Слажем се да су потпуно аутономна возила будућност, међутим возила којим управљају оператери су и те како реална. Мени лично и добитна комбинација, сам управљаш аутом а не мораш да водиш рачун ао паркирању.Vozila bez vozača će biti moguća još dugi niz godina samo u strogo kontrolisanim uslovima, tipa lukama, gradilištima, posebnim sektorima nemenjim samo njima, ako će voziti putnike. Nije ta tehnologija još uvek na nivou potpuno bezbedne upotrebe u realnom saobraćaju bez ikakvih posebnih ograničenja. Neće tako skoro ni biti, a tek neće već 2025 godine. I kad do toga jednog dana dođe, moraće i mnogo toga da se menja u svim mogućim zakonskim aktima, a to se preko noći ne dešava. Šinska vozila će verovatno prva moći da se kreću potpuno samostalno bez vozača. To možda i ugledamo za nekoliko godina na nekom od vrlo razvijenih tramvajskih podsistema. Metro je neka druga priča, kao sistem koji je često potpuno odvojen od bilo kog drugog vida saobraćaja.
Hamburg’s Vay drives the first car without a person in the vehicle on a European public road
After receiving a positive recommendation from TÜV SÜD, the Germany Authority for Traffic and Mobility (BVM) issued Vay an exemption permit, thereby paving the way for Vay to go sans human in its cars.
tech.eu