Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Dane ma ne rade još ti senzori 100%.

Ovo je neko default (fabričko) podešavanje rada semafora.

Smem da se kladim da gospoda zadužena za podešavanje semafora nisu ni došla još da regulišu to.
 
A ovo za semafore - ma ne može ovde da se sve uradi do kraja kako treba, nema šanse.
Sad treba videti koliko će trebati vremena da se semfori podese kako treba. Sati, dani?
 
Kada ce se resiti usko grlo u Bulevaru despota Stefana? :rant: :rant: :rant: :bg4: :bg4: :bash: :dil:
 
ostaje nam da sacekamo...cudno mi je da u dve trake bude guzva veca od jedne...nadam se da cita neko ove nase komentare...hmmm...
raskrsnica odlicno izgleda...ceo prostor se otvorio...sinoc ulicno nije radilo u tosinom bunaru od raskrsnice sa m.milankovica do nove raskrsnice...bejase nekako mracno...a nova trasa je svetlela komplet osim na pred samu raskrsnicu...dok se uhodamo,nadam se brzem protoku..valjda smo zbog toga i "krecili"
 
Mislim da semafori rade ispravno, ali treba da protekne neko vreme dok računar odredi prosek broja automobila iz određenog pravca i smera i na taj način odredi vreme zadržavanja za određene pravce i smerove kretanja vozila.
Mislim da će prosek dobiti za 10 dana. To je cela nedelja od 7 dana plus ovaj sada vikend.

Sistem ne radi prema navalnom saobraćaju, jer bi se tako gubio kontinuitet u signalizaciji već prema proseku od par dana, a s obzirom da poznajete kakvo je stanje na raskrsnici i računar će to sam uvideti.
Ovo je moja pretpostavka, ne mora da znači da sam u pravu.
 
Jesi li siguran da sistem tako radi?

Pre bi bih rekao da brojači automobila skupljaju podatke, pa se onda u nekom centru analiziraju, a ne da su povezani sa semaforima na raskrsnici.
 
Sigurno ovako radi, sistem ako je automatizovan. To je prosta računska operacija i računar se nalazi tu usklopu raskrsnice sa sistemom napajanja. Taman posla da treba neko dokon to da računa, to ne bi bilo ekonomično, a ni pouzdano.

Posle rekonstrukcije Bulevar Kralja Aleksandra je uvede taj automatizovan sistem od Simensa koji meri protok saobraćaja.

Ne znam koliko se ti razumeš u to, ali to su danas veoma pristupačni i jednostavni sistemi, pre 50 godina to je bila nauka napraviti.

Možda posle nekog vremena neko dođe da uzme izračunate podatke i reprogramira semafor prema tim podacima. Možda je taj deo kada se određuje vreme zadržavanja i dalje povereno čoveku da podesi, dok računar samo izračunava prosek i sakuplja podatke.
 
Ali taj sistem ne bi smeo biti lokalnog karaktera, tj. morao bi biti povezan prvenstveno sa semaforima na raskrsnici Bulevara Zorana Đinđića i Tošin bunar, kao i sa svim semaforima do Gandijeve.

Znam da je prosto napraviti takav sistem, ali uvek sam skeptičan prema spoju modernih tehnologija i našeg sistema.
 
Ja zaista ne znam kako je sistem projektovan, ali, ako je tako kako Mair kaže, i u tom slučaju opet bi neko morao da podesi te startne intervale signala, na početku brojanja.
A razuman čovek koji se razume u sistem i koji se razume u saobraćaj ne bi stavio 10-15 sekundi zelenog signala.

I slažem se sa @astrodule-tom, takav regulisani rad nema preterano smisla ako nema povezanosti sistema sa okolnim raskrsnicama.
 
Koloa vozila iz pravca studenjaka potpuno isto kao i pre..od milutina milankovica...iskreno ja cu reci da sam trenutno razocaran.nisam ovako ocekivao...ocekivao sam kolonu max do nadvoznjaka za prugu.nznm sta se desava...ali pod hitno treba nesto popraviti
 
Ocigledno veliku prednost ima ulica Nikole Dobrovica sto mozda i nije opravdano. Uskladice i bice to ok, dajmo im par dana. Nije bas tolika tragedija.
 
Auh, dane bezanija, delovao si mi u ovoj temi kao dežurni namćor... dok nisam danas čekao tri ture na predmetnom semaforu :mrgreen:

Nadam se da će automatika brzo naučiti ili propadosmo... :!:
 
Подесиће семафоре, није то биг дил, али стварно су дебили што то одмах нису учинили.
Дебили.
 
Ko he semafore podesavao svaka mu cast..
Guzve kao u stara "dobra" vremena..
Da li se ko odavde obratio nadleznima da eventual no promene nesto?
 
Ja ne znam o kakvom vi sistemu pricate i automatizmu. Pa nije ovo jedini semafor u krugu od nekoliko kilometra pa da radi nezavisno.
Ovaj semafor mora da radi po jednim jedinim automatizmom, a to je sinhronizacija sa ostalim semaforima i zeleni talas iz oba pravca Tosinog Bunara/Zemunske/Vojvodjanske.

Sent from my LG G4
 
Неколико слика на брзину снимљене из 65-це. Као што сам и најавио, данас - 20. мај 2016. су скидали фрезом слојеве асфалта са једног дела старе трасе Тошиног бунара и уклањање старих слојева испод асфалта. Током дана ће ту бити и нанешен нови хумус.

Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386951#p386951:paicdcjp je napisao(la):
Вожд » 19 Мај 2016 11:11 pm[/url]":paicdcjp]
file.php

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386945#p386945:paicdcjp je napisao(la):
Igor » 19 Мај 2016 10:24 pm[/url]":paicdcjp] :sesir: :vops: :pob:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386981#p386981:paicdcjp je napisao(la):
Veliki Vracar » 20 Мај 2016 08:02 am[/url]":paicdcjp]Е јеси га одрадио Гаго, за медаљу! Ко` Јанкаускас батајничку петљу!! :sesir: :gobb: :kk: :kk: :vops: :mrgreen:
Хвала Вожде, Игоре, Велики Врачар и свима осталима.
Хтео сам баш да пренесем од самог почетка па до краја мало детаљније радове, око овог дела улице који нас је све помало мучио. :sesir:
Ма Беобилд је чудо :gobb: :)
Па живели
 
Pridruzujem se cestitkama i zahvalnicama za ove foto reportaze, uzivao sam citajuci redovno i temeljno stivo.
 
Прошао сам данас први пут колима од отварања раскрснице, у смеру према Земуну.
И даље се дуго чека.
Мерио сам интервал зеленог сигнала - од жутог до жутог (дакле и трептање зеленог) - 17 секунди.
Испред семафора су се створиле колоне у две траке, прошао сам на друго зелено. Наравно, нисам се задржавао да мерим интервале за пешаке и за возила која се спуштају са Косе.
Не разумем у чему је проблем.
 
Слике 21. Мај 2016.

Тротоар и бициклистичка стаза на левој траци улице су почели да асфалтирају, први слој асфалта је већ постављен (до краја дана), а током сутрашњег дана ће бити постављен и други слој. У понедељак се поставља црвени асфалт, као други слој на бициклистичку стазу.
Pogledajte prilog 30
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13

И унутрашња страна ивичњака будуће бензинске станице је постављена, а то је исто по пројекту да се уради. У овом уоквиреном делу са ивичњацима ће бити зелени појас.
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10

Скинут је стари асфалт и стари слојеви испод њега на делу старе улице Тошиног бунара од бившег улаза/излаза за зграду где је Интерфриго и она печењара. Ту је скинуто до дебљине од 70 цм, а доноси се нова земља и одмах разгрће.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Разгрђе се земља и на делу УМП-а после грађевинске линије. То није по пројекту, али је добра воља АР-Градње. :kk:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Primetio neko da je Talija pomerila ogradu sa donjeg zidican na ovaj gornji..?
 
Hoce li ovaj sut i najlon kese ukloniti, ili ce samo nabacati zemlju preko?

file.php
 
Vrh