Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Gago, kada kazes sve gotovo, ti mislis i na uklanjanje stare trase ili samo na spajanje postojecih ulica i pustanje traka u oba smera?
Kada se ocekuje pocetak gradnje NIS pumpe?
 
Да, мислим и на уклањање садашњег дела улице 1+1, јер и то је део пројекта тј. реконструкције улице.
Неко каже у другој половини ове године, а неко опет, следеће године. И ја бих волео да почне градња НИС бензинске станице ове године.
 
Sto pre krene pre ce da uklone onaj karton siti. Samo ne znam sta ce nis da radi sa njima. Tj. Da li ce samo da ih rastera buldozerom ili ce im ponuditi neki privremeni smestaj kao sto ih grad raseljava..

Inacr postavili su gotovo sve ivicnjake..
 
Stvarno odlicno napreduju, i cini mi se barem prema slikama da ne rade ofrlje.
Jedina mala zabrinutost je na jednoj od slika, se cini kao da se bici staza prekida, moze li neko reci uzivo kako to izgleda?
 
Слике 22.04.2016.

Постављени су сви ивичњаци коловозних трака и разделних острва између коловозних трака на целом делу прве фазе раскрснице који се ради, као и ново направљеног троугластог острва код десног скретања из Николе Добровића у Тошин бунар. Насути су и сви слојеви на коловозним тракама и песка и туцаника и ризле. Тренутно се утабава слој ризле и попуњавају места где треба још поставити ризлу, а мери се и збијеност свих слојева.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19

Прокопан је и канал у Николе Добровића, за пластичне цеви кроз које ће ићи каблови за уличну расвету овог дела раскрснице и каблови за семафоре. Док сам био на лицу места, сликао и разговарао са извођачем, ови радови су били завршени.
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 1


Мало и „панорамских“ :) слика радова на самој раскрсници. Попео сам се на машину за постављање асфалта, наравно уз дозволу извођача.
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12

Погледи са разделних острва између трака у свим правцима
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8

Поглед из Тошиног бунара код девијације
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

Урађена је и трећа трака у Николе Добровића, односно лево скретање из Николе Добровића у Тошин бунар
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Сутра почиње са асфалтирањем првог дела раскрснице и наравно спајање са постојећим стањем у Тошином бунару код девијације и спајање у Николе Добровића. Ови радови ће трајати до понедељка-25.априла. Поставиће се сва три слоја асфалта.

Након тога ће се радити-уклапати тротоари и бициклистичке стазе из Тошиног бунара са тротоарима и бициклистичким стазама у Николе Добровића.

У четвртак-28.априла ће бити пуштен саобраћај у новој десној траци Тошиног бунара целом дужином нове трасе од 350 метара и она ће бити двосмерна док се буде радила лева трака. Наравно пустиће се и саобраћај у Николе Добровића, а тада ће се вратити на своје трасе и све градске линије које туда саобраћају тј. 65, 72, 82 и 613.

А оно што је најважније, завршетак свих радова и званично пуштање у саобраћај целе нове трасе Тошиног бунара и нове раскрснице са Николе Добровића и УМП-ом ће бити у четвртак 19. маја 2016. године.

Под овим се подразумева и уклањање старе-садашње трасе Тошиног бунара 1+1, уклањање свих слојева асфалта, старих слојева туцаника, песка, земље испод асфалта и насипање тог дела са хумусом.

Хвала на пажњи народе :sesir:
 
Hvala na slikama i reportazi. Odlicno idu radovi, napreduju lepo a i cini mi se da je i sasvim razuman rok. Nigde ne gori, vidimo da se napreduje i da se privodi kraju.
Gago, zadrzi ti kontakt izvodjaca radova, pa ako dobiju neki novi posao u buducnosti, ne bi bilo lose da opet dobijemo informacije iz prve ruke. :)
 
file.php


yasto ovdje u jednom djelu nema ivcnjaka a novi je asfalt :?:
 
Odlicno pitanje direktore, na taj deo sam i mislio kada sam pitao za bici staze i pomalo nelogicnosti. Ne bi bilo lose da Gaga kaze nesto vise.
 
Само полако момци, а ево нешто више о томе.

Ту где се завршава, односно где је постављен задњи нови ивичњак, а који се види на Милошевој слици, коју је Директор издвојио, почиње онај паркинг који ту постоји одавно. Ту на паркингу су они мањи ивичњаци и биће постављено тих пар комада који су извађени, односно биће враћени. То ће се урадити током следеће недеље.
На мојој слици од 19.априла се види мало боље тај део, а стрелицом сам означио одакле почиње паркинг. То је све неких непуних десетак метара удаљено од улаза/излаза из зграде Београдских електрана.
Pogledajte prilog 1

Од тог улаза/излаза иде и тротоар, али на њему није било бициклистичке стазе, нити је има даље према Земунској улици, а на овом десно правцу. Ево погледајте на ортофото Гугловом уличном погледу ситуацију како је овај део био пре реконструкције:
https://www.google.rs/maps/@44.8141749, ... 6656?hl=sr

По пројекту није предвиђено да извођач ради тротоар и бициклистичку стазу даље од овог улаза/излаза, што се и види на овом плану-цртежу који су ми дали да сликам, а то сам већ постављао у децембру прошле године. Мало је мутно, али се у основи све види :wink: . Колико су ми рекли можда ће га урадити (самоиницијативно), али ћу ипак још једном проверити.


Значи нема нелогичности, ради се онако како је пројектовано.

Да, радови стварно лепо напредују и како ми рече директор АР Градње, кад се не притискају да се заврши пре времена из неког разлога :wink:, ради се сасвим нормално без трзавица и нервозе и под морање. Зато су добро урадили оне паркинге у старом Новом Београду код Института мајка и дете, а да о радовима у Војвођанској улици (први део од кружног тока па до иза раскрснице са улицом Душана Вукасовића) који су они радили 2008. године, да и не причамо. Тај део Војвођанске улице је урађен много боље и квалитетније него што је Страбаг урадио део Војвођанск улице пре годину ипо дана. Види се очигледна разлика.

Галекс, наравно да ћу задржати контакт са извођачем, никад се незна :) (у позитивном смислу наравно).
 
Hvala Gago na brzom i temeljnom odgovoru. Bacio sam pogled i na street view i vidim koliko je celo do parce ulice zrelo da se preprojektuje i sredi. nevezano samo za parking vec i gomilu nekih sporednih ulicica, ne jasno obelezenih, a na kraju krajeva i sama bici staza pocinje i zavrsavase bez razloga.
Ne mislim da je izvodjac bio kriv, samo kao sto si i rekao, projekat nije predvideo to i nastao je problem, no svakako ce biti bolje.
 
Наравно да ће бити боље, а још кад се све среди, односно заврши УМП, изгради НИС-ова бензинска станица, па и завршетак Ерпорт града, цео тај део ће да прогледа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381525#p381525:kr9gi4q5 je napisao(la):
direktor » 16 Апр 2016 12:28 am[/url]":kr9gi4q5]Odlicna reportaza kao i uvjek +☺
Sto se tice kabla moze biti 2 mil dinara tesko da je evra
i kad se presjece kabal moze da se stavi spojnica
Ugradivali su jednu kod starog dvora slike u temi bg put

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381527#p381527:kr9gi4q5 je napisao(la):
bl3y4 » 16 Апр 2016 12:32 am[/url]":kr9gi4q5]Odlicne reportaze :)
Inace ovo za kablove i stetu od 2mil je potpuno nerealno.. Ako se radi o optici tu se samo ubaci novi deo, jeste da ima posla ali nije komplikovano.. Ista prica je i sa bakrom samo je jednostavnije za zamenu..

Zar nemaju one zute trake iznad instalacija?
Да се само укратко вратим на овај део око телефонских каблова и део објашњења који сам превидео :( .

Реч је о Теленор кабловима, а као што сам и рекао нису пресечени, али је било близу. За износ штете који сам навео је тачан, значи два милиона еврића, а ту се не би рачунала само физичка штета као штета (она би била јако мала, иако су оптички каблови у питању), него је велики износ изгубљене добити за 24 часа. Тако се рачуна, а то би извођач платио да су каблови пресечени.
 
Ali ako kablovi nisu bili ucrtani, kako izvođač može da bude kriv. Kriv je onaj ko im je dostavio dokumentaciju bez tih kablova na pravom mestu, pa se dalje prati lanac (ko je napravio dokumentaciju...)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382775#p382775:3e951mtv je napisao(la):
Гага » 23.Apr.2016/2:28 am[/url]":3e951mtv]
Да се само укратко вратим на овај део око телефонских каблова и део објашњења који сам превидео :( .

Реч је о Теленор кабловима, а као што сам и рекао нису пресечени, али је било близу. За износ штете који сам навео је тачан, значи два милиона еврића, а ту се не би рачунала само физичка штета као штета (она би била јако мала, иако су оптички каблови у питању), него је велики износ изгубљене добити за 24 часа. Тако се рачуна, а то би извођач платио да су каблови пресечени.
Slazem se sa duletom. Mozda im je telenor zapretio nekom kaznom ako pokidaju njihove kablove..Mada ako su pogresno ucrtani ne vidim zasto bi bilo ko odgovarao za nesposobnost telenorovih radnika.. Pa nije lopata bagera vidovita..
Takodje sama cinjenica da bi presecanje jednog kabla dovelo do pada mreze govori o kvalitetu te mreze koja se oslanja na jedan link..

Uglavnom hvala sto si odgovorio na pitanje :)
I super je reportaza. Kao i uvek!
 
Prosao sam pre par sati, asfaltira se cela raskrsnica, nisam mogao da slikam iz kola, ima bas puno radnika.
 
Svaka cast opet moram da kazem...da je ovakav tempo bio od pocetka vec bi se vozili ovom novom deonicom...ali sta da se radi..nadam se da nece biti probijen i 19.5. Posle se ceka i nova pumpa...verovatno ce biti Gazprom umesto Nis petrol ali dobro...nego sta cemo sa bracom romima...ocekujem velike probleme...nazalost
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382812#p382812:3mcl5umr je napisao(la):
nbgcity » 23 Апр 2016 02:52 pm[/url]":3mcl5umr]Prosao sam pre par sati, asfaltira se cela raskrsnica, nisam mogao da slikam iz kola, ima bas puno radnika.
Не асфалтира се цела раскрсница, него само део раскрснице који се ради тј. прва фаза :wink: . Друга фазе тек следи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382792#p382792:dqcnlhrh je napisao(la):
astrodule » 23 Апр 2016 09:56 am[/url]":dqcnlhrh]Ali ako kablovi nisu bili ucrtani, kako izvođač može da bude kriv. Kriv je onaj ko im je dostavio dokumentaciju bez tih kablova na pravom mestu, pa se dalje prati lanac (ko je napravio dokumentaciju...)
Као што сам раније написао, каблови су били уцртани али физички нису били на месту на коме је требало. Неко је погрешио кад је уносио податке !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382800#p382800:1n8nxptf je napisao(la):
bl3y4 » 23 Апр 2016 12:47 pm[/url]":1n8nxptf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382775#p382775:1n8nxptf je napisao(la):
Гага » 23.Apr.2016/2:28 am[/url]":1n8nxptf]
Да се само укратко вратим на овај део око телефонских каблова и део објашњења који сам превидео :( .

Реч је о Теленор кабловима, а као што сам и рекао нису пресечени, али је било близу. За износ штете који сам навео је тачан, значи два милиона еврића, а ту се не би рачунала само физичка штета као штета (она би била јако мала, иако су оптички каблови у питању), него је велики износ изгубљене добити за 24 часа. Тако се рачуна, а то би извођач платио да су каблови пресечени.
Slazem se sa duletom. Mozda im je telenor zapretio nekom kaznom ako pokidaju njihove kablove..Mada ako su pogresno ucrtani ne vidim zasto bi bilo ko odgovarao za nesposobnost telenorovih radnika.. Pa nije lopata bagera vidovita..
Takodje sama cinjenica da bi presecanje jednog kabla dovelo do pada mreze govori o kvalitetu te mreze koja se oslanja na jedan link..

Uglavnom hvala sto si odgovorio na pitanje :)
I super je reportaza. Kao i uvek!
Па кад "сакупљачи секундарних сировина" покраду каблове, цео неки крај остане без телефонских веза. Тако и овде би цео тај крај остао без телефона док се не среде каблови тј. преспоји или већ.

Молим и други пут :) :sesir:
 
Odlicna tema, kad se sve zavrsi uzecu natenane od pocetka da gledam sve fotografije. :D Kako bi bilo lepo kada bi za svaku temu imali ovakve reportaze. :) Hvala!
 
Danas nema radnika na Tosinom.. Ne znam da li zbog izbora ili kise :D
 
Vrh