Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ja recimo vidim da oni najvise propustaju pesake.
Znam, ima kriminalca medju taksistima, ali to je uglanom ekipa sa aerodroma.
 
Мени су најбоља искуства са таксистима са бивше железничке, најгора са онима са трга.
 
Ja recimo vidim da oni najvise propustaju pesake.
Znam, ima kriminalca medju taksistima, ali to je uglanom ekipa sa aerodroma.
U Beogradu ima sigurno preko pola miliona auta, od toga je 6000 taxista, sto je 1.2% auta u Beogradu i ti kazes da oni najvise pustaju pesake u Beogradu, pa da li si realan, pa ako nemas sa cime da ih branis, ponovi ono da voze pijane ljude to je donekle i razmiljivije.
 
U Beogradu ima sigurno preko pola miliona auta, od toga je 6000 taxista, sto je 1.2% auta u Beogradu .....
Ne gleda se to tako kako ti navodis da je svega 1,2% ??
Beograd ima registrovanih 600k samo putnickih automobila, bez da racunamo motocikle, teretna vozila, autobuse itd.....
Taksi vozila ima oko 6k5
Gledano da svi taksisti u proseku dnevno predju oko i preko 150km, zbirno daje 1 mil. kilometara po gradskim ulicama. Sa prosecnom brzinom kretanja ~15-30 km/h

A privatnih ima koji max. predju 2-3km u jednom pravcu i isto toliko na povratku s posla do kuce.
 
Uzmimo da svaki taxista predje dnevno 150km (a ne prelazi) puta 6000 taxista to mu dodje ukupno 900.000 km dnevno, sa druge strane imamo 600.000 putnickih vozila nek svaki predje 2km dnevno, dodjemo na 1.200.000 km dnevno, sto je opet mnogo vise nego taxista, pritom tesko da prelazi svaki 2km dnevno, mnogo je veca ta brojka.

Porediti da li je neko dobar vozac tako sto se gleda da li je stao na pesacki prelaz je strasno i tuzno, ovo se uci od osnovne skole da treba ulicu prelaziti na pesackom prelazu i da drugi vozaci moraju da stanu da ih propuste.

I na sve ovo, oni se prestavljaju kao profesionalni vozaci, znaci moraju da postuju strogo sva pravila u saobracaju sto pola njih ne radi, a evo ti primer polukruznog skretanje gde je zabranjeno polukruzno skretanje. A imas samo na ovoj temi ovakih slika koliko pozelis.

IMG_1502.jpg
 
Moja poruka nije bila usmerena u tom pravcu u kom si je ti protumacio. Nista nije usmereno ka tome ko su bolji vozaci.
Samo sam hteo da se stekne predstava o tome koliko ko vise vremena provodi na gradskim ulicama.
 
Konstantno gledanje preko plota i zavirivanje u tuđe stvarno ili izmišljeno smeće, može ukazivati na nezadovoljstvo sopstvenim dvorištem u kom smo zakopali lične poraze i probleme. Ali, oni nam se mogu vratiti ma koliko bežali od njih.
UUUU idi bre, dubooooko batice, baš duboko!
 
Moja poruka nije bila usmerena u tom pravcu u kom si je ti protumacio. Nista nije usmereno ka tome ko su bolji vozaci.
Samo sam hteo da se stekne predstava o tome koliko ko vise vremena provodi na gradskim ulicama.
Al kakve veze ima ko vise vremena provodi na gradskim ulicama, nece ga to nauciti da bude bolji vozac?

Za ovakav posao ja bih uveo da imaju bar jednom u 2,3 meseca a moze i cesce posetu psihologu, dovoljno je jedna bu**** da te iznervira u saobracaju i da ceo dan budes nervozan a ti ceo taj dan treba da vozis druge putnike, pritom ovo nebi uveo samo za taxiste vec i za sve vozace autobusa u Beogradu.

A ako cemo oko kilometrazi pa koliko predje vozac autobusa dnevno?

Ovo sto @MC_ kaze da su taxisti bolji vozaci jer pustaju vise pesake na pesackom prelazu je toliko smesno.
 
I ja bih se nadovezao, na post iznad, da je vreme provedeno u voznji i saobracaju, direktno srazmerno mogucnosti za pravljenjem greske i samim tim uocavanjem istih od strane drugog posmatraca!!
Sto si duze u voznji vece su sanse da ces napraviti neku pogresku. Vazi za sve i svaki posao.
 
Da. ali oni voze svaki dan po 8-10 sati.
Niko ne moze da bolje vozi po Boegradu od njih.
Pa to je sasvim logicno.

Jednostavno, zavidite im.
Izgleda vam da zaradjuju novac za nista.
 
Imaju samo brze i intuitivnije reflekse, sto je i normalno. Inace sto se tice ponasanja u saobracaju, pravila, kulturi - operisani od toga (iz iskustva mog i drugih ljudi). Bas jer su nabusani tim stavom "ja sam na ulici 24h, znam da vozim bolje nego svi ovi smotani". Prisustvovao sam i situacijama kada vide nekoga ispred njih ko ne vozi cesto, ali vozi pravilno i sporo, krenu da prozivaju i omalovazavaju pred strankom vozaca, uz sve opaske da ide negde drugde da uci da vozi
 
Jel ti imas polozeno i jel vozis auto po Beogradu?
imam polozemo, ali ne vozim vec 20 godina.
Psihicki ne mogu da podnesem beogradske vozace.
Ali taksisti to mogu. Nije li vec to ono sto ih izdvaja kao posebne vozace, jer oni to rade ceo dan.
Ako sam ja nula od vozaca, jer sam nesposoban da se nosim sa Beogradom, obicni ljudi su trojka, ali taksisti su desetka.

Ja bas vidim da taksisti voze skolski.
 
Poslednja izmena:
Sve jasno, legenda kaze da taxista u danu ukljuce toliko puta migavac koliko obican covek za godinu dana i da ih to karakterise kao najbolje vozace sveta, doduse ovo vazi samo za taxiste iz Beograda iz ostalih gradova ne vazi.
 
Pa ako obican covek vozi dva sata, taksista vozi 10 sati.
On zna svaku rupu i specificnost svake ulice u Beogradu.
On zna napamet sve opsnosti i sta moze da ocekuje.
Treba sigurno 6 godina da covek postane dobar taksista.

To mora da im se plati.
 
Pa ako obican covek vozi dva sata, taksista vozi 10 sati.
On zna svaku rupu i specificnost svake ulice u Beogradu.
On zna napamet sve opsnosti i sta moze da ocekuje.
Treba sigurno 6 godina da covek postane dobar taksista.

To mora da im se plati.
A ako napravi neki prekrsaj ili nedo Bog udes pre tih 6 godina, jel mu se onda ponistavaju te godine voznje ili ne?
 
Pa ako obican covek vozi dva sata, taksista vozi 10 sati.
On zna svaku rupu i specificnost svake ulice u Beogradu.
On zna napamet sve opsnosti i sta moze da ocekuje.
Treba sigurno 6 godina da covek postane dobar taksista.

To mora da im se plati.
Pa dobro, nek nadju ko ce da im plati.
 
"Poklanjam četiri krave i dva teleta zbog odlaska u inostranstvo. Samo ozbiljni domaćini sa iskustvom."


Sloga u taksista je neosporna stvar kada su napadi izazvani nekim faktorom spolja, ali kada nastupe nemiri unutar zajednice......E tu onda ni policija ne voli bas puno da se umesa.
 
Od korisnika kao pojedinca se ne ocekuje da dublje ulazi u "njihovu" stvar ali ovaj zemljotres i "potres" sa epicentrom na aerodromu Nikola Tesla, bacilo je svetlo i upalilo razmisljanje mnogih, koji o ovoj stvari u gradu prestonici, trebaju da vode racuna o tome.
Po prvi put da taksiste ne krivi niko.
Niti je bilo ko sada upro prst protiv njih.

Grad uvidja da je iskljucivi i jedini problem do institucija koje primaju nadleznu platu i odgovorne su za sprovodjenje zakonskih odluka i vode njihovu nadleznost nad tom vrstom delatnosti.

 
Poslednja izmena:
Vrh