Šta je novo?

Tramvaji

Pa i jednim tenderom mogu da se predvide dva različita tipa tramvaja, na primer 20 dvodelnih i 80 trodelnih ili petodelnih svejedno. Ne vidim razlog da moraju dva odvojena tendera za to.
Naravno, mislim i na partije da bi prosto manji broj tramvaja po partiji smanjio broj zainteresovanih da se prilagode našim uslovima. Kad bi bilo 80-20, to bi bilo čak i okej, jer je i 80 baš veliki broj za svakog proizbođača.
 
PDR ŠS.png

Poštovani,

Ukoliko nekoga interesuje, možete pogledati ovu prezentaciju u Google Earth-u:
(https://earth.google.com/earth/d/1EZiH1e6a7_ncvJVlx4gaKHiu_RimCNiz?usp=sharing)
Trudio sam se da prikažem trenutno stanje i planove, iako je moguće da ima manjih grešaka.

Legenda:
  • Crveno: BG Voz (svetlocrveno do EXPO)
  • Žuto: Postojeće tramvajske linije
  • Narandžasto: Planirane tramvajske linije
U Google Earth-u možete dobiti mnogo bolji prikaz – moguće je uvećavanje, a dostupan je i 3D prikaz.
 
Супер је ово Михаило! Ја бих још део ка Панчеву направио да буде трамвоз
 
Pogledajte prilog 236746
Poštovani,

Ukoliko nekoga interesuje, možete pogledati ovu prezentaciju u Google Earth-u:
(https://earth.google.com/earth/d/1EZiH1e6a7_ncvJVlx4gaKHiu_RimCNiz?usp=sharing)
Trudio sam se da prikažem trenutno stanje i planove, iako je moguće da ima manjih grešaka.

Legenda:
  • Crveno: BG Voz (svetlocrveno do EXPO)
  • Žuto: Postojeće tramvajske linije
  • Narandžasto: Planirane tramvajske linije
U Google Earth-u možete dobiti mnogo bolji prikaz – moguće je uvećavanje, a dostupan je i 3D prikaz.

Fali ti krak za BG:VOZ Karaburma - Makiš, ali ovo je dobro svakako. :)


Супер је ово Михаило! Ја бих још део ка Панчеву направио да буде трамвоз

Ha, baš sinoć sam razmišljao o LRT-u oko Pančeva po principu Holandskog Zoetemeera i Haga.

Nešto ovako, plavo voz, crno LRT:
Screenshot (313).png


Putnički bi koristili Glavnu i Varoš i išli uporedno sa LRT, deo ka Vojlovici bi se ukinuo za putnički saobraćaj i konvertovao za LRT, ostao bi jedan kolosek za HIP i Luku, naravno.
Pred tramvajski novi most preko Dunava, LRT bi postao tram i išao prugom sa linijom iz Borče i tako do Taša ili pak negde drugde gde bi se okretao.

E sada, sve ovo je malo naučna fantastika, jbg.
 
Тим пре што је пруга некад долазила до центра Панчева који је на Тамишу
 
Pogledajte prilog 236746
Poštovani,

Ukoliko nekoga interesuje, možete pogledati ovu prezentaciju u Google Earth-u:
(https://earth.google.com/earth/d/1EZiH1e6a7_ncvJVlx4gaKHiu_RimCNiz?usp=sharing)
Trudio sam se da prikažem trenutno stanje i planove, iako je moguće da ima manjih grešaka.

Legenda:
  • Crveno: BG Voz (svetlocrveno do EXPO)
  • Žuto: Postojeće tramvajske linije
  • Narandžasto: Planirane tramvajske linije
U Google Earth-u možete dobiti mnogo bolji prikaz – moguće je uvećavanje, a dostupan je i 3D prikaz.
Одлично, ја бих само спојио трамвај са Експо пругом код станице Сурчин нова. И у Борчи крак ка Овча станици.
 
Da su pametni osim voza do Expo-a (dakle buduceg sajma i stadiona) odmah sad bi provukli tramvajsku prugu u nastavku Gagarinove, dok je trasa uz put slobodna - neće proći ni 5 godina sve oko novog puta do početka Miloša Velikog biće u izgradnji i ljudima koji tamo budu radili ili stanovali trebaće pristup sadržajima primarno na Novom Beogradu.
 
Могли би паралелно уз пут, а независно. Једино штета што би омашило скроз Ледине и Сурчин.
 
Da su pametni osim voza do Expo-a (dakle buduceg sajma i stadiona) odmah sad bi provukli tramvajsku prugu u nastavku Gagarinove, dok je trasa uz put slobodna - neće proći ni 5 godina sve oko novog puta do početka Miloša Velikog biće u izgradnji i ljudima koji tamo budu radili ili stanovali trebaće pristup sadržajima primarno na Novom Beogradu.
Uz to, pruga za Aerodorom i Expo previše ide okolo, te će se pojaviti potreba za kraćom vezom. Probelm je što uz put NBG-Surčin-Obernovac trenutno nema ništa, ali ona može da posluži kao neka vrst ekspresne tramvajske veze, nešto kao Rhonexpress u Lyonu. Kao što vidite na slici, ima mesta da se uglavi tramvaj ispod nadvožnjaka:
1000006818.jpg

E sad, za Aerodorm bi nekoj skupljoj i manje realnoj varijanti trebalo napraviti nadvožnjak, uz nadu da će biti mest da se trasa uglavi. Procenite:
20250430_145233.jpg

Jeftinija i realnija varijanta je da tramvaj dođe do budućeg nadvožnjaka za BG:voz i da se na obe trase naprave stanice za transfer putnika. Dalje je mogući produžetak za sajam i Surčin.
1000006816.jpg

Treća varijanta je da se tramvaj produži za Aerodrom preko planirane trase kroz Bežanijsku kosu i dalje Surčinskom. Ali problem je što je, ako se ne varam, trasa kroz BK planirana kroz Nedeljka Gvozdenovića, koja je uska ulica i tramvaj bi bio usporen.
 
Po brazdama vidljivim na asfaltu jasno je da je ovde bilo više od ovog iskakanja iz šina, šta je problem sa ovom raskrsnicom?
Ne znam šta se ovde tačno desilo, ali incident je na delu šina koje nisu rekonstruisane kada je rađena deonica na Novom Beogradu (kao i parče od ove raskrsnice do Španskih Boraca kroz bulevar MM). Cenim da su na ovom skretanju iz Antifašističke borbe originalne šine iz 1988 kada su postavljene (sa povremenim krpljenima). Rekonstrukcija tog dela nije rađena jer je do 2019. korišćena samo za ulaz/izlaz iz garaže, a sa druge strane nije bila uključena u projekat izgradnje pruge preko Mosta na Adi. Pored pruge u Rakovici ovo je najstarije parče koje je ostalo u Beogradu.
 
Poslednja izmena:
Tu nisu ni trebali da idu tramvaji sa Mosta na Adi po originalnom projektu, zato ništa nije ni dirano, servisna saobraćajnica i ništa više od toga. Kao što reče djakovac.
Do ovoga ne bi došlo da je gosn Govan završio krak preko Đorđa Stanojevića, odgovaran je za ovo barem 1%.

CAF sa svojim fiksnim postoljima je kao kec na 11 ako je infrastruktura na skretnici loša, a brzina viša od 10 km/h. I uopšteno se sa CAF-om mora opreznije preko skretnica nego sa katicom ili divagom.
 
Meni je bas 'zabavno' kad sidje sa mosta u smeru ka sajmu dok savladjuje one serpentine. Nesto mi ona skalamerija ne uliva poverenje.
 
Који ли је тај челебија који пише тај тендер, и ко је тај мајчин син који потписује.
А још јаче, ако је то нечији задатак тј да је неко диктирао те захтеве.

Ужасно ме заним логика тендера..
 
Logika je ugradi se maksimalno i vrati dug koji imaš prema nekoj zemlji. Oni tebi pomogli kada ti je trebalo, a sada ti moraš da da uzvratiš njima, a bolji način od kupovine njihovih vozila nema.​
 
Не знам шта су то њима Румуни помогли кад се мало по мало прекида свака веза са једином земљом у овом делу Европе са којом нисмо ратовали и никада нисмо имали лоше односе. Не постоји линија до Темишвара нити аутобуске линије, тако близу а тако далеко.
 

Moskva naručila 100 novih solo tramvaja. Rok za podnošenje ponuda na tenderu je bio 16 dana. Prvih 35 tramvaja treba da bude isporučeno za 140 dana.

Pročitajte članak pa povucite paralele.
 
Zašto je zatvoren most na adi za tramvaje danas do 17
Radovi na šinama, koliko sam mogao da primetim. Zbog toga sam 1.5h putovao sa NBG do Manježa. A onaj vodonačelnikov displej triput resetovao 9A dok nije konačno došao. A samo dan kasnije kod novog BAS - a prikazivao vozilo u suprotnom smeru, jer su se i broj stanica i vreme povećavali.​
 
Vrh