Ja ne bih baš tako olako sudio...
Ako se pogledaju fotografije iz različitih uglova, može se videti da je tada trotoar u Pariskoj slične širine kao u Uzun Mirkovoj. Na fotografijama nesrećnog tramvaja koji je stradao istom prilikom se vidi da je kolovoz u Pariskoj tada bio uži nego danas.
Pošto je ta "bašta" (da je tako uslovno nazovem) izgrađena 1920-tih, pre zgrade na broju 20 koja srećom postoji i danas i koja je u liniji sa hotelom, ja bih pre zaključio da je "bašta" dobila privremenu dozvolu, do radova na proširenju Pariske.
Nisam nikakav apologeta Kraljevine Jugoslavije, samo mislim da se tada više poštovao red i zakon i da ne treba da primenjujemo današnje kriterijume (tj. da smo se već navikli na divljaštvo i nerad institucija) na neka prošla vremena.
Evo i širine trotoara u Pariskoj
i Uzun Mirkovoj
Dakle, ubeđen sam da su vlasnici 1920-tih dobili privremenu dozvolu za baštu kada nije bilo jačeg saobraćaja (a i u međuvremenu hotel se ozbiljno doziđivao u visinu, a ne u širinu prema Pariskoj ulici), zgrada na broju 20 je izgrađena kasnije i u liniji sa hotelom, Pariska je bila uska i sa dva tramvajska koloseka - bašta bi vrlo brzo bila srušena...