Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Са једне стране популизам, а са друге кукавичлук власти и неспособност, а све то комбиновано са приватним интересима неколико људи у власти, или јако блиских њима.
Шта ћемо сад, мораће Шкода само за ову прилику да оживи рапид, јер је скала осетно скупља.
Биће ту и п301 и се елиз са дизелом, јер са опремом иде око задате цене.
 
Bulbulderac17":379417qf je napisao(la):
subvencije taksistima...cak posle dve reci ova vest gubi sav smisao

Tačno. Ne samo taksistima, ali je tačno. Dati 144mil€ za nešto što nije opšta, niti dugoročna, korist, šta god to bilo... Nema potrebe dalje komentarisati.



T-T
 
Zašto se ne daju subvencije i rent a car kompanijama , da kupe na primer električna vozila? I da se napravi gušća mreža punjača za njih. Ili da se daju subvencije velikim firmama za njihove vozni park (Pošta, Železnica, itd, itd).

Subvencijama po ovoj logici nikad kraja.
 
Iz nekog razloga ni u inostranstvu se nisu još omasovili električni automobili na renti. Jedino varijante car sharing a poput weshare u Nemačkoj, ali kod nas car sharing be može da uspe zbog prevelikih gužvi, raskopanih ulica i opšte saobraćajne nekulture.
 
branik":17kqy9z4 je napisao(la):
Шта ћемо сад, мораће Шкода само за ову прилику да оживи рапид, јер је скала осетно скупља.
Биће ту и п301 и се елиз са дизелом, јер са опремом иде око задате цене.

Ne znam koliko su politički podobni uvoznici Pežoa ili Citroena, ali zato Škode sigurno jeste (dobija sve državne tendere).
Lakše bi nam palo da su zabranili cargo, nego da finasiramo taksiste od naših para.
 
Da li ova subvencija vazi i za ljude koji bi se odlucili da otvore svoje taxi preduzece?
 
U Beogradu je ograničen broj taksista, a na dozvolu se čeka nekoliko godina...
 
Ne pitam za BG, a vec kad smo kod ove ponude jel ovo ponuda i za ostale gradove ili samo BG?
 
Vazi za celu zemlju. Te pare su zapravo donacija EU ili tako neke limunada fondacije u sklopu nekog takodje limunada evropskog projekta. Iz nekih izvora sam cuo da bi cifra bila i veca od 8000 ali kad se ekipa ugradi to je cifra koja ostaje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702538#p702538:wfig0s7r je napisao(la):
nensav » Mon Jan 27, 2020 11:30 am[/url]":wfig0s7r]Zašto se ne daju subvencije i rent a car kompanijama , da kupe na primer električna vozila? I da se napravi gušća mreža punjača za njih. Ili da se daju subvencije velikim firmama za njihove vozni park (Pošta, Železnica, itd, itd).

Subvencijama po ovoj logici nikad kraja.

ako se vec traze subvencije onda bi neki racionalni domacin, u ovom slucaju drzava, to trebala ciniti gradjanima za ugradnju bolje stolarije, prikljucaka na gas, subvencija za nabavku kompjuterske opreme, prekvalifikacija, poticaja i podsticaja .. a za rent a cariste se ne birnem.. malo smanje profit i mogu da nabave kola po izboru .. a drzava naravno da obezbedi punjace :gobb:
 
crveni karton":28auz4gz je napisao(la):
Vazi za celu zemlju. Te pare su zapravo donacija EU ili tako neke limunada fondacije u sklopu nekog takodje limunada evropskog projekta. Iz nekih izvora sam cuo da bi cifra bila i veca od 8000 ali kad se ekipa ugradi to je cifra koja ostaje...
Novac je direktno iz budžeta republike Srbije. Priču o nekakvoj donaciji su izmislili taksisti, da bi se opravdali pred narodom kojem su na grbači.
 
Hohštapleri bi opet u proteste :kafa:

Taksisti u Beogradu najavljuju nove proteste
S. B. M. | 31. januar 2020. 00:40 | Komentara: 2

Udruženje taksista bunt najavljuje proteste zbog aplikacija. Subvencija od 8.000 evra "u redu", ali radni ambijent loš

TAKSISTI okupljeni oko Beogradskog udruženja nezavisnih taksi preduzetnika - BUNT uskoro bi ponovo mogli da izađu na ulice ukoliko, kako kažu, bude ovakve želje među kolegama. Njihovi stavovi i zahtevi upućeni državi samo pokazuju neslogu i previranje među taksi udruženjima koje traje godinama.

Dok građani čak i preko kol-centara sve teže dobijaju vožnju čekajući i po 40 minuta, dok pojedini legalni taksisti pokušavaju da ih prevare i naplate prevoz više nego što je po cenovniku, BUNT nadležnima upućuje zahteve.

Prvi i najvažniji zahtev koji se čuo na konferenciji za medije je gašenje aplikacija i oduzmanje vozila svima koji se bave nelegalnim prevozom. Drugi je da se predsednik SATUS-a Aleksandar Bjelić isključi iz svih pregovora koji se tiču taksista, jer je on, kako podsećaju, predstavnik radio-centara, a ne taksi preduzetnika i da je zato je u sukobu interesa. Pozivaju na odgovornost i Sekretarijat za inspekcijske poslove, Sekretarijat za poslove komunalne milicije i sve one koji ne sprovode zakon. Traže i ukidanje klauzule za maksimalnu visinu duga kao uslov za ulazak u reprogram, koja iznosi 1,5 miliona dinara.

Posle oktobarskih protesta taksista, većina građana je ubeđena da je pozadina bila dobijanje subvencija i da su taksisti za dvanaestodnevno bahaćenje nagrađeni sa 8.000 evra za kupovinu novih vozila. I u ovoj "nagradi" BUNT vidi manjkavosti.

- Javnost je o subvencijama taksista saznala posle protesta i ispalo je da su one bile povod za blokadu prestonice, a ne sklanjanje nelegalnih prevoznika sa ulica - naveo je Žarko Popov. - Subvencije su prvi korak države da pomogne taksistima, ali verujemo da kolege koje uzmu kredite neće biti u dobrom položaju, pošto radni ambijent u kome posluju nije dobar zbog nelegalnih prevoznika. Sama uredba o subvencijama mora dodatno da se doradi pošto ima niz manjkavosti. Naime, sav teret pada na taksiste.

Predstavnici BUNT-a uvereni su da je koncepcija protesta u oktobru, koje je vodio Aleksandar Bjelić, bila loša. Sudeći po njihovom stavu, sporazum za prekid je razlog što "jedini zahtev" taksista nije ispunjen i što nelegalne aplikacije za prevoz putnika i dalje rade. Tvrde i da volje za primenu Zakona o prevozu putnika nije bilo, kao i da im "razni lobiji preuzimaju posao, pokušavajući da ugase 6.700 preduzetničkih radnji zarad bogaćenja pojedinaca".

https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74 ... e-proteste
 
па ако буду протестовали опет, и онако дуго, могу слободно да напусте Београд
 
Ja sam im prošli put dao ''prst''. Kao po onoj izreci, pošto im prst nije bio dovoljan, sledeći put će da dobiju celu ruku. 8)

Pun mi ih je više.
 
JohnnyLee":1mv3zvq5 je napisao(la):
па ако буду протестовали опет, и онако дуго, могу слободно да напусте Београд
Nema od toga ništa. Mogu samo da dobiju 100% free auto i nešto keša za trošiti, pre nego što se narod pobuni. Ja bi sutra, da blokiram kolonu taksista, dobio batine od "neidentifikovanih lica", pa od policije, a posle šta ostane za taksiste. Sve je to jedna velika igra.

Iz principa ne sedam u taksi, baš zbog tog protesta i iživljavanja nad sugrađanima od kojih 'leba jedu, zbog zadovoljenja sopstvenih prohteva, ili (još gore) zbog nečijih trećih ciljeva. Najbolje da svi izađemo na ulicu i dr*** druge, kad nam posao/zamisao ne ide kako smo zamislili.

T-T
 
Pricao sa vozacem cargo-a, kaze mimo sto se drasticno smanjila prva kategorija s kojom su poceli dje vozite svoje auto itd, sad se voze 2 smjene po 12 sati, imas targete koje mora da ispunis, auto mora da peres svaki dan, od svojih para jer zetone su obecali al jos nista od toga, gorivo mora sam da dosipas da bi ispunio target, kaze ovaj mjesec mu plata duplo manja nego prosli za isti rad i jos dosta drugih muka.
 
Milism da je tu pao dogovor sa drzavom i taksistima tako sto ce oni legalno postati kompanija koja iznajmljuje luksuzna i elektricna vozila i svi srecni. Kada god hocu da narucim mini klasu stize mi e-Jaguar. Tako da mi se čini da polako izbacuju tu mini kategoriju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703997#p703997:2qyc6i15 je napisao(la):
N_L » 01 Феб 2020 07:21 pm[/url]":2qyc6i15]Pricao sa vozacem cargo-a, kaze mimo sto se drasticno smanjila prva kategorija s kojom su poceli dje vozite svoje auto itd, sad se voze 2 smjene po 12 sati, imas targete koje mora da ispunis, auto mora da peres svaki dan, od svojih para jer zetone su obecali al jos nista od toga, gorivo mora sam da dosipas da bi ispunio target, kaze ovaj mjesec mu plata duplo manja nego prosli za isti rad i jos dosta drugih muka.

A sto radi i dalje kod njih onda?
 
wexy":nfj2lfo6 je napisao(la):
A sto radi i dalje kod njih onda?
Pa zato što smo mi poznati kao pametna, ponosna, i bogata nacija.
Kada nas neko izrabljuje baš znamo da pokažemo zube, još od turaka pa sve do danas
 
Ovaj je makar rekao da nece nakon ovog mjeseca bude li plata ista, covjek taj dan vozio 15 16 sati jer kolega nije bio tu a target mora da se ispuni. Ne znam, generalno mi se pogorsalo misljenje o cargo-u, izuzev toga sto sad i jako rijetko mogu da dobijem mini auto pa moram eco i onda mi cijena dodje manje vise isto ko s taksijem, a sad i taksisti imaju aplikacije, naxis i placanje unutar nje cini mi se...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704133#p704133:2wxmmmmm je napisao(la):
N_L » Ned Feb 02, 2020 12:46 am[/url]":2wxmmmmm]Ovaj je makar rekao da nece nakon ovog mjeseca bude li plata ista, covjek taj dan vozio 15 16 sati jer kolega nije bio tu a target mora da se ispuni. Ne znam, generalno mi se pogorsalo misljenje o cargo-u, izuzev toga sto sad i jako rijetko mogu da dobijem mini auto pa moram eco i onda mi cijena dodje manje vise isto ko s taksijem, a sad i taksisti imaju aplikacije, naxis i placanje unutar nje cini mi se...
j asam dva puta koristio ovu novu aplikaciju gomobile pre tri nedelje do aerodroma i danas od arene do kraja bezanije jeste malo teze doci do vozila jer jos uvek nemaju dovoljan broj vozaca ali alternativa uvek ima morao sam danas 4 ili 5 puta da saljem zahtev kaze vozac krenuo tek malo vozaca ali ima sve vise
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705660#p705660:3rkthq1v je napisao(la):
astrodule » Čet Feb 06, 2020 10:06 am[/url]":3rkthq1v]Da nije u toku u Srbiji neki sociološki eksperiment gde se testira narod koliko može da trpi?

Mozemo mi jos. Istina je da sada rade 12-15 sati.
Ali nas covek je rado rob.
 
Komentar advokata iz Beograda:

Ono što ja očekujem je da vlada usvoji odluku da taksistima podeli po nekih 5-8.000 EUR naših poreskih para. Ne znam koji bi pravni osnov takvog davanja bio, mislim da ga nema, i da je protivustavno, jer se time narušava jednakost i stvara nelojalna konurencija.
 
Vrh