[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386504#p386504:3p47rizn je napisao(la):
dane bezanija » 17 Мај 2016 07:39 am[/url]":3p47rizn]Kapiram te Gago ja sve ali ruzno to deluje kad se nesto novo sece i rusi bukvalno...mora da postoji neki dr sistem...plus mogucnost da kroz bitumen udje voda i prosiri se na ceo asfalt i onda eto nama rupa..videcemo..valjda nece...jer znam koliko nasim putevima malo treba da se otvori nova rupa,ja zbog toga pricam o tome...inace niko mi ne odgovara na raspored traka na samoj raskrsnici...koliko za pravo,levo,desno itd
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386512#p386512:3p47rizn je napisao(la):
Михаило » 17 Мај 2016 09:41 am[/url]":3p47rizn]Дане, на путевима који се редовно одржавају управо се битуменом заливају пукотине у асфалту да не би улазила вода. Неће бити проблема са тим
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386542#p386542:3p47rizn je napisao(la):
dane bezanija » 17 Мај 2016 02:22 pm[/url]":3p47rizn]ne znam dal bas nece imati problema...a i ne svidja mi se kako to izgleda...zar to nije moglo da se utisne kad se ulica asfaltirala direkt u asfalt?mora da postoji sistem...nije logicno da se rusi nesto sto je novo ili je to TEHNOLOGY BY SERBIA?
@Дане, Дане, ала си ти баш критизерски и помало цинично расположен према ономе што се ради у Србији, али нема везе идемо даље.
Пази, свуда у свету где се постављају ови пиезо сензори се овако постављају, нема другачије. Тако је код нас, код немаца, американаца, руса, јапанаца, енглеза, кинеза, ....
Лепо ти је Михаило одговорио, кроз битумен не може да уђе вода, a само да допуним, Михаило се неће љутити. Па баш из разлога да не улази вода и да боље битумен уђе у сваку пукотину и да боље "легне" увек се мало више постави битумена да прелије тј. да мало вири изнад места где се поставља. Пиезо сензори се никада не утискују кад се улица, магистрални пут, аутопут гради тј. асфалтира, јер би онда дошло до оштећења сензора. Значи ово је технологија бај Србија, технологија бај Америка, технологија бај Русија, ...
Иначе се битуменом попуњавају и мање пукотине на путевима.
Ево ти сличице (гиф) из америке:
Pogledajte prilog 2
http://www.irdinc.com/pcategory/axle-se ... ax-bl.html
А ово ти је из Мексика:
Pogledajte prilog 1
Sensors embedded in the asphalt.
http://www.ohlconcesiones.com/en/resear ... /smartsit/
А ово ти је из Србије, све је исто, само се битумен сипа из различитих посуда :wink:
Сензори после иду у ову жуту пластичну цев и спајају се са централом.
Као што видиш Дане све је логично, кад је техника у питању. :wink:
Како бре неће нико да ти одговори за распоред трака на самој раскрсници...колико право, лево, десно,.. На самој раскрсници у Тошином бунару, оба смера, су по четири траке, а у Николе Добровића су по две траке.
Ево ти слика, од 17.маја, из Тошиног бунара правац од железничког надвожњака, види се на тек постављеном знаку. Надам се да је ово довољно.