Šta je novo?

Tramvaji

Bože oprosti budale Šapića.

Kretanje šinskog vozila u većini slučajeva nije uslovljeno dužinom ( obično se taj parametar uzima za dužine stajališta / opterećrnost), već gabarita / specifikacijom obrtnih postolja.
Multiplicirani KT4 mogu da idu preko Kališa.
Za CAF-ove pritom u pitanju je praktična jedna problematična deonica, od Pristaništa do Donjeg Grada i Dorćola (mada bi oni u teorijii mogli da saobraćaju i Dorćolom), svuda drugde i tramvaji sa fiksnim postoljima kao CAF mogu da prolaze bez problema.
Pritom sasvim je realno da je mogla i morala da se uradi makar trodelna varijanta za tu 1 usranu deonicu od 1km koju pazi sad lik želi da ukine! 😑😑😑

Male tramvaje su uzeli da bi nagruvali cifru do 100 komada, čista politička odluka.
Ovo vređanje inteligencije ne mogu prihvatiti.

Navodno, pričajući sa nekim ljudima iz branše, postoji mogućnost da se na tender niko ne prijavi zbog trenutne sutuacije u zemlji.
Takođe, poveći je problem i taj rok, jer moraš isporučivati na svakih mesec dana 5-7 tramvaja, jako zeznuto.
Ostaje da vidimo da li će neko uleteti, ali iz sveg srca navijam da im padne tender.
 
Vrh