Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Dane, mislim da su sva ta pitanja već postavljena na forumu, i jedino što možemo za sada je - da tumačimo planove. Za APC će se koristiti postojeća asfaltirana staza.

Za NISovu pumpu mi je krajne logično da se gradi iz više razloga: NIS nema ni jednu u ovom delu Novog Beograda, gotovo i da nema raspoloživih lokacija za nove pumpe, a i ova se nalazi kod uključenja na auto-put, tako da verujem da će veoma brzo početi da je grade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368664#p368664:2wq0x1v9 je napisao(la):
dane bezanija » 25 Јан 2016 09:53 am[/url]":2wq0x1v9]iskreno, svima da kazem da jedva cekam da se ovo zavrsi...vec sada sve to lepse i prostranije izgleda.takodje se nadam da se se guzve na semaforu iz pravca zemuna smanjiti ili cak i eliminisati...ostaje nam da vidimo,u svakom slucaju sve pohvale za ove radove kakvog god da budu kvaliteta,samo da se uradi.zna li neko da li ce se stvarno praviti NIS ili GAZPROM pumpa ili ne?sta ce se desavati sa nasim prijateljima romima na toj lokaciji?da li je ovim predvidjen i uredjen put ka AIRPORT CITY-ju?mozda mnogo pitanja ali voleo bi da, ko ima te informacije i podeli sa svima nama.Hvala unapred.
Дане, као што је Реља већ рекао, све ово што си напоменуо смо већ по неколико пута прешли, а имаш и објашњења у мојим фоторепортажама. Али ево још једном.

Да, градиће се НИС ова бензинска станица и то на левој (непарној) страни Тошиног бунара, а на претходној страни имаш у мојој једној фоторепортажи место где ће бити, предпостављам да си то видео, чим питаш шта ће бити са циганима. Вероватно да неко и зна шта ће бити са њима, а одатле ће морати да иду, јер ће НИС сигурно у другој половини године почети са градњом те своје станице. Требала је да се гради и на десној страни станица (прекопута ове будуће), али пошто је већ изграђена, неких 500 метра даље, она Екова станица, НИС је одустао од градње те друге своје станице.

Биће изграђен само прилаз тј. улаз/излаз од Тошиног бунара за Ерпорт град, а за сам пут до њега је задужен инвеститор Ерпорт града тј. израелци. На цртежима које сам поставио се и то види.

Оно што ниси питао, а можда ће неко, а неки већ јесу, биће и бициклистичке стазе, дрвореди,...а биће чак и семафора :rant:

Наравно да сви једва чекамо да се овај део Тошиног бунара што пре заврши и да коначно одахнемо. Барем ће овогодишњи маратон (16.априла) коначно да иде новим делом Тошиног бунара (десном траком).

А онда нам следи градња-наставак УМП-а :D . Али о томе кад дође време (на пролеће о.г.) и на другој подтеми.
 
Hvala Relja i Gago...nadam se da nisam mnogo smorio sa pitanjima.Ostaje nam samo da gledamo svaki dan kako napreduju radovi i da iscekujemo otvaranje i da kazem jednu novu sirinu.Predlazem da se od te nove raskrsnice pa do kruznog toga ulica ili ti bulevar zove Bezanijski ili Vojvodjanski jer sad trenutno koliko znam ista ulica tj isti pravac prvo zove Tosin Bunar,pa Zemunska pa Vojvodjanska ulica...znam da ce to napraviti moguce troskove gradjanima oko licnih karti ili vec kojih dokumenata ali takodje mislim da nece niko bas ni praviti problem u pocetku.Hvala jos jednom svima
 
Zna li neko da li postoje neki budici planovi da se postojeci(Stari) deo Zemunske(Vojvodjanske) od Tosinog bunara do Rome prosiri?
 
Па, то је већ проширено пре 15-20 година.
Вероватно мислиш на укидање паркинг места и проширење на 3+3 тамо где је сад 2+2?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368830#p368830:3r16u9ff je napisao(la):
dane bezanija » 26 Jan 2016 07:43 am[/url]":3r16u9ff]Hvala Relja i Gago...nadam se da nisam mnogo smorio sa pitanjima.Ostaje nam samo da gledamo svaki dan kako napreduju radovi i da iscekujemo otvaranje i da kazem jednu novu sirinu.Predlazem da se od te nove raskrsnice pa do kruznog toga ulica ili ti bulevar zove Bezanijski ili Vojvodjanski jer sad trenutno koliko znam ista ulica tj isti pravac prvo zove Tosin Bunar,pa Zemunska pa Vojvodjanska ulica...znam da ce to napraviti moguce troskove gradjanima oko licnih karti ili vec kojih dokumenata ali takodje mislim da nece niko bas ni praviti problem u pocetku.Hvala jos jednom svima


Глас за Бежанијски булевар :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368885#p368885:128fa246 je napisao(la):
Пантограф » Tue Jan 26, 2016 12:49 pm[/url]":128fa246]Па, то је већ проширено пре 15-20 година.
Вероватно мислиш на укидање паркинг места и проширење на 3+3 тамо где је сад 2+2?

Bas na to mislim.
Mesta za parking mesta bi bilo i pored toga.
 
Po planovima koje smo videli, proširenje će biti na 2+2...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368886#p368886:oe5m0den je napisao(la):
Пантограф » 26 Јан 2016 12:50 pm[/url]":oe5m0den]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368830#p368830:oe5m0den je napisao(la):
dane bezanija » 26 Jan 2016 07:43 am[/url]":oe5m0den]Hvala Relja i Gago...nadam se da nisam mnogo smorio sa pitanjima.Ostaje nam samo da gledamo svaki dan kako napreduju radovi i da iscekujemo otvaranje i da kazem jednu novu sirinu.Predlazem da se od te nove raskrsnice pa do kruznog toga ulica ili ti bulevar zove Bezanijski ili Vojvodjanski jer sad trenutno koliko znam ista ulica tj isti pravac prvo zove Tosin Bunar,pa Zemunska pa Vojvodjanska ulica...znam da ce to napraviti moguce troskove gradjanima oko licnih karti ili vec kojih dokumenata ali takodje mislim da nece niko bas ni praviti problem u pocetku.Hvala jos jednom svima


Глас за Бежанијски булевар :kk:
Наравно да би било лепо, али од тога нема ништа.

Ако се сећате о томе је писао Белка на теми о Војвођанској улици, да је било удружење Бежанијаца које је предложило да се ове три улице преименују у Бежанијски булевар. Нажалост у самом удружењу и изван удружења је било доста неслагања и све је пропало.
 
uuuuu da da...odlicna ideja..svakodnevno prolazim...nekoliko ulegnuca i to sve vecih i vecih, i dosta ostavljenih nedovoljno dobro zakrpljenih delova...nije to ni neka velika investicija...bar da je presvuku od trenutnih radova pa do pocetka novog dela vojvodjanske...nadamo se tome...a i napomenuo bi jedan problem na raskrsnici zemunske i gandijeve ili vojvodjanske i gandijeve.nelogicno da postoje dve trake za skretanje levo u gandijevu a samo jedna za pravo u vojvodjansku i druga pravo koja je zuta strelica tj.pravo za GSP i za desno u gandijevu .znam da bi bilo lose ukinuti jedno od dva skretanja za desno ali trebalo bi nesto uraditi jer se u toj jednoj traci za pravo popodne pravi dugacka kolona pa onaj ko oce da skrene desno u gandijevu ne moze to uraditi upravo zbog toga a i ta traka bukvalno tada bude prazna.slazem se sa nekim predlozima da treba prosiriti zemunsku za jos jednu traku jer bi se time resio i ovaj problem koji sam spomenuo. ne znam da li bi jedan kruzni tog na istoimenoj raskrsnici resio problem?
 
Vreme im narednih dana ide u potpunosti na ruku, ocekujemo da vidimo lep napredak.
 
Juce sam prosao pored gradilista i izneo bih jednu veliku zamerku na racun kamiona koji se sa gradilista ukljucuju u saobracaj bez da su im prethodno tockovi oprani od velikih naslaga blata. Ovo svakako predstavlja veliki propust za izvodjaca radova i prestavlja veliki bezbednosni rizik za ostale ucesnike u saobracaju u tom delu ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369342#p369342:1vib4muz je napisao(la):
skundra » 28 Jan 2016 09:24 pm[/url]":1vib4muz]Juce sam prosao pored gradilista i izneo bih jednu veliku zamerku na racun kamiona koji se sa gradilista ukljucuju u saobracaj bez da su im prethodno tockovi oprani od velikih naslaga blata. Ovo svakako predstavlja veliki propust za izvodjaca radova i prestavlja veliki bezbednosni rizik za ostale ucesnike u saobracaju u tom delu ulice.


Neću reći da nisi u pravu, točkovi kamiona bi trebali da se operu od blata, ali u slučaju ovog gradilišta ja ne vidim površinu na kojoj bi to moglo da se uradi.
Gradilište je potpuno okruženo ulicom i objektima, nema asfaltirane ili popločane površine na koju bi kamion mogao da stane i da se opere pre izlaska na ulicu. A da peru točkove dok je još u blatu gradilišta - nema smisla.
 
Može lako da se reši postavljanjem betonskih ploča na izlazu iz gradilista na kome bi se vrsilo pranje tockova. Kada bi saobracajna policija radila svoj posao i kaznjavala vozace cija vozila nanose blato na kolovoz, izvodjaci radova bi malo ozbiljnije shvatali uredjivanje gradilista.
 
Tako su napravili na obližnjem gradilištu u Airportu,čak sam nekoliko puta video i radnike koji stružu blato sa nekom skalamerijom ne delu uličice koja se iz Airporta uliva u Tošin bunar.
 
To za čišćenje točkova bilo je postavljeno kad se radila podzemna garaža Pionirski park.
Inače nema opravdanja za iznošenje blata na kolovoz. Samo poziv saobraćajnoj i komunalnoj policiji.
 
Ako takva "mini perionica" može da se postavi, onda, da svakako.

U APC su točkove kamiona čistili na ulici, u Đorđa Stanojevića, a radnici su čistili i blato sa kolovoza...
 
Nema tu može ili ne može, zakon kaže da MORA da se čisti blato sa točkova. Problem sa blatom na gradilištu u T.B. je veliki. Naročito je nebezbedno za motocikle, po ovom hladnom asfaltu (nemojte da mislite da ih nema).

Naravno, saobraćajnoj policiji je, po uobičajenoj liniji manjeg otpora, lakše da postavljaju besmislene sačekuše u istoj toj i obližnjim ulicama...
 
Ok su mu cipele za gradiliste verovatno i sa zastitom Miura S3, samo nije morao ovaj poluduboki model posto postoji isti takav model klasicne nesto plice cipele.
 
Lepo su radili danas...
Nasuli su i izravnali pesak na desnoj strani buduceg puta...
Rekose danas u BGHronici da ce biti gotovo krajem aprila sve..
 
Слике 06. фебруар 2016.

Ради се пуном паром и користи се лепо време колико је год могуће. Још увек су у заостатку, не баш пуно, али постоји заостатак радова, а због познатог чекања дозволе од Градског Зеленила за сечу стабала, до ниских температура кад нису могли да раде потребне земљане радове па до уклапања са постојећим подземним инсталацијама где се за неке зна, а за неке не.
Али стићи ће све, ипак се приближава крајњи рок, а он је крај априла. А између редова читајте да је јучерашњом посетом градоначелник стисао извођача радова за завршетак до краја тог месеца. Зна се и због чега :arrow: иду избори !!! :roll:
Pogledajte prilog 26
Pogledajte prilog 25
Pogledajte prilog 24
Pogledajte prilog 23
Pogledajte prilog 22
Pogledajte prilog 21

Тренутно су ударнички радови на постељицама једне и друге траке, на десној траци се копа и односи земља, а на левој се утабава песак, а после ће се постављати остали слојеви.
Десна постељица те траке се „спорије“ ради је су се ту појавиле подземне воде тако да ће постељицу и подлогу морати ојачати крупним камењем и то овим на слици који је уз металну ограду
Pogledajte prilog 19

а после тог камења се поставља песак, па онда туцаник, па ризла и онда иду слојеви асфалта.
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17

А док сам сликао опет ми у објектив упао "његово величанство" Флиртићћћ :)
Pogledajte prilog 20

Камионима се довози песак и истовара на левој траци и истим тим камионима се односи земља која се копа на десној траци. До краја следеће недеље би требали да заврше са копањем и постављањем прва два слоја у постељици те траке. Ако време дозволи и више.
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13

Завршена је и разводна бетонска станица за водовод. Тек сам после видео да ми је у објектив "упао" и онај чувени дугачки карго воз (са контејнерима из Кине) који од Грчке иде за Немачку, види се на првој и делимично на другој слици на надвожњаку :)
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10

Поглед на радове од улице Владимира Назора према раскрсници Тошин бунар – Николе Добровића. Сликао сам тачно са места куда ће проћи средишњи тј. разделни зелени појас између трака. Лепо се види да су канализациони бетонски шахтови на разделном појасу, а како је и речено. Коначно да се негде гради-постављају на овај начин, а не као до сада по коловозним тракама.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4

Поглед од улице Владимира Назора према месту спајања са Тошиним бунаром и даље према Земунској улици, исто сликано са места где ће проћи разделни зелени појас између трака. Ту су сва стабла посечена и све је чисто и спремно за наставак кад заврше део до ове улице. Кад буду радили овај део, руши се тј. скида се скроз део те улице у ширини двеју трака Тошиног бунара, разделне траке + тротоари, али ће се омогућити становницима те улице да имају несметан улаз и излаз колима из те улице.
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

Место спајања двеју улица, код раскрснице Тошин бунар – Николе Добровића
Pogledajte prilog 1


Ова раскрсница ће бити доста тешка за рад и радиће се у деловима с обзиром да је овде велики обим саобраћаја, површински је доста велика и баш је захтевна. Прво ће се, као што сам у ранијим фоторепортажама рекао, кад се уради пустити десна трака Т.б. у саобраћај, и из тог разлога ће се онда прво и радити тај део раскрснице за десну траку и укључење у Николе Добровића из Тошиног бунара (према Бежанијској коси) и десно искљичење из Николе Добровића у Тошин бунар.

Кад се уради десна трака Тошиног бунара, пушта се саобраћај том траком и њом ће ићи возила у оба смера. Тада ћесе затворити садашњи 1+1 део улице, скида се асфалт и доњи слојеви, насипа се са земљом и сади се трава. То је све обавеза (сем траве) извођача радова.
 
Vrh