Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Petak, sleteo na aerodrom... Nisam video gde je sada deo sa vaučerima. Verovatno su ponovo premestili negde. Valjda je sada cena taksija do NBG oko 2500 din.
Car:go dosao za 3 min, nov čist Jaguar, neki manji SUV.

Dole levo, u rupi, taksisti. Standardna stara i neuredna vozila, a u sredini parkinga, između njih, policijska Škoda, otvorena vrata i dva policajca (ne komunalna). Valjda čuvaju putnike od taksista, tako izgleda?!

Naravno, par divljaka mi je nudilo taksi.
Vaucer do Save je 2.300din nemoj da LAZES od 15 taxi auta koji su na aerodromu za vaucer bar 5 je bukvalno novih.
 
Poslednja izmena:
Где си сачекао CAR:GO, колико је он до НБГ?
Нису сва такси возила неуредна, уосталом не мора се сести у први, ја увек изаберем неки уредан, дивљаке који вуку за рукав игноришем. Скоро сам узео ваучер, на више места је био путоказ и није био проблем наћи.

Narucio sam voznju kada sam stigao na dolazni terminal (malo je promenjeno sada je tu prostraniji taj deo, uglavnom je završen taj prostor iznutra).

Dok sam se popeo gore, covek me pozvao i nasli smo se tamo gde je prijem putnika itd... Tako radim unazad par meseci, najbolja varijanta. Do NBG je mislim bilo oko 2500 din, biz klasa.

PS: Ajde pogledao sam mail, evo tačnog obračuna za Car:go od Aerodroma do NBG, biz klasa (Jaguar, Arteon, Toyota...)

App Nadoknada
1,961.60 RSD​
Naknada za koriscenje platforme
112.93 RSD​
PDV
414.89 RSD​
Ukupno
2,489.42 RSD​
Bakšiš
250.00 RSD​
Naplaćeno
2,739.42 RSD​

Ne razumem što bih se vozio taksijem, ako je vožnja na vaučer, uz sve rizike koje nosi, 2300 din, a Car:go najviša klasa je 2500 din? Onda je ECO i onaj drugi još jeftiniji...
 
Poslednja izmena:
Vaucer do Save je 2.300din nemoj da LAZES od 15 taxi auta koji su na aerodromu za vaucer bar 5 je bukvalno novih.

Ja ne razumem čemu taj uličarski rečnik, dečko. Koja ti je to fora da uporno ponavljaš ljudima da lažu i vređaš ovde. Jako ružno. Ovde dolaze i obrazovani ljudi koji su postigli nešto u životu, smanji malo doživljaj, nisi na štajgi.

Napisao sam lepo da sam čuo da je taksi na vaučer oko 2500 din, ne znam koliko je tačna cena, jer ne koristim taksi usluge... Velika razlika zaista, 200 din, pa da oko toga vređaš ovde. Svašta.

Ako znaš cene vaučera, a možeš kulturno da komuniciraš, napiši koliko šta košta. Čemu te uporne uvrede i prozivanje skoro svih sagovornika redom. Takvi kao ti su jedan od razloga što se ne vozim više taksijem.
 
Poslednja izmena:
@sjcam
Samo je potrebno da sveznajućem i svevidećem taxisti pogodiš živac i on će te staviti na ignore listu. Pa kada tako urade svi redom, prestaće i vređanje. A do tada će da bude merenje kome je veći (nivo prozivanja za laganje, odnosno ko govori istinu i samo istinu, a ko samo govori laž i samo laž).​
 
Narucio sam voznju kada sam stigao na dolazni terminal (malo je promenjeno sada je tu prostraniji taj deo, uglavnom je završen taj prostor iznutra).

Dok sam se popeo gore, covek me pozvao i nasli smo se tamo gde je prijem putnika itd... Tako radim unazad par meseci, najbolja varijanta. Do NBG je mislim bilo oko 2500 din, biz klasa.

PS: Ajde pogledao sam mail, evo tačnog obračuna za Car:go od Aerodroma do NBG, biz klasa (Jaguar, Arteon, Toyota...)

App Nadoknada
1,961.60 RSD​
Naknada za koriscenje platforme
112.93 RSD​
PDV
414.89 RSD​
Ukupno
2,489.42 RSD​
Bakšiš
250.00 RSD​
Naplaćeno
2,739.42 RSD​

Ne razumem što bih se vozio taksijem, ako je vožnja na vaučer, uz sve rizike koje nosi, 2300 din, a Car:go najviša klasa je 2500 din? Onda je ECO i onaj drugi još jeftiniji...
Mareta ovih 250 din baksisa vozacu Cargo-a boli vise nego svaka rec napisana ovde od pocetka teme!

Sent from my SM-T555 using Tapatalk
 
Zato sto svaka susa ovde moze da napise cuo sam rekli mi.. Itd. U ovom gradu muskacarac kad se iznosi takve stvari dobije...
Ja ne vredjam napisem svakome da laze, kao sto sam i tebi napisao kada si slagao.

Alo, pricamo o 200 din razlike… Da li si ti normalan da praviš toliku budalu od sebe oko toga i pretiš?
 
Zavist, zloba, pakost,pljuvačina..... malicioznost su opšteprihvaćen na forumu koji bezvrednim ljudima daje lažni osećaj veličine.
 
Poslednja izmena:
Konstantno gledanje preko plota i zavirivanje u tuđe stvarno ili izmišljeno smeće, može ukazivati na nezadovoljstvo sopstvenim dvorištem u kom smo zakopali lične poraze i probleme. Ali, oni nam se mogu vratiti ma koliko bežali od njih.
 
Vidi nemam ni najmanju nameru da svoje vreme trosim sa tobom, dokazujuci nesto tebi! Ako mislis da sam lagao ok, zabole me. Ignore!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vidi nemam ni najmanju nameru da svoje vreme trosim sa tobom, dokazujuci nesto tebi! Ako mislis da sam lagao ok, zabole me. Ignore!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nema sta meni da dokazujes, dokazao svima da LAZES samim tim sto si izbegao da potvrdimo zajedno potpuno transparentno ono sto si napisao.
 
Ja da sam cekao na lajkove i podršku drugih(ne mislim na Baticu naravno) ne bi imao tri stana nego bi kao vecina forumasa bio podstanar.
Beogradski taksista je evropski, a verovatno i svetski fenomen. Naravno da od nečeg unikalnog treba praviti turističku atrakciju:
1) U ne-Srbija zemljama Evrope sam primetio da ti pogled na taksi vozilo u kretanju daje olakšanje, znaš da će pažljivo preći preko raskrsnice, propustiti tog koga treba da propusti, kombinacija znanja i saobraćajne kulture. U Beogradu te pogled na takvo vozilo dovodi u stanje pripravnosti, bilo da si pešak, na biciklu ili vozač, jer od poštovanja svog prvenstva prolaza su ti važniji život, zdravlje i izbeći materijalnu štetu.
2) U ne-Srbija delu Evrope taksiranje je socijalna kategorija. U Holandiji taj posao rade starije osobe koje si izgubile zdravlje za neki posao, ili su stari i sa problemom da nađu drugi posao, ili su niže obrazovani migranti. U Belorusiji dosta taksiraju studenti, ili neki zaposleni rade kao dopunski posao. Naravno, ima i jedna niže obrazovana klasa koja radi to kao jedini posao gde se sa produženim radnim vremenom postiže nešto malo manje od prosečne plate. Odnosno van Srbije taksista je socijalno zanimanje sa zaradom po satu ispod proseka.
3) U ne-Srbija delu Evrope niko se ne buni protiv raznovrsnosti taksi usluge, ne znam za slučaje taksi protesta. Štrajk je kategorija za profilisane kadrove poput železničara, medicinara, prosvetara, dok kroz uvek dostupna niskoplaćena zanimanja za nekvalifikovanu i polukvalifikovanu radnu snagu imaš veliki protok kadrova, sa malo onih koji ostanu večne kasirke ili taksisti. Posledično van Srbije kupac stvarno dobija dosta povoljan odnos cena-kvalitet.
4) U ne-Srbija delu Evrope, vozač taksija nije vlasnik automobila, već je taksi firma vlasnik vozila.
5) Taksi stanice maltene ne postoje, a osnovni sistem zakazivanja usluge je pozivom i preko aplikacije. Odnosno, prazna taksi vozila maltene uopšte ne zauzimaju gradski prostor.
6) Van Srbije nemaš sistemski i namerno očajne veze masovnim javnim prevozom sa lokacijama poput velike železničke stanice ili aerodroma, namerno kako bi ljudi izbegavali javni prevoz, a koristili taksi, iako se time kvari kompletan kvalitet transportne mreže.

Posledično, u Srbiji moja inženjerska porodica (dok se 2017 nisam iselio), predstavlja sirotinju koja jede popare i supe od pilećih nogica iznutrica, dok su taksisti elita koja kupuje po nekoliko stanova. Pa u vanbalkanskom finansijski jačem delu Evrope se porodica koja za ceo radni vek stekne samo jednu kuću ili stan za ceo radni vek smatra srednjom klasom. Nije Danska jedina država u kojoj je nešto trulo.
 
Sada će Mare-Aplikator da ti kaže da "lažeš" i to je to... Taxi-Batica ti možda napiše pesmicu.
 
Video sam vest da se u Zagrebu planira 750 vozila Rimca na elektricni pogon za potrebe taxi prevoza koji ce biti bez vozaca (tzv. autonomna vozila). To bi bilo zaista sjajno za Beograd (biras koje ces vozilo, sa ili bez vozaca). Uz sve probleme koje ta tehnologija jos uvek ima, ipak je to buducnost. I mnogo toga sa ove teme vise nece biti tema. Godiina za pocetak ovoga je vec 2025.
 
Video sam vest da se u Zagrebu planira 750 vozila Rimca na elektricni pogon za potrebe taxi prevoza koji ce biti bez vozaca (tzv. autonomna vozila). To bi bilo zaista sjajno za Beograd (biras koje ces vozilo, sa ili bez vozaca). Uz sve probleme koje ta tehnologija jos uvek ima, ipak je to buducnost. I mnogo toga sa ove teme vise nece biti tema. Godiina za pocetak ovoga je vec 2025.
😂😂😂😂😂
 
Video sam vest da se u Zagrebu planira 750 vozila Rimca na elektricni pogon za potrebe taxi prevoza koji ce biti bez vozaca (tzv. autonomna vozila). To bi bilo zaista sjajno za Beograd (biras koje ces vozilo, sa ili bez vozaca). Uz sve probleme koje ta tehnologija jos uvek ima, ipak je to buducnost. I mnogo toga sa ove teme vise nece biti tema. Godiina za pocetak ovoga je vec 2025.

Vozila bez vozača će biti moguća još dugi niz godina samo u strogo kontrolisanim uslovima, tipa lukama, gradilištima, posebnim sektorima nemenjim samo njima, ako će voziti putnike. Nije ta tehnologija još uvek na nivou potpuno bezbedne upotrebe u realnom saobraćaju bez ikakvih posebnih ograničenja. Neće tako skoro ni biti, a tek neće već 2025 godine. I kad do toga jednog dana dođe, moraće i mnogo toga da se menja u svim mogućim zakonskim aktima, a to se preko noći ne dešava. Šinska vozila će verovatno prva moći da se kreću potpuno samostalno bez vozača. To možda i ugledamo za nekoliko godina na nekom od vrlo razvijenih tramvajskih podsistema. Metro je neka druga priča, kao sistem koji je često potpuno odvojen od bilo kog drugog vida saobraćaja.
 
Beogradski taksista je evropski, a verovatno i svetski fenomen. Naravno da od nečeg unikalnog treba praviti turističku atrakciju:
1) U ne-Srbija zemljama Evrope sam primetio da ti pogled na taksi vozilo u kretanju daje olakšanje, znaš da će pažljivo preći preko raskrsnice, propustiti tog koga treba da propusti, kombinacija znanja i saobraćajne kulture. U Beogradu te pogled na takvo vozilo dovodi u stanje pripravnosti, bilo da si pešak, na biciklu ili vozač, jer od poštovanja svog prvenstva prolaza su ti važniji život, zdravlje i izbeći materijalnu štetu.
2) U ne-Srbija delu Evrope taksiranje je socijalna kategorija. U Holandiji taj posao rade starije osobe koje si izgubile zdravlje za neki posao, ili su stari i sa problemom da nađu drugi posao, ili su niže obrazovani migranti. U Belorusiji dosta taksiraju studenti, ili neki zaposleni rade kao dopunski posao. Naravno, ima i jedna niže obrazovana klasa koja radi to kao jedini posao gde se sa produženim radnim vremenom postiže nešto malo manje od prosečne plate. Odnosno van Srbije taksista je socijalno zanimanje sa zaradom po satu ispod proseka.
3) U ne-Srbija delu Evrope niko se ne buni protiv raznovrsnosti taksi usluge, ne znam za slučaje taksi protesta. Štrajk je kategorija za profilisane kadrove poput železničara, medicinara, prosvetara, dok kroz uvek dostupna niskoplaćena zanimanja za nekvalifikovanu i polukvalifikovanu radnu snagu imaš veliki protok kadrova, sa malo onih koji ostanu večne kasirke ili taksisti. Posledično van Srbije kupac stvarno dobija dosta povoljan odnos cena-kvalitet.
4) U ne-Srbija delu Evrope, vozač taksija nije vlasnik automobila, već je taksi firma vlasnik vozila.
5) Taksi stanice maltene ne postoje, a osnovni sistem zakazivanja usluge je pozivom i preko aplikacije. Odnosno, prazna taksi vozila maltene uopšte ne zauzimaju gradski prostor.
6) Van Srbije nemaš sistemski i namerno očajne veze masovnim javnim prevozom sa lokacijama poput velike železničke stanice ili aerodroma, namerno kako bi ljudi izbegavali javni prevoz, a koristili taksi, iako se time kvari kompletan kvalitet transportne mreže.

Posledično, u Srbiji moja inženjerska porodica (dok se 2017 nisam iselio), predstavlja sirotinju koja jede popare i supe od pilećih nogica iznutrica, dok su taksisti elita koja kupuje po nekoliko stanova. Pa u vanbalkanskom finansijski jačem delu Evrope se porodica koja za ceo radni vek stekne samo jednu kuću ili stan za ceo radni vek smatra srednjom klasom. Nije Danska jedina država u kojoj je nešto trulo.
Posto mi se konstantno brisu postovi..
Da li si ti kao socijalan slucaj otisao iz Srbije(sam si napisao da si jeo iznutrice)?
 
Vrh