Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386402#p386402:1ayjp1a5 je napisao(la):
Galeks » 16 Мај 2016 04:33 pm[/url]":1ayjp1a5]Malo nevest uporedni prikaz. Ovo je poprilicno ambiciozno.
Mogu da zamislim pogled ka evangelistickoj crkvi sa ovog trga/parka.

@Igor, ako mozes smanji malo slike, da se ljudima lakse ucita stranica.
file.php

file.php
Амбициозно јесте, надајмо се да ће се остварити бар за неких 10-так година. :)

И ја тај поглед одавно замишљам. Посебно са овим "правоугаоним кружним током" :D .
А ево садашњих погледа са тог места :( :

-поглед од Сенског трга ка цркви, значи све са леве стране Ивићеве улице ће се рушити:
Pogledajte prilog 1

-поглед од Евангелистичке цркве тј. улице Прилаз (бивша Јакуба Кубуровића) ка Сенском тргу, све од ове мале кућице са десне стране Ивићеве ће се рушити:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386407#p386407:2xwmzgjh je napisao(la):
dane bezanija » 16 Мај 2016 04:45 pm[/url]":2xwmzgjh]Koliko je pametno seci novi asfalt i posle zapunjavati bitumenom?vidoh malopre takve radove na novoj raskrsnici
Већ сам објаснио шта је то. Ту су уграђене пиезо индуктивне петље тј. сензори за аутоматско мерење саобраћаја и за детекцију рада семафора. Сензори који се уграђују у асфалт морају да се залију битуменом (течним асфалтом). Он ће се изравнати помоћу пнеуматика самих возила, када прелазе преко тих ткз. петљи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386397#p386397:297z9gpy je napisao(la):
Earthmoving » 16 Мај 2016 04:04 pm[/url]":297z9gpy] Ali gore Pantograf reče da je Igor ranije postavljao na temi Gradski život i vesti link ka GUPu gde se ovo isto/slično vidi, pa ako možeš da tamo pogledaš, ne znam dal bi ti to nešto značilo.
@Земљани и @Галекс, ево везе (линка) ка novom Гуп-у, односно само генералним решењима саобраћаја за цео град:
http://www.beoland.com/images/gup/gup/g ... racaja.jpg

За Тошин бунар сам издвојио тј. увећао тај део. Види се и продужетак улице Париске комуне ка Бежанијској коси кроз коју ће се (г)радити тунел. Излазиће код садашњег циганског насеља на некадашњој траси железничке пруге, а близу моста (улица Марије Бурсаћ) где је 1976.године погинуо у саобраћајној несрећи чувени глумац Слободан Ђурић (Извињавамо се, много се извињавамо). Ту ће се спојити са новом улицом која ће ићи од Тошиног бунара (наставак Јернеја Копитара), пролазиће поред оног Фијатовог сервиса и ићи ће трасом некадашње пруге поред некадашњег (нажалост) гиганта Змаја, пресецаће Т6 и иде до садашње железничке станице у Земун Пољу. На плану је нацртано малкице другачије тј. да ће та нова улица ићи сво време паралелно са садашњом пругом са њене десне стране, а треба са леве стране.
Да наведем и то, да ће се радити и нова улица Јернеја Копитара, која ће се спојити са Булеваром Михајла Пупина и то баш тамо где треба, једног лепог дана, да буде крајња/почетна станца прве линије београдског метроа
 
Kapiram te Gago ja sve ali ruzno to deluje kad se nesto novo sece i rusi bukvalno...mora da postoji neki dr sistem...plus mogucnost da kroz bitumen udje voda i prosiri se na ceo asfalt i onda eto nama rupa..videcemo..valjda nece...jer znam koliko nasim putevima malo treba da se otvori nova rupa,ja zbog toga pricam o tome...inace niko mi ne odgovara na raspored traka na samoj raskrsnici...koliko za pravo,levo,desno itd :)
 
Дане, на путевима који се редовно одржавају управо се битуменом заливају пукотине у асфалту да не би улазила вода. Неће бити проблема са тим ;)
 
Asfalt (grč. Asphaltus = bez raspadanja)=Bitumen (Sanskrit jatu = smola). On i jeste prvo kodrišćen kao hidroizolator (da ne ulazi voda), malter I lepak još od davnina. U Indiji još u 5 milenijumu pne za korpe u kojima se skupljaju usevi (McIntosh Jane: „The Ancient Indus Valley“ ), kod Sumera kao malter i hidroizolator (Abraham Herbert: “Asphalts and Allied Substances”), zatim kod Egipćana za balsamovanje mumija. Grčki istoričar Herodot navodi da je asfalt korišćen kao malter za Vavilonske zidine. Prvo korišćenje u Evropi bilo je u Dubrovniku gde se koristio za hidroizolaciju brodova koji su prodavani u Veneciji (Pjer Belon: „Observations“ iz 1553).
Ali kao podloga za puteve počinje da se koristi od 1830-ih u Francuskoj, Engleskoj i Belgiji. Jedno od prvih asfaltiranja bilo je 1835. godine kada je asfaltiran najveć Pariski trg - Trg Konkord (sloge)
 
ne znam dal bas nece imati problema...a i ne svidja mi se kako to izgleda...zar to nije moglo da se utisne kad se ulica asfaltirala direkt u asfalt?mora da postoji sistem...nije logicno da se rusi nesto sto je novo ili je to TEHNOLOGY BY SERBIA?
 
Слике 17. мај 2016.

Цела раскрсница Тошин бунар – Николе Добровића и обе нове траке Тошиног бунара у укупној дужини од 350 метара је асфалтирано. Сви семафори су постављени и сад се повезују са својом главном командном управљачком и трафо станицом. Већ су постављене и видео камере за надзор саобраћаја, а стигли су и саобраћајни знаци. Обележени су и пешачки прелази на овом другом делу раскрснице који је сад рађен. На делу раскрснице који је први рађен, а куда сад тренутно иде саобраћај у оба смера, пешачки прелази ће се урадити следећих дан-два. Све радове око постављања и повезивања семафора, видео надзора, саобраћајних знакова и осталог, обавља предузеће Модел 5 (http://www.model5.rs).
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20

И на грађевинској линији где ће се раскрсница уклопити са УМП-ом се насипа земља као завршни радови ове раскрснице. Ова земља служи и за постављање на разделни део између коловозних трака и на самој раскрсници и на делу где треба да се обави насипање код старе трасе Тошиног бунара.
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
На овој слици се види како радник Електродистрибуције, који је у корпи багера, везује сајлом бетонску бандеру за кашику багера, како би је извадили из земље.
Pogledajte prilog 17

Тротоар и бициклистича стаза са десне стране Тошиног бунара код десног скретања за Николе Добровића је урађен. Ту се повезују и семафори.
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13

И тротоар и бициклистича стаза код десног скретања из Николе Добровића у Тошин бунар су завршени. Део бициклистичке стазе код бетонског шахта је прописно обележен белом линијом. На том месту нису могли да се поставе ивичњаци на сам шахт.
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10

Постављени су и сензори индуктивних петљи за адаптибилно управљање семафорима на левој траци, одмах до пешачког прелаза, а у працу железничког надвожњака и код десног скретања за УМП. Исти ови сензори су постављени и на десној траци УМП-а, гледано од Омладинских бригада.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

Тротоар и бициклистичка стаза леве траке Тошиног бунара је трасиране и почело је са насипањем. Овај део посла су почели да раде од дела где ће бити уклапање са тротоаром и бициклистичком стазом од УМП-а, тј. од од раскрснице, према делу где ће се уклопити са постојећим тротоаром.
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Крај првог дела
Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Слике 17. мај 2016., други део

На делу улице где ће бити будућа бензинска станица се поставља хумус између леве коловозне траке и тротоара и на делу старе трасе Тошиног бунара (на делу где је циганско насеље). Мало им сметају она три контејнера за стари папир, али без проблема ће их померити са багером. Радни договор око тога.






И тротоар са бициклистичком стазом са десним скретањем од УМП-а у Тошин бунар се ради





Заливање битуменом сензора за адаптибилно управљање семафорима који се уграђују у асфалт.



Семафорска командна управљачка и трафо станица, видео надзор. Сва ова опрема је Сименсова.


online photo sharing

imag


У четвртак у 14 часова званично отварање нове саобраћајнице Тошин бунар. Тада ће се пустити и саобраћај у Николе Добровића.

Наставак радова на тротоару и бициклистичкој стази за десну траку улице, насипање хумусом старе историјске улице Тошин бунар, следи даље. Следеће недеље уторак-среда ће и то бити готово.



Крај другог дела
Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Gago Hvala ti, odlicna reportaza.
Pitanje vezano za zelenilo, odnosno stabla. Koliko se secam, bila je neka prica za to, pa me zanima, hoce li saditi ista ili ce to raditi Zelenilo?
 
@Директоре и @Галекс, хвала на лепим речима.

@Галекс, да садиће се још, на овом цртежу се види (колико толико :D ) где је све предвиђено за сађење. Сађење растиња не ради ни извођач ни Зеленило, а по том питању ради подизвођач "Зелени дан" доо :D (Green day доо) из Поп Лукине 4 (Београд).

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386504#p386504:3p47rizn je napisao(la):
dane bezanija » 17 Мај 2016 07:39 am[/url]":3p47rizn]Kapiram te Gago ja sve ali ruzno to deluje kad se nesto novo sece i rusi bukvalno...mora da postoji neki dr sistem...plus mogucnost da kroz bitumen udje voda i prosiri se na ceo asfalt i onda eto nama rupa..videcemo..valjda nece...jer znam koliko nasim putevima malo treba da se otvori nova rupa,ja zbog toga pricam o tome...inace niko mi ne odgovara na raspored traka na samoj raskrsnici...koliko za pravo,levo,desno itd :)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386512#p386512:3p47rizn je napisao(la):
Михаило » 17 Мај 2016 09:41 am[/url]":3p47rizn]Дане, на путевима који се редовно одржавају управо се битуменом заливају пукотине у асфалту да не би улазила вода. Неће бити проблема са тим ;)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386542#p386542:3p47rizn je napisao(la):
dane bezanija » 17 Мај 2016 02:22 pm[/url]":3p47rizn]ne znam dal bas nece imati problema...a i ne svidja mi se kako to izgleda...zar to nije moglo da se utisne kad se ulica asfaltirala direkt u asfalt?mora da postoji sistem...nije logicno da se rusi nesto sto je novo ili je to TEHNOLOGY BY SERBIA?
@Дане, Дане, ала си ти баш критизерски и помало цинично расположен према ономе што се ради у Србији, али нема везе идемо даље.

Пази, свуда у свету где се постављају ови пиезо сензори се овако постављају, нема другачије. Тако је код нас, код немаца, американаца, руса, јапанаца, енглеза, кинеза, ....

Лепо ти је Михаило одговорио, кроз битумен не може да уђе вода, a само да допуним, Михаило се неће љутити. Па баш из разлога да не улази вода и да боље битумен уђе у сваку пукотину и да боље "легне" увек се мало више постави битумена да прелије тј. да мало вири изнад места где се поставља. Пиезо сензори се никада не утискују кад се улица, магистрални пут, аутопут гради тј. асфалтира, јер би онда дошло до оштећења сензора. Значи ово је технологија бај Србија, технологија бај Америка, технологија бај Русија, ...
Иначе се битуменом попуњавају и мање пукотине на путевима.

Ево ти сличице (гиф) из америке:
Pogledajte prilog 2
http://www.irdinc.com/pcategory/axle-se ... ax-bl.html

А ово ти је из Мексика:
Pogledajte prilog 1
Sensors embedded in the asphalt.
http://www.ohlconcesiones.com/en/resear ... /smartsit/

А ово ти је из Србије, све је исто, само се битумен сипа из различитих посуда :wink:




Сензори после иду у ову жуту пластичну цев и спајају се са централом.

Као што видиш Дане све је логично, кад је техника у питању. :wink:

Како бре неће нико да ти одговори за распоред трака на самој раскрсници...колико право, лево, десно,.. На самој раскрсници у Тошином бунару, оба смера, су по четири траке, а у Николе Добровића су по две траке.
Ево ти слика, од 17.маја, из Тошиног бунара правац од железничког надвожњака, види се на тек постављеном знаку. Надам се да је ово довољно.
 
Znao sam da cu ovako biti shvacen...opet kazem...nista lose nisam mislio...samo sam izneo utisak..zbig estetike jer volim sve kad je novo da je to, sto se kaze GANC.odlicna reportaza kao i uvek...docekasmo i mi prosirenje..hvala svima koji su izvodili radove i investitoru naravno..
 
Gaga je ocigledno jedini informisan od pravih ljudi, pa bi hteo da ga jos priupitam nesto.Radi se opet o onom putu tj vlasnika te parcele...jel si mozda video sa izvodjacem,kako se to sada pojavilo i kako je moguce da se sad to desilo?i definitivno ili privremeno ostaje jedan deo starog dela tosinog bunara?i na kraju kao i prethodnici bi voleo da znam kada ce krenuti NIS pumpa i da li ce bar neki drvored pokriti-sakriti staru trasu tosinog bunara ili ce ovako ostati...izvini zbog velikog broja pitanja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386668#p386668:3gusgzkj je napisao(la):
Гага » 18 May 2016 01:25 am[/url]":3gusgzkj]@Директоре и @Галекс, хвала на лепим речима.

@Галекс, да садиће се још, на овом цртежу се види (колико толико :D ) где је све предвиђено за сађење. Сађење растиња не ради ни извођач ни Зеленило, а по том питању ради подизвођач "Зелени дан" доо :D (Green day доо) из Поп Лукине 4 (Београд).


file.php

file.php


Ako se pogleda sa desne strane, deluje kao da fale 2 stabla, a i ono iskrivljeno stablo, deluje zrelo za zamenu. Da li mozda moze nesto da se uradi po tom pitanju, posto deluje kao da je obuhvaceno projektom, ali nema ucrtano na skici?
 
Hoce li biti zatvaran ovaj otvoreni deo kako bi se iscrtao taj deo raskrsnice i ulice?
 
Izvor: Beobuild.rs

Završetak i novi plan širenja Tošinog bunara
160518-Tosin-Bunar-38b.jpg


Radovi na proširenju dela Tošinog bunara kod ukrštanja sa Ulicom Nikole Dobrovića završavaju se ovih dana, čime se otklanja ovo novobeogradsko "usko grlo". Kao jedan od najvažnijih nekompletiranih pravaca na Novom Beogradu, Tošin bunar predstavlja saobraćajnu osovinu sa Vojvođanskom ulicom, povezujući centar Zemuna sa blokovima i Bežanijom. Radovi na proširenju ulice počeli su u decembru prošle godine i podrazumevaju izgradnju nedostajućih 300 metara bulevara, kao i rekonstrukciju raskrsnice sa Ulicom Nikole Dobrovića.

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/zavr%C5%A1etak-i-nov ... p2622.html
160518-Tosin-Bunar-02.jpg

160518-Tosin-Bunar-23.jpg

160518-Tosin-Bunar-29.jpg

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/zavr%C5%A1etak-i-nov ... p2622.html

Veliki pozdrav za Gagu i sve foto reportaze i informacije koje nam je donosio sa gradilista
 
Ekstra reportaže. Pohvale za Gagu i Igora.

Nadam se da će iscrtati lepo 4 trake na starom delu iz pravca Zemuna kao na slici.
Sad je trenutno široki 3+v klin a može uže 4 trake.

Ja sam na slici nacrtao samo desno izgleda da će skroz desno traka da bude desno+pravo gledano po vertikalnoj signalizaciji (znaku).

Šteta za ove krzave ivičnjake što su ostali. Možda će da dignu habajući sloj i promene te ivičnjake uskoro a ujedno iscrtaju sve opet ili će samo da nekako obrišu stara obeležja.

Ne znam ali mislim da Srbija nikad nije imala mašinu za brisanje horizontalne signalizacije već su to uvek farbali u sivo. :mrgreen:
 
@Едгеман, хвала на похвалама, ја сам се стварно трудио да пренесем кроз речи и слике што више података и детаља.

Траке ће сигурно лепо да исцртају на старом делу, а на левој траци су већ исцртане траке и јако лепо и добро изгледа. Сигурно си већ то видео на Игоровим данашњим сликама.

Добро си ицртао на ортофото снимку ознаке на десној траци. Да скроз десна трака на десном правцу ће бити за право и за скретање лево за Николе Добровића. Укњижио сам ти плусићћћ за труд.

Ево и једног цртежа који сам добио од извођача, а који показује све пешачке прелазе, ознаке трака,....на целој дужини Тошиног бунара који је сад АР-Градња радила. Жао ми је што није у бољој резолуцији, али и овако се може добро видети.

 
Igorova sjajna reportaža kao i uvek :sesir:
Ali ovde pred puštanje želim posebno da se zahvalim Gagi, Milošu, i ostalima (izvinjavam se ako sam nekoga zaboravio) što su nas redovno obaveštavali, objašnjavali, ostavljali slike i skice i ostalo. Hvala momci, srećno svima otvaranje :) I konačno posle 20 godina da je cela ruta spojena. Ali nadam se da tema ne ide u završene projekte jer se nadamo planiranom nastavku ka Zemunu. Prvi sledeći događaj koji nakon otvaranja sledi je javna rasprava o planu u junu...
Ali i da nam Žičku ne zaboravimo ;) i potrebna proširenja na ovoj strani reka
:vops:
 
Мислим да то са 3 траке право није најсрећније решење, јако брзо након раскрснице је сужење у 2 траке тако да је у суштини непотребно три за право, може да створи само закрчење у раскрсници...
Мислим да би било боље да су ставили:
лево | право | право и десно | десно
тако да би биле и две траке за право и две за десно. Мада кад проради УМП, можда се и фреквенција десног скретања смањи...

И велики поздрав за Гагу за редовно извештавање, било ми је задовољство да пратим из прикрајка :) :gobb:
 
Vrh