Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Evo imam ja koju vise...

IMG_20160309_134530.jpg

IMG_20160309_134448.jpg

IMG_20160309_134746.jpg
 
U Selu(bavaniste) nasuli sljunak, obelezili sve spremili za asvaltiranje pred izbore.. Prosli izbori niko se vise nije pojavljivao... Sada naravno sve treba iznova posto su to sve odavno razrovali traktori tockovima...ina jedna od par ulica u celom selu koja nije asfaltirana..
A pred ove izbore je opet aktivna izgradnja obilaznice oko sela koja je bila predizborna kampanja prtdproslih izbora...
Tako da dok se ne otvori u potpunosti nista im ne verujem.. Cak ni za izbore da zavrse na vreme..
Mada realno verujem da ce ovo stici, eventualno sa manjim kasnjenjem
 
ako bude neko zakasnjenje treba neko da odgovara jer nikad bolja i laksa zima nije bila za rad.ceo skoro januar i februar bez mraza...februar sigurno ceo a januar veci deo bez ozbiljnog...alooo ljudi radi se o 300 m...pa da je nznm sta moze se za 2 mes uraditi...da se ne lazemo...naravno sa kompletnom infrastrukturom (voda,kanal,kisna kanal itd itd),nego ajde..srbija je ovo...
 
Ne razumem cemu panika, saobracaj se ne obustavlja, niko nije ugrozen zbog radova, godinama se cekalo, pa mozemo reci slobodno i decenijama i sad su dani bitni. Ajmo malo pozitivne energije ljudi. Radi se, a to je ono najbitnije!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375536#p375536:vjifbzt0 je napisao(la):
Galeks » Mar:2016[/url]":vjifbzt0]Ne razumem cemu panika, saobracaj se ne obustavlja, niko nije ugrozen zbog radova, godinama se cekalo, pa mozemo reci slobodno i decenijama i sad su dani bitni. Ajmo malo pozitivne energije ljudi. Radi se, a to je ono najbitnije!
Pa cak i da zakasne mesec dana nije strasno...Makar samo jednu stranu da zavrse na vreme i bice dosta..
Pa jeste..Imali su sasvim lepo vreme, a malo su zabusavali..Ali mi se ipak cini da se lepo radi..
U poslednje vreme nisam video ni jedan dan da nik ne radi..Uvek je neka masina aktivna i uvek se nesto radi..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375526#p375526:26yeca81 je napisao(la):
dane bezanija » 11 Мар 2016 11:57 am[/url]":26yeca81]ako bude neko zakasnjenje treba neko da odgovara jer nikad bolja i laksa zima nije bila za rad.ceo skoro januar i februar bez mraza...februar sigurno ceo a januar veci deo bez ozbiljnog...alooo ljudi radi se o 300 m...pa da je nznm sta moze se za 2 mes uraditi...da se ne lazemo...naravno sa kompletnom infrastrukturom (voda,kanal,kisna kanal itd itd),nego ajde..srbija je ovo...
Ало Дане о чему причаш. За два месеца не може да се заврши 350 метара дужине саобраћајнице у пуном профилу са свим овим обимом радова који се ради. Плус непознанице на које су наилазили и наилазе, подземне инсталације којих нема у претходним плановима, подземне воде са којима се боре,....

Ни један једини дан нису забушавали, чак шта више и оно почетно кашњење које су имали због градског зеленила су анулирали. Сад су чак и у предности пар дана.

Рок завршетка радова је 149 дана, кренули су са радовима у среду-02. децембра 2015.године и од тада теку тих 149 дана, значи 30. априла 2016.године је завршетак. Иначе на табли пише почетак радова 23.новембар 2015., а завршетак 19.априла 2016.године. Због познате чињенице кренули су касније, па и тад кад су кренули (02. децембра) чекало се на зеленило.

Град их је притисао да заврше раније, до средине априла, због познате чињенице - избори !

Најбоље да их пусте да раде на миру и опуштено и да заврше све у року до 01. маја и да се саобраћајница пусти у саобраћај на празника рада :D
 
Rade ljudi i vikendom, to smo istakli u reportazi u okviru vesti. Ja sam gotovo uvek spreman da istrpim kasnjenje umesto brzanje i lose izvedene radove. Naravno ugovor i rokovi bi to trebali da podrazumevaju ali cesto se zbog nekih manje ili vise objektivnih okolnosti kasni pa potom posto poto brza i aljkavo radi. Ovde mislim da necemo imati tih problema korektan izvodjac je u pitanju radnici primaju plate nema tih problema koji nisu retkost i sl.
 
Neki logičan rok je Beogradski maraton 16. aprila.
Još kada bi iskoristili priliku i trasu prebacili da iz Vojvođanske skreće u Dušana Vukasovića umesto u Nehruovu (možda par par metara razlike, može se korigovati u ciljnoj ravnini), otvaranjem proširenja na Tošinom bunaru saobraćaj na ovom delu Novog Beograda ne bi trpeo zbog Maratona...
 
uuuuuu ivicnjaci...pa uskoro mozemo da ocekujemo i asfaltiranje?ja mislim da ne dok se to ne spoji sa ul. nikole dobrovica i sa tosin bunar.sitno brojimo do zavrsetka..izdrzacemo jos mesec i po...i onda lepota,sirina...milina... :)
 
Слике 13. Март 2016.

Радови напредују иако опет имају подоста проблема. Стално проналазе неке подземне инсталације које уопште нису приказане у постојећим плановима. Баш кад сам био и сликао пронашли су подземну громобранску металну траку која исто није била уписана у планове и не знају одакле и где иде. Прекопаће полако све да виде где је, а пронашли су и неке електро каблове, који су под напоном.

Водовод никако да заврши анализу воде са дела већ постављених водоводних цеви, а због тога не могу да наставе даље да раде. Такође
Водовод никако да да сагласност за затварање постојећег тј. старог магистралног азбестног водоводног цевовода (Ø 700 мм) у дужини неких 400 метара. То је цевовод који иде поред разделног појаса садашњих трака, од шахта који је код железничког надвожњака и иде све до шахта који је на почетку разделног острва поред бандере код већ проширеног дела Тошиног бунара. На та два дела треба да се диже асфалт, ископају рупе, а Водовод онда треба да уради ткз. заблиндирање водоводног цевовода са обе стране. Онда ће се постављати канализационе цеви на том делу и спојити са већ постављеним цевима на разделном делу новог дела Тошиног бунара.

Они пронађени струјни каблови, који нису били у плановима, сад Електродистрибуција треба да измести, а такође треба да се изместе и каблови од Теленора, за које се зна где су јер су и означени и малим бетонским стубићима. Због измештања свих ових каблова мора се прекопати каналима постојећи део коловозних трака (1+1) Тошиног бунара, а такође и због копања шахта на почетку разделног острва код већ проширеног дела Тошиног бунара, мораће се улица затворити скроз за саобраћај. Само измештање свих каблова ће радити Електродистрибуција и Теленор, а извођач радова АД – Градња ће копати канале.

Због копања канала и измештања и постављања свих каблова, тотално ће се затворити саобраћај у садашњем старом делу 1+1 Тошиног бунара и то од раскрснице Николе Добровића до постојећег проширења у Т.б. код оне мале зграде Електродистрибуције. То затварање саобраћаја ће трајати неких 5 дана (±1 дан :( ).
За овај део затварања саобраћаја извођач радова је при завршетку елабората, предаје га градском Секретаријату за саобраћај, а онда они одлучују куда ће заобилазно да иде јавни градски саобраћај. Вероватно ће све градске линије које пролазе овим делом - 45, 71, 601, тих дана ићи преко Бежанијске косе, и то следећим улицама. Из Тошиног бунара би десно скретали у Николе Добровића и ишло би се до Партизанске авијације и ту би се лево скретало у ту улицу, а код бензинске станице Еко и цигана би се лево скретало низ Гандијеву, па десно у Војвођанску, а и у обрнутом смеру тако. Што се осталог саобраћаја тиче, како ко и куда буде хтео да иде. Најбоље овај део избегавати тих дана, а то ће отприлике бити за неких 10-15 дана.


Такође ће се тад радити и горе споменути шахт на почетку садашњег разделног острва поред бандере код већ проширеног дела Тошиног бунара. Ту ће се све раскопати, а због великих вибрација од аутобуса и камиона се исто затвара саобраћај. Копање за тај шахт и изградња, такође улазе у тих пет дана. Стигле су и бандере тј. стубови за осветљење улице и њих ће исто ових дана постављати.

Почели су да постављају ивичњаке на обе траке. Само асфалтирање, и то само десне траке за сад, би почело крајем ове или почетком следеће недеље. Поставиће се само два слоја асфалта и то без трећег слоја тј. хабајућег, и онда ће се пустити саобраћај том траком у оба смера, а затворити постојећи 1+1 део.

А да би се пустио саобраћај том десном траком, мора се завршити нови део те десне траке од улице Владимира Назора до постојећег проширења у Т.б. тј. до оне мале зграде Електродистибуције. Значи још увек је непознаница кад ће се пребацити саобраћај на ту десну траку.

А сад само слике 8) коначно, а ја се расписао. На прве две слике се стидљиво промаља Флиртићћћ :)
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24

Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15

Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10

Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6

Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Хвала на пажњи :sesir:
 
Gago hvala na reportaži i informacijama :kk: .
Kad saznaš za ove trase i kada će biti ulica zatvorena za GSP,postavljaj na forum da se pripremim za pešačenje ili ti kardio trening. :)
 
Odlican reportaza Гаго!
Samo ne razumem zasto bi pustali bez habajuceg, treceg sloja?
To bi im oduzelo jos pola dana da asfaltiraju...
 
Zasto? Ima neki specijalni razlog ili samo da se sto pre rastereti saobracaj?
 
Zbog ugovora garantnih rokova itd Uvjek se na kraju postavlja habajuci sloj
 
Владице86, не пазиш на часу. Прочитај (немој да те мрзи) шта пише на претходној страни за тај стари део Тошиног бунара.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376114#p376114:5af9f8bd je napisao(la):
Гага » 15 Mar 2016, 01:46[/url]":5af9f8bd]
Водовод никако да заврши анализу воде са дела већ постављених водоводних цеви, а због тога не могу да наставе даље да раде. Такође
Водовод никако да да сагласност за затварање постојећег тј. старог магистралног азбестног водоводног цевовода (Ø 700 мм) у дужини неких 400 метара. То је цевовод који иде поред разделног појаса садашњих трака, од шахта који је код железничког надвожњака и иде све до шахта који је на почетку разделног острва поред бандере код већ проширеног дела Тошиног бунара. На та два дела треба да се диже асфалт, ископају рупе, а Водовод онда треба да уради ткз. заблиндирање водоводног цевовода са обе стране. Онда ће се постављати канализационе цеви на том делу и спојити са већ постављеним цевима на разделном делу новог дела Тошиног бунара.

Nadam se da su ovi planirani radovi u vezi sa gore napisanim.

Cdq5GejXIAAO-bI.jpg:large


https://twitter.com/prijavi_problem/sta ... 3206769664
 
Слике 17. март 2016.

Као што сам и најавио у задњој фоторепортажи, највероватније да ће од уторка 22. до 29. марта бити затворен Тошин бунар. На ортофото снимку сам уцртао где ће бити затворен Тошин бунар.


Када ће бити званично објављено, то још не знају, али је извођачу тако најављено од стране Секретаријата за саобраћај, а наравно по елаборату и захтеву самог извођача радова. Секретаријат треба само да одреди привремену трасу градских линија 45, 71 и 601, а вероватно ће ићи онако како сам већ написао, преко Бежанијске косе. Значи недељу дана ће бити мало веће гужве, али боље да се и сви мало стрпимо како би се ови радови урадили коректно, па да онда уживамо у овом новом делу Тошиног бунара.
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19

Док сам данас био и сликао радове и разговарао са одговорнима, извођач је мерио тврдоћу коловозних трака, односно специјалним апаратом су мерили збијеност тла на обе коловозне траке. Како ми је објаснио човек који је то радио, по препоруци произвођача уређаја мери се на сваких 360 м² површине. Међутим извођач радова ради сигурности мери на сваких 15 метара дужних и то цик-цак, како би добили што више резултата. Идеална вредност набијености је 80 МПа (MPa-Мега Паскала) по м². Мерења су показала резултате од 77,59 до 79,00 МПа, што је јако добар резултат. Ради сигурности ће још једном ваљком да пређи и изваљају подлоге на свакој коловозној траци, а пре асфалтирања. На овој вези можете да видите како овај уређај и ради: http://www.hmp-online.com/de/produkte/l ... ine-testen
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15

Што се асфалтирања тиче, почиње у другој половини следеће недеље тј. кад затворе Тошин бунар.

Раскопали су и улицу Владимира Назора и настављају са даљим радовима према већ проширеном делу Тошиног бунара. Копају се канали за подземне инсталације и одмах почиње са постављањем тих подземних инсталација, водоводне, канализационе, струјни каблови, телефонски каблови, итд. Ради се и на другом делу од Владимира Назора до постојећег проширења.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

Хвала на пажњи :sesir:
 
Vrh