Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379332#p379332:30pyu7ns je napisao(la):
Delija » 03 Apr 2016 08:45 pm[/url]":30pyu7ns]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378851#p378851:30pyu7ns je napisao(la):
mekbejn » 31 Mar 2016 03:31 pm[/url]":30pyu7ns]

@Delija
Da budem iskren, njoj bih dao neku daleko vazniju ulicu, samo jos nisam smislio koju :)
И ја бих. Најбољи кандидат је Булевар Зорана Ђинђића. Мислим да је логично да Дијана добије булевар баш на НБГ-у који се током рата налазио на територији под окупацијом нацистичке НДХ.

Smislio sam a bilo je tako ocigledno - UMP je odlican kandidat, posto em nema ime em je na istoj toj teritoriji NDH
 
Što se tiče te gospođe iz II svetskog rata ako već neko hoće da nazove neku saobraćajnicu po njoj za takve stvari ima puno delova u Beogradu. Možda i ne mora ulica kao što je već neko napisao može to na više načina ako je već toliko ceni Srpsak inelektualna većina.

Sigurno je da saobraćajnice, a pogotovu ove koje već imaju svoje nazive više decenija ne treba preimenovati: Vojvođanska, Zemunska, Tošin bunar. Neka ostanu ti nazivi kao što su i do sada.

Za ovoj predlog menjanje naziva Bulevar Dr Zorana Đinđića? To bi bilo neozbiljno raditi. Više mi zvuči kao politička provokacija.
 
Као прво, само ословљавање "та госпођа из 2 светског рата" је увредљиво и нечовечно имајући у виду да је у питању особа која је урадила најхуманије дело без премца у целом том највећем сукобу у историји човечанства и као таква је вероватно највећа хероина српског народа (без обзира што је пореклом друге националности). Спасила је 12 пута више деце него што је Шиндлер спасио људи свих узраста а уз то није била ратни профитер већ хуманитарни радник и добротвор.

Као друго, та жена не заслужује само назив булевара по њој неког већ много више. За почетак, треба њено име урезати у свест српског народа/друштва. Деци одражавати предавања о њој, у уџбеницима јој посветити читаве странице, сталну музејску поставку, озбиљно научно истраживање, друштвене скупове итд итд.

Као треће, само називање централног НБГ булевара по особи која је у ширем историјском контексту потпуно небитна за српски народ и уопште, давање толике почасти човеку чији смо савременици је беспредметно, егоцентрично па и гротескно.
 
Ne sporim ja nju, već potrebu da se baš ova saobraćajnica preimenuje. Sama činjenica da sam spomenuo II drugi svetski rat i nju je za njeno poštovanje, jer spominjanje samo njenog imena bez poznavanja njene biografije može da bude kao da je slikarka, književnica itd.

Što se tiče Đinđića, učiće mlade generacije istoriju za 100 god. Tu će pisati da je Dr Zoran Đinđić bio jedan od lidera u oslobađenju Srbije od lažnih Komunista (Socijalista) i od Slobodana Miloševića. Zato što je Milošević sa svojim veoma "stručnim" civilinim i vojnim saradnicima iz propalog iz neuspelog bivšeg državnog uređenja napravio veću materijalnu i duhovnu štetu za Srbiju nego što su to dva svetska rata zajedno učinila. Srbija već meri vreme pre i posle Miloševića. Međutim Đinđić se nije razumeo toliko u bezbednost, tako da je od sebe napravio laku metu u svežoj revoluciji. Ubijen je dok je bio predsednik vlade Republike Srbije (premijer), dok Slobodan Milošević nije ubijen već je demokratski smenjen.

Sa puno poštovanja sam ti ovo napisao Delija, inače ne bih nekom drugom, dalje se neću izjašnjavati da nekvarimo temu.
 
Постоји на форуму једна лепа подтема која се зове "По коме су неке улице добиле име" и не би било лоше, чак би било јако пожељно, да се тамо настави расправа о давању имана УМП-у, мењању имана Булевару АВНОЈ-а и слично.

Немојте молим вас да и ову тему политички загађујемо.
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379607#p379607:15px1er0 je napisao(la):
dane bezanija » 06 Апр 2016 09:06 am[/url]":15px1er0]zna li neko cemu sluze one ogromne betonske ploce koje prave u starom delu tosinog bunara,bas na stanici preko puta jugodrva?
Е Дане, Дане, тебе изгледа баш мрзи да читаш :D

Ево ти одговора у мојој репортажи од 02. априла:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379157#p379157:15px1er0 je napisao(la):
Гага » 02 Апр 2016 09:23 pm[/url]":15px1er0]Слике 02. април 2016.

У делу Тошиног бунара (2+2), где се на слици види овај дрвени оквир (шалунг), испод иде магистрални топловод. Из Београдских електрана су захтевали да се изврши додатно ојачање ради заштите самог топловода. Зато ће се сад док је затворен саобраћај на овом десном делу улице, ископати део који ће бити у висини овог дрвеног оквира. Затим ће се поставити бетонска кошуљица, а преко ње асфалт. И на левој траци ће се то исто урадити, али онда кад буду скроз затворили постојећи део 1+1, а и пустили у саобраћај десну траку.


file.php

Ова бетонска плоча-кошуљица је већ изливена и суши се баш ту где је на слици, јуче (среда.06.04.) сам био и мало обишао радове, али нисам ништа сликао.
Оквир је премештен на друго место где сад треба да почну да лију другу бетонску плочу-кошуљицу.
 
Милош је јуче (среда) био пре мене и сликао тренутно стање. Хтедох и ја да сликам, али ми је фото апарат поново заказао, само сам једну слику окинуо и оде апарат. Није му први пут, а и доста је стар, тако да га сад тренутно сређујем (ту ми је одмах уз руку и чекић од 400 грама :D ) и биће за следећу репортажу као треба, као нов.

Само да јавим да ће за викенд или можда у понедељак да раде привремену девијацију између трака постојећег дела Тошиног бунара близу железничког надвожњака. О томе сам детаљно писао, уз постављене скице објашњења кретања саобраћаја, на претходнј страни.
 
Zna li se kada se ocekuje pustanje ove deonice za saobracaj u konacnoj formi?
 
Izvini Gago...pretpostavljao sam da je to ali...ok je sve...samo smo svi pa i ja bas nestrpljivi sa zavrsetkom...vec se sada vidi koliko ce te sve lepse a i funkcionalnije izgledati...ostaje nam samo da sacekamo jos mesec i po dana...vredece cekati..jer se nadam da ce se izgubiti i guzve iz smera skretanja iz milutina milankovica ka tosinom bunaru i da ce se naravno drugacije podesiti semafor tj da ce duze da traje zeleno...ostaje nam da vidimo...samo nek se radi i gradi...jos kad zavrse UMP...bice to mozda i najlepsi deo NBGD :p:p:p
 
Па нигде Дане неће "то" да побегне, као што и видиш на терену, све иде својим током, радови напредују и сваким даном, као што си и рекао, овај део Новог Београда постаје све лепши и функционалнији. Још кад уклоне оне цигане, изгради се УМП, сагради Ерпорт град и још пар пословних зграда, бензинска станица, ...биће супер. А од средине маја ћемо се возити новим делом Тошиног бунара.
 
Као што и рекох за викенд тј. у суботу почиње изградња привремене девијације у Тошином бунару. Данас (петак) су ми на градилишту рекли да ће доћи до мање промене око девијације, тако да се неће правити између друге и треће бандере, гледано од раскрснице, него ће се скидати цело разделно острво од раскрснице до друге бендере.

На сајту Дирекције су објављени и прикази на ортофото мапи израда девијације, кретање саобраћаја током радова прве фазе на раскрсници и приказ јавног градског саобраћаја за градске линије 65, 72 и 82. Практично су копирали моје приказе на ортофото мапама :D :wink:

Израда девијације субота-недеља/10-11.април:
Pogledajte prilog 2

Приказ кретања саобраћаја док се буде радила прва фаза раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића, при чему се улица Николе Добровића тотално затвара, а као што сма већ најавио. Радови крећу следеће недеље:
Pogledajte prilog 1

Следеће недеље и линије 65, 72 и 82 мењају трасу док с ене уради прва фаза раскрснице. У понедељак следи обавештење куда ће која линија, од ове три, ићи. Значи као што сам већ напоменуо раније, линије ће ићи по два могућа правца:


Обавештење са сајта Дирекције:
Radovi na uklanjanju razdelnog ostrva u Tošinom bunaru
http://beoland.com/rs/aktuelnosti-2/238 ... unaru.html
 
Слике радова 11.04.2016.
Поправио сам фотоапарат и ево фоторепортаже

Данас су почели да скидају стари асфалт са десне траке Тошиног бунара, тј. од зграде Београдских електрана до спајања са постојећим делом Тошиног бунара. После се уклањају слојеви испод асфалта и онда ће се наносити нови слојеви песка, туцаника и ризле.
Линија до које се скида постојећи и до које ће се постављати нови асфалт је ова линија где стоји овај багер и помаже у скидању и убрзању скидања старог слоја асфалта. Наравно све се то прати под будним оком шефа градилишта и директора извођача радова тј. АР Градње.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24

Урађена је и раскрсница тј. улаз/излаз у/из Тошиног бунара са улицом Владимира Назора, а такође и улаз/излаз код зграде Београдских електрана, и кад се заврши постављање нових слојева песка, туцаника и ризле, следи асфалтирање и тог дела Тошиног бунара. То се очекује да се заврши до краја следеће недеље.
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22

Улаз/излаз из Ерпорт града ће се исто радити и то до тротоара, а дотле је и грађевинска линија овог пројекта. Ови радови ће се радити кад се скроз затвори стари део Тошиног бунара 1+1.
Pogledajte prilog 21

Завршавају се последњи метри постављања ивичњака тротоара и бициклистичке стазе на десној страни улице. Такође се шахтови на делу тротоара „улепшавају“ набацивањем финог слоја глазуре малтера. У среду почиње асфалтирање тротоара и бициклистичке стазе на тој страни улице.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17

Данас је почета да се ради и девијација у постојећем делу Тошиног бунара и то ближе раскрсници са Николе Добровића, тј. између прве и друге бандере. Претходно је најављено да ће девијација бити између друге и треће бандере, али градски Секретаријат за саобраћај је преиначио предлог због стајалишта градских аутобуса.
Радови око девијације су били од стране Дирекције најављени за претходни викенд, али извођач није хтео да почне исте док се не добије одобрење од Секретаријата за саобраћај. То одобрење је стигло тек данас нешто после 13 часова. Сутра током преподнева ће се асфалтирати, па ће се сачекати да се асфалт охлади, а током поподнева ће се девијација пустити у саобраћај.
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

Извођач није хтео раније да крене у постављање препрека и радова за овај део, из разлога што су за изградњу постојеће девијације на другом крају радова, имали пријаву од полиције да су самостално и на своју руку (!!!) поставили препреке и скренули саобраћај и јавни градски саобраћај, на друге правце. Није вредело никакво убеђивање да се захтевало убрзање радова и да Секретаријат за саобраћај инсистира на томе и да чекају дозволу од њих. Нажалост платили су казну од 150.000,00 динара !!!

Завршене су и бетонске плоче које треба да се поставе као ојачање за магистрални топловод на левој траци улице кад се буде радила.
Pogledajte prilog 13

На разделном острву између трака је насута земља и већ засађено ниско растиње, посејана трава, а такође и на десној страни улице тј. делу између саме улице и тротоара. На том делу, а ближе са улицом Владимира Назора је посађено пет комада младих растиња дрвећа.
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 11

Код нове леве траке су завршни радови постављања подземних инсталација и следе радови на изради тротоара и бициклистичке стазе.
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9

Планови будуће раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића окачени су у самој грађевинској приколици
Pogledajte prilog 8

Од четвртка следи прва фаза радова на раскрсници са Николе Добровића, а то значи и њено затварање, онако како сам раније у претходној фоторепортажи и најавио.
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Хвала на пажњи :sesir:
 
Opet su uradili biciklisticke staze za liliputance.

Inace +1 Gago, besprekoran, kao i uvek kad su slike u pitanju. :sesir:
 
Хвала Спатио. :sesir:
На слици је за сад само десни правац бициклистичке стазе који је урађен. Наравно биће бициклистичка стаза и на левој траци тј. на левој страни тротоара. Тако за сад раде бициклистичке стазе, за сваки посебан смер.
 
odlicna reportaza..svaka cast...iskreno ocekivao sam da se tempira vreme otvaranje rekostrukcije za neki dan pre izbora ali ocigledno nikako to nije moglo...
realno i nema potrebe...
grad finansira a gradski izbori nece ni biti ovog aprila :)...
ima jos dosta posla oko same raskrsnice..mozda i najtezi deo...
 
Iako je lep osećaj pratiti kako se radovi bliže kraju, ja ovo vidim i iz jednog drugog ugla. Puno slika i veliki fokus na deonicu dugu svega 200m jasno pokazuje da u gradu ima nedovoljno ovakvih projekata (širenja ulica, gradnje novih bulevara i sl.). Ovih novih 200m mi neće zamazati tu činjenicu. U gradu od skoro 2 mil ljudi, trebalo bi se godišnje graditi desetine km novih ulica i bulevara, proširivati one u starom delu grada.
 
Nije stvar u tome sto je ovo samo 200m ulice, već što je ovo bio jedan veliki problem Nbg-a, koji je trajao već dugi niz godina, zato se i obraća tolika pažnja na njega :)
 
Znam druže, ali dok na Nbg-u proširuju jednu od zadnjih uskih grla, kod nas ne mogu da prošire Žičku za istih 200m, završe Južni Bulevar, Bulevar do Ustaničke i još desetine isto tako velikih problema decenijama, da ne kažem vek. Kako to da je prioritet da se i ovaj projekat koji ima direktne veze sa UMP-om i sam UMP završavaju na Nbg-u sledeće godine 100%, a da na drugoj strani Bg-a za isto vreme urađeno samo 5-10% UMP-a (samo nadvožnjak kod hipodroma) i veliko je pitanje kada i da li će ijedna deonica dalje biti nastavljena? Em 3 x više ljudi živi na drugoj strani Save, em uplaćuju u isti budžet pa mi nije jasno kako to da kao da živimo u 2 odvojene zemlje, u jednoj se završava zadnje usko grlo, u drugoj se desetine uskih grla ne rešava decenijama...
 
Vrh