta da se dira u doglednom periodu.
Problem nije kolosek već saobraćajno prebukirana ulica (bez trotoara :notok: ) sa tramvajem u nivou kolovoza koji se "tiska" sa ostalim vozilima pa ako prođe prošao je.. Zamislite prelepi CAF kako se provlači 32m pored izvitoperene kamionske prikolice na 2.5mm dok putnici drže palčeve da se ništa ne desi. U tim uslovima ne gine im (CAF - ovima) "sportska šara" a onda uviđaj i ne zna se koliki zastoj jer će da dotrči i Đile - 2 mil. evrića, nije šala...
Jedino pametno što MORAJU da urade je da pronađu investitore za stambeno poslovne blokove sa obe strane Bulevara i u sklopu toga reše imovinsko pravne odnose za one postojeće čatrlje, a onda proširenje, šine na sredinu, behaton, platani...Da Bulevar opravda svoje ime, a da i mi iz Mirijeva počnemo saobraćajno da dišemo.. :kk:
 
Sto nece biti skoro jer jednostavno ne verujem da ima interesanata medju investitorima. Toliko prostora zvrji prazno...A moralo bi tona lokala, skladista i stambenih kuca da se izmesti.
 
Lokacija je izuzetno atraktivna a grad neka pomogne tako što će maksimalno sniziti svoja zahvatanja za nadoknadu za građevinsko zemljište i problem će se pokrenuti sa mrtve tačke..
 
Veliki Vracar":qszdpjj5 je napisao(la):
Lokacija je izuzetno atraktivna a grad neka pomogne tako što će maksimalno sniziti svoja zahvatanja za nadoknadu za građevinsko zemljište i problem će se pokrenuti sa mrtve tačke..
Hm, u ovom trenutku i nije toliko koliko bi mislili.

Tražim stan i mogu ti reći da ima mnogo neprodatih stanova u blizini Vuka, oko Đerma i bliže Cvetku (cena je pala na 1.400 do 1.550 za deo oko Gradske Bolnice).

Tako da u ovom trenutku nije realno da bi se pojavio veliki investitor za izgradnju tog dela Bulevara.(naročito zbog izgradnje naselja Vojvoda Stepa za 1.300EUR/m2 i očekivanog spusta cena u Belvilu na 1.500EURm2).

Dodaj i noćnu moru oko imovinsko-pravnih odnosa, a ni jedan veliki investitor ne želi da lomi glavu oko nečeg što nije baš jasno.

Elem Mirijevac uživaćeš ti još najmanje 5, a verovatno i celih 10 godina još u čarima velegradskog Bulevara tipa baja istovari ugalj na šine ili parkira auto na njih)
 
Slažem se za ovaj ugalj :D ali će se i gospoda iz elitnih nižih delova Bulevara načekati CAF -a dok se isti ne utovari . Zato treba završiti ulicu do okretnice jer je to jedna celina koja treba da profunkcioniše i pruži očekivane kvalitativno naprednije saobraćajne uslove ovom delu grada. Polovično urađen posao daće polovične rezultate...
I nije u pitanju samo nas 100 000 s ove strane Zvezdarskog brda već i onih n hiljada sa Sm.puta i onih m hiljada sa Voždovca koji gravitiraju ka Bulevaru.. Iza kakvih izdataka ima onda grad da se krije jer ovo što sam nabrojao je veće od bilo kog drugog grada u Srbiji a u pitanju je samo jedna ulica, nikakav luksuz i preterivanje već elementarna potreba..
 
@Veliki Vracar

Da ne bi bilo ne sporazuma. Nadam se da je jasno da se slažemo oko potrebe širenja Bulevara.

Ja čak zagovaram i širenje Bulevara između Vuka i Liona tako što bi se nove zgrada koje će se graditi umesto udžerica uvukle bar 3-4m od postojeće linije ulice.

jasno je da se efekat od preseljenja šina u sredinu neće osetiti u potpunosti dok se ne sredi i deo iznad Cvetka.
Takođe se,Slažem i da su šine od Cvetka do Ustaničke još u dobrom stanju, ali okretnice i skretnice izgleda nisu

Ali takođe sam svestan da je Gradska kasa ispražnjena gradnjom mosta preko ade (ili ti ukrasa od 200mil EUR)
Ni situacija sa Rep. Budžetom nije bolja.

Ne znam da li ste primetili ali obnova Pančevačkog mosta je stala pre više meseci, a taj projekat je ipak od većeg značaja nego širenje Bulevara.

Elem i meni je žao što od proširenja Bulevara nema ništa i što će tramvaji opet gotovo svaki dan imati zastoj zbog nekog cara kome baš lepo što ima mesta na šinama-

Išao sam u zadnje vreme često u Mirijevo tokom dana,a tri-četiri puta i tokom špica i zaista nisam mogao da verujem koliko tvoj kraj ubija probijanje kroz M. Rakića ili Bulevar.
Potom sam probao i Mirijevski Bulevar, ali ni to nije baš sretno rešenje.
 
nbumbic":2zbmdgm7 je napisao(la):
Elem i meni je žao što od proširenja Bulevara nema ništa i što će tramvaji opet gotovo svaki dan imati zastoj zbog nekog cara kome baš lepo što ima mesta na šinama-
Ovo je suština priče i u tom kontekstu nismo bili off. Razlog što "nema ništa od proširenja.." je taj da ova jugoistočna četvrtina Beograda još uvek "snom dubokijem spava" i ne gura ovaj svoj infrastrukturni prioritet. Ja sam pokušao da naglasim da je je to važno za ceo grad jer zastoj CAF - ova ( ili LRT - a što reče 2012 ) kroz pola sata osetiće i oni u bloku 45 a onda je potpuno deplasirano pljuckati po GSP - u ili kukati da smo ovakav ili onakav narod..
Hoćemo dakle završetak svih strateških projekata da se Beogradu razvežu ruke i noge - most na Adi (kredit), most Z - B (kredit), Prokop (kredit), obilaznica (kredit), Gazela (kredit), Pančevac (uzeće kredit),..., završetak šinskog sistema u Bulevaru (uzimajte kredit nije ništa manje važno!!). Vraćanje kredita je obaveza svih žitelja Beograda pa hajde da po istom principu rešavamo i infrastrukturne probleme (ravnomerno u celom gradu).
 
nbumbic":1dkut9e8 je napisao(la):
jasno je da se efekat od preseljenja šina u sredinu neće osetiti u potpunosti dok se ne sredi i deo iznad Cvetka.
Бојим се да се уопште неће осетити. Прелазно решење би била помоћна окретница код Цветка, али је ван памети радити нешто што би захтевало енормне радове, а било помоћно решење.
Veliki Vracar":1dkut9e8 je napisao(la):
Hoćemo dakle završetak svih strateških projekata da se Beogradu razvežu ruke i noge - most na Adi (kredit), most Z - B (kredit), Prokop (kredit), obilaznica (kredit), Gazela (kredit), Pančevac (uzeće kredit),..., završetak šinskog sistema u Bulevaru (uzimajte kredit nije ništa manje važno!!). Vraćanje kredita je obaveza svih žitelja Beograda pa hajde da po istom principu rešavamo i infrastrukturne probleme (ravnomerno u celom gradu).
Чињеница је да нам све то што си набројао + метро треба за јуче. С друге стране, питање је како после изгурати толике кредите.
 
Ljudi kod picerije horoskop katica se jedva provlaci a da ne ocese banderu ili kretene u dzipovima a novi je siri 10 cm .Bandere na vrhu nemanjune kod slavije 10 cm fali da je zakaci katica,bandera kod pravnog,bandera kod tasa na sredin krivine pri skretanju u resavsku kace je svajcarci kad su to konstatovali svasjcarce su makli na 9 nema ih nesto na 7 uff smorih se :bash: :bash:
 
Vrh