Слике 06. фебруар 2016.
Ради се пуном паром и користи се лепо време колико је год могуће. Још увек су у заостатку, не баш пуно, али постоји заостатак радова, а због познатог чекања дозволе од Градског Зеленила за сечу стабала, до ниских температура кад нису могли да раде потребне земљане радове па до уклапања са постојећим подземним инсталацијама где се за неке зна, а за неке не.
Али стићи ће све, ипак се приближава крајњи рок, а он је крај априла. А између редова читајте да је јучерашњом посетом градоначелник стисао извођача радова за завршетак до краја тог месеца. Зна се и због чега :arrow: иду избори !!! :roll:
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21
Тренутно су ударнички радови на постељицама једне и друге траке, на десној траци се копа и односи земља, а на левој се утабава песак, а после ће се постављати остали слојеви.
Десна постељица те траке се „спорије“ ради је су се ту појавиле подземне воде тако да ће постељицу и подлогу морати ојачати крупним камењем и то овим на слици који је уз металну ограду
Pogledajte prilog 19
а после тог камења се поставља песак, па онда туцаник, па ризла и онда иду слојеви асфалта.
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
А док сам сликао опет ми у објектив упао "његово величанство" Флиртићћћ
Pogledajte prilog 20
Камионима се довози песак и истовара на левој траци и истим тим камионима се односи земља која се копа на десној траци. До краја следеће недеље би требали да заврше са копањем и постављањем прва два слоја у постељици те траке. Ако време дозволи и више.
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Завршена је и разводна бетонска станица за водовод. Тек сам после видео да ми је у објектив "упао" и онај чувени дугачки карго воз (са контејнерима из Кине) који од Грчке иде за Немачку, види се на првој и делимично на другој слици на надвожњаку
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Поглед на радове од улице Владимира Назора према раскрсници Тошин бунар – Николе Добровића. Сликао сам тачно са места куда ће проћи средишњи тј. разделни зелени појас између трака. Лепо се види да су канализациони бетонски шахтови на разделном појасу, а како је и речено. Коначно да се негде гради-постављају на овај начин, а не као до сада по коловозним тракама.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Поглед од улице Владимира Назора према месту спајања са Тошиним бунаром и даље према Земунској улици, исто сликано са места где ће проћи разделни зелени појас између трака. Ту су сва стабла посечена и све је чисто и спремно за наставак кад заврше део до ове улице. Кад буду радили овај део, руши се тј. скида се скроз део те улице у ширини двеју трака Тошиног бунара, разделне траке + тротоари, али ће се омогућити становницима те улице да имају несметан улаз и излаз колима из те улице.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Место спајања двеју улица, код раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића
Pogledajte prilog 1
Ова раскрсница ће бити доста тешка за рад и радиће се у деловима с обзиром да је овде велики обим саобраћаја, површински је доста велика и баш је захтевна. Прво ће се, као што сам у ранијим фоторепортажама рекао, кад се уради пустити десна трака Т.б. у саобраћај, и из тог разлога ће се онда прво и радити тај део раскрснице за десну траку и укључење у Николе Добровића из Тошиног бунара (према Бежанијској коси) и десно искљичење из Николе Добровића у Тошин бунар.
Кад се уради десна трака Тошиног бунара, пушта се саобраћај том траком и њом ће ићи возила у оба смера. Тада ћесе затворити садашњи 1+1 део улице, скида се асфалт и доњи слојеви, насипа се са земљом и сади се трава. То је све обавеза (сем траве) извођача радова.