Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Ljudi se bune zato se seče bez veze i bez neke potrebe drveće u uređenim mikro-sredinama.
Niko se nije bunio ni zbog stogodišnjih stabala u Vojvođanskoj, samo smo konstatovali da je šteta što ne mogu da se sačuvaju.
Sada ćemo dobiti potpuno novi deo ulice sa potpuno novim drvoredom koji će se uklopiti u postojeći.
 
Pa i u mikro sredinama se planira novo drveće pa nekima smeta da se staro seče.

Nebitno, ova šumicu će zameniti nešto preko potrebno, a i, kao što kažeš, biće drvored, tako da će bar deo tog kraja ličiti na nešto.
 
Слике 30.12.2015.

Задња фоторепортажа у овој години :D

На првом делу новог Тошиног бунара, од раскрснице са Николе Добровића до улице Владимира Назора, су посечена сва стабла.
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20

Касније ће бити посечена и сва стабла у другом делу, од Владимира Назора до постојећег стања у Тошином бунару.
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18

Мало, али не пуно извођача радова је ипак успорило сечење стабала тј. чекање на решење од стране Зеленила, па онда се чекало да Дирекција уплати Зеленилу за та стабла, па су тек онда почели са сечом. На сву срећу радови ипак напредују добрим током-динамиком.
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15

Као што ми је речено кад сам у суботу обилазио радове и правио фоторепортажу, почели су са копањем канала, на ивици десне будуће траке улице и постављањем цеви. Али, прво се постављају водоводне цеви, пречника 700 мм, и цеви за хидранте, пречника 150 мм. То су ове велике и мале плаве цеви. Ово би требали да заврше, тако се надају, до иза Божића. Неколико слика сам направио и код копања тих канала где су радници у каналима и постављања тих цеви, али су ме замолили да те слике не објављујем, што наравно поштујем.
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9

И једно решење (позитивно) ће се применити у овом делу Тошиног бунара. Наиме, цеви за кишну канализацију и шахтови, неће бити постављене испод самог коловоза улице. Те цеви ће бити постављене испод разделног зеленог појаса између трака, а ту ће бити и шахтови. Надајмо се да ће бити тако :) . Ту ће бити и неке од електро инсталација. Сликано код будућег разделног појаса.
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6

Омогућен ми је и увид у цртеже новог дела Тошиног бунара.
Pogledajte prilog 5

Још мало слика цртежа где се мало боље види где ће бити засађена нова стабла (18 комада), ниско растиње (пироканте и још свашта нешто), види се и бициклистичка стаза за коју су се неки бојали да је неће бити. Види се да ће она (бици стаза) ићи и на УМП и биће целом његовом дужином до Ђорђа Станојевића.
Види се и простор где ће бити НИС-ова бензинска станица, означио сам на цртежу. Требала је да буде и станица са друге стране улице, али се одустало од тог плана, јер постоји већ ЕКО пумпа неких 500 метара даље.
Како ће бити са расељавањем цигана, јер један део тог њиховог „насеља“ заузима простор где ће бити ова станица. Мислим да ће у другој половини 2016.године НИС почети са градњом те своје станице.
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Како ми је рекао шеф градилишта, највећи изазов ће бити рад на раскрсници Тошиног бунара и Николе Добровића. Ту треба све уклопити, радове, саобраћај, па и временске прилике. Али како каже све иде по плану, касни се неких три-четири дана, али ће се и то надокнадити.

Још се не зна кад ће се затворити постојећи део Тошиног бунара, али сигурно неће бити пре средине фебруара. Циљ је да се прво уради десна трака новог Тошиног бунара, да се ту онда пребаци цео саобраћај из садашњег Т.б. Онда ће се радити лева трака новог Т.б. и уједно скидати стара улица Тошиног бунара.

Да одговорим и Галексу везано за септичке јаме.
По пражњењу од фекалија и осталог, убачен је песак у њих, да он „попије“ остатак и извуче воду из постељице. Након тога је све то извађено, разбијен бетон (само је била једна бетонска септичка јама и то она коју сам раније сликао) и све однешено. После тога су све рупе лепо затрпане и настављено са даљим радовима. Иначе један долазак за пражњење септичке јаме кошта 7.000,- динара ! :o

И једна слика са раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића и правац УМП-а према Омладинских бригада. Све је прокрчено и одавде се виде возила у Омладинских бригада


Следећа фоторепортажа тек следеће године. :wink:
 
Gago, Hvala ti i srecna Nova Godina.
U sledecoj ocekujemo da nadmasis sebe :D :D :D
 
+ Gago, hvala i sve najbolje u 2016.

Što se tiče nove BS, baš sam se bio pitao zašto u ovom delu Novog Beograda NIS nema ni jednu... eto, sad su "maznuli" najbolju lokaciju.
 
Do petka, vreme im ide na ruku samo tako. Nadam se da ce zapeti i iskoristiti to.
 
Baš je neobičan osećaj kada dođeš do suženja, i sa druge strane vidiš ulicu, bandere, železnički nadvožnjak i zgrade u bloku 37 :) ... još samo malo.

Mehanizacija je potpuno raskopala deo od Nikole Dobrovića do Vladimira Nazora, i prešla na drugi deo, od Vladimira Nazora prema prepumpnoj stanici Beogradskih elektrana. Ta uličica je još uvek prohodna.



ps - ovo mi je bio 10.000 post na forumu :laugh:
 
Cetitam za 10 000 okruglo fino da se i dalje kucamo
Valjda ce ulicu zavrsiti u roku na kraju
 
Pozdrav i dobrodošli na forum.

Danas nisu radili, ali sve izgleda kao da može da bude završeno veoma brzo.
 
Dobrodoslica i sa moje strane i pohvale za prvi post i fotografije.

Deluje da moze brzo ali "rovovska borba" ovde oduzima najvise vremena :)
 
Lepo oni to rade, nema šta.....Još kad bi spojili V.Nazora sa kanalizacijom.....! Bio bi to pravi pogodak.....Ali nema ko da razmišlja....da ne idem dalje...
 
Radili su i danas (subota), nastavili su sa iskopom - još dublje.
 
Слике 23. јануар 2016.

Овог пута углавном само слике без неких већих објашњења око радова, с обзиром да данас није био шеф градилишта ту. Али види се да радови напредују, а чини ми се да су данас углавном на градилишту били подизвођачи, а наравно било је и од самог извођача радова.

Место са ког сам сликао првих шест слика је будући зелени разделни појас између коловозни трака, који је за сад једним делом насут песком. Испод овог појаса су већ постављене једним делом цеви за одвод кишнице. На неким од слика се виде те цеви (окер боје) које тек треба да се поставе, у правцу улице Владимира Назора и даље према делу који се спаја са завршеним делом Тошиног бунара.
Дрво јелке које се види на трећој слици, а које је на разделном делу између коловозних трака, још увек одолева сечи.
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

Цеви за кишницу се превозе до места за полагање
Pogledajte prilog 13

Да мало завиримо и у један од већ завршених шахтова
Pogledajte prilog 12

Ту су и бетонске цеви за шахтове које се постављају на разделном појасу, а радници на ивици десне траке раде на градњи бетонске разделне станице (тако сам је ја назвао :D ) где су водоводне и хидрантне цеви.
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

Разни делови који ће се постављати у разделним бетонским станицама.
Pogledajte prilog 4

Поглед из улице Николе Добровића, мало изнад раскрснице са Тошиним бунаром.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
iskreno, svima da kazem da jedva cekam da se ovo zavrsi...vec sada sve to lepse i prostranije izgleda.takodje se nadam da se se guzve na semaforu iz pravca zemuna smanjiti ili cak i eliminisati...ostaje nam da vidimo,u svakom slucaju sve pohvale za ove radove kakvog god da budu kvaliteta,samo da se uradi.zna li neko da li ce se stvarno praviti NIS ili GAZPROM pumpa ili ne?sta ce se desavati sa nasim prijateljima romima na toj lokaciji?da li je ovim predvidjen i uredjen put ka AIRPORT CITY-ju?mozda mnogo pitanja ali voleo bi da, ko ima te informacije i podeli sa svima nama.Hvala unapred.
 
Vrh