Šta je novo?

Termoelektrana "Snaga i svetlost" - novi muzej Nikole Tesle

Upravo su javili na vestima da ce muzej zvanično biti preseljen ovde, po odluci Vlade. Ali ne i kada ce se to desiti

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
Hvala nebesima..

Ne sumnjam da su pisanja na ovom forumu i zalaganja za ovakvo rešenje (Istorijski muzej na Savski trg, a Tesla na Dorćol) doprinela da se ovakve odluke donesu.
 
Odlično! :kk: :bubanj:

I da, što se tiče ovoga što kaže Vox - ja sam 100% siguran da i Beobuild ima doprinosa za to. Ne znam sad u kom procentu ali znam sigurno da ima nekog udela.
:kk: :sesir:
 
Ako išta bili smo konstruktivni i dobrim delom podržali ovo rešenje čak i u situaciji kada se iz političkih razloga deo javnosti protivio tome.
 
Taj deo Dorćola će se stvarno preporoditi ako odrade linijski park, ovaj muzej i još prošire i srede Dunavsku, a i kej bi trebalo obnoviti.
 
АКо све среде а ен ураде трамвоз посред тог парка или плитко укопаног, ништа нису урадили.
 
Prastajte na offtopic-u i nerealnosti, ali svaki put kad se prica o razvoju donjeg Dorcola, boli me koliko se sve vece i vece slepo crevo pravi od njega, a koliki potencijal ima. Ova moja ideja je finansijski poptuno nerealno resenje u nasoj trenutnoj situaciji, ali meni je toliko logicno,da bi moralo da se predvidi nekim planovima za buducnost. Jednim automobilsko-metro koridorom, koji bi se stvorio tunelom ispod Save, koji bi (pozeljno) u plitkom kopu nastavio trasom Bulevara Vojvode Misica i nastavio se na Dunavsku bi se, ne samo ostvarila veza donjeg Dorcola sa NBG, vec bi se omogucilo i da saobracaj sa Pancevca ka NBG skloni iz centra. Dodavanjem tunela i ispod Dunava, taj saobracaj bi se sklonio i sa Dorcola i napravila postavka za ozbiljniji razvoj Beograda na drugoj obali Dunava.
tunel.jpg
 
И мени се свиђа. Мислим да припрема земљишта за градњу не би била толико скупа и компликована.
 
Tunel ispod Save smo predlagali i pre15 godina i mislim da je realna stvar ako hocemo da razvijemo Donji Dorcol.

Tunel ispod Dunava je ipak fantastikai nema potrebe za tim.
 
Nista nije nemoguce bitno je samo:

[x] hocu
[x] imam pare

Mislim da je kod nas pored ova dva gore cesto veliki problem sto ne prihvatamo nikakva kreativna resenja..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807412#p807412:1fz2xqhd je napisao(la):
neven_k » Sat Dec 26, 2020 4:48 pm[/url]":1fz2xqhd]Tunel ispod Save smo predlagali i pre15 godina i mislim da je realna stvar ako hocemo da razvijemo Donji Dorcol.

Tunel ispod Dunava je ipak fantastikai nema potrebe za tim.

Videh (kasno) da je već raspravljano na tu tamo i drago mi je da nisam jedini koji misli da je ovo logično i neophodno rešenje.
Što se tunela ispod Dunava tiče, nešto imam utisak da bi ovo u budućnosti čak moglo da se uspostavi kao jednostavnije za finansiranje od Savskog dela, jer bi moglo da se uveže sa razvojem budećeg dela grada na Dunavskoj strani i postane prilično isplativa investicija. Zamislite koliko bi ovakav koridor kojim si za 5 minuta u centru i za 10 minuta na NBG, digao cenu zemljištu...plus uz reku, plus pogled na Stari grad i Gardoš sa druge strane, a izdvojen iz gradske vreve i zagađenja. Da ne razvijam sad o svojim vizijama za taj deo grada, ali mislim da bi u nekoj doglednoj budućnosti, biznis model koji bio opravdao ovakvu investiciju mogao da postane realan.
 
A koštalo bi sitnicu...na pancevac samo sto se ne srolja u dunav ...
Most ada huja samo pomeraju...početak gradnje...
Ti pričaš o tunelu...plus budzet grada manji za 100 miliona evra...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807504#p807504:3paaytbz je napisao(la):
direktor » Sat Dec 26, 2020 11:33 pm[/url]":3paaytbz]A koštalo bi sitnicu...na pancevac samo sto se ne srolja u dunav ...
Most ada huja samo pomeraju...početak gradnje...
Ti pričaš o tunelu...plus budzet grada manji za 100 miliona evra...
Ja sam se odmah ogradio da bi (u nekim boljim vremenima) imalo smisla samo ako bi se posmatralo kao ekonomski isplativa investicija, nikako kao obično rešavanje saobraćajnih problema iz budžeta. Čista matematika - napraviš varijante projekta naselja sa druge strane obale i sračunaš koliko bi mogao da profitiraš sa tunelom (ne uzimam most u obzir, jer mi nema smisla na tom mestu praviti most) i bez njega i ta razlika ti govori da li je takva investicija isplativa. Moje mišljenje je da sa tunelom tu možeš da planiraš Menhetn, a bez njega Borču na vodi, tako da je razlika mnogo veća od pomenutih 100 milki. Naravno, Beograd još nije dorastao za takve investicione planove i pitanje kad će biti, ali jbg ja sam optimista po opredeljenju.
 
Људи, и ако сам за ове предлоге, ипак имамо теме у радионици за овакве идеје, а овде боље да се држимо зграде електране.
 
Kad cemo videti neka konkursna rešenja uredjenja novog muzeja N.T. ? :roll:
Sobzirom da se radi o revitalizaciji centrale na prvi pogled izgleda ogranicavajuce
ali u opšte nije tako ,
jer se radi o kompleksu različitih celina i po nj. prirodi i po veličini i buducoj nameni.
Neka predhodna predložena rešenja sa BBa, bih rado video na tom konkursu
makar kao rendete .
a kako im je pristup bio čis iz srca sa dobrom promisli , ne bih se iznenadio da budu pobednički.
:sesir:
 
Super za muzej! Ne znam koliko je BB doprineo tome, ali nadam se da nismo sve ovo pisali badava :)
 
Na danasnji dan u zoru - 07.01 . 1943- na Bozic - otiso nam Tesla....
 
Да га Господ Помилује. Жао ми је што спалише човека...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811563#p811563:28n1xv6c je napisao(la):
Прле » 08 Jan 2021 09:19 pm[/url]":28n1xv6c]Да га Господ Помилује. Жао ми је што спалише човека...
Књига Проповедника 3:20. Све иде на једно мјесто; све је од праха и све се враћа у прах.
 
Прах (од прашина, тј земља) а не пепео.
 
Прах, прашина,пепео земних остатака све је то од истих молекула

1 Мој 3:19 докле се не вратиш у земљу од које си узет; јер си прах, и у прах ћеш се вратити
 
Vrh