Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Како бре труцка и таласа, па мени на бициклу и по коловозу и по тротоару и по бициклистичкој стази све равно. :)

Ух бре ала сте неки, на крају ће испасти да не ваља ништа ! Али нема везе, ово јесте Србија (у позитивном смислу речено, а не негативно као неки :wink: ), јесте на своју руку насађена, а лично сам поносан на њу са свим манама и позитивним стварима.

Будите бре и мало позитивни, само критизерство, а неки то "модерно"!!! на страњском језику кажу фејк :roll: . Па и у Немачкој, краљици путева и аутопутева, није све утаман и равно, па опет они тамо не фејкују :D толико.

"Мераче брзина", односно бројаче саобраћаја тј. пиезо индуктивне петље и детекторе за семафоре, није постављао извођач ових радова, него подизвођач тј. предузеће које се иначе професионално бави продајом, уградњом и сервисирањем ових уређаја.

 
savagt":r0y64pp3 je napisao(la):
zlajam":r0y64pp3 je napisao(la):
Ja se nadam da ce pravac na semaforu raskrsnice Vojvodjanska +Gandijeva ka kruznom toku dobiti bar 2 trake (trenutno imamo jednu) jer cemo i pored ovog prosirenja na tom mestu imati cep.

Poslato sa G7-L01 uz pomoć Tapatoka
Bar 2 3 nedelje su krajnje dve desne trake sada za pravo za sve u saobracaju, pogledaj znak za trake sta pokazuje, a videces i da je autobuska stanica izmestena posle semafora.

Sent from my LG G4
Odlicno! Nisam prolazio od pocetka radova tuda, pa ne znam. Hvala na informaciji.

Poslato sa G7-L01 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384605#p384605:k863rih6 je napisao(la):
bl3y4 » 06 Мај 2016 08:16 pm[/url]":k863rih6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384259#p384259:k863rih6 je napisao(la):
Гага » 04.May.2016/1:13 am[/url]":k863rih6]
Имаће можда један "проблем" о коме су ми у понедељак причали, али су ме замолили да га не износим, док то не виде/нереше са инвеститором. Ствар није ни до извођача, ни инвеститора и сасвим изненада се "проблем" појавио у суботу.
Толико о томе, даље не могу више да говорим, надам се да ме разумете.

Hocemo li ikada moci da saznamo sta se to tako misteriozno dogodilo? :mrgreen:
Наравно, ништа толико мистериозно, а опет је могао да буде проблем.

Кад су почели да скидају асфалт са старе, сад историјске, трасе 1+1 улице Тошин бунар и кад су прошли циганско насеље, појавио се ниодкуда власник имања преко кога пролази стари део Тошиног бунара ! Захтевао је одмах од извођача радова да прекине тај део радова, што је исти и учинио. При томе се власник имања није представио, али је извођач одмах то пријавио инвеститору. Инвеститор је дошао, разговарао са власником, утврдили да човек стварно јесте власник тог имања, а захтев власника је остао, да се асфалт са старе трасе не скида.

То је имање (плац) где је она зграда где је Интерфриго, још нека предузећа и она кафана-печењара, а он је целу ту зграду изнајмио. То је ова зграда и имање, а оно се простире од ове беле табле са леве стране слике (прва слика) па до оних високих бреза и до јелке која се види, паралелно са новим делом Тошиног бунара, а која стоји (због угла сликања) испред оног ваљка (за асфалт) са гуменим точковима (друга слика). На ортофото снимку сам означио црвеним линијама то имање.

Ето нажалост неће се целом трасом старог Тошиног бунара скинути асфалт и сви слојеви земље испод и поставити нови хумус и то све озеленити како је било предвиђено.
Наравно власник тог имања неће моћи никако да са тог имања изађе на нови део Тошиног бунара.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Au, šta li bi bilo da je ulica bila duža od 250 metara... Koliko bi ovakvih neraščišćenih situacija bilo, kao sa ovim vlasnikom koji se pojavljuje na kraju projekta? SPO počeo pre 20tak god deo ispod autoputa, DS nastavio Vojvođansku pre 8 god, i ovih 250m SNS završava ovih dana. 20 godina za proširenje, inače široke, ulice. Za dalje proširenje Tošinog Bunara od Pariske komune ni ne pitajte jer ima više od 5 parcela za eksproprijaciju a to je već viša matematika koja prevazilazi kapacitete gradske uprave. Ovim tempom za to bi im trebalo još jedno 50 godina, taman kad svi poumiremo.
Nije ni čudo što grad nije sposoban da proširi nijednu ulicu sa eksproprijacijama u starom delu grada gde ima mnogo više ovakvih peripetija (koje su inače sami zakuvali). Mada ima i onih koji više veruju crtežima GUP-a, planirano je ovo planirano je ono, nego svojim očima i decenijskom stanju stvari. Žao mi je što moram ovako da kritikujem, ali kako drukčije kad je nešto loše? Da je dobro ne bi kritikovao, bio bi srećniji da je situacija takva da ih hvalim.
 
U potpunosti se slazem da se pojavi vlasnik pred sam kraj.cudno mng...i kako ce on do objekta i zemlje?tuzice drzavu i grad jer nema put?vrvt...ja sam u cudu...iskreno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385620#p385620:3rp8dbuh je napisao(la):
Earthmoving » 12.May.2016/9:24 am[/url]":3rp8dbuh]
..Za dalje proširenje Tošinog Bunara od Pariske komune ni ne pitajte jer ima više od 5 parcela za eksproprijacij...
Treba da se radi prosiranje sve do Zemunske bolnice?
------
Inace danas rade ceo dan po kisi. Prosao sam jutros i pre pola sata i uvek ima radnika koji rade...
Evo par slika od sinoc:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385672#p385672:38vcha7r je napisao(la):
bl3y4 » 16 minutes ago[/url]":38vcha7r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385620#p385620:38vcha7r je napisao(la):
Earthmoving » 12.May.2016/9:24 am[/url]":38vcha7r]
..Za dalje proširenje Tošinog Bunara od Pariske komune ni ne pitajte jer ima više od 5 parcela za eksproprijacij...
Treba da se radi prosiranje sve do Zemunske bolnice?


Nema šanse da se za naših života radi to proširenje do Zemuna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385567#p385567:1ba9il2m je napisao(la):
Гага » 12 May 2016 12:14 am[/url]":1ba9il2m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384605#p384605:1ba9il2m je napisao(la):
bl3y4 » 06 Мај 2016 08:16 pm[/url]":1ba9il2m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384259#p384259:1ba9il2m je napisao(la):
Гага » 04.May.2016/1:13 am[/url]":1ba9il2m]
Имаће можда један "проблем" о коме су ми у понедељак причали, али су ме замолили да га не износим, док то не виде/нереше са инвеститором. Ствар није ни до извођача, ни инвеститора и сасвим изненада се "проблем" појавио у суботу.
Толико о томе, даље не могу више да говорим, надам се да ме разумете.

Hocemo li ikada moci da saznamo sta se to tako misteriozno dogodilo? :mrgreen:
Наравно, ништа толико мистериозно, а опет је могао да буде проблем.

Кад су почели да скидају асфалт са старе, сад историјске, трасе 1+1 улице Тошин бунар и кад су прошли циганско насеље, појавио се ниодкуда власник имања преко кога пролази стари део Тошиног бунара ! Захтевао је одмах од извођача радова да прекине тај део радова, што је исти и учинио. При томе се власник имања није представио, али је извођач одмах то пријавио инвеститору. Инвеститор је дошао, разговарао са власником, утврдили да човек стварно јесте власник тог имања, а захтев власника је остао, да се асфалт са старе трасе не скида.

То је имање (плац) где је она зграда где је Интерфриго, још нека предузећа и она кафана-печењара, а он је целу ту зграду изнајмио. То је ова зграда и имање, а оно се простире од ове беле табле са леве стране слике (прва слика) па до оних високих бреза и до јелке која се види, паралелно са новим делом Тошиног бунара, а која стоји (због угла сликања) испред оног ваљка (за асфалт) са гуменим точковима (друга слика). На ортофото снимку сам означио црвеним линијама то имање.

Ето нажалост неће се целом трасом старог Тошиног бунара скинути асфалт и сви слојеви земље испод и поставити нови хумус и то све озеленити како је било предвиђено.
Наравно власник тог имања неће моћи никако да са тог имања изађе на нови део Тошиног бунара.

Ako ostave asfalt biće im za parking ali meni se nekako čini da će spojiti to sa budućom benz. pumpom pored i na taj način izlaziti na Tošin Bunar tj. koristeći ulazno izlazne rampe od pumpe. Doduše samo u pravcu ka Zemunu. Za prilaz ne mogu ništa jer imaju jedan od Aeroport City-ja adrugi možda dobiju na novi deo UMPa kad bude gotov.

Investitor pristao. Pa naravno, automatska ušteda. Valjda i taj investitor polaže nekom račune za ono što nije odradio i zašto nije.
 
Samo cu reci katastrofa ako se to desi..kako moze stari tosin bunar da bude na privatnom imanju?javni putevi su uvek na drzavnom zemljistu.kako je to uopste moguce?taman sam mislio da ce se sve lepo ozeleniti i srediti ceo kraj..ali vidim da od lepog nece biti nista,ostace ruglo od celog tog kraja...pogotovo sto ce i NIS imati problema sa romima...garantujem.izvinite ali malo sam se iznervirao jer se ovome nisam nadao
 
To i meni nije jasno, kako je moguce da je put bio na privatnom zemljistu, odnosno kako je mogao neko da ima vlasnistvo nad javnim putem?
 
Слике 12. мај 2016.

Асфалтирана је лева коловозна трака са два слоја асфалта од места где се уклапају нова и стара траса улице, па до места где ће се постављати асфалт за део раскрснице који се сад ради, тј. друга фаза радова.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23

Асфалтиран је и улаз/излаз за Ерпорт град, до уклапања грађевинске линије по пројекту, а улицу даље према овом пословном центру ће радити или извођач радова који сад ради зграде у центру или већ по тендеру. Постављају се и нови струјни каблови, који замењују досадашње надземне каблове, а који се виде на првој слици где је комбинир машина.
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

Завршен је и асфалтиран улаз у будућу бензинску станицу. Излаз још није асфалтиран, а постављени су сви слојеви који иду испод асфалта песак, туцаник, ризла и све утабано. Асфалтирање овог дела ће бити за викенд.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16

Изградња тротоара код леве коловозне траке следи након свих обављених радова асфалтирања леве траке и другог дела раскрснице.
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

И одавде из Тошиног бунара могу се пратити радови на изградњи Ерпорт града тј. зграде број 2100 :D
Pogledajte prilog 13

Изградња друге фазе раскрснице напредује, утабава се ризла и после тога следи мерење збијености слојева. Након тога следи асфалтирање овог дела раскрснице са оба слоја асфалта, а после ће се целим овим делом раскрснице и леве траке поставити трећи ткз. хабајући слој асфалта.
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4

На делу раскрснице где ће бити десно скретање из Тошиног бунара на будући УМП су делимично постављени ивичњаци, а такође и на делу где ће бити пешачко острво.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Крај првог дела данашње фоторепортаже

Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Други део данашње фоторепортаже, 12. мај 2016.

На ткз. доњем делу раскрснице који ће се уклопити са УМП-ом се увелико постављају струјни каблови, инсталације за семафоре, а сва постоља за њих су урађена.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7

У улици Николе Добровића су исцртане пуне и испрекидане линије на обе коловозне траке. Следи постављење стубова за семафоре.
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Као што је и речено улица се отвара тј. пушта у саобраћај 19. маја, а пустиће се у саобраћај обе нове траке Тошиног бунара и отвориће се саобраћај у Николе Добровића, а са тиме и вратити градске линије 65, 72, 82 и 613 на своје постојеће трасе.

И после овог датума извођач ће радити на тротоарима, код леве траке да се заврши целом дужином тротоар са бициклистичком стазом, а са десне стране код раскрснице да се заврши асфалтирање, мада је на једном делу постављен први слој асфалта. Тада ће се завршити и тротоар и бициклистичка стаза на левом скретању из Тошиног бунара у Николе Добровића. Наравно после иде сређивање дела старе трасе Тошиног бунара, постављање хумуса.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Хвала на пажњи народе :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385620#p385620:2na2jae0 je napisao(la):
Earthmoving » 12 Мај 2016 09:24 am[/url]":2na2jae0]Au, šta li bi bilo da je ulica bila duža od 250 metara... Koliko bi ovakvih neraščišćenih situacija bilo, kao sa ovim vlasnikom koji se pojavljuje na kraju projekta? SPO počeo pre 20tak god deo ispod autoputa, DS nastavio Vojvođansku pre 8 god, i ovih 250m SNS završava ovih dana. 20 godina za proširenje, inače široke, ulice. Za dalje proširenje Tošinog Bunara od Pariske komune ni ne pitajte jer ima više od 5 parcela za eksproprijaciju a to je već viša matematika koja prevazilazi kapacitete gradske uprave. Ovim tempom za to bi im trebalo još jedno 50 godina, taman kad svi poumiremo.
Nije ni čudo što grad nije sposoban da proširi nijednu ulicu sa eksproprijacijama u starom delu grada gde ima mnogo više ovakvih peripetija (koje su inače sami zakuvali). Mada ima i onih koji više veruju crtežima GUP-a, planirano je ovo planirano je ono, nego svojim očima i decenijskom stanju stvari. Žao mi je što moram ovako da kritikujem, ali kako drukčije kad je nešto loše? Da je dobro ne bi kritikovao, bio bi srećniji da je situacija takva da ih hvalim.
Па и јесте дужа од 250 метара, овај део је дугачак 350 метара :) . Па овај историјски део Тошиног бунара 1+1 није баш био широка улица, то знаш и сам, био је отприлике ширине као и твоја Жичка улица.

На овом делу је, иако мале дужине, било јако пуно проблема око експропријације, а о томе могу више да ти кажу Белка и Бежанинац. Кад се сетим само проблема око експропријације имања БекаБека (ту је био и ауто сервис њеног мужа), наше бивше чланице форума, која је са породицом задња отишла са овог дела, јер су њени јако пуно извољевали. Па онда кад се баш мислило да се све завршило (кад већ спомињеш јебене партије-тад су на власти били „жути“), произишло је одједанпут да треба да се одраде још три или четири експропријације. Ако се сећате тад је о томе дао изјаву Шапић на телевизији Студио Б и тад га је попрскао аутобус са линије 601 (има и гиф о томе негде на теми Војвођанска –Тошин бунар). Убрзо после тога „жути“ срећом одлазе у историју, долазе ови садашњи јебиветри, покушава се са наставком експропријације, али се испоставља да су власници „пронађених“ имања тврд орах. Ови из града успевају да се договоре са власницима и коначно ето кренуло се са изградњом, кредит Европске банке за обнову и развој постаје оперативан, расписује се јавна набавке и ево још мало и готова нова блистава улица Тошин бунар.

Иначе кад се радила Војвођанска улица, први део од кружног тока па неких километар даље, само једна једина експропријација, и то оне куће где је била пољопривредна апотека, је трајала скоро четири године !

Људи су чудо, кад намиришу лепе паре од експропријације, не попуштају лако, у стању су да уцењују град, државу до бесвести само да извуку што више пара.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385671#p385671:2na2jae0 je napisao(la):
dane bezanija » 12 Мај 2016 04:39 pm[/url]":2na2jae0]U potpunosti se slazem da se pojavi vlasnik pred sam kraj.cudno mng...i kako ce on do objekta i zemlje?tuzice drzavu i grad jer nema put?vrvt...ja sam u cudu...iskreno
Моћи ће да пролази тј. долази и одлази са имања, као и сада куда иду сви запослени из те зграде коју издаје, а који долазе колима на посао, њихови пословни партнери, камиони извођача радова итд., и то путем од стране Ерпорт града, а пролази се поред оне балканске ЦНН (Н1) телевизије, Цептерове зграде,..


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385567#p385567:2na2jae0 je napisao(la):
Гага » 12 Мај 2016 01:14 am[/url]":2na2jae0]
Наравно власник тог имања неће моћи никако да са тог имања изађе на нови део Тошиног бунара.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385705#p385705:2na2jae0 je napisao(la):
edgeman » 12 Мај 2016 06:46 pm[/url]":2na2jae0]
Ako ostave asfalt biće im za parking ali meni se nekako čini da će spojiti to sa budućom benz. pumpom pored i na taj način izlaziti na Tošin Bunar tj. koristeći ulazno izlazne rampe od pumpe. Doduše samo u pravcu ka Zemunu. Za prilaz ne mogu ništa jer imaju jedan od Aeroport City-ja adrugi možda dobiju na novi deo UMPa kad bude gotov.

Investitor pristao. Pa naravno, automatska ušteda. Valjda i taj investitor polaže nekom račune za ono što nije odradio i zašto nije.
Можда буде за паркинг, али неће да може :D да споји са бензинском станицом.
За прилаз од стране УМП-а ће моћи да се користи, али на делу од Тошиног бунара до Омладинских бригада ће бити само један улаз/излаз и то ближе Омладинских бригада, а по пројекту ће бити између Цептерове зграде и насеља Вест 65.

Прави инвеститор је европска банка за обнову и развој, а они се неће баш пуно претрћи око полагања рачуна.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385744#p385744:2na2jae0 je napisao(la):
Galeks » 12 Мај 2016 09:12 pm[/url]":2na2jae0]To i meni nije jasno, kako je moguce da je put bio na privatnom zemljistu, odnosno kako je mogao neko da ima vlasnistvo nad javnim putem?
У овом случају је вероватно погрешено онда када се радио Тошин бунар када је цео био 1+1, значи тамо давних педесетих година прошлог века. Пошто ту има више парцела, вероватно је човек куповао исте и дошао тако до овог великог имања (само наглас размишљам) !!!!
 
Prošao jutros kolima, puno radnika, lepo je videti, trenutno nasipaju humus na razdelno ostrvo na novoj trasi, utabava se rizla na raskrsnici, radi se punom parom.

Poz...
 
Gago, ne znam kako meni na google maps-u izlazi da je prošireni deo 250 m (slika dole) ako ti kažeš da je 350 m. Pričam o proširenju, ti možda računaš i rekonstrukciju nekih ranije proširenih delova.
I dalje tvrdim da je ulica bila relativno "široka" i "laka" za proširenje jer su na okolnim placevima bile uglavnom bašte a ne poređane kuće tik jedna do druge (što si i vide dole na mapi) kao recimo u nastavku Tošinog Bunara od Pariske komune, ili kao što je slučaj u Žičkoj koju pominješ. Da je tvoe poređenje tačno, sutra bi se proširile navedene 2 ulice, od kojih je navedena Žička inače iste dužine kao ovaj deo Tošinog Bunara. Ali to se neće desiti. Zašto? Zato što gradska administracija prosto nije sposobna za to. Ovde su pregovarali decenijama, a u navedena dva slučaja čak nisu ni započeli pregovore, ajme. Šta nas interesuju njihove pravne procedure i sl.? To je njihov, ne naš posao i problem, pa onda neka ga rešavaju. Pa zar nije to što su ovi sporovi oko eksproprijacije trajali decenijama upravo dokaz njihove nesposobnosti? Da su sposobni, uredili bi sistem da to zakonski traje mnogo kraće. Pa ko je to mogao sem njih da radi, vi i ja? Ne. Oni su ti koji su odogovrni za to a njihovi rezultati su jako loši kad govorimo o eksprorpijacijama za javnu korist. Zato se Tošin Bunar od Pariske komune ka Zemunu ili Žička i još masa sličnih slučajeva ne proširuje ni danas ni decenijama unazad. Ako ništa drugo, nadam se da ću ih bar isprovocirati da dokažu da grešim, da su sposobni, da oni mogu to.
Što se tiče ostalog se slažem, i sam si naveo koliko je problema bilo, koliko je dugo trajalo i sl. što potvrđuje ono što sam gore napisao o efikasnosti, znanju, sposobnosti, ažurnosti... gradske administracije u eksprorpjatisanju. Pa brate, ako zakon dozvoljava da postupak traje 10 godina i da zbog 5 ljudi, 5000 ljudi svaki dan ispašta, pa, alo, promenite zakon i procedure da traju 3 meseca. Ako tih 5 ljudi nisu solidarni sa onih 5000 onda ni društvo ne treba da bude solidarno sa njihovim odugovlačenjem.
 
Inače što se tiše daljeg proširenja Tošinog Bunara, mislim da bi za početak trebalo odraditi ono što ranije nije odrađeno kad je građen blok 7A. Naime, izgrađeno je naselje sa ulicama i dvorištima kao i u drigim delovima NBg ali nije "očišćen" red kućica tik pored Tošinog Bunara. Tako je samo ovaj neprirodan i ružan red kuća ostao između celog NBg i Tošinog Bunara. Deo Tošinog Bunara od Jerneja Kopitara dalje ka Zemunu je druga priča, tu su naselja sa kućama i sa jedne i sa druge strane. Ali ovih 550m od Pariske komune do Jerneja Kopitara (stare pruge) bi trebalo očistiti od zaostalih "umetnutih" kućica između ulice i naselja sa desne strane. Ne mora se sve nužno iskoristiti za proširenje saobraćajnice. Bilo bi lepo da se jedan deo kao u bloku 4 (do Pariske komune) ostavi kao zelena površina i široko štetalište.
 
Ok Mekbejn molim te navedi mi u koja to "pametnija mesta" javnih površina grad trenutno ulaže, sem 2km UMP-a do Tošinog Bunara? Jel smo pare "pametnije uložili" kada smo ih dali na izgradnju socijalnih stanova za raseljavanje Roma za nastavak UMP-a (inače nelegalnih naselja), nego da smo te iste pare dali za eksproprijaciju ovih placeva? Jel to to "pametnije ulaganje" i trošenje gradskih para ? Očigledno da jeste, jer je to već urađeno, pare potrošene, stanovi izgrađeni. Dal je bilo bolje platiti za raseljenje legalnih stanara ovih parcela ili nelegalne higijenskih naselja? Pa sa takvom pravdom što se čudimo što eksproprijacije traju decenijama, kad je sve napoačke okrenuto, haos, nema logike i pravila.
Jel ima i jedna druga ulica gde su čak i u pregovorima (pošto iz ovog dela T. Bunara vidimo da će za njih trebati decenije) ili se radi eksproprijacija za širenje, pa makar bila i "pametnija"? Nažalost, ništa se na tom polju ne radi, administracija je lenja, a sutra će se opet neko od nas naivno pitati zašto sporovi eksproprijacija traju godinama i decenijama. Evo sad je prilika da počnu na vreme pa će i Tošin Bunar od Pariske komune i Žička biti eksproprijatisani na vreme. Ali ne, gradska administracija će sad da sedi i ne radi ništa, a posle će da kukaju kako vlasnici razvlače sporove. Evo im predloga: nek se sad lepo dogovore, a kad projekti budu odobreni gradskim budžetom, nek im samo isplate dogovoreno i sve će biti završeno brzo.
 
Pa znas sta, obedzbediti siromasnima krov nad glavom ti nije bas dobar kontra primer :)

Ali evo ti na primer KCS gde nam treba skoro 100 milki, sklanjanje BIPa i sredjivanje prilaza Prokopu, produzenje tramvaja do z. st. Tosin bunar, mogu do preksutra da ti nabrajam gde mozemo pametnije da potrosimo pare koje nemamo :)
 
Ja sam siromašan, što meni ne daju krov, jel sam ja građanin drugog reda, a oni prvog? I to samo zato što poštujem zakone ove zemlje i nisam digao šator nasred grada. Ne kradem kačeći se na strujnu mrežu. Plaćam vodu. Plaćam porez. Iz kog se takvima grade stanovi ili otplaćuju glavnice i kamate kredeita za njih. Ali ako ja poštujem propise a oni što ne poštuju dobijaju krovove, možda sam ja glup? Sa takvom logikom nek se niko ne čudi što im tek legalni vlasnici traže basloslovne sume kod eksproprijacija. Kad oni nelegalni dobijaju stanove što oni ne bi dobijali dvorce za legalne udžerice?
KCSrbije (republike), Prokop opet republika, a sem toga oba su u budućnosti... ja sam jasno pitao da se navedu primeri u šta GRAD Beograd TRENUTNO ulaže? Podvlačim, ne derem se ;)
 
Vrh