Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

ja zivim u ovom kraju i iskreno da je idealno nije, sirina trake mi je OK iskreno ali su mi ova vijuaganja nepotrebna znaci samo da su 20ak metara ranije krenuli svako vijuranje bilo bi mnogo blaze i bolje. U svakom slucaju bolje je nego sto je bilo ali je sad ljeto vidjecemo, generalno Vojvodjanska, Zemunska i Tosin Bunar su dosta opterecinije posle otvaranja ovog parceta Milosa od kruznog toka do Surcina i ovo je zaista bilo potrebno. Nadam se da za 3 godine(do cuvenog EXPO-a) ce biti zavrseno T6 + krak ka Jurija Gagarina i da ce onda biti puno bolje i rasterecenije.
 
inace jedno pitanje da li neko zna odakle dolaze ovoliki kamioni sa zemljom koji se spustaju iz Gandijeve sa Bezanije i idu ka kruznom dole znaci non stop ih ima i non stop idu...
 
Вероватно са плаца на Бежанијској коси где су посекли ону шуму, па сад ту праве улицу и нове куће.
 
inace jedno pitanje da li neko zna odakle dolaze ovoliki kamioni sa zemljom koji se spustaju iz Gandijeve sa Bezanije i idu ka kruznom dole znaci non stop ih ima i non stop idu...
Slicno sam se i ja pitao. Ono sto sam primetio jeste da su mnogi od njih dolazili iz Partizanske avijacije iz pravca autoputa. Ocigledno je i da dolaze sa brojnih gradilista i da im je receno da izbacuju zemlju blizu novog kineskog TC.
 
Previše vijuganja, naročito u smeru ka Ledinama. Popodne kad zalazi sunce, slabo se vide linije i može da bude opasno. Nadam se da su bar manje gužve.
 
inace jedno pitanje da li neko zna odakle dolaze ovoliki kamioni sa zemljom koji se spustaju iz Gandijeve sa Bezanije i idu ka kruznom dole znaci non stop ih ima i non stop idu...
Znam da non stop izbacuju zemlju ovde

1000031641.jpg
 
Evo proslo je nekoliko dana meni je ovo sve ok, videcemo kako ce se ponasati kada pocnu prave guzve... Opet kazem da ovo nije pravljeno za trkalista, sirina traka je u skladu sa svim pravilnicima a ova krivudanja su izazvana pravljenjem traka za levo i desno ( gde se verovatno ocekuje neka veca izgradnja). Ako hoces da zadrzis biciklisticko/pesacku stazu, drvored, parking i da nemas otkupa zemlje za prosirenje to je to...
 
Malo su nezgodna leva skretanja ko nije navikao pa se zaleti u trećoj traci a ispred njega krene da koči onaj ko hoće da se isključi, kratke su trake za skretanje pa se naglo koči.
I da, moraće stalno linije da se farbaju jer bez njih ljudi ne bi znali da prate trake u krivudanjima.
 
Malo su nezgodna leva skretanja ko nije navikao pa se zaleti u trećoj traci a ispred njega krene da koči onaj ko hoće da se isključi, kratke su trake za skretanje pa se naglo koči.
I da, moraće stalno linije da se farbaju jer bez njih ljudi ne bi znali da prate trake u krivudanjima.
Slazem se u potpunosti... Ove linije moraju bas da se redovno održavaju da ljudi prepoznaju svoju traku kojom idu.
 
Мени је за сад улица одлична. Добро је што је кривудаво и што су траке уже јер се мање јурца и више људи обраћају пажњу. Напокон нека врста умирења саобраћаја и код нас. Крајња десна трака је пун погодак што је шира од осталих и много значи када пролазим камионом туда, а поготово значи возачима аутобуса. Једина замерка је квалитет хоризонталне сигнализације, али нажалост то је проблем у целој држави.
 
Мени је за сад улица одлична. Добро је што је кривудаво и што су траке уже јер се мање јурца и више људи обраћају пажњу. Напокон нека врста умирења саобраћаја и код нас. Крајња десна трака је пун погодак што је шира од осталих и много значи када пролазим камионом туда, а поготово значи возачима аутобуса. Једина замерка је квалитет хоризонталне сигнализације, али нажалост то је проблем у целој држави.
Upravo sam to i ja pricao da ovo ovde nije trkaliste, najbolje da ukinu tamo kruzni tok i da svi jure 120km /h do studenjaka... Uvek moze bolje ali je pristojno uradjeno isto se slazem za H. Signalizaciju, mozda je najbolje da su stavili one linije od plastike (mada je to mnogo skuplje) i sa onim sarama koje piste kad se prelazi iz trake u traku.
 
Slažem se da treba sporije i da se obrati paznja, ali nažalost većini vozača krivudanja i uske trake nisu dovoljan razlog da se prilagode uslovima.

Biće ovde vrv u nekom moment ista situacija kao u Bulevaru Patrijarha Pavla, gde su bili redovni udesi na krivini kod pružnog nadvožnjaka pa su na kraju stavili ležeći pred krivinu. Bukvalno je ovde ista situacija -> krivudanje i sporedne ulice i još parking sa strane.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Vrh