Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Treba preimenovati celu ulicu od Zemuna do kruznog toka u Vojvodjanski bulevar, Tosin bunar ili Bezanijski bulevar...a ne ovako ima 3 imena ista ulica...
Mada kapiram da bi to napravilo probleme sa menjanjem brojeva kuca ali i padataka u licnim kartama tako da ce verovatno sve ostati kao i sto je sada..
 
Булевар Дијане Будисављевић
 
More i Bezanijski a more i Vojvodjanski.

@Delija
Da budem iskren, njoj bih dao neku daleko vazniju ulicu, samo jos nisam smislio koju :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378843#p378843:1b9oahgh je napisao(la):
Delija » Thu Mar 31, 2016 3:03 pm[/url]":1b9oahgh]Булевар Дијане Будисављевић

:( veliki blam za mene, prvi put čujem za ovo ime.

Slika i prilika nametnute verzije istorijskih dešavanja.
 
Vidim jutros dok sam prolazio pored, nisam stigao da slikam, legao prvi sloj asfalta :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378843#p378843:3rw4xlfv je napisao(la):
Delija » 31 Mar 2016 02:03 pm[/url]":3rw4xlfv]Булевар Дијане Будисављевић

Zena je zasluzila da se Autoput bratstva i jedinstva preimenuje u njeno ime!
Ali to na stranu, odlican predlog! :gobb:
 
Evo brzinske analize mašina koje je izvođač AR Gradnja koristila u ovom projektu. Greške su moguće, često se na slikama ne vide modeli. Kolko sam do sad video na slikama ovde: 1 budlozer, 2 utovarivača, 2 velika bagera guseničara, 2 mini bagera, 1 grejder, 1 kombinirka, 1 traktor sa vibro pločama, 2 mala valjka pegla-pegla, 1 veliki valjak za zemlju sa ježom, 1 veliki valjak za asfalt, 1 valjak guma-guma, 1 finišer, 2-3 kamiona. Možda i neka manja vibro ploča, vibro žaba...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378962#p378962:3ojfordz je napisao(la):
NaMDaM » 01.Apr.2016/11:29 am[/url]":3ojfordz]Vidim jutros dok sam prolazio pored, nisam stigao da slikam, legao prvi sloj asfalta :)
Nije asfalt vec neka smola...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378969#p378969:mzzr2qlc je napisao(la):
Galeks » 01 Apr 2016 13:54[/url]":mzzr2qlc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378843#p378843:mzzr2qlc je napisao(la):
Delija » 31 Mar 2016 02:03 pm[/url]":mzzr2qlc]Булевар Дијане Будисављевић

Zena je zasluzila da se Autoput bratstva i jedinstva preimenuje u njeno ime!
Ali to na stranu, odlican predlog! :gobb:


Ne postoji u Beogradu, a ni u Srbiji naziv za neku saobraćajnicu "Autoput bratstva i jedinstva".
 
To je bilo ironicno aludiranje na suprotnost stvarnosti i starog imena autoputa Beograd - Zagreb.
Totalno off topic. Nebitno je sto to ime vise ne postoji. Ako nisi shvatio, nazalost ne umem da crtam.
Malo proceprkaj cime se Dijana bavila pa ce ti biti jasnije nadam se. :)
 
Inace.. Danas je stvarno legao prvi sloj asfalta..
 
Слике 02. април 2016.

Данас је почело са постављањем првог слоја асфалта на обе коловозне траке овог новог дела Тошиног бунара. Наравно претходно је попрскан битумен, као везивно средство, по утабаној ризли. Током сутрашњег дана ће бити постављен други слој асфалт, исто на обе коловозне траке. Асфалт се поставља на делу свих завршених земљаних радова код ове две коловозне траке и то на делу од раскрснице са улицом Николе Добровића до Владимира Назора.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

Током постављања асфалта се врши контрола слоја постављаног асфалата, посебном шипком са граничником. Први слој асфалта је 10 цм.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15

Код десне коловозне траке се завршавају земљани радови на тротоару и бициклистичкој стази.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13

Код леве коловозне траке су припремни радови за израду тротоара и бицикистичке стазе, а геометри премеравају тај део.
На слици се види и где ће бити излаз будуће НИС-ове бензинске станице у Тошин бунар.
Pogledajte prilog 12

Концентрација радова је и на делу трасе од улице Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара (2+2). Ту се обављају обимни земљани радови, а све подземне инсталације су постављене осим Телекомових. Ту се ради и одговарајући шахт. Постављен је туцаник, а након тога ће бити постављена и ризла.
Такође на делу будућег десног тротоара са бициклистичком стазом се опет чека Градско Зеленило да исеку и изваде корење шест стабала који су на тој траси, а уз саму ограду постојеће зграде Електродистрибуције.
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

Украјање леве коловозне траке и тротоара са бициклистичком стазом, од Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара (2+2), ће се радити кад се скроз затвори стари део Тошиног бунара (1+1).
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

У делу Тошиног бунара (2+2), где се на слици види овај дрвени оквир (шалунг), испод иде магистрални топловод. Из Београдских електрана су захтевали да се изврши додатно ојачање ради заштите самог топловода. Зато ће се сад док је затворен саобраћај на овом десном делу улице, ископати део који ће бити у висини овог дрвеног оквира. Затим ће се поставити бетонска кошуљица, а преко ње асфалт. И на левој траци ће се то исто урадити, али онда кад буду скроз затворили постојећи део 1+1, а и пустили у саобраћај десну траку.


Земљани радови су у делу од Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара 2+2 убрзани, јер након тих обављених радова десна трака ће се асфалтирати, а онда ће се, што је још важније почети са радовима на уклапању са раскрсницом Николе Добровића и то прво код десне траке. Прво се ради тај део раскрснице како би се он завршио и после да се пусти саобраћај на десној новој траци Тошиног бунара, а онда ће се радити други део раскрснице са будућим УМП-ом и уклапања се новом левом траком.

Све то, што је јако важно, ће морати да се уради уз привремену девијација у близини железничког надвожњака као би се пребацивао саобраћај са једне на другу траку, а при томе ће улица Николе Добровића бити тотално затворена за сав саобраћај од ове раскрснице до горњег дела улице, односно до улица Стојана Аралице и Генерала Михајла Недељковића. То ћу мало боље објаснити и уз мапе у следећој поруци.

Иначе и овде градски Секретаријат за саобраћај треба да одобри затварање улице и пребацивање саобраћаја на друге правце, посебно за градске линије 65, 72 и 82. Видећемо куда ће те линије привремено ићи, а постоје две могућности.

Толико за данас народе, хвала :sesir:
 
Значи овако.

Привремена девијација на разделном зеленом појасу радиће се између друге и треће бандере, а гледано од саме раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића. Сама раскрсница на укрштању ових улица ће се радити у две фазе.

Прва фаза подразумева градњу дела раскрснице уз улицу Николе Добровића и тада ће се скроз затворити та улица и сваки саобраћај, од саме раскрснице до горњег дела улице, односно до улица Стојана Аралице и Генерала Михајла Недељковића. На ортофото приказу сам уцртао девијацију и како ће се у том делу кретати саобраћај док се ради прва фаза раскрснице. Док се буде радио овај део раскрснице тј. фаза 1., све три линије градског саобраћаја 65, 72 и 82 ће бити пребачене на друге правце, апостоје само две могућности. О томе одлучује градски Секретаријат за саобраћај, па ћемо видети ускоро шта и како су одлучили. Овде на мапи нисам уцртао нову трасу Тошиног бунара.
Pogledajte prilog 2

Кад се заврши овај први део раскрснице, тада се прелази на другу фазу, и мења се правац затварања саобраћаја. Отвара се улица Николе Добровића, све три градске линије 65, 72 и 82 ће се вратити на своје постојеће трасе, а и сав остали саобрајај. Тек тада ће се отворити за саобраћај десна трака новог дела Тошиног бунара и она ће, док се не уради друга фаза раскрснице , бити двосмерна улица.
Pogledajte prilog 1

Сама девијација између железничког надвожњака и раскрснице ће се радити за неких 7. до 10. дана. Након завршетка обе фазе раскрснице, девијација се уклања и тај део улице се враћа у првобитно стање.

У међувремену, док се буде градила раскрсница, завршаваће се сви остали радови, украјање леве коловозне траке од Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара (2+2), тротоари и бициклистичке стазе на обе стране коловозних трака, улаз и излаз за бензинску станицу, улаз/излаз у/из Тошиног бунара у/из уличице према Ерпорт граду, сађење дрвећа и осталих садница, уклањање старе трасе Тошиног бунара 1+1 односно уклањање асфалта и свих слојева испод тог дела улице, насипање тог дела са земљом, обећано сађење јелкице у знак сећања на радове, .....

 
Odlicna reportaza..veliko hvala...nego me brine sto je ostalo jos mng posla...pogotovo oko cele raskrsnice sa nikole dobrovica i buduci nastavak na ada most...to bukvalno nije ni pocelo da se radi..maraton onda menja trasu?koliko se ocekuje da traju ti radovi na celoj raskrsnici?nastavak tosinog bunara ka zemunskoj ce biti ubrzo gotov jer to je svega manje od 100m...opet moram da kazem da jedva cekam otvaranje ulice kako zbog guzve tako i zbog lepseg i boljeg izgleda...p.s.problem roma niko ne pominje?to ce i pokvariti i unazaditi izgled ulice...to treba kompanija NIS da resava?
 
Zakasneli + za Gagu.

I danas (nedelja) je bilo radova na gradilištu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378851#p378851:24bn0sqn je napisao(la):
mekbejn » 31 Mar 2016 03:31 pm[/url]":24bn0sqn]

@Delija
Da budem iskren, njoj bih dao neku daleko vazniju ulicu, samo jos nisam smislio koju :)
И ја бих. Најбољи кандидат је Булевар Зорана Ђинђића. Мислим да је логично да Дијана добије булевар баш на НБГ-у који се током рата налазио на територији под окупацијом нацистичке НДХ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379227#p379227:2zga4hdm je napisao(la):
dane bezanija » 03 Апр 2016 11:41 am[/url]":2zga4hdm]Odlicna reportaza..veliko hvala...nego me brine sto je ostalo jos mng posla...pogotovo oko cele raskrsnice sa nikole dobrovica i buduci nastavak na ada most...to bukvalno nije ni pocelo da se radi..maraton onda menja trasu?koliko se ocekuje da traju ti radovi na celoj raskrsnici?nastavak tosinog bunara ka zemunskoj ce biti ubrzo gotov jer to je svega manje od 100m...opet moram da kazem da jedva cekam otvaranje ulice kako zbog guzve tako i zbog lepseg i boljeg izgleda...p.s.problem roma niko ne pominje?to ce i pokvariti i unazaditi izgled ulice...to treba kompanija NIS da resava?
Хвала свима :sesir: , трудим се да пренесем што више корисних обавештења кроз слике и речи.

@Дане бежанија, тачно остало је посла и има још да се ради. Имали су објективних потешкоћа на почетку радова, које их је, а то се тек сад види, озбиљно успорило, мада су један део времена надокладили, али... Из тог разлога извођач ће тражити продужење радова за неких месец дана, што значи негде до 15.-20. маја.

Да, на ред долази раскрсница која ће бити велики залогај, а сама раскрсница ће се радити под саобраћајем, а да би колико толико брже радили, радиће се из два фазе, што сам објаснио у горњој мојој поруци. Иначе су могли да траже да се тотално затвори саобраћај у овом делу, што никоме не би добро донело. Са радом у две фазе су испали максимално коректни.

Нисам те најбоље разумео кад кажеш "i buduci nastavak na ada most..." , па извођач ових радова и неће радити наставак УМП-а према завршеном делу ове саобраћајнице тј. према Мосту на Ади. Ако си мислио под тим "наставак" онај мали део раскрснице од неких 5 метара дужине у дубину УМП-а, онда у реду, дотле је и граница грађевинске обраде по пројекту. Имаш на претходним странамаи цртеже ове раскрснице.

Наставак у другом делу Тошиног бунара, а према делу ове улице који је раније завршен, или како ти кажеш ка Земунској, ускоро ће бити готов, али само десна коловозна трака. Лева коловозна трака ће се радити тј украјати са постојећом левом траком, тек кад се тотално (заувек) затвори саобраћај у постојећем делу Тошиног бунара 1+1.

Маратонци ће ове године последњи пут да трче маратон по још увек старом делу Тошиног бунара, јер десна трака не може да се заврши целом својом дужином од 350 метара и да се дуби на глави. И ове године ће замаскирати део улице великим платнима где су цигани.

Ја сам у једној ранијој поруци и рекао да ће НИС сам решавати проблем око расељавања цигана, кад буду почели да граде бензинску станицу.
 
Vrh