Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Vremenske prilike ovde nisu faktor. U četvrtak poslepodne je bilo lepo i sunčano, a od radova skoro - ništa.

Umesto da Grad odredi minimalni rok i da zapnu dan i noć da urade što pre, oni bezobzirno razvlače.
Uz to, smanjen protok u Omladinkih brigada i Juriga Gagarina, zbog "sinhronizacije" radova...
 
Nije fer reći da na ovom gradilištu bezobzirno razvlače. Ne odgovara istini...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378037#p378037:9mv5ayah je napisao(la):
bl3y4 » Sat Mar 26, 2016 3:33 pm[/url]":9mv5ayah]Evo par slika od danas...

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Sta tacno rade ovde?

file.php

file.php

file.php

file.php
Najverovatnije prave prelaz za kola, jer zbog spajanja novog i starog dela ulice sigurno će produziti ovaj deo 1+1 dotle
 
Слике 27. март 2016.

Привремено затворени стари део Тошиног бунара се отвара за саобраћај сутра-понедељак (28.марта) током дана, а вероватно негде после 12:00 часова. :kk:

То зависи од градског Секретаријата за саобраћај, јер извођач радова треба од њих сад да добије одобрење за затварање постојеће друге (десне) траке Тошиног бунара. Тај део је дужине неких 50-так метара од дела где почиње оно постојеће проширење, па до већ направљене привремене асфалтиране девијације на разделном зеленом острву између трака. За ово је БЛ3ипсилон4 питао, а НБГСити му одговорио. Наравно биће све прописно обележено. Након завршетка свих радова девијација се уклања и све враћа у постојеће стање.

Сви канали који су били ископани и постављена електро и телекомуникациона инсталација у делу постојеће улице, су сад закопани и асфалтирани. Цео привремени затворени стари део Тошиног бунара (1+1) се сад чисти и сређује од шута који се уклања, а и сама улица у том целом затвореном делу ће бити опрана водом за сутрашње пуштање у саобраћај.
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24

Део Тошиног бунара од улице Владимира Назора до дела где почиње постојеће проширење Тошиног бунара, тј. до оне зграде Електродистрибуције се увелико ради. Ту су иначе већ постављене све нове водоводне, канализационе, електро и Теленор инсталације. Од подземних радова на овом делу је остало још да се провуку инсталације Телекома, рупа за шахт је ископана, а кад се уради сам бетонски шахт (ових дана), долазе људи из Телекома да поставе инсталације у већ постављене одговарајуће цеви.
Кад се то уради креће се са радовима постављања свих слојева подлога тј. песка, туцаника и ризле и наравно утабавање сваког од слојева. По завршетку ових радова долази Институт за путеве ради узимања узорака због контроле и мерења обавељених радова које се ради у њиховој лабораторији. После тога на ред долази постављање ивичњака на обе коловозне траке.
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11

Ко каже да шефови градилишта само шефују, шеф овог градилишта узме и лопату у руке или ваљком ваља тамо где треба.
Pogledajte prilog 10

У мећувремену док се ради други део улице, од Владимира Назора па даље, почеће се са асфалтирањем десне траке, машине су већ ту, од већ урађеног новог дела тј. раскрснице са Николе Добровића до улице Владимира Назора. Асфалтирање овог дела још нису почели, као што је најављивано раније, због радова које су имали у затвореном постојећем делу Тошиног бунара, а и због обимних киша. Асфалтираће се само прва два слоја, а хабајући слојеви асфалта на оба коловозне траке ће остати за крај самих радова.

Очекује се да се сав саобраћај из постојећег дела улице пребацио на нову десну траку за неких петнаестак дана. Тада ће ова десна трака бити под саобраћајем за оба смера (1+1) сво време док се не ураде сви радови. То значи да ће тада почети да се ради и сама раскрсница Тошин бунар-Николе Добровића, а стара траса улице се трајно затвара. Кад се буде трајно затворила, тада се скида постојећи асфалт и сви слојеви испод ње и насипа земљом. Онда ће се, по обећању извођеча ових радова, јелкица (види се на слици) о којој сам раније писао, пресадити на тај део. Са тиме ће овај део Тошиног бунара отићи у историју.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

На делу нове трасе улице постављени су и стубови за уличну расвету на разделном острву између трака.
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

„Радови“ који су на траси УМП-а и нису радови на раскрсници ове две саобраћајнице, већ извођач радова на Тошином бунару је само привремено користио тај део, уз одобрење власника тог плаца, где су гомиле земље ту истоварали, а сад их багером само скупљају и треба да се однесу.
Pogledajte prilog 2

Пошто је станарима улице Владимира Назора затворен излаз и улаз у Тошин бунар, извођач радова (АД Градња) им је привремено (мада нису били у обавези) направио један излаз/улаз у улицу Николе Добровића. На постојећем земљаном путићу су насули туцаник да би лакше излазили/улазили колима и у случају потребе за возилима неке од хитних служби. Завршетком радова ово ће се уклонити.
Pogledajte prilog 1

За данас толико народе, хвала на пажњи :sesir:
 
Hvaga Gago na odličnoj reportaži!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378206#p378206:xothuelr je napisao(la):
Гага » 27 Mar 2016 09:47 pm[/url]":xothuelr]...
Очекује се да се сав саобраћај из постојећег дела улице пребацио на нову десну траку за неких петнаестак дана. Тада ће ова десна трака бити под саобраћајем за оба смера (1+1) сво време док се не ураде сви радови. То значи да ће тада почети да се ради и сама раскрсница Тошин бунар-Николе Добровића, а стара траса улице се трајно затвара.
...


Ako bude tako kako kažeš - do maratona nećemo imati završeno 2+2 i saobraćaj će i ove godine biti zatvoren.
 
odlicne slike i objasnjenja...nama koju svakodnevno ovde prolazimo puno znace ove informacije jer nestrpljivo cekamo zavrsetak svih radova i da svi imamo jednu normalnu ulicu...jos kad bi zamenili ceo asfalt do raskrsnice sa gandijevom...e to bi bilo tek odlicno..ali cisto sumnjam...nekad u buducnosti ce i morati...jer vec na nekim mestima postoje ogromna udubljenja cele povrsni ulice...sto od GSP sto od promene u strukturi zemljista ispod asfalta...nije to neka duzina...mozda max 1km...mozda za naredne izbore... :)
znaci posle uskrsa ce biti zavrsena kompletna rekonstrukcija i prosirenje ulice?
 
Zasto nisu isprojektovali uvuceme slivnike u startu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378275#p378275:3dotkdq6 je napisao(la):
dane bezanija » 28 Mar 2016 12:46 pm[/url]":3dotkdq6]znaci jos uvek nije pustena stara trasa?

Do danas u 20:45 - nije.
 
Од поноћи као што сам у претходној репортажи најавио, а поноћ прошле пре двадесет минута. :)
У току дана нису добили одобрење од секретаријата за саобраћај !
 
Upravo sam prosao tosinim.. Evo trenutnog stanja..
 
Украо сам :D Милошу.тро ову слику ради једног додатног објашњења.



Аутобуско стајалиште "Стари аеродром" које је у правцу Земунске и Војвођанске улице, заокружио сам га на слици, је привремено укинуто док се не уради десна трака Тошиног бунара. Следеће стајалиште је код бензинске станице Еко.
 
jos kad bi od postojecih radova pa sve do kruznog toka promenilinaziv i spojili 3 ulice u jednu tj u VOJVODJANSKI Bulevar onda bi bilo idealno...NAPRED VOJVODJANSKI BULEVAR. P.S.koliko je to realno?5% sanse?
 
Vrh