Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Мада ено, већ двапут за кратко време видим, откако су отворили "Идеу" у Омладинских бригада, у The One, стане батица у десној траци, упали сва четири, скокне да купи нешто... То се ту никад није радило. Чудо је то како нас маме науче да будемо тако бахати примитивци - мора да ни маме нису ништа боље.
bilo toga koliko hoces u J.Gagarina kod Intese, nije to nova pojava, cak i kod Mocarele u A bloku (doduse vikendom)
 
znam da fali parkinga ali nije rešenje gurati ga uz magistralni pravac
Kakav crni magistralni pravac?! Jel to znaci da onda ovde treba staviti ogranicenje 80km/h?!
Magistrali nije mesto u gradu, gde su dve skole, zatim brojne zgrade naredjane na 2 metra od kolovoza.
Ovo je bila ulica i mora ostati ulica kao i svaka druga gde ljudi zive, setaju, voze bicikle, pa i parkiraju.
A onima kojima se zuri, koji bi da jurcaju po magistralnim pravcima imaju fala bogu alternativu, autoput do obilaznice i pici dalje.
 
Не значи. Градска магистрала = главна градска улица. Има их више, широм Београда.
Бранкова је нпр. магистрала.
 
Ma kakav crni pauk,treba skidati tablice i obavezna ponovna registracija i tehnicki pa bi razmisljali drugi put ako imaju cime. To u omladinslih brigada kod the one je tezak bezobrazluk, od kada se otvorilo gradiliste razni se tu parkiraju kao kod kuce u dvoristu. Komunalci dal bec ili ne smeju je pitanje
 
Kakav crni magistralni pravac?! Jel to znaci da onda ovde treba staviti ogranicenje 80km/h?!
Magistrali nije mesto u gradu, gde su dve skole, zatim brojne zgrade naredjane na 2 metra od kolovoza.
Ovo je bila ulica i mora ostati ulica kao i svaka druga gde ljudi zive, setaju, voze bicikle, pa i parkiraju.
A onima kojima se zuri, koji bi da jurcaju po magistralnim pravcima imaju fala bogu alternativu, autoput do obilaznice i pici dalje.
Nisam ni mislio na 80 ali jeste neka vrsta glavnog pravca. Zato se i širi na 3 trake. Ako je poenta bila da ostane ulica kakva jeste onda je bolje bilo bez širenja. Kod škola (Sterija i Rakić) su već odavno 3 trake i pravac za jurcanje (nažalost).

Ništa od ovoga se ne rešava krivudanjem 6+ traka već denivelisanjem gde može (npr. pasarela, nadzemna ili podzemna, za pešake kod škola), normalnim pravcem i semaforima ili KT.

Ovako kako su krenuli msm da će sledeći korak biti ležeći preko 6 traka kad provale da je haos.

A nema svaka ulica parking sa strane pa ovo ne bih uzimao kao normalnu očekivanu pojavi. U Z. Đinđića je lepo u sredini i odlično je tako (znam da ovde nema mesta za tako nešto).

Sve sve, al kad se podvuče crta baš je previše krivudanja i baš je veliki rizik voziti nekom srednjom trakom, dok u krajnjoj desnoj uvek može neko da izleti jer se isparkirava a to koso parkiranje je poznato po tome da vozač koji se isparkirava ne može apsolutno ništa da vidi dal će neko da ga pokupi dok ne izađe na samu ulicu.
 
Poslednja izmena:
Мада ено, већ двапут за кратко време видим, откако су отворили "Идеу" у Омладинских бригада, у The One, стане батица у десној траци, упали сва четири, скокне да купи нешто... То се ту никад није радило. Чудо је то како нас маме науче да будемо тако бахати примитивци - мора да ни маме нису ништа боље.
Tako ne prestaju da rade u K.Marije, 27.Marta, Džordža Vašingtona, Cara Dušana. Stanu na šine, a sabajle po nekoliko. Iza njih se zaustavljaju tramvaji sa po 200 duša na putu ka radnim mestima fakultetima. Ovi, pak, uredno čekaju red u pekari ili na kasi marketa, pa izađu i besnim građanima šire ruke, u fazonu "šta mogu, baš je gužva", jer nije problem to što je smrad sebičan i primitivan, već gužva u pekari.
 
Danas me umalo pokupio kamion u Zemunskoj, u delu gde trake krivudaju. Ja u krajnjoj levoj, a dva kamiona u srednjoj i desnoj traci. Na svu srecu sam primetio na vreme sta se desava i naboo kocnicu inace bi me ocesao zato sto je nakraju ovaj iz srednje trake presao ceo metar u moju traku.
 
Pa da, ali nema tu puno pomoći, u ovim trakama mora da se vozi sporije pošto jednostavno neočekivano se javljaju krivine u nekim delovima (za nekoga ko prvi put tu prolazi), dok veća vozila jednostavno ne mogu ni da manevrišu tako osim da značajno uspore.

Ono što mene je ovde iskreno najviše neprijanto iznenadilo, a iskreno i ne znam kako bi rešio sad kad razsmislim, je što u smeru ka autoputu na samom kraju pred Heroja sa Košara, leva traka cela postaje skretanje za Kosu. Ovako se praktično samo dve trake koriste za glavni pravac i desno ka mostu na Adi sve do prolaska Gasprom pumpe i prave se ogromne gužve (kao da nije ni bilo proširenja). Ljudi (velika većina) koji su navikli i poštuju da se ne ubacuju preko reda u trake za pravo, praktično se uveliko ranije prestrojavaju u srednju i desnu traku i tu postoji zastoj, a traka za levo prazna pošto najmanje vozila tu i skreće ka Kosi.
 
И у Хероја са Кошара је остала једна трака за лево у Тошин бунар, и ствара се колончина. Мудро.

Оно, само то је требало да ураде - да прошире раскрснице, и постигли би много бољи ефекат од проширења друма без проширења расрсница.

Град дудука.
 
Screenshot 2024-09-05 at 15.49.47.png
 
На правим местима то је права ствар (нпр. и на мотопуту М11 између петљи Добановци и Змај, на Врачару од Славије до Воје Илића и сл).
 
Ту "One More Lane" thing не треба злоупотребљавати, јер ако се то чини, дође се до апсурдног закључка да је за сваки правац 1+1 трака довољна, што знамо да није.
Naravno ali malo humora nije na odmet :)
 
Ту "One More Lane" thing не треба злоупотребљавати, јер ако се то чини, дође се до апсурдног закључка да је за сваки правац 1+1 трака довољна, што знамо да није.​
Što bi rekao Jurica Pađen: "Stavi pravu stvar na pravo mesto". U ovom slučaju to bi bilo stavi "one more lane" na pravo mesto, a ne svuda gde stigneš i gde god ti padne na pamet.​
 
Beogradu je neophodan nezavisni šinski sistem. Tačka. 😖

Imamo najmanje 20 ulica i pravaca kojima bi proširenja za "one more lane" dala život., ali će moći da služe svrsi tek kada saobraćaj koji je prisiljen da se njima kreće, siđe u metro i BG voz.
 
Poslednja izmena:
Како где, метро неће покрити никада нпр. тзв. 3. Београд преко Дунава, али би њима тамо значило да се прошири Зрењанинац кроз Борчуsolutno.

Apsolutno. Sasvim se slažem. Ovde po centru su neka proširenja neminovna i naophodna, svakako pre izgradnje metroa i bez obzira na metro. Mislim i na neke pravce koje si naveo, a nalaze se u kraju i gzžva je 24/7 Samo naglašavam da, zaista, nije moguće dodati dovoljno traka, koliko su gužve, praktično, nametnute nepostojanjem alternativa, tj kvalitetnog sistema javnog prevoza. A svakim pafom kvaliteta postojećeg vida prevoza, jedan broj ljudi je primoran da se maltretira svojim kolima kroz već odavno preopterećene ulice. Nastavak širenja Južnog bulevara, pa dalje, u Gospodara Vučića, pravo do Cvetka. Postojeći, svojevremeno proširen, deo Južnog bulevara je u kolapsu od 06:45 do 19:00. Dalje proširenje nije moguće fizički, osim na delu kod Ustaničke. Opet, to je pravac koji nema alternativu, a saobraćaj ide dalje najčešće na moto-put, pa NBGD-Zemun ili na mostarsku petlju, pa jug. To se svekodnevna rutina odlaska na posao i povratka.
 
Vrh