Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

У Тошином бунару и Египатској је с једне стране требало оставити паркинг и изградити нови паркинг код оне зграде прекопута "Роме", а са друге потпуно уклонити паркинг. Тако би било довољно места да у оба смера све три траке буду по 3,5 метра и да не буде кривина, а било би места и за шири тротоар и бициклистичке стазе. Али џаба ја причам кад се бирају јефтинија решења, осим у Николе Добровића где је било довољно проширити смер ка Ади за једну траку, а они проширили тај смер за две, а супротан ( који није било ни потребе да се шири) за једну траку и уништили дрворед. Надам се да грешке приликом проширења Тошиног бунара и Египатске неће имати превелике последице.
 
У Тошином бунару и Египатској је с једне стране требало оставити паркинг и изградити нови паркинг код оне зграде прекопута "Роме", а са друге потпуно уклонити паркинг. Тако би било довољно места да у оба смера све три траке буду по 3,5 метра и да не буде кривина, а било би места и за шири тротоар и бициклистичке стазе. Али џаба ја причам кад се бирају јефтинија решења, осим у Николе Добровића где је било довољно проширити смер ка Ади за једну траку, а они проширили тај смер за две, а супротан ( који није било ни потребе да се шири) за једну траку и уништили дрворед. Надам се да грешке приликом проширења Тошиног бунара и Египатске неће имати превелике последице.
Ili.... možda zvuči subverzivno ili čak revolucionarno: napraviti urbanistički plan za prostor bivšeg IMT-a koji će imati pptrebnu koičinu sadržaja od javnog značaja, uključujući zelene površine pod stablima i parking mesta udaljena od ulice, a ne da se iskoristi svaki kvadrat za gradnju zgrada... i onda "ispeglati" trasu Zemunske/Tošinog bunara da se prirodno i logično uklopi u delove pre Gandijeve i posle Nikole Dobrovića...
Samo, onako, iz glave, ne znam odakle mi ovako nešto pade na pamet...
 
Ako je cela vojvodjanska zrtvovana u smislu bez parking mesta...ne razumem zasto je onda moralo to da se radi sa parking mestima koje se u najvecem delu dana koriste zbog nekih firmi oko eko pumpe i hotela...preko puta lidl je moglo da se izdrzi jer 20,30 parking mesta nece spasiti situacija ali dobili bi siri kolovoz i trotoar a ne da imamo manje od 1m na stanici u kod gandijeve od nastresnice za gsp i ivice trotoara...ja razumem potrebu za parkiranjem ali od gandijeve do kruznog toka nema parkinga,i tako je trebalo i do TB ici...ali sta je tu je..gotovo sad...sto bi se nesto odjednom radilo kad moze opet nekad...
 
Ili.... možda zvuči subverzivno ili čak revolucionarno: napraviti urbanistički plan za prostor bivšeg IMT-a koji će imati pptrebnu koičinu sadržaja od javnog značaja, uključujući zelene površine pod stablima i parking mesta udaljena od ulice, a ne da se iskoristi svaki kvadrat za gradnju zgrada... i onda "ispeglati" trasu Zemunske/Tošinog bunara da se prirodno i logično uklopi u delove pre Gandijeve i posle Nikole Dobrovića...
Samo, onako, iz glave, ne znam odakle mi ovako nešto pade na pamet...
A imali smo tričavih 40 godina takvog rada na NBG, koje odoše u propast.
 
Ako je cela vojvodjanska zrtvovana u smislu bez parking mesta...ne razumem zasto je onda moralo to da se radi sa parking mestima koje se u najvecem delu dana koriste zbog nekih firmi oko eko pumpe i hotela...preko puta lidl je moglo da se izdrzi jer 20,30 parking mesta nece spasiti situacija ali dobili bi siri kolovoz i trotoar a ne da imamo manje od 1m na stanici u kod gandijeve od nastresnice za gsp i ivice trotoara...ja razumem potrebu za parkiranjem ali od gandijeve do kruznog toka nema parkinga,i tako je trebalo i do TB ici...ali sta je tu je..gotovo sad...sto bi se nesto odjednom radilo kad moze opet nekad...
Jer smo tako u mogućnosti.

Širimo ulicu jer je to glavna veza sa Milošem Velikim i logično je da celom dužinom ima 3 trake (potpuno rezonski), ali zato ostavljamo parking na nekim mestima uz samu ulicu (i to pod 90 stepeni).

Dalje imamo crkvu (i stadion) gde se ljudi uvek parkiraju u desnoj traci.

Sve potpuno logično.
 
Jer smo tako u mogućnosti.

Širimo ulicu jer je to glavna veza sa Milošem Velikim i logično je da celom dužinom ima 3 trake (potpuno rezonski), ali zato ostavljamo parking na nekim mestima uz samu ulicu (i to pod 90 stepeni).

Dalje imamo crkvu (i stadion) gde se ljudi uvek parkiraju u desnoj traci.

Sve potpuno logično.
Nije parking pod 90 stepeni, srećom su to konačno izmenili na koso parkiranje pošto je onaj parking pod 90% bio zaista užasno nebezbedan i u prethodnoj ulici sa po dve trake, plus usporavao saobraćaj.
 
Što se tiče same širine traka i uticaja na brzinu kretanja, obzirom da sada već svakih par strana imamo ista zapažanja, očigledno je da ista jesu značajno uža i utisak je pri prolasku kroz krivudavu traku da tri metra i nije baš dovoljno za 50 na sat, da ne pričamo kada se neko zaleti. Kao rešenje, ja bih predložio da stave blinkajuću signlizaciju kod onog stuba sa kamerama o ograničenju od 50 i znakom kamera, da se neko ne zaleti (neko sa P ).
 
zna li neko kada su planirali da nastave sa asfaltiranjem od Sava ade do kraja i suprotan smjer?
 
Sve je to u redu ali nećemo se miriti sa ovim diletantskim projektima jer nam je žao radnika. Ni njima ni nama nije u interesu da im se daju ovakvi poslovi. Kad imaš JKP od stotinak radnika u dvomilionskom gradu onda lepo priznaš da JKP ne može da radi ovakve projekte i daš ih podizvođačima koji mogu (a još bolje uložiš malo više u to JKP i osposobiš ga da može da radi ovakve projekte).

Или да град са буџетом од 1,6 милијарди евра даје више пара градским предузећима, па ће они радницима дати веће плате, а у граду од 2,1 милион становника постоји немали број запослених који би се бар привремено задовољио таквим пословима само ако би били мало боље плаћени. Такође, требало би набавити неке модерне машине, нпр. машину за постављање ивичњака која би знатно олакшала посао радницима

Или да град са буџетом од 1,6 милијарди евра даје више пара градским предузећима, па ће они радницима дати веће плате, а у граду од 2,1 милион становника постоји немали број запослених који би се бар привремено задовољио таквим пословима само ако би били мало боље плаћени. Такође, требало би набавити неке модерне машине, нпр. машину за постављање ивичњака која би знатно олакшала посао радницима.
Ja cu opet prokomentarisati jer sam se ceo zivot bavio ovim poslom i stvarno sam upucen u problematiku. U ovom preduzecu je prosek godina radnika preko 50g, i radnika je sve manje kako ko odlazi u penziju ostaje upražnjeno mesto. O kvalifikovanim radnicima moze samo da se masta...
zna li neko kada su planirali da nastave sa asfaltiranjem od Sava ade do kraja i suprotan smjer?
Sutra i prekosutra dvosmerno od N. Dobrovica do Eko pumpe, sutra pripreme prekosutra zavrsni asfalt... Pa onda obrnuto i to je to.. 😛
 
Jer smo tako u mogućnosti.

Širimo ulicu jer je to glavna veza sa Milošem Velikim i logično je da celom dužinom ima 3 trake (potpuno rezonski), ali zato ostavljamo parking na nekim mestima uz samu ulicu (i to pod 90 stepeni).

Dalje imamo crkvu (i stadion) gde se ljudi uvek parkiraju u desnoj traci.

Sve potpuno logično.
Ja nisam video da su negde ostavili pod pravim uglom parking... A sto se tice Crkve potpuno se slazem.
 
Vrh