Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Зар је тешко склонити овај песак са стазе?
IMG_20240730_235117.jpg

На неким местима нису поставили ивичњаке:
IMG_20240730_235455.jpg

Ово је интересантно:
IMG_20240731_000258.jpg

Први пут у животу да на некој бициклистичкој стази видим натпис "пази ауто":
IMG_20240731_000110.jpg

Паркинзи свеже асфалтирани, делови тротоара где стоје контејнери још увек нису:
IMG_20240730_235623.jpg
IMG_20240731_000002.jpg

Машине још увек стоје поред улице, сви прилази Тошином бунару и Египатској су асфалтирани:
IMG_20240730_235826.jpg

Позитивно сам изненађен што је бици стаза шира него што сам очекивао:
IMG_20240730_235745.jpg

Чека се на садњу новог дрвећа:
IMG_20240730_235854.jpg
IMG_20240731_000037.jpg

На местима где се хоризонтална сигнализација већ испрљала сада је фарбају опет:
IMG_20240730_235842.jpg
IMG_20240731_000208.jpg
 
Зар је тешко склонити овај песак са стазе?
Pogledajte prilog 206634
На неким местима нису поставили ивичњаке:
Pogledajte prilog 206635
Ово је интересантно:
Pogledajte prilog 206636
Први пут у животу да на некој бициклистичкој стази видим натпис "пази ауто":
Pogledajte prilog 206637
Паркинзи свеже асфалтирани, делови тротоара где стоје контејнери још увек нису:
Pogledajte prilog 206638Pogledajte prilog 206639
Машине још увек стоје поред улице, сви прилази Тошином бунару и Египатској су асфалтирани:
Pogledajte prilog 206640
Позитивно сам изненађен што је бици стаза шира него што сам очекивао:
Pogledajte prilog 206641
Чека се на садњу новог дрвећа:
Pogledajte prilog 206642Pogledajte prilog 206643
На местима где се хоризонтална сигнализација већ испрљала сада је фарбају опет:
Pogledajte prilog 206644Pogledajte prilog 206645
Mora da Gangula dolazi danas nekad da se slika...da sve blista..a i ta farba,koliko je trajala? 7dana? ali dobro..bitno da su obelezili kod skretanja za New Minel da bude sve bezbednije i da je sve pusteno...najbitnije da je bolje nego sto je bilo jer ako se setimo i sam kolovoz je bio u katastrofa stanju...skoro svuda...prodisace,samo videcemo do kad...sto duze nadam se...msm da veci kruzni tok u Ivana Ribara i famozna t6 ce takodje ubrzati ceo saobracaj...realno smejurija je kruzni tok...cak i asfalt nije obnovljen...
 
Da ne bude da hejtujem sad pred kraj, kad svi samo čekamo da puste ovo što su razvlačili mesecima pa da malo odahnemo, ali ne mogu da se ne zapitam što ne dodaše na ovom pravcu neki kružni tok umesto megalomanskih semaforizovanih raskrsnica.

Npr. raskrsnica N. Dobrovića - Tošin bunar bi više dobila na protočnosti da su umesto onog proširenja u N. Dobrovoća, gde su time napravlili avionsku pistu, samo napravili kružni tok na raskrsnici. Pravci su približno jednako opterećeni a raskrsnica je i ovako ogromna i ima mesta. Ovako kako je sada, pravci i desna skretanja su u redu ali sva leva skretanja su blago užasna i prave se redovi u trakama.

Slična stvar na uglu Gandijeve i Zemunske.

“Naglas razmišljam” samo, za slučaj da još neko ima mišljenje ili dodatnu informaciju za/protiv. Izvinjavam se ako je već pominjano a meni promaklo.
 
Krenuli hvalospevi u kuriru, moderna saobracajnica koja spaja dva autoputa, samo nigde da ne pomenu kako se spoj raspada. Nema veze, par lepih slika, recenica smanjice se guzve i raja zadovoljna
 
Krenuli hvalospevi u kuriru, moderna saobracajnica koja spaja dva autoputa, samo nigde da ne pomenu kako se spoj raspada. Nema veze, par lepih slika, recenica smanjice se guzve i raja zadovoljna
Ne nađoh na Kuriru ali verovatno je ovo isto:

 
Da ne bude da hejtujem sad pred kraj, kad svi samo čekamo da puste ovo što su razvlačili mesecima pa da malo odahnemo, ali ne mogu da se ne zapitam što ne dodaše na ovom pravcu neki kružni tok umesto megalomanskih semaforizovanih raskrsnica.

Npr. raskrsnica N. Dobrovića - Tošin bunar bi više dobila na protočnosti da su umesto onog proširenja u N. Dobrovoća, gde su time napravlili avionsku pistu, samo napravili kružni tok na raskrsnici. Pravci su približno jednako opterećeni a raskrsnica je i ovako ogromna i ima mesta. Ovako kako je sada, pravci i desna skretanja su u redu ali sva leva skretanja su blago užasna i prave se redovi u trakama.

Slična stvar na uglu Gandijeve i Zemunske.

“Naglas razmišljam” samo, za slučaj da još neko ima mišljenje ili dodatnu informaciju za/protiv. Izvinjavam se ako je već pominjano a meni promaklo.
Za Gandijevu ne znam ali za N. Dobrovica su mi rekli pre par meseci da je razmatrano ali da ne moze da se uradi, koji je razlog nemam pojma, verovatno imovina... A naravno da ce GANGULA iskoristiti sve ovo da se slika i da verovatno nesto novo obeća...
 
dobro je da su pustili mada cini mi se da je plan da se stavi jos parking mjesta, ovdje npr na slici gdje sam zaokruzio se vidi da se je spusten ividcnjak kao da ce biti parking i tako je sve do autobuskog stajalista. Iskreno mislim da su mogli da nadju nacin da malo isprave trake nekako a ne da ovako krivudaju malo malo...
1722415711819.png
 
Svaki dan se vozim ovuda i ove nove krivudave trake su teska glupost.
Obavezno neko bar tockovima gazi susednu traku koja je poprilicno uska i cudi me da nema ,,cesanja" po sto puta na dan.

Ono kad imas teren ravan kao tepsija i prav kao strela, ali ti pravis od njega stazu za veleslalom.

Sirina trake u pojedinim delovima je super ako idu dve Peglice jedna do druge, a kad ti zapadne BMW X6, bolje bezi u susednu traku, pa makar morao i neplanirano da skrenes.
 
Ko ne ume da dovozi ovo u svojoj traci treba da se mane voznje, tj treba mu oduzeti vozacku dozvolu, Srbi i onako nisu poznati po normalnoj voznji, pa da se prorede losi vozaci.
Ne sporim da je ovo moglo bolje da se izvede. Svi znamo da sta je brzo to je kuso, ali opet...
nije ovo predvidjeno da street racing
 
Prošao sam kolima ovde i baš mi je prva pomisao bila kako je lepo što svaka traka za pravo ide isključivo pravo, a ne da se pravi gužva zbog prestrojavanja kao što se radi u Jurija Gagarina. Mogli su možda da isprave malo ove trake, ali svakako nije loše.
 
Ko ne ume da dovozi ovo u svojoj traci treba da se mane voznje, tj treba mu oduzeti vozacku dozvolu, Srbi i onako nisu poznati po normalnoj voznji, pa da se prorede losi vozaci.
Ne sporim da je ovo moglo bolje da se izvede. Svi znamo da sta je brzo to je kuso, ali opet...
nije ovo predvidjeno da street racing
Po toj logici su mogli i serpentine da urade pa da neko kaze: ko ne ume da savlada lakat krivine ne treba da vozi.
Ja sam jutros prvi put prosao od kada je ovo cudo zavrseno, i ovo se dobija kada se kuća radi bez plana i projekta, malo siporeks malo blok, malo izbijanje i pomeranje zidova i prozora, malo naknadna terasa i onda tešiš sebe kako je odlično ispalo. Jos kada neko napise kako je ravno, pa najbolje da dan posle presvlacenja podloga nije ravna, još samo to fali
 
ja se slazem da je lose uradjeno, tj DOBUDZENO ili SKARABUDZENO, bez plana, i na osnovu hira i odluke laznog doktora gangule, fakticki "staljinovi prsti"
ali jeste saobracajno poboljsanje u odnosu na ranije sto se tice guzve
takodje mi smo kao narod poznati po preterivanju (u svakom smislu i na sve strane) pa prizivamo "serpentine" na ravnoj urbanoj povrsini kako bi hiperbolisali i pod tepih gurnuli cinjenicu - MI SRBI NE ZNAMO DA VOZIMO
 
ja se slazem da je lose uradjeno, tj DOBUDZENO ili SKARABUDZENO, bez plana, i na osnovu hira i odluke laznog doktora gangule, fakticki "staljinovi prsti"
ali jeste saobracajno poboljsanje u odnosu na ranije sto se tice guzve
takodje mi smo kao narod poznati po preterivanju (u svakom smislu i na sve strane) pa prizivamo "serpentine" na ravnoj urbanoj povrsini kako bi hiperbolisali i pod tepih gurnuli cinjenicu - MI SRBI NE ZNAMO DA VOZIMO
Da, ajde malo pljuvanja po tome kakvi smo. Je l postoji na svetu narod koji sebe vise kudi i ponizava?
Auta sve sira, a put sve uzi.
 
Kada bi se napravile dve široke trake koje bi ispratile povećanu širinu kola, tek tu bi se digla frka zašto se smanjuje broj traka i opet prave mesta za stvaranje čepova.​
 
Prošao danas prvi put. Obzirom da su 3 trake i sve otvoreno regularno, napravila se nenormalna gužva. Totalno bez ikakvog razloga, nit udesa, nit previše vozila, nit radova. Imam utisak da svi voze tako da razgledaju novu ulicu.
 
pogresio si druze, nisam jedan od tih
cinjenica i dalje stoji - SRBI NE ZNAJU DA VOZE!
tj znaju, ali samo van granica srbije, mislite malo o tome
Ti si možda nesposoban da voziš ali to ne važi za sve.

Činjenica je da su trake bezrazložno krivudave iako je bilo mesta da se bulevar uradi kako treba.

Mi generalno imamo lošu kulturu vožnje ali to nije zbog neznanja nego zbog nedostatka sveopšte kulture koja je isparila sa početkom sankcija, ratovima i ostalim nedaćama koju su nam političari nametnuli.
 
znaci zbog sankcija znamo da vozimo lose. tj znamo da vozimo ali imamo losu kulturu sto ne znaci da ne znamo da vozimo nego samo lose vozimo. tj mi znamo dobro da vozimo ali necemo da vozimo dobro jer sankcije
 
Ne zaboravite:
Uže trake=manja brzina
Samo pogledajte koliko se brzo vozi u JG.
Manja brzina znači bezbednija vožnja, ljudi obraćaju više pažnje. Meni ovo uopšte ne smeta, samo dok javni prevoz može da prođe.
Meni je veći problem što šire ulice na NBG, a istočni deo grada stoji sa puteljcima i bez velikih bulevara
 
Pa ako ste nekada vozili pored autobusa onda znate da ne želite da budete u traci pored.
Ko je vozio Takovskom pored autobusa sigurno zna o čemu pričam.

Nažalost kola nisu na šinama, a dok vožnju ne preuzmu računari ljudima treba prostor za grešku.

Možda nećeš pogrešiti ti, ali ako vozilo pored malo pogreši ti nemaš mesta da to ispraviš koliko god sporo i odgovorno vozio.
 
Meni je veći problem što šire ulice na NBG, a istočni deo grada stoji sa puteljcima i bez velikih bulevara
Širiće se na NBG ono što ne zahteva ekspropriaciju, što neće ništa pomoći u rasterećenju saobraćajnih gužvi, zato što će se apsolutno na isti način raditi i u starom delu Beograda, tako da će se suštinski samo brže stizati sa NBG strane do uskih grla i čepova na starobeogradskog strani. Sa novogradnjom na NBG će se samo generisati veći saobraćaj koji će se slivati u uska grla, koja će svoje iovako skromne kapacitete za trenutni obim saobraćaja dodatno da smanje, jer kao što vidimo, ni u starom delu Beograda nema posustajanja sa stanogradnjom, ali ima sa razvojem infrastrukture koja bi je ispratila. Da bi smo i stari deo Beograda doveli u stanje u kojem je NBG, 2/3 postojećih objekata bi smo morali da rušimo, a što je nerealno i neisplativo.​
 
Tehnicki gledano hitna pomoc i vatrogasci naprave od jedne dve trake i nekako prodju, ajmo onda svuda tako i resen problem. gde moze da se skloni u stranu dvosmerno svako po malo na trotoar a gde ne moze naizmenicno i mirna bosna. I dalje se niko nije ozbiljno uhvatio u kostac sa guzvama u gradu i resenjem za to, ovo sada su ciste kosmeticko polulističke papazjanije, u principu nemam para za novu kuhinju ali zato treci put krečim hodnik.
 
Vrh