Šta je novo?

Tramvaji

Bože oprosti budale Šapića.

Kretanje šinskog vozila u većini slučajeva nije uslovljeno dužinom ( obično se taj parametar uzima za dužine stajališta / opterećrnost), već gabarita / specifikacijom obrtnih postolja.
Multiplicirani KT4 mogu da idu preko Kališa.
Za CAF-ove pritom u pitanju je praktična jedna problematična deonica, od Pristaništa do Donjeg Grada i Dorćola (mada bi oni u teorijii mogli da saobraćaju i Dorćolom), svuda drugde i tramvaji sa fiksnim postoljima kao CAF mogu da prolaze bez problema.
Pritom sasvim je realno da je mogla i morala da se uradi makar trodelna varijanta za tu 1 usranu deonicu od 1km koju pazi sad lik želi da ukine! 😑😑😑

Male tramvaje su uzeli da bi nagruvali cifru do 100 komada, čista politička odluka.
Ovo vređanje inteligencije ne mogu prihvatiti.

Navodno, pričajući sa nekim ljudima iz branše, postoji mogućnost da se na tender niko ne prijavi zbog trenutne sutuacije u zemlji.
Takođe, poveći je problem i taj rok, jer moraš isporučivati na svakih mesec dana 5-7 tramvaja, jako zeznuto.
Ostaje da vidimo da li će neko uleteti, ali iz sveg srca navijam da im padne tender.
 
Nije pazio na kanapče za pantograf, kanapče se uplelo i zaglavio, a pantograf ostao na jedno 5 cm od žice nakrivljen.
Zeznuto bogami, a malo šta se može.

1000052294.jpg
 
Bože oprosti budale Šapića.

Kretanje šinskog vozila u većini slučajeva nije uslovljeno dužinom ( obično se taj parametar uzima za dužine stajališta / opterećrnost), već gabarita / specifikacijom obrtnih postolja.
Multiplicirani KT4 mogu da idu preko Kališa.
Za CAF-ove pritom u pitanju je praktična jedna problematična deonica, od Pristaništa do Donjeg Grada i Dorćola (mada bi oni u teorijii mogli da saobraćaju i Dorćolom), svuda drugde i tramvaji sa fiksnim postoljima kao CAF mogu da prolaze bez problema.
Pritom sasvim je realno da je mogla i morala da se uradi makar trodelna varijanta za tu 1 usranu deonicu od 1km koju pazi sad lik želi da ukine! 😑😑😑

Male tramvaje su uzeli da bi nagruvali cifru do 100 komada, čista politička odluka.
Ovo vređanje inteligencije ne mogu prihvatiti.

Navodno, pričajući sa nekim ljudima iz branše, postoji mogućnost da se na tender niko ne prijavi zbog trenutne sutuacije u zemlji.
Takođe, poveći je problem i taj rok, jer moraš isporučivati na svakih mesec dana 5-7 tramvaja, jako zeznuto.
Ostaje da vidimo da li će neko uleteti, ali iz sveg srca navijam da im padne tender.
Ali kqd je rekao da su špamci stari 20 i više godina ma hit čovek je u svom paralelnom univerzumu ajde samo nek ih poprave bar...
 
Nije pazio na kanapče za pantograf, kanapče se uplelo i zaglavio, a pantograf ostao na jedno 5 cm od žice nakrivljen.
Zeznuto bogami, a malo šta se može.

Pogledajte prilog 232583
Jedna od nakboljih multipliciranih iz 1997 osim čudnih gumenih okvira farova,valjda će je popraviti.a u pozadini se vidi 2647 sa 5 nijansi zelene i grafitom koji curi sa pantografa a ne čiste taj deo kao da tramvaji uospte ne idu kroz četke!?
 
Posle baš dugo vremena sam video CAF-a GB 1518.
Dosta je ofucan, unutra su displeji zakucani na Banovo Brdo, ali makar se kotrlja.

U poslednje vreme su digli par CAF-ova, ali bih rekao da još nismo došli do 20 komada u saobraćaju što je neki minimum minimuma.
 
Posle baš dugo vremena sam video CAF-a GB 1518.
Dosta je ofucan, unutra su displeji zakucani na Banovo Brdo, ali makar se kotrlja.

U poslednje vreme su digli par CAF-ova, ali bih rekao da još nismo došli do 20 komada u saobraćaju što je neki minimum minimuma.
Taj najcesce salju na 13 i 12 zato je i zakucao😅 20 sigurno nije ispravno ali nekih 13-15 jeste stvarno primetno da su danas poslali više njih nego npr prošlih vikenda vozača za njih sigurno ima.
 
Gangula je na svom zadnjem obraćanju spomenuo da grad planira nekakvo "repariranje 25 CAF-ova", nije mi jasno ako je u saobraćaju trenutno tipa 15 od ukupno 30 nabavljenih vozila, zašto se onda popravljaju i ispravni tramvaji? Naravno, navikli smo na lupetanje iz njegovih usta, ali šta je sa preostalih 5 komada? Nešto je trajno slupano i rashodovano, a nešto otišlo u rezervne delove?

Ne znam koliki broj vozila trenutno radi, ali ako do vašara 2027. dođe svih 25 Bozankaja, najveći deo ovih 100 nepoznatih komada koji (valjda) mogu u sinhron i ako do tada ostane poneki Divag sa prikolicom ili novije Katice za kuplovanje, ako se svi imobilisani CAF-ovi do tada oporave, koje sve linije će moći da se potpuno prebace na dugačke tramvaje? Da li je realno da sa tim brojnim stanjem 7, 9, 12 i 14 pređu na 100% najveći mogući kapacitet celodnevno, a 5, 10 i 13 tokom šihte? Trojku da zanemarimo, jer čisto sumnjam da će do tada ponovo krenuti.
 
Poslednja izmena:
Gangula je na svom zadnjem obraćanju spomenuo da grad planira nekakvo "repariranje 25 CAF-ova", nije mi jasno ako je u saobraćaju trenutno tipa 15 od ukupno 30 nabavljenih vozila, zašto se onda popravljaju i ispravni tramvaji? Naravno, navikli smo na lupetanje iz njegovih usta, ali šta je sa preostalih 5 komada? Nešto je trajno slupano i rashodovano, a nešto otišlo u rezervne delove?

Ne znam koliki broj vozila trenutno radi, ali ako do vašara 2027. dođe svih 25 Bozankaja, najveći deo ovih 100 nepoznatih komada koji (valjda) mogu u sinhron i ako do tada ostane poneki Divag sa prikolicom ili novije Katice za kuplovanje, ako se svi imobilisani CAF-ovi do tada oporave, koje sve linije će moći da se potpuno prebace na dugačke tramvaje? Da li je realno da sa tim brojnim stanjem 7, 9, 12 i 14 pređu na 100% najveći mogući kapacitet celodnevno, a 5, 10 i 13 tokom šihte? Trojku da zanemarimo, jer čisto sumnjam da će do tada ponovo krenuti.
Ko zna sta nas očekuje po njihovom tih 5 ne žele da osposobe zp su verovatno 1501,1502,1511,1512,1514 oni ne rade više od 5-6 godina 1514 je imao tešku nesreću u Resavskoj i prednji deo je negde sakriven od javnosti već od 2018(7 godina) ne znamo da li je u Španiji na repaciji ili uništen na nekom otpadu ostali navedeni verovatno nemaju neke vitalne delove i tako stoje i trule godinama nažalost+se sa njih skidaju farovi/sedista/delovi iz kabine...što se tiče duplih katica iz '97 čuo sam da će uskoro na potpun remont verovatno u gošu/šinvoz angažovaće ih za to... a za bozankaje ćemo videti kakve će biti 25 svakako uopšte nije dovoljno da su bar 30 pa ajde ali samo nek osposobe 25 španaca i boće kolko tolko ok a za onih 100 ko zna i da li će stići i kada i koji...ali uzimati dvodelni tramvaj u 21 veku je smešno skoro ih više niko nekupuje jos na našem uskom koloseku od 1m trodelni pa ajde taman jos kad se stave dupla sedista bude i u njemu malo prostora ta nabavka i konfiguracija mora dobro da se odradi da ne bude kao vec poznato sa Higerima i novim otokarima.
 
Lepo je sto ce katice biti sredjene! Kako planiraju da remontuju i katice i cafove, sta ce tokom radova da saobraca?

Potpuno mi je nadrealno da barem 2 od tih pet problematicnih cafova ne moze da se sredi...svaki tramvaj, posebno dugacki nam je bitan....
 
Gangula je na svom zadnjem obraćanju spomenuo da grad planira nekakvo "repariranje 25 CAF-ova", nije mi jasno ako je u saobraćaju trenutno tipa 15 od ukupno 30 nabavljenih vozila, zašto se onda popravljaju i ispravni tramvaji? Naravno, navikli smo na lupetanje iz njegovih usta, ali šta je sa preostalih 5 komada? Nešto je trajno slupano i rashodovano, a nešto otišlo u rezervne delove?

Ne znam koliki broj vozila trenutno radi, ali ako do vašara 2027. dođe svih 25 Bozankaja, najveći deo ovih 100 nepoznatih komada koji (valjda) mogu u sinhron i ako do tada ostane poneki Divag sa prikolicom ili novije Katice za kuplovanje, ako se svi imobilisani CAF-ovi do tada oporave, koje sve linije će moći da se potpuno prebace na dugačke tramvaje? Da li je realno da sa tim brojnim stanjem 7, 9, 12 i 14 pređu na 100% najveći mogući kapacitet celodnevno, a 5, 10 i 13 tokom šihte? Trojku da zanemarimo, jer čisto sumnjam da će do tada ponovo krenuti.
Zato što su i ti koji rade poluipsravni i prosto je plan da se srede u fullu i budu kao novi. Verovatno će ih i ofarbati u plavi.
 
Na koji način funkcioniše kretanje sa okretnice u Ustaničkoj?
Sinoć oko 21h, do nekih 21:20 nije bilo nijednog tramvaja, a onda dolazi jedan a onda još jedan, i tako se nakupilo jedno 5 komada, ali sve jedno ovaj prvi u koloni nije kretao jedno 10 minuta...
Verujem da su posle svi pošli u voziću...
 
Ај што је заинтересована него је и рок за подношење понуда продужен + Шкода их је ухватила у намештаљци. Рок за испоруку првог трамваја биће 9-15 месеци а не 6.
 
Ogroman je broj pitanja i žalbi, daleko od toga da je ovde samo Škoda postavljala pitanja, ima bar jedno 4 proizvođača najmanje. Sve mislim da se neko poput Bozankaye žalio na uslov za najmanje 100 tramvaja u poslednje dve godine i tražio da se to poveća na pet godina. Meni deluje da je ovaj tender štelovan za jednog EU proizvođača, a ja mislim da je u pitanju Siemens.
 
Evo celog dokumenta koga zanima:
 

Prilozi

  • Odgovori na zahteve za pojasnjenjima ili dodatnim informacijama.pdf
    137,3 KB · Pregleda: 94
Све примедбе и сугестије Шкоде су на месту а ова ба*** лоповска све кључне ставке игнорише.

Дакле странци се боре за што квалитетнији трамвај за Београд а представници наше власти за што гори. Надреално.

Али сигуран сам да ће овај лоповски тендер бити оборен. Велика је набавка и чим су 4 страна произвођача стисли са питањима значи да ће бити бурно и да крађа неће проћи тек тако.
 
Zna li neko kako se zove ona prikolica na Svajcarcu razlikuje se od ostalih ima drugacija sedista jednom sam imao priliku da se vozim u njoj sedista su drugacija odvojena. Izgleda kao da nije predvidjena za Svajcarca ako neko zna nek napise model i koliko ih ima hvala unapred
 
Vrh