Слике 02. април 2016.
Данас је почело са постављањем првог слоја асфалта на обе коловозне траке овог новог дела Тошиног бунара. Наравно претходно је попрскан битумен, као везивно средство, по утабаној ризли. Током сутрашњег дана ће бити постављен други слој асфалт, исто на обе коловозне траке. Асфалт се поставља на делу свих завршених земљаних радова код ове две коловозне траке и то на делу од раскрснице са улицом Николе Добровића до Владимира Назора.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Током постављања асфалта се врши контрола слоја постављаног асфалата, посебном шипком са граничником. Први слој асфалта је 10 цм.
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Код десне коловозне траке се завршавају земљани радови на тротоару и бициклистичкој стази.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Код леве коловозне траке су припремни радови за израду тротоара и бицикистичке стазе, а геометри премеравају тај део.
На слици се види и где ће бити излаз будуће НИС-ове бензинске станице у Тошин бунар.
Pogledajte prilog 12
Концентрација радова је и на делу трасе од улице Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара (2+2). Ту се обављају обимни земљани радови, а све подземне инсталације су постављене осим Телекомових. Ту се ради и одговарајући шахт. Постављен је туцаник, а након тога ће бити постављена и ризла.
Такође на делу будућег десног тротоара са бициклистичком стазом се опет чека Градско Зеленило да исеку и изваде корење шест стабала који су на тој траси, а уз саму ограду постојеће зграде Електродистрибуције.
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Украјање леве коловозне траке и тротоара са бициклистичком стазом, од Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара (2+2), ће се радити кад се скроз затвори стари део Тошиног бунара (1+1).
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
У делу Тошиног бунара (2+2), где се на слици види овај дрвени оквир (шалунг), испод иде магистрални топловод. Из Београдских електрана су захтевали да се изврши додатно ојачање ради заштите самог топловода. Зато ће се сад док је затворен саобраћај на овом десном делу улице, ископати део који ће бити у висини овог дрвеног оквира. Затим ће се поставити бетонска кошуљица, а преко ње асфалт. И на левој траци ће се то исто урадити, али онда кад буду скроз затворили постојећи део 1+1, а и пустили у саобраћај десну траку.
Земљани радови су у делу од Владимира Назора до постојећег дела Тошиног бунара 2+2 убрзани, јер након тих обављених радова десна трака ће се асфалтирати, а онда ће се, што је још важније почети са радовима на уклапању са раскрсницом Николе Добровића и то прво код десне траке. Прво се ради тај део раскрснице како би се он завршио и после да се пусти саобраћај на десној новој траци Тошиног бунара, а онда ће се радити други део раскрснице са будућим УМП-ом и уклапања се новом левом траком.
Све то, што је јако важно, ће морати да се уради уз привремену девијација у близини железничког надвожњака као би се пребацивао саобраћај са једне на другу траку, а при томе ће улица Николе Добровића бити тотално затворена за сав саобраћај од ове раскрснице до горњег дела улице, односно до улица Стојана Аралице и Генерала Михајла Недељковића. То ћу мало боље објаснити и уз мапе у следећој поруци.
Иначе и овде градски Секретаријат за саобраћај треба да одобри затварање улице и пребацивање саобраћаја на друге правце, посебно за градске линије 65, 72 и 82. Видећемо куда ће те линије привремено ићи, а постоје две могућности.
Толико за данас народе, хвала