Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

A posle Studenjaka mrak. 6 traka se uliva u 3, pa 3 u 2 i na kraju biciklom do Prvomajske...
Ne znam za dalje nisam to ispratio ali u onim politickim izlaganjima je pricano izmedju dva autoputa.... A onako privatno mislim posle studenjaka tamo nista ne moze bez ekspropijacije.
 
Ne znam za dalje nisam to ispratio ali u onim politickim izlaganjima je pricano izmedju dva autoputa.... A onako privatno mislim posle studenjaka tamo nista ne moze bez ekspropijacije.
Pa tu je valjda već krenula procedura odavno. Mada tu generalno i nema neke ogromne gužve, da se autobuska stajališta uvuku bi rešilo pola posla.
 
Аутобуско стајалиште код ресторана "Дрен" већ јесте увучено.
 
Pa tu je valjda već krenula procedura odavno. Mada tu generalno i nema neke ogromne gužve, da se autobuska stajališta uvuku bi rešilo pola posla.
Na sta mislis tacno? U TB ka Zemunu nekad sve stoji od Killera do Prilaza.

Lako je siriti ulice na racun travnjaka, al aj ti budi faca pa izguraj eksproprijaciju i kompletno sredjivanje… Nece da moze kod Sapica, a i nije mu usput do kuce
 
Za desetak dana krece da se prosiruje T. Bunar od N. DOBROVICA do STUDENJAKA
Или тачније речено од железничког надвожњака до петље "Тошин бунар" и то само смер парне стране Тошиног бунара. У том делу Тошин бунар је 2+3, Лева страна Тошиног бунара се неће дирати, осим пресвлачења новог асфалта. Тако је бар за сада.
 
Sinoć prvi put po novoj ulici po kiši. Uplašen sam kako će to funkcionisati u jesenjem/zimskom vremenu. One trake mi imaju smisla pod pretpostavkom da ih mogu pratiti učesnici u saobraćaju koji ih ne znaju napamet. U kišnim uslovima one nisu dovoljno vidljive (trenutno javna rasveta propisno radi) i ostavljaju prostor za intuitivno odlučivanje kojom trakom bi se trebalo voziti. Ne znam ni koja rešenja za poboljšavanje vidljivosti postoje, ali bih voleo da se nešto uradi po tom pitanju.
 
Baš je slalom. Ja tuda vozim ili krajnjom levom ili krajnjom desnom. Srednja samo za vrlo nužna preticanja, i to nikako u krivudavim delovima.
 
Po kiši je užas. Jutro 8 sati, kiša i mokar kolovoz, odbljesak sunca o mokar kolovoz čini da se trake uopšte ne vide. Prolazim svaki dan tuda od kako su rekonstruisali, da kažemo da znam napamet gde šta vijuga, ali moram da priznam da mi nije bilo svejedno. Sva sreća bio je vikend pa nije bilo gužve.
 
Skoro sam prošao opet. Kao da su se deca igrala. Katastrofalno je urađeno. Sreća pa ne moram svakog dana tuda da prolazim.
 
Данашње слике – 10.09.2024.

У делу Тошиниг бунара, од „Т“ раскрснице са Булеваром Милутина Миланковића до семафора код петље „Тошин бунар“ тј. уливно-изливне рампе са/из бившег ауто-пута, се поставља разделна ограда између коловозних трака у дужини око 260 метара. Остало је да се постави још око 30-40 метара разделне ограде.

И на сајту Београд пута је то објављено, односно већ пар дана се то објављује, пошто они изводе радове.
техничко регулисање.JPG



IMG_20240910_133443_resized_20240910_024243830.jpg
IMG_20240910_133535_resized_20240910_024244353.jpg
IMG_20240910_133541_resized_20240910_024314469.jpg
IMG_20240910_133623_resized_20240910_024313328.jpg
IMG_20240910_133639_resized_20240910_024312173.jpg


Код улаза за кафане Дрен и Рецепт
IMG_20240910_133901_resized_20240910_024312732.jpg
IMG_20240910_133918_resized_20240910_024313895.jpg


Код стамбено-хотелског објекта Долче Вита (бивши хотел Визура)
IMG_20240910_134123_resized_20240910_024343164.jpg
IMG_20240910_134142_resized_20240910_024343802.jpg
IMG_20240910_134243_resized_20240910_024344391.jpg


Као што се на неким сликама види ограда није постављена буквално по средини разделног зеленог појаса између коловозних трака, него је једним делом постављена ближе коловозној траци у смеру према петљи „Тошин бунар“. То је из разлога што ће ускоро или у неко догледно време, почети проширење дела Тошиног бунара од железничког надвожњака до петље „Тошин бунар“, а као што сам скоро напоменуо, прошириваће се само десна коловозна трака, значи парна страна Тошиног бунара (у смеру према железничком надвожњаку). Када се буде проширио тај дао Тошиног бунара, онда ће ова постављена ограда бити тачно на средини разделоног зеленог појаса. Иначе ове ограде се увек постављају по средини разделних појасева између коловозних трака.
IMG_20240910_133607_resized_20240910_024311547.jpg
IMG_20240910_134159_resized_20240910_024341037.jpg


Иначе ове металне ограде ће се постављати и на делу Тошиног бунара од раскрснице Тошин бунар-Булевар хероја са Кошара-Николе Добровића до семафора код „Т“ раскрснице са Булеваром Милутина Миланковића.
:sesir:
 
Sta su navalili sa ovim ogradama svuda? I sto ne prave pauzu nego ih tako lancano vezuju da sve popadaju ako dodje do cukanja? Zar se nisu naucili od "incidenta Sajam":bg4:
 
Po meni su ove ograde jedino rešenje za nekulturu našeg naroda. Pogotovo na tom potezu, kad izadje horda iz voza pa krene da pretrčava na drugu stranu uvek bude neki krkljanac. Nažalost te ograde su jedino rešenje, i dosta su pomogle u Dr.Ivana Ribara i u Jurija Gagarina.
 
Negde je ograda OK rešenje, a negde čisto iživljavanje jer je neko zaključio da je bolje da se pešački pomeri van tokova kretanja ljudi ili da uopšte nije potreban.​
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Ograde i stubiće svuda. Samo fizička barijera nama znači nešto, i pešacima i vozačima.

To što je pešački nelogično postavljen ne opravdava pretrčavanje (a u većini slučajeva nonšalantnu šetnjicu), pogotovo bulevara sa 4+ trake, tamo gde ga nema.

Nek stave ovu ogradu skroz do KT za Ledine i Surčin, što se mene tiče.
 
Ja sam skoro prolazio pored studenjaka, u smeru ka autoputu, i neka baba prelazi preko 4 trake, pre skretanja za autoput ka Zmaju.
Videh je iz daljine i zakocim, a ona stoji i gleda u mene, mislila da necu ukociti i da cu je udariti. I nastavi polako, malo sokirana, a u desnoj traci proleti auto jedno 60-70 na sat.
Bukvalno je pola metra delilo da je udari i ubije.
Ograda je prava stvar.
 
Ma neka sve ulice tako ograde. Da biste vi svi mirne glave mogli da vozite min 100 na sat u Vojvodjanskoj. Da vam ne preleti nesto slucajno. Kao na autoputu. Umesto ograda poredjao bih ja lezeci na svakih 50 metara.
 
Ma neka sve ulice tako ograde. Da biste vi svi mirne glave mogli da vozite min 100 na sat u Vojvodjanskoj. Da vam ne preleti nesto slucajno. Kao na autoputu. Umesto ograda poredjao bih ja lezeci na svakih 50 metara.
E nek si nam reko. Samo još da promeniš ime u Zoran50.

Pešačke prelaze ukinuti jer je normalno da se prelazi van njih.

Što se ležećih tiče, sad ozbiljno, na raskrsnici kod škola Sterije i Rakić jesu neophodni.
 
Vrh