[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386178#p386178:2wmm5ntt je napisao(la):
Овде се све јасно види, чим се зумира. Полупрофили су широки по 7 метара, дакле 2+2 траке, и то широке. Између је разделно острво од 4,5 метра.
Да протумачимо неке детаље:
- Раскрсница на крају Париске комуне је заправо улаз у тунел који треба да изађе у близини Жел. станице Земун и повеже П. комуне са саобраћајницом Т6.
- Следећа четворокрака раскрсница је са Улицом Џона Кенедија, а наредна са путем погрешно означеним као "Творничка/А. Дубчека" (поред такође погрешно пише "Лаудонов шанац"): реч је, заправо, о траси старе пруге. Њом треба да прође улица профила 2+2 са разделним острвом од чак 8 метара, што је довољно за трамвај/ЛРТ. С обзиром да знам људе, јавља ми се да је неко у Урбанистичком заводу излобирао да се остави могућност да се једном туда преспоје метро и железничка пруга ка Батајници, уз градњу депоа за метро у "шанцу" у некој даљој фази.
- Од Евангелистичке цркве планиран је паралелни ток једносмерних улица (постојећи ток Ивићеве у смеру ка Студењаку) до укрштања са будућом трасом Бул. Михајла Пупина/Угриновачка. Такво решење је вероватно условљено жељом да се што мање руши и расељава.
Да додам и да је Игор пре извесног времена у одељку Градски живот и вести поставио и линк до новог ГУП-а. Да вас мање мрзи да читате документа, наишли бисте тамо на мапу приоритета у друмској инфраструктури, на којој бисте, осим завршетка УМП-а на Новом Београду, Булевара патријарха Павла и СМТ од Раковице па узбрдо и низбрдо до аутопута, уочили и булеварски "продор" кроз Земун, а то значи реконструкцију Тошиног бунара (према мапи - приоритетно) и касније Угриновачке. Дакле, за то се припрема терен.