Šta je novo?

Tramvaji

Dobri je da se neko bavio i ovime:


1000052561.jpg


Promena roka je u principu najbitnija stvar, ali ja buh da sačekamk kraj sage.
 
Ja mislim da od Turaka ovde nema ništa, naročito jer postoji stavka o najmanje 100 tramvaja u poslednje dve godine koju Bozankaya više ne ispunjava i ja sam siguran da su oni ti koji su slali prigovor i tražili da se promeni na 5 godina. E sad mislim da to nije usvojeno i da oni nisu u priči, al ko može, neka proveri ovu novu dokumentaciju i vidi da li je ta stavka promenjena.
Takođe ovaj deo mi govori da se Siemens favorizuje:
 

Prilozi

  • IMG_0206.jpeg
    IMG_0206.jpeg
    226,1 KB · Pregleda: 99
Lepo je sto ce katice biti sredjene! Kako planiraju da remontuju i katice i cafove, sta ce tokom radova da saobraca?

Potpuno mi je nadrealno da barem 2 od tih pet problematicnih cafova ne moze da se sredi...svaki tramvaj, posebno dugacki nam je bitan....
Planiraju da remontuju samo duple katice one iz 1997 i one sto su već bile 2003 u goši sve će to navodno opet raditi goša ali ništa se ne zna videćemo...
 
Zna li neko kako se zove ona prikolica na Svajcarcu razlikuje se od ostalih ima drugacija sedista jednom sam imao priliku da se vozim u njoj sedista su drugacija odvojena. Izgleda kao da nije predvidjena za Svajcarca ako neko zna nek napise model i koliko ih ima hvala unapred
Vrlo verovatno si se vozio u ovoj niskopodnoj prikolici imamo ih samo 3 poslali su ih nam 2016 ali su tek nakon par god osposobljene 1 tek 2022 razlikuju se od ostalih što u sredini imaju klizna vrata i prostor za invalide jer su niskopodne dok su u prednjem i zadnjem delu normalne i višlje takode imaju ta drugacija šarena tapacirana sedista
Basel-bvb-tramlinie-14-ffaswp-1198036.jpg
 
Vrlo verovatno si se vozio u ovoj niskopodnoj prikolici imamo ih samo 3 poslali su ih nam 2016 ali su tek nakon par god osposobljene 1 tek 2022 razlikuju se od ostalih što u sredini imaju klizna vrata i prostor za invalide jer su niskopodne dok su u prednjem i zadnjem delu normalne i višlje takode imaju ta drugacija šarena tapacirana sedistaPogledajte prilog 233064
E jeste bas ta je u pitanju. Bas sam se iznenadio kad sam usao i primetio da je drugacija od ostalih
 
Sinoć oko 8 uveče, vozač dvanaestice bez najave zaustavio tramvaj sa sve putnicima tridesetak metara pre stajališta Sajam u smeru prema gradu, i izašao na nekoliko minuta da bi pazario u pekari. Da li je ovakvo postupanje u skladu sa pravilnikom GSP-a ?
 
Sinoć oko 8 uveče, vozač dvanaestice bez najave zaustavio tramvaj sa sve putnicima tridesetak metara pre stajališta Sajam u smeru prema gradu, i izašao na nekoliko minuta da bi pazario u pekari. Da li je ovakvo postupanje u skladu sa pravilnikom GSP-a ?
Ваљда окретнице постоје за паузе и пазарења у оближњим пекарама.
 
Tramvajske imaju, osim Donjeg Grada i Pristaništa, ali ovde je radnja na liniji 12.
Gde god da sam išao, tramvajdžije su obično same spremale obrok ili već donosile, nikada nisam video da neko trči u pekaru.

Pritom neodgovorno je ostaviti takvo vozilo na dohvat ruke putnika, može da dođe do otmice.
 
Kada sam video da izlazi iz kabine, u prvi mah sam pomislio da želi da ručno pomeri neispravnu skretnicu, ali iste sekunde sam se setio da kod Sajma nema nikakvog skretanja. Ništa slično mi se nikada nije dogodilo sa tramvajem, mada sam slušao da vozači buseva neretko izlaze usred vožnje da kupuju jelo. Dvanaestica je već spora ko usporen snimak, sate i sate gubi na semaforima i raskrsnicama, a zbog ovakve bahatosti biva samo još sporija.
 
I onda jednom dođe to otmice vozila i bićeš gladan kada izgubiš posao i ne daj bože nekog nosio na dušu..
Šta ako se vozilo samopokrene itd itd..

Zato upakuješ hranu pre posla i ne boli te glava.
Ako je 2. Smena tek nema opravdanja.
 
Poslednja izmena:
Ja to lično ne zameram. Ogladneo čovek, nije imao vremena možda da svrati na pauzi ili nema pekare... Niko ne treba da trpi gladan...
Vidi, izdržaćeš do okretnice gde bi trebalo da ima bar neka prodavnica. Upravo polažem za cpc sertifikat i ovo je potpuno nedopustivo, da ti sa sve putnicima napustiš vozilo na nekoliko minuta i jedino razumem vozače tramvaja kad sa Ustaničke stanu kod radio industrije da odu do toaleta jer kod Ustaničke nemaju i to je bruka i sramota da neke okretnice nemaju toalet u 2025.
 
Vidi, izdržaćeš do okretnice gde bi trebalo da ima bar neka prodavnica. Upravo polažem za cpc sertifikat i ovo je potpuno nedopustivo, da ti sa sve putnicima napustiš vozilo na nekoliko minuta i jedino razumem vozače tramvaja kad sa Ustaničke stanu kod radio industrije da odu do toaleta jer kod Ustaničke nemaju i to je bruka i sramota da neke okretnice nemaju toalet u 2025.
Nema veze sa tramvajima ali kad smo kod ove teme ne znam da li se secas dok je gsp drzao 307 bilo je vozaca koji su stajali kod mesare ostavljali bas na 7-8 minuta i cekali obrok imao sam snimak ranije. Koliko traje u gsp upoznavanje linije?
 
Nema veze sa tramvajima ali kad smo kod ove teme ne znam da li se secas dok je gsp drzao 307 bilo je vozaca koji su stajali kod mesare ostavljali bas na 7-8 minuta i cekali obrok imao sam snimak ranije. Koliko traje u gsp upoznavanje linije?
To da odu na okretnici u mesaru je sasvim okej i iskreno me čudi da u Streli tu ne uzimaju da jedu, ali najpametnije da naruče jedan krug ranije, pa da u sledećem krugu samo pokupe hranu.
To za upoznavanje linije ne znam, ali meni iskreno ne treba nikakvo upoznavanje, jer sve trase trolejbuskih linija već znam i jedino što je znam baš celu trasu Eko 1, ali ne verujem da ću to imati prilike da vozim.
 
Da postoji prva operativna faza M1, voz ne bi mogao stati zbog odlaska u pekaru, u međustaničnim metro tunelima nema lokala, a ni na stanicama u zatvorenom peronskom prostoru sa rampama. Zapravo, ovde bi kompozicije navodno trebale biti automatizovane, tj. bez vozača. I ja bih sinoć od Banovog Brda do Vukovog Spomenika stigao za manje od 20 minuta uz praktično trenutno presedanje na 27 kod Staklenca na Trgu Republike, a "direktni" tramvaj 12 se klackao pola sata i više stajao i kočio na semaforima i krivinama nego što je išao, tih par minuta u pekari da i ne računamo jer su u odnosu na sve debilne semafore, raspale skretnice i preuske tramvajske uličice skoro zanemarljivi. To je samo kap u čaši koja preliva.

Mi smo previše navikli da javnim prevozom putujemo 10kм/h stišnjeni kao sardine, u svom gradu ne znamo za bolje i počeli smo da se sa takvim st(r)anjem mirimo kao da je normalno i prirodno. Da se ne lažemo, u 20:00 uveče nije bilo preterane gužve ni u mom tramvaju ni u drumskom saobraćaju, ali putovanje je toliko nadrealno sporo da ni u kom slučaju ne bih odabrao tu opciju da sam bio u žurbi. Videćemo hoće li se situacija bar malo poboljšati sa dolaskom novih vozila i da li će moderni dvodelni tramvaji biti brži od poluvekovnih izraubovanih Katica.
 
Teško sa novim vozilima, to je do vozača malo, mada ih i razumem u ovom delu. Kao vozače GSP ih tretira kao mašinovođe, a zakon pri npr. nesrećama kao ravnomerne učesnike u saobraćaju sa ostalim vozilima.

Mada eto, ja se u Vojvode Stepe vozim svaki dan sa tramvajom 40-50 km/h, ne znam šta ih koči u ostalim delovima Grada, a primetno je da voze sporije čim pređu sa Franša..
 
Tramvaji su nefunkcionalno spori svuda sem na nekoliko pristojnih deonica, Banjica-Autokomanda, Cvetkova Pijaca-Vukov Spomenik, Blok 45-Novi BAS i od Hipodroma do Savskog Trga, mada ga i tu skoro uvek hvata crveno na početku Savske kod Skajlajna i na raskrsnici sa Višegradskom, donedavno sam se jako često vozio dvanaesticom tuda i u 1:3 slučajeva bi se desilo da prođemo bez čekanja. I preko Mosta na Adi su išli fino dok Gangula nije prepolovio ograničenje brzine na bednih 20km/h. Mislim da su na ostatku mreže glavni kočničar semafori, nedostatak izolovane baštice i starost vozila. Primetno je da se noviji CAF-ovi ipak ne kilave toliko pri ubrzanju, skretanju i reagovanju na zeleno kao muzejske Katice i Divazi koji čine 90% aktivnog voznog parka.
 
Poslednja izmena:
Vrh