Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Дуле, већ ове године ће маратонци та трче (не свој почасни круг :D ) по новом делу Тошиног бунара, пошто је маратон 16. априла.
 
A rok je kraj aprila.
Ne verujem da će trčati novim delom jer nije ništa spominjano. Naime nova trasa treba da dobije sertifikat ili tako nešto, a ne znam da li to može "na neviđeno".

Poslato sa telefona
 
Da malo skrenem sa teme. U čijem je vlasništvu je zemljište na kome je divlje naselje koje je istočno od lokacije gde se trenutno proširuje TB?
 
Bogami brzi su prilicno. Ako nastave ovim tempom, rok je poprilicno realan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370750#p370750:13nkhwsx je napisao(la):
vucko » 09 Феб 2016 01:33 am[/url]":13nkhwsx]Da malo skrenem sa teme. U čijem je vlasništvu je zemljište na kome je divlje naselje koje je istočno od lokacije gde se trenutno proširuje TB?

@Вучко ниси пазио на часу.
На 10.страни је објашњење у мојој фоторепортажи за то земљиште viewtopic.php?f=16&t=3185&start=225#p365023 , али у кратко и понављам цртеж тог дела.

Власник земљишта где су сад цигани је НИС и ту ће бити њихова бензинска станица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368087#p368087:2g1mx68o je napisao(la):
LUCAS » 21 Јан 2016 11:07 pm[/url]":2g1mx68o]Lepo oni to rade, nema šta.....Još kad bi spojili V.Nazora sa kanalizacijom.....! Bio bi to pravi pogodak.....Ali nema ko da razmišlja....da ne idem dalje...
Лукас, наравно да је требало да се повеже улица Владимира Назора са канализацијом, али није у пројекту.

По овом питању надлежни су размишљали мало другачије јер ће овај део насеља да се исељава у неко будуће време. Да ли ће то бити за пет, десет или више година то не знам, али ту ће једног дана бити комерцијална-стамбена зона. Вероватно да се не би два пута радила и на тај начин повећавали трошкове !

Без обзира на ово и за тих пет, десет, .. година, је сад могла да се уради канализација.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370922#p370922:338m444w je napisao(la):
Гага » 09 Feb 2016 08:40 pm[/url]":338m444w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368087#p368087:338m444w je napisao(la):
LUCAS » 21 Јан 2016 11:07 pm[/url]":338m444w]Lepo oni to rade, nema šta.....Još kad bi spojili V.Nazora sa kanalizacijom.....! Bio bi to pravi pogodak.....Ali nema ko da razmišlja....da ne idem dalje...
Лукас, наравно да је требало да се повеже улица Владимира Назора са канализацијом, али није у пројекту.

По овом питању надлежни су размишљали мало другачије јер ће овај део насеља да се исељава у неко будуће време. Да ли ће то бити за пет, десет или више година то не знам, али ту ће једног дана бити комерцијална-стамбена зона. Вероватно да се не би два пута радила и на тај начин повећавали трошкове !

Без обзира на ово и за тих пет, десет, .. година, је сад могла да се уради канализација.

Da je u planu da se iseljava, jeste. Objasnjavao sam na pocetku Foruma tamo negde 2009-te. To je zapravo bila Faza I izgradnje UMP, po prvom projektu ako se ne varam. Nekako sam bio primoram da pratim. Cak su I neki ljudi obilazili 2010, trazili da se kompletira dokumentacija svih kuca (sta je legalno, a sta nije, itd). Medjutim kasnije, posle cuvenih izbora gde smo forsirani bili da prihvatamo Malenog, shvatih da nece biti nista, a da ce samo da proteraju put od mosta I prosire TBunar, sto je cinjenica bilo I neophodno, kao I prosirenje Vojvodjanske. I bio sam u pravu. Pa cak I danas, kad odes na sajt Beoland-a, u projektu se lepo jos uvek vidi (ofarbano u plavo), da je taj deo Saobracajna zona...ITD, a da te kuce ne postoje. Pokusavah, pre godinu dana, da dobijem informacije od "nadleznih" (za 100 Evrica) "sta ce bit s'kucom", ali mi prijatelj rece, da ne gubim novac I vreme, jer ni oni sami ne znaju nista (Covek se bavi samo gradjevinskim poslovima, itd, rekao bih cak I kredibilan).

Ali bez obzira, radi se o nekoliko stotina metara kanala, malo kanalizacionih cevi I naravno volje, a ljudi bi platili, jer veruj mi, pate sa tim godinama. No, to nema ko da pokrene. Da sam u Beogradu pokusao bih (iako je sada kasno).

Inace BTW nisam siguran u tu komercijalnu ili bilo kakvu zgradu. Nisam pesimista, ali, ne znam ko davno rece na ovom forumu, to je raskrsnica Duska Dugouska I takvo ruglo ce ostati cini mi se, sa svim staklenim Komercijalnim zgradama preko puta, koji ce tek sada imati predivan pogled. Radi se povrsno I parcijalno....Za nekoliko poslednjih godina najveci projekat (nove vlasti) bio je V Stepe, proterase ga nekako uzbrdo I to pogresno.
Ali koliko primecujem, vidim da je Beograd deficitaran sa benzinskim pumpama. To ce biti Ukras na Tosinom Bunaru.

Inace za Vasu informaciju, za Vas koji niste znali, Vladimira Nazora se nekada zvala Sevina ulica.

No sta je tu je. Voleo bih da si u pravu.....jos malo strpljena....videcemo.

Ziveli
 
Gago, hvala to je to ondak. Znam za NIS-ovu pumpu, ja je i prvi pominjah kada je pravljen plan, samo nisam ukopčao da je baš to zemljište.

Fino što će taj deo da se uredi. Što se tiče Vladimira Nazora zar nije delom i petlja planirana makar na delu kod raskrsnice, kako beše treba da izgleda ta UMP raskrsnica jednog lepog dana kada je denivelišu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371079#p371079:29zh255o je napisao(la):
vucko » 11 Feb 2016 06:42 am[/url]":29zh255o]Gago, hvala to je to ondak. Znam za NIS-ovu pumpu, ja je i prvi pominjah kada je pravljen plan, samo nisam ukopčao da je baš to zemljište.

Fino što će taj deo da se uredi. Što se tiče Vladimira Nazora zar nije delom i petlja planirana makar na delu kod raskrsnice, kako beše treba da izgleda ta UMP raskrsnica jednog lepog dana kada je denivelišu?

Ha, pa to pitanje sam I ja davno postavio! Denivelušu? Pa trebali su, po projektu. Ali sada se postavlja pitanje, zašto bi je denivelisali sada kadu su spucali pare za proširenje? I zašto "delom raskrsnice" ?Mislim da je sada za to kasno. A nisam baš siguran da bi i NIS-ova pumpa baš lepo izgledala kad ideš iz pravca Bežanije. Proširenje Vojvodjanske je drugi projekat, ali čuvenih 250 metara koliko se sećam je deo UMP-a, Čak i davne 2012 godine na Beoland-u bio je tender za ovaj posao koji se sada radi. Žao mi je što ne sačuvah kopiju toga, koji je uredno bio na njihovom sajtu u PDF formi.
Ja sam se svojevremeno pretplatio na Službeni List i pratio sam sve promene i izmene projekta. Naravno, to je pisano sve nekim nerazumljivim jezikom meni, tipa, "rečenica iz pasusa tog i tog se zamenjuje sa tim i tim...." Ali nigde nisam video da je došlo do zvanične izmene. Ili nisam uspeo da dekodiram! Ali koliko se sećam po originalnom planu, u Sl. Listu, stojali su brojevi parcela koje trebaju da se ruše zbog denivelisane raskrsnice.

Elem, ništa me sve to ne čudi. Kod nas se uvek pričalo jedno, a radilo drugo, ništa novo. Ja samo postavljam pitanje genijalcima koji su rešili tu raskrsnicu tako i ostavili ruglo izmedju dve pumpe, neznam kako se zove ona druga ka Bežaniji, zašto nisu makar povezali sa kanalizacijom? :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

P.S. A ko što rekoh u prošlom post-u, Grad čak nije morao ni da plati za tu kanalizaciju, stanari kuća bi najverovatnije platili......Ali se niko nije setio ni da ponudi....21 vek, Evropska Metropola, septičke jame koje se izlivaju )sve onako kolektivno, ka starom Minelu, u njihovom dvorištu..........E, do mo.....
 
svaki dan prolazim pored pomenutih radova,stalno se nesto radi ali ne vidim neki znacajan, da kazem nedeljni napredak, jer ih vreme sluzi odlicno.kontam da je onaj rok odredjen sa racunanjem i nekih perioda bez radova zbog niskih temperatura, kojih koliko i svi mozemo da vidimo nema.nemoj da me pogresno shvatite ali ipak je to 250,300m.mozda ja nisam objektivan jer cekam zavrsetak radova, pa sam pritom i nestrpljiv.ostaje mi da cekam a posebno tu NIS pumpu za koju smatram da ce biti problema zbog prijatelja roma.kad se uradi kompletan AIRport city,pa ovo prosirenje i pristupni put za most na ADI ostaje onda da se srede ono brdo od magacina izmedju airport-a i tosinog bunara (horeca,tehnomania itd) a posle toga se nadam da ce krenuti i ciscenje IMT koji koliko ja znam ne radi,nazalost.bice to, po meni, i najbolji deo Novog Beograd :):):)
 
не бих рекао да радови лепо напредују јер сваки дан пролазим.и више пута...никада више од 5 радника нисам видео а примећујем да конкретног напретка нема по висини томпона у односу на поставњену конструкцију за одводе-шахте...не расте висина...као да се нешто чека или су добри у вези рокова па немају потребу да журе.можда и грешим....
 
NELSON HAHA;130925788 je napisao(la):
Тошин Бунар, проширење улице. Доста машина на градилишту, али радника скоро да нема.





sa SSC
 
Pa normalno da ih nema kada su izbori 24-og aprila. Ko je lud da zavrsi posao a da nema koristi iz kampanje od toga.
Svasta sa vama. Videces zato u aprilu kad nagrnu, ima sve na asfalt da mirise. Jedina korist od izbora je sto se nesto na lokalu desava. A sledece godine izbori u Beogradu zajedno sa Predsednickim. Ala ce BG da se gradi, ima sve da puca. #sarkazam
 

Nadjoh za T Bunar I dalje de-nivelisana raskrsnica po poslednjim izmenama. Nisam siguran da sam je "okacio" kako treba....
Te mi djavo neda mira, pa sam nastavio I dalje kopam. Nasao sam izmene I dopune na kojima stoji I dalje originalni plan za taj deo kao I svi brojevi parcela koje trebaju biti srusene za de-nivelisanu raskrsnicu ili šta li već. Zašto su počeli ovako neznam......
 
@Gaga, jel ima neka nova informacija, za nas koji nismo blizu da pogledamo?
 
"Novo" je da napreduju "po starom" lagano, gledaću da u ponedeljak malo fotkam.
 
Слике 27.02.2016.

@Галекс, ево данашњег рапорта :D

Радови напредују, обе коловозне траке су насуте туцаником и извршено је његово сабијање. Након тога иде слој ризле и њено сабијање и то ће трајати неких два-три дана током следеће недеље. Кад се то заврши долазе људи из Института за путеве и врше мерења и контроле. Контрола узорака се наравно врши у њиховој лабораторији. По добијању зеленог светла (решења) од Института, на ред долази постављање ивичњака на обе коловозне траке, а након завршетка тих радова на ред долази асфалтирање. Што се самог асфалтирања тиче, оно ће бити од средине марта па надаље.
Pogledajte prilog 29
Pogledajte prilog 28
Pogledajte prilog 27
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22


Слојеви сабијеног туцаника (30 цм) на обе коловозне траке
Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20

Тренутно се ради на утабавању песка на тротоару десне коловозне траке.
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17

Такође се скидају бандере које су биле у делу улице Владимира Назора. Постављају се електро каблови на средишњем разделном делу између коловоза.
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14

Ради се увелико и на водоводним вентилским чвориштима за развод воде и уклапања са постојећом мрежом. На делу спајања новог и старог Тошиног бунара (иза улице Владимира Назора) ће се градити једно велико чвориште водоводних инсталација и биће много веће од ових који су сад изграђена.
Током следеће недеље би требали да дођу и људи из Градског Водовода који треба да изврше спајање нове са постојећом инсталацијом, и то без њих не може да се уради. Кад се то уради врше се испитивања. Пушта се вода у цевоводе и иста треба да одстоји у њима пар дана, затим се узима узорак воде за анализу ради исправности исте. Док се не добоје решење о исправности воде, не може да се ради на даљим радовима на инсталацијама.
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9

Кад се заврши са тим водоводним испитивањима, онда се иде на рушење дела улице Владимира Назора, рад на новом излазу-улазу у Тошин бунар из ове улице и даљим радовима према постојећем делу Тошиног бунара.
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

На другом делу трасе су почели да копају канале ради проналажења постојећих подземних инсталација, којих овде има, али нису биле уцртане у постојећу документацију ! Канале копају ручно, а не машински, да којим случајем не би оштетили те постојеће инсталације.
Pogledajte prilog 2


Овде где је ово циганско насеље, где је овај црвени Фолксваген Шаран, ће бити НИС-ова бензинска станица.
Pogledajte prilog 1

А у другој половини марта почињу са радовима на самој раскрсници Тошиног бунара и Николе Добровића. Ти радови ће се радити у неколико фаза с обзиром да ће ова раскрсница сво време радова бити под саобраћајем. Гужве ће бити не избежне, али се извођач радова нада да ће многи због тих радова ићи неким другим правцима и надају се стрпљењу возача.
 
Danasnje fotografije
160227-Tosin-Bunar-01.jpg

160227-Tosin-Bunar-02.jpg

160227-Tosin-Bunar-04.jpg

160227-Tosin-Bunar-05.jpg

160227-Tosin-Bunar-06.jpg

160227-Tosin-Bunar-07.jpg

160227-Tosin-Bunar-08.jpg

160227-Tosin-Bunar-09.jpg

160227-Tosin-Bunar-10.jpg

160227-Tosin-Bunar-11.jpg

160227-Tosin-Bunar-12.jpg

160227-Tosin-Bunar-13.jpg

160227-Tosin-Bunar-14.jpg

160227-Tosin-Bunar-15.jpg

160227-Tosin-Bunar-16.jpg

160227-Tosin-Bunar-17.jpg

160227-Tosin-Bunar-18.jpg

160227-Tosin-Bunar-19.jpg

160227-Tosin-Bunar-20.jpg

160227-Tosin-Bunar-21.jpg

160227-Tosin-Bunar-22.jpg

160227-Tosin-Bunar-23.jpg

160227-Tosin-Bunar-24.jpg

160227-Tosin-Bunar-25.jpg

160227-Tosin-Bunar-26.jpg

160227-Tosin-Bunar-27.jpg

160227-Tosin-Bunar-28.jpg

160227-Tosin-Bunar-29.jpg

160227-Tosin-Bunar-30.jpg
 
Vrh