Само полако момци, а ево нешто више о томе.
Ту где се завршава, односно где је постављен задњи нови ивичњак, а који се види на Милошевој слици, коју је Директор издвојио, почиње онај паркинг који ту постоји одавно. Ту на паркингу су они мањи ивичњаци и биће постављено тих пар комада који су извађени, односно биће враћени. То ће се урадити током следеће недеље.
На мојој слици од 19.априла се види мало боље тај део, а стрелицом сам означио одакле почиње паркинг. То је све неких непуних десетак метара удаљено од улаза/излаза из зграде Београдских електрана.
Pogledajte prilog 1
Од тог улаза/излаза иде и тротоар, али на њему
није било бициклистичке стазе, нити је има даље према Земунској улици, а на овом десно правцу. Ево погледајте на ортофото Гугловом уличном погледу ситуацију како је овај део био пре реконструкције:
https://www.google.rs/maps/@44.8141749, ... 6656?hl=sr
По пројекту
није предвиђено да извођач ради тротоар и бициклистичку стазу даље од овог улаза/излаза, што се и види на овом плану-цртежу који су ми дали да сликам, а то сам већ постављао у децембру прошле године. Мало је мутно, али се у основи све види :wink: . Колико су ми рекли можда ће га урадити (
самоиницијативно), али ћу ипак још једном проверити.
Значи нема нелогичности, ради се онако како је пројектовано.
Да, радови стварно лепо напредују и како ми рече директор АР Градње, кад се не притискају да се заврши пре времена из неког разлога :wink:, ради се сасвим нормално без трзавица и нервозе и под морање. Зато су добро урадили оне паркинге у старом Новом Београду код Института мајка и дете, а да о радовима у Војвођанској улици (први део од кружног тока па до иза раскрснице са улицом Душана Вукасовића) који су они радили 2008. године, да и не причамо. Тај део Војвођанске улице је урађен много боље и квалитетније него што је Страбаг урадио део Војвођанск улице пре годину ипо дана. Види се очигледна разлика.
Галекс, наравно да ћу задржати контакт са извођачем, никад се незна
(у позитивном смислу наравно).