Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Poz za Gagu i redovne izvjestaje valjda ce se nesto ponovo raditi u komsiluku tipa t6
Masinu za uklanjanje linija ima bg put koristili su je na bic stazi poslije beton hale
 
Хвала Михаилу, Земљаном и Директору на лепим речима.

Надамо се да ће ускоро бити још радова, а уједно и нашег извештавања. Биће интересантно пратити градњу терминуса на Ушћу и код Старог Сајмишта.
За наставак радова на Тошином бунару ћемо још дуго чекати, али ајде сачекаћемо јавни увид, можда искрсне неко обавештење, за раније.
Саобраћајница Т6 се неће скоро радити, све зависи од, као што смо раније Белка и ја рекли, од попуњености новог Бежанијског гробља 1. Кад се оно попуни, тј. кад буде при крају попуњености, тада се мора почети са градњом Т6, како би се онда почела градња Новог Бежанијског гробља 2.
Лично би ми најдраже било кад би се почело са наставком Грчке улице према Сурчинској улици, али пошто се она налази у старом ДУП-у из 1985.године, па још зона два, неће скоро.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386711#p386711:2y79xck5 je napisao(la):
Galeks » 18 Мај 2016 12:39 pm[/url]":2y79xck5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386668#p386668:2y79xck5 je napisao(la):
Гага » 18 May 2016 01:25 am[/url]":2y79xck5]@Директоре и @Галекс, хвала на лепим речима.

@Галекс, да садиће се још, на овом цртежу се види (колико толико :D ) где је све предвиђено за сађење. Сађење растиња не ради ни извођач ни Зеленило, а по том питању ради подизвођач "Зелени дан" доо :D (Green day доо) из Поп Лукине 4 (Београд).


file.php

file.php


Ako se pogleda sa desne strane, deluje kao da fale 2 stabla, a i ono iskrivljeno stablo, deluje zrelo za zamenu. Da li mozda moze nesto da se uradi po tom pitanju, posto deluje kao da je obuhvaceno projektom, ali nema ucrtano na skici?
@Галекс, питаћу сутра/данас :D око тога, а погледаћу и слике пре почетка свих радова. Да будем искрен мислим да ту нису била никаква стабла. Тај део је коришћен за колски улаз/излаз за једну кућу ! Ево две слике од 12. маја:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386692#p386692:2e1mwjmu je napisao(la):
Filip IG » 18 Мај 2016 10:04 am[/url]":2e1mwjmu]A kada ce se graditi benzinska pumpa?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386705#p386705:2e1mwjmu je napisao(la):
dane bezanija » 18 Мај 2016 11:58 am[/url]":2e1mwjmu]Gaga je ocigledno jedini informisan od pravih ljudi, pa bi hteo da ga jos priupitam nesto.Radi se opet o onom putu tj vlasnika te parcele...jel si mozda video sa izvodjacem,kako se to sada pojavilo i kako je moguce da se sad to desilo?i definitivno ili privremeno ostaje jedan deo starog dela tosinog bunara?i na kraju kao i prethodnici bi voleo da znam kada ce krenuti NIS pumpa i da li ce bar neki drvored pokriti-sakriti staru trasu tosinog bunara ili ce ovako ostati...izvini zbog velikog broja pitanja
@Филипе и @Дане, за бензинску станицу НИС тешко је рећи када ће почети градња. То вероватно само НИС зна. И ја бих волео што пре, а са тиме ће пре да лети и оно циганско "насеље".

И за ту приватну парцелу куда је пролазила једним делом стара траса Тошиног бунара, то само њен власник зна шта ће ту бити. А да је на добром месту, јесте, велики промет возила и људи, а о неком излазу на будућу бензинску станицу ни говора, неће му дозволити. Да је био паметан, као што није, тај власник је могао одмах на почетку радова да каже да је то његов део, сад каже да наводно није знао око радова ништа, а ту му радили под носем, табла је ту, још увек стоји, али ето. Могао је да се договори и са инвеститором и са извођачем око неких уступака или слично, али.... А и за радове се знало већ годинама уназад, али ето ко зна шта је све било у глави тог човека.
Ако сазнам нешто више, јављам.

Извођач радова је дужан по пројекту да наспе хумус на делу целе старе трасе, али због новонастале ситуације то ће бити урађено, већи део већ јесте, само код дела где су цигани. Тамо где је плац од тог човека, неће се ништа насипати, остаће како је и било, тако је он захтевао.

На делу који се насипа хумусом, извођач није дужан ништа да сади, то ће можда да уради Зеленило. Извођач је желео да посади једну јелку на том делу, у знак сећања на радов, а која је више пута вађена и пресађивана, о томе сам већ писао, али нажалост јелка се осушила од тог честог пресађивања. :(
 
http://us10.campaign-archive1.com/?u=404fdb2573141acc75dea2de7&id=4bcb649ebc

ZA GRAD BEZ IVIČNJAKA:
Loši projekti za Tošin bunar

BEOGRAD - Gradski urbanista Milutin Folić i direktor Direkcije za građevinsko zemljište Branislav Popović jutros sa novinarima i građanima obišli nepravilno izvedene radove na proširenju Ulice Tošin bunar

Obilazak radova na proširenju saobraćajnih traka u dužini od 300m najavljeno je juče. Još ranije, skrenuta je pažnja na problem vezano za loše ivičnjake koji su ponovo primenjivani u okviru raskrsnica u obuhvatu radova, na pešačkim i biciklističkim kretanjima.
Slika: Loši projekti koje treba menjati opet su izvedeni, ivičnjaci sa nazubljenjem visine 3cm u Ulici Tošin bunar
Slika: U Ulici Tošin bunar korišćeni nedozvoljeni ivičnjaci sa nazubljenjem visine 3cm
Više puta je u prošlosti apelovano da ovi ivičnjaci visine 3cm nisu dobri za bicikliste i da nisu u skladu sa nekoliko prihvaćenih dokumenata:
Priručnik za projektovanje puteva JP "Putevi Srbije" predviđa da Ivičnjaci koji su postavljeni u pravcu kretanja bicikliste moraju biti spušteni do nivoa vozne površine tako da za bicikliste ne predstavljaju prepreku, što znači da u Ulici Tošin bunar primenjeni ivičnjaci visine 3cm NISU DOZVOLJENI;
Pravilnik o tehničkim standardima pristupačnosti za osobe sa invaliditetom predviđa da Prolaz kroz pešačko ostrvo u sredini kolovoza izvodi se bez ivičnjaka, u nivou kolovoza i u širini pešačkog prelaza, što znači da u ostrvima primenjeni ivičnjaci visine 3cm NISU DOZVOLJENI.
Projekat Sekretarijata za saobraćaj Detalj upuštanja ivičnjaka i nivelacije trotoara sa nivoom kolovoza na pešačkim prelazima u širini biciklističke staze, koji je blagovremeno prosleđen Direkciji za građevinsko zemljište i "Beograd putu", izrađen je upravo radi sanacije i izbegavanja ovakvih grešaka. Pitanje je zašto se taj projekat ne primenjuje.
Ivičnjaci tipa 18/24 sa nazubljenjem visine 3cm u graditeljskoj su praksi Direkcije za građevinsko zemljište od 2008. godine kada je počela izgradnja biciklističkih staza. Ti loši projekti moraju da se menjaju po uzoru na postojeće, dobre projekte.

Zato je pokrenuta inicijativa ZA GRAD BEZ IVIČNJAKA (link, veb strana): zbog očigledne potrebe da se povede kampanja za rešavanje naizgled malog problema, koji ne može da bude rešen godinama.

ZA GRAD BEZ IVIČNJAKA: Mapirano na stotine ivičnjaka na stazama
Tošin bunar je dodatak stotinama mapiranih ivičnjaka, koje bi trebalo povaditi. Ivičnjaci su izvor nezadovoljstva svih na biciklima, pa otud godinama molbe za ugrađivanje ravnih ivičnjaka bez nazubljenja ili potpuno uklanjanje ivičnjaka. Da tako može, vidimo na primeru dobre raskrsnice na Bežanijskoj kosi:
Slika: Dobar ivičnjak je utopljen ivičnjak
Slika: Dobar ivičnjak je nepostojeći ivičnjak
Da li se uporno ugrađuju ivičnjaci zbog nekog inata prema biciklistima i pešacima ili pak zbog nesnalaženja Milutina Folića i Branislava Popovića u njihovoj sopstvenoj birokratiji? U svakom slučaju, zaključak je da su naši gradski funkcioneri danas obišli radove na ulici koja nije izvedena po pravilima, niti po željama građana koji će je koristiti.

Ostaje otvoreno pitanje da li će ivičnjaci biti uklonjeni, a ova nova ulica dovedena u sklad sa pozitivnim pravilima gradnje, koje je sama propisala ova država i ovaj grad. Ovo je ujedno i zahtev Milutinu Foliću i gradskoj upravi, te Branislavu Popoviću i Direkciji za građevinsko zemljište. Ovaj zahtev je ponovljen milion puta.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=05&dd=19&nav_id=1133552

Probijeno Tošino usko grlo, nazire se Ada/FOTO

Beograd -- Radovi na proširenju dela Tošinog bunara kod ukrštanja sa Ulicom Nikole Dobrovića završavaju se ovih dana, čime se otklanja ovo novobeogradsko "usko grlo".

1032654391573deee556959651428925_w640.jpg


Glavni gradski urbanista Milutin Folić najavio je da će "usko grlo” na Tošinom bunaru, u dužini od 300 metara, već tokom dana biti pušteno u saobraćaj.

"Sada ova saobraćajnica ima po tri trake u oba smera, biciklističke staze, trotoar sa obe strane puta i dvored. Urađena je i nova kanalizaciona i vodovodna mreža, čime smo priveli kraju investiciju započetu pre više od 25 godina. A sve sa namerom da se Vojvođanska ulica spoji sa Tošinim bunarom“, istakao je Folić.

1400656237573deee589168837481362_w640.jpg


On je dodao da je veoma bitno da se davno započeti projekti konačno završe jer se njihovim stavljanjem u funkciju omogućava dalji razvoj uglavnom mnogo većih infrastrukturnih projekata.

397136605573deee5c87c7811169473_w640.jpg


S tim u vezi, uveliko se priprema dokumentacija da se Ulica Vladimira Popovića konačno spoji sa Bulevarom Nikole Tesle. Inače, reč je sličnoj situaciji kao na Tošinom bunaru. Isto tako da se Ulica gospodara Vučića spoji sa Južnim bulevarom, koji je takođe jedan od saobraćajnih pravaca odavno ucrtanih i nikada dovršenih. Kao i predviđeni plan da se Ugrinovačka ulica ulije u Bulevar Mihajla Pupina", najavio je glavni gradski urbanista.

1276608403573deee615e4d383805593_w640.jpg


To su, prema njegovim rečima, male intervencije, koje ne zahtevaju velika finansijska sredstva, a koje omogućavaju nastavak mnogo većih investicija.

Folić je najavio da se u narednih godinu dana očekuje završetak radova na spajanju Mosta na Adi i Tošinog bunara i dalje priključenje ove saobraćajnice ka Bežanijskoj kosi i spoljnoj magistralnoj tangenti.

Takođe je najavio do kraja godine izradu plana za proširenje Ulice Tošin bunar za još dve saobraćajne trake sve do Ugrinovačke ulice.

1320106674573deee654e47601124656_w640.jpg


"Time ćemo celokupnu saobraćajnu mrežu na Novom Beogradu u dužini od 160 kilometara u potpunosti staviti u funkciju“, istakao je Folić .

Završetkom radova na Tošinom bunaru zaokružen je saobraćajni pravac od Vinogradske do auto-puta E 70, koji sada ima razdvojene kolovozne trake za svaki smer, sa pratećom infrastrukturom.

Šta je s ivičnjacima?

Međutim iz udruženje građana “Za grad bez ivičnjaka” kažu da radovi na proširenju Ulice Tošin bunar nisu pravilno izvedeni.
Oni navode da je još ranije ukazano na problem visokih nazubljenih ivičnjaka.
Kažu da je već apelovano da ti ivičnjaci visine 3 centimetra nisu dobri za bicikliste i da nisu u skladu sa nekoliko prihvaćenih dokumenata.
Potpisnici inicijative pitaju da li ostaje otvoreno pitanje da li će ivičnjaci biti uklonjeni?
 
Meni je najzanimljivije što je Folić naveo za NBg: 1. sapajanje Vladimira Popovića sa Bul Nikole Tesle, tj ono parče između TC Ušće i Sava centra, 2. Ugrinovačku i Miihajla Pupina, 3. Tošin Bunar do Ugrinovačke i za stari deo Bg-a: 4. spajanje Južnog bulevara sa Gospodara Vučića, pa se nadam da ovo znači da će ovi projekti biti aktivirani uskoro. I da pohvalim što nije rekao mi mi mi nego je pošteno rekao da je ovim završen projekat započet pre 25 godina, čime je indirektno priznao i zasluge prethodnih vlasti.
 
Nije nimalo slučajno navedeno spajanje V.Popovića i B.Nikole Tesle jer to pokazuje šta je prioritet a to je BNV,mada mi ostaje nejasno kakve veze ima grad Beograd sa izgradnjom ovog proširenja i spajanja kad je ono obuhvaćenom prostornim planom BNV-a,sto znači da bi to trebalo da finansira arapski investitor(infrastruktura u okviru granica SA)??
 
Hvala Bulbuderac. Omaklo se, nije prvi put :)
Inače, mislim da sam prvi prošao na crveno na novoj raskrsnici. Na biciklu, naravno :)
 
Слике 19. мај 2016.

Као што је и речено и обећано данас је око 16 часова отворена нова модерна саобраћајница дела Тошиног бунара од раскрснице са Николе Добровића до постојећег дела Тошиног бунара. У току преподневних часова радове је посетио главни градски урбаниста и директор Дирекције за градско земљиште. Отворен је саобраћај на обе нове траке, а пуштен је саобраћај и градске линиј 65, 72 и 82 у Николе Добровића.

Али пре слика саобраћаја у обе траке, слике снимљене током преподнева и раног поподнева, док се још радило око раскрснице. Тада су се још подешавали семафори, исцтавале линије на десној коловозној траци, мењали смерови саобраћаја ради лакшег рада, а улица Николе Добровића је још била затворена за сваки саобраћај.
Нажалост поједини бахати инвалиди у мозак су већ почели да се "паркирају" на тротоар десне траке улице !!! То су све иначе станари из улице Владимира Назора.
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15

Остало је још да се заврши тротоар и бициклистичка стаза леве траке улице, насипање хумуса не једном делу старе трасе Тошиног бунара, а такође и још једно мање скидање асфалта са старе трасе-улице, а ближе раскрсници, а то ће до понедељка све да се уради. Ово се односи на део тротоара од УМП-а до дела где се тротоар уклапа са постојећим тј. код улаза/излаза у Ерпорт град.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

Радници „Зеленог дана“ исто ужурбано раде на сађењу садница.
Pogledajte prilog 7

До пред улаз у будућу бензинску станицусе постављају ивичњаци тротоара и наставља се даље до уклапања.
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

И део тротоара и бициклистичке стазе који из Тошиног бунара се уклапа у УМП, а пре раскрснице је асфалтиран са једним слојем, сутра други слој, а током викенда ће се постављати и црвени асфалт на бициклистичку стазу целом дужином леве стране улице.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Крај првог дела
Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Spajanje ulice popvica i b nikole tesle ce da priceka iako im se zuri za bg na vodi
 
Слике 19.мај 2016., други део

Да би се нормално одвијао саобраћај у свим правцима, а где су биле забране пролаза, морале су се претходно уклонити гомиле песка и табле, као што је то учињено у Николе Добровића у близини основне школе Пекић


Саобраћај тече сасвим нормално у оба смера, без икаквог застоја, а приметан је већи број возила у Тошином бунару, вероватно сад већина жели што пре да прође новим широким делом ове улице. Наравно сви семафори и видео надзор на раскрсници са Николе Добровића и будућим УМП-ом су у радној функцији.
„Панорамске слике“ :D





Помало и необично делује ова велика новина, некако се цео овај простор отворио тј. прогледао је. Још кад се изгради УМП, нова бензинска станица и споји Тошин бунар са Ерпорт градом, уклони онај бесправно подигнути спортски балон иза оне кафане, биће све још лепше и прегледније.













Део раскрснице који води према УМП-у је ради сигурности ограђен са жичаном оградом, а поставили су и пластичне џерси ограде.

image hosting site over 5mb

pic upload

photoupload

image sharing sites

screen shot on windows

20mb image hosting

free image uploading

windows 7 print screen

image hosting without registration

Остало је још да се заврши тротоар и бициклистичка стаза леве траке улице, насипање хумуса не једном делу старе трасе Тошиног бунара и наравно уклањање обе девијације које су служиле за усмеравање саобраћаја док се радило, а то ће до понедељка све да се заврши.
Такође је остало још једно мање скидање асфалта са старе трасе-улице и насипање хумуса, а ближе раскрсници. То је овај део гледано од фаповог камиона па до близу ивице тротоара тј. земље.
Део старог Тошиног бунара који је на приватном имању, од фаповог камиона па до оних врба, остаће са асфалтом како је и било. Хм, ето човек може ту да направи музеј о овом делу улице (сарказам наравно).

upload pic

Сви семафори на делу раскрснице код пешачких прелаза на Тошином бунару, имају секундарни бројач за дужину трајања црвеног светла

pictures upload

Идемо полако према горе тј. на Бежанијску косу уз Николе Добровића

adult image

free picture upload

upload pics

image hosting 15mb

images hosting

free upload

А онда у понедељак пиво, шампањац, конфете :D
:vops: :pob: :gobb:

А пре тога још да вас сморим са две фоторепортаже. :wink:
хвала на пажњи народе, лаку ноћ :sesir:
 
pouzdana informacija da je i restoran Talija bespravan potpuno...ali vidim napravio je novi prolaz...sto se isto vidi da je nezakonito...i zelenu povrsinu je asfaltirao...strasno...vec je i pocelo parkiranje na trotoaru ispred restorana gde je GSP stanica.jesmo neki narod bzvz...tako i ovaj crveni polo koji vidim ima kucu,isto bespravnu na pocetku N.Dobrovica,ce ili gaziti zemlju ili ici po trotoaru da bi dosao do te svoje kuce, kao sto je pomenuo i Gaga,parkiranje na trotoaru kod skretanja za V.Nazora...isto ce postati svakodnevnica...sve ocemo da upropastimo..ovako lepa raskrsnica i ovako lepi trotoari...mogu da zamisli sta ce tek romi da urade na delu gde je uradjen ulaz/izlaz za buducu pumpu i mesto gde je humus...zato se i nadam da ce pumpu sto pre napraviti jer ce oni unistiti ceo taj deo.jel folic nesto pricao o tome?iseljavanju roma odatle?
samo cu reci...GREOTA i bespravna drzava
 
Е јеси га одрадио Гаго, за медаљу! Ко` Јанкаускас батајничку петљу!! :sesir: :gobb: :kk: :kk: :vops: :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386946#p386946:6bb1atbw je napisao(la):
relja » 19 May 2016 09:28 pm[/url]":6bb1atbw]
Inače, mislim da sam prvi prošao na crveno na novoj raskrsnici. Na biciklu, naravno :)

Обзиром како су овде својевремено напеналили оног нашег младог архитекту који је изјавио да је возио 200 на сат Ибарском, у глуво доба кроз Липовицу, сад теби за ово признање следи у најмању руку непријатна ненаменска употреба пумпе за бицикле :twisted:
 
Ljudi kolona od jutros 200-300m, semafor drži samo zeleno 10sekundi!!!!!

Da li je jbeno moguće da su toliki imbecili! Iz Dobrovića lagano spuštanje bez igde ikoga iz Zemunske pakao!!
 
Jutros sam prosao pravcem iz Zemunske, guzva kao u "najbolja" vremena. Kolona automobila krece od IMT-a, semafor za taj pravac drzi otvoreno tacno 15 sekundi. Zato vreme iz pravca Nikole Dobrovica nigde nikoga. Koje ovo ovako isplanirao, zasluzuje javno bicevanje. U svakom slucaju, izbegavajte ovaj pravac dok se nesto ne resi.
Ukratko, "dzaba ste krecili".
 
I ja sam sinoc prolazio i vidim da ukupno pesaci cekaju zeleno da predju tosin bunar 20 sekundi!

Sent from my LG G4
 
lepo ja rekoh da ne seku asfalt...u ubacaju ono u isti...ocigledno taj sistem sam odredjuje koliko ce trajati zeleno tj crveno svetlo i desava se ovo...iskreno ja sam u cudu...kad vidim komentare da je guzva do IMT..to nije bilo ni kad je stara trasa bila...crveno je tada bas kratko trajalo sto i treba..nema logike da sada pravac iz nikole dobrovica ima duze zeleno svetlo..osim ako je to prioritet...ko zna...mozda u buducnossti kad proradi pravac ka mostu...bukvalno sadasnji pravac iz zemunske ka studenjaku bukvalno treba da ima uslovnu strelicu za pravo jer se ukrsta samo sa nikole dobrovica...kazem bukvalno..a ne guzva u novom delu gde imaa vise traka...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386982#p386982:1w85y1m8 je napisao(la):
Veliki Vracar » 20 May 2016 07:26 am[/url]":1w85y1m8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386946#p386946:1w85y1m8 je napisao(la):
relja » 19 May 2016 09:28 pm[/url]":1w85y1m8]
Inače, mislim da sam prvi prošao na crveno na novoj raskrsnici. Na biciklu, naravno :)

Обзиром како су овде својевремено напеналили оног нашег младог архитекту који је изјавио да је возио 200 на сат Ибарском, у глуво доба кроз Липовицу, сад теби за ово признање следи у најмању руку непријатна ненаменска употреба пумпе за бицикле :twisted:

:D
Pa i očekivao sam da mi neko zameri, samo - ovo je bio prolaz na crveno samo da bi sa kolovoza, i to na ovom delu na kojem još nije završen trotoar i staza, prošao 'T' raskrsnicu i popeo se na trotoar kod autobuskog stajališta.
 
Vrh