Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Car:GO placa porez uredno.

Nego ti bolje gledaj kad ce na red taksisti, ako uopste i ima smisla vise da postoje.
 
wexy":3bx9zvir je napisao(la):
Car:GO placa porez uredno.

Znači imaš insajderske informacije iz Cargo?

I cameo je plaćao nekakav porez. Ali ne za ono što su zaista radili - taksi.
Dakle potpuno isti posao kao Batica.
 
Zao mi je zaposlenih, ali neka je naje*******ao siptar iz makedonije koji je registrovan u hrvatskoj. Nema razloga da Beograd bude mala jugoslavija, ako nam neprijatelji tresu devojke za sitnu kintu, ne moraju i na ovaj nacin da nam izvlace pare iz zemlje. ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706153#p706153:15bv4953 je napisao(la):
wexy » Pet Feb 07, 2020 8:49 pm[/url]":15bv4953]Car:GO placa porez uredno.


:lol:

Zato su ukinuli mini klasu vozila a tskođe bili na kolektivnom godišnjem. Imali dojavu.
Ipak je delom to državni projekat tj. pojedinci iz vlasti kupe kajmak....
 
Sta taxista isprica to ne uzimaj za bukvalno. Istina je da imaju manje auta u mini klasi ili su prezauzeti, meni zadnja dva puta stigla eko klasa po ceni mini, i jos mi bolje, vozis se boljim autom a platis manje nego kod taxista.
 
Rešenje je vrlo prosto - aplikacije i ocenjivanje, jer to je jedini razlog zašto su jedni posteni i kulturni a drugi loši momci.
A ne zbog toga podržavati jednu kriminalnu organizaciju a ogorčeno se boriti protiv svih drugih, zato što nam ova jedna jelte, odgovara.
 
Taksista bukvalno generalizuj nesto. Utaja poreza je krivicno delo. To sto cargo radi nije taksiranje jer nemaju tablu ne prepoznajes ih ne stoje na taksi stajalistima i ne koriste zutu traku a subvencije takodje nece dobiti to je posebna prica. Sto se tice poreza da placaju jer svaki prihos ide preko kartice. Financijska izvrsi proveru izvoda i tu nema vrdanja. Znaci oni imaju prihod koji je jasan i imaju rashod. Na dobit placaju porez na dobit. Vrlo jasno. Pojavila se jos jedna aplikacija tako da sada u Bograd u ima barem 3 ako ne i vise. Ja nikad vise u taksi n eulazim i to godinama bas zbog takvih bezobraznih nazadnih i drskih.
 
Državni kartel. Čista vozila, vozači s kravatama, dozvoljeno pušenje. Cene pristupačne! :D
 

Prilozi

  • gsp taxi.png
    gsp taxi.png
    178,4 KB · Pregleda: 1.734
Sećam se ja toga. Međutim, bio je problem poštenja vozača.
 
Kakav problem postenja? Drzavni taxi, svi taxmetri isti, sva kola ista, kakav problem?
 
Koliko sam ja mogao čuti na više strana, na prvom mestu su bile malverzacije sa održavanjem tih vozila. Tada su kupovani u većini novi originalni delovi, i pitanje je u kolikoj meri su završavali na vozilima za koja su trebovani, a sumnjam da se i sa gorivom nije muljalo preko "povećane" potrošnje. U svakom slučaju, takav TAXI se po pričama starijih kolega pokazao kao ne preterano isplativ po ondašnji GSP, pa je s toga na kraju i ugašen. Branik verovatno zna i više detalja. Prosto kod takvog vida javnog prevoza (državni TAXI) u onom vremenu bez stroge kontrole, ili GPS-a na primer, mnogo se više moglo muljati i krasti i na sitno i na krupno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708628#p708628:mar7003z je napisao(la):
branik » Sub Feb 15, 2020 3:48 pm[/url]":mar7003z]Sećam se ja toga. Međutim, bio je problem poštenja vozača.
Sve je već odgovoreno. Delovi, gorivo, pazari... Sedamdesetih i početkom osamdesetih je dominantno taksi vozilo u Bgd bio tristać i u privatnom i u državnom. I to je ceć bio dovoljan izvor muljanja. Čak i da nije bilo krađe, nedomaćinski odnos bio je problem, kao i rad u državnoj firmi. Ako ne moram, neću. Putnici su sve više birali privatne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706062#p706062:39q979kz je napisao(la):
robertnbg » 07 Feb 2020, 16:26[/url]":39q979kz]Komentar advokata iz Beograda:

Ono što ja očekujem je da vlada usvoji odluku da taksistima podeli po nekih 5-8.000 EUR naših poreskih para. Ne znam koji bi pravni osnov takvog davanja bio, mislim da ga nema, i da je protivustavno, jer se time narušava jednakost i stvara nelojalna konurencija.

Ima li nekih podataka o tome koliko je taksista iskoristilo ovu pogodnost?

Mislim da sam već pisao da je moje mišljenje da će vrlo mali broj taksista to da iskoristi, jer im je potrebno još barem 5-6 hiljada evra da kupe novo vozilo, a to je uglavnom tip ljudi koji nema toliko para i pre će da daju par hiljada za nekog polovnjaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708508#p708508:mh3gvsyq je napisao(la):
robertnbg » Sub Feb 15, 2020 1:16 am[/url]":mh3gvsyq]Taksista bukvalno generalizuj nesto. Utaja poreza je krivicno delo. To sto cargo radi nije taksiranje jer nemaju tablu ne prepoznajes ih ne stoje na taksi stajalistima i ne koriste zutu traku a subvencije takodje nece dobiti to je posebna prica. Sto se tice poreza da placaju jer svaki prihos ide preko kartice. Financijska izvrsi proveru izvoda i tu nema vrdanja. Znaci oni imaju prihod koji je jasan i imaju rashod. Na dobit placaju porez na dobit. Vrlo jasno. Pojavila se jos jedna aplikacija tako da sada u Bograd u ima barem 3 ako ne i vise. Ja nikad vise u taksi n eulazim i to godinama bas zbog takvih bezobraznih nazadnih i drskih.

Smešno, da li ti znaš kako je funkcionisala tranaksakcija novca Cargo-Preduzetnik-vozač-Cargo.
Mogu ti samo reći da je bilo više Preduzetnika kod koji su bili raspoređeni vozači...Jedan Preduzetnik je primao uplate na svoj poslovni račun za vožnje koje su ostvarili više vozača...
Dugačka je priča
Bilo je onih koji su plaćali porez ali za drugu delatnost, manjina vozača.. bilo je tu još raznih mahinacija.
Zato su sad i ukinuli mini klasu..
Nisu PLAĆALI POREZ

A što se tiče drugih aplikacija već je oduzeto više vozila


PS
Subvencije, bolje da su automobili priznati kao osnovno sredstvo za rad.
 
ali to nema veze jer ti sad pricas o optimizaciji poreza to je legitimno pravo svake osobe i obaveza svake firme da ima sto manje troskove i da placa sto manje poreza
tako je i u inostranstvu google amazon irska holandija razna ostrva prebacuju dobit u zemlje gde je poreska stopa niza
ne znam da li razumes mislim da ne ali evo opet cu da ponovim
svako placanje kod cargo sta god ko mislio o njima je islo preko kartica a samim time i preko racuna
nije moguce osim ako je neko kod njih lud da prijavi npr 1000 dinara a na racun leglo 1200 dinara
kad se predaje obracun poreska to vrlo lako proveri preko banke znaci oni nikako nisu mogli da sakriju prihod
druga je stvar pdv obaveza tu se zna da je limit 8 miliona i kad predjes duzan si da ga iskazujes
ili dodas na cenu 20% ili od tvog prihoda uplatis 20% pdv
zato se otvaraju nove firme u svim delatnostima cim se predje 8 miliona da bi se izbegao pdv
na kraju godine se opet placa porez na dobit prihod minus rashod i ako nesto ostane placa se porez na dobit mislim to je sve vrlo jasno
to mozes nekim nepismenim ljudima ponavljati mozda i poveruju ali ovo sto sam napisao su cinjenice
e sad sto se tice oduzimanja vozila pa sto nema sudske odluke
ponavljam od malena se secam komentara u svom okruzenju komsija ajde da me odbacis platicu ti to je bilo jos 80ih godina
po ovom zakonu koji ste vi izlobirali i koji je po meni protivustavan iz par razloga je svako ko god poveze nekog ilegalan taksista
znaci ja prevezem 3 prijatelja u diskoteku iz beograda u novi sad i ako mi oni plate za gorivo neko ima pravo da mi oduzme vozilo jer sam ja ilegalan taksista
da li si svestan te situacije
svugde u svetu imamo iznajmljivanje rent a car vozila sa vozacem sve vece agencije to imaju u ponudi samo u srbiji je to zabranjeno jer i oni su ilegalni taksiste
ja znam da bi vi kad bi mogli trazili da komunalna i tramvaje zapleni ali trosite energiju na pogresnom mestu
umesto da idete u skolu za bonton i malo inostranstvo na skolovanje po mesec dana da vidite kako se taksisti ponasaju vama smeta konkurencija
a onaj na aerdoromu u patikama sa torbicom kao diler deviza 80ih taxi halo treba taxi gospodjo vam ne smeta
ne smeta vam sto na parkingu aerodroma vadi tablu iz gepeka i stavlja na krov jer ne sme da stane na parking gde su taksisit i ne smeta vam kad taj ilegalac naplati 50€ do centra
i ne smeta vam kod palate albanije stoji aurora 001 ima sve brojeve na tablicama ali se ne zavrsavaju na tx
e to su par razloga sto vas sve manje ljudi koristi a ja sam ubedjen da ce sve aplikacije da opstanu jer ih niko ne moze zabraniti a vi cao
 
evo ja cu bas ovih dana da napravim jednu aplikaciju za prevoz i da vidim kako ce neko da je zabrani aplikacija ce biti na google store stranica na serveru u inostranstvu naplata preko stripe preko inostranstva nula poreza ovde i moci ce da je koristi ko god hoce pa i taksisti
resio sam jer me nervirate i hocu da se borim protiv taksista jer ste nekulturni i varate ljude
sta ima da pitate ljude pre nego udju u vozilo gde idu i da im unapred govorite koliko to kosta po vasoj tarifi
prosle godine nisam 3 puta usao u taksi a vozio sam se par puta sa cargo i cammeo
osim te aplikacije za prevoz napravicu i za kurire jer glovo i wolt maltretiraju radnike i naplacuju po 30% provizije
 
Samo napred, svašta ti napisa a nalupeta se za medalju.
Može negde veliko slovo kao i interpukcija u toj tvojoj aplikaciji...
 
Cammeo je zvanično zatvoren posle hapšenja svih osim direktora koji je pobegao iz države a inače je u pitanju hrvatski državljanin.

Pošto je navodno više stotina CarGo vozača koji su vozili mini kategoriju zabranjeno da voze oko nove godine oni se sada organizuju i kako tvrde spremaju kolektivnu tužbu protiv CarGo-a zbog kako tvrde raznih zloupotreba i prekršaja propisa.

Bićemo na vezi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709145#p709145:2kqrjhr8 je napisao(la):
BATICA » Pon Feb 17, 2020 5:42 am[/url]":2kqrjhr8]Samo napred, svašta ti napisa a nalupeta se za medalju.
Može negde veliko slovo kao i interpukcija u toj tvojoj aplikaciji...
sve sto sam napisao su suve cinjenice nebitno da li su pisane malim ili velikim slovima
to sot si ti taksista i nerealan ne menja nista
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709151#p709151:6hmb2jrq je napisao(la):
vucko » Pon Feb 17, 2020 7:23 am[/url]":6hmb2jrq]Cammeo je zvanično zatvoren posle hapšenja svih osim direktora koji je pobegao iz države a inače je u pitanju hrvatski državljanin.

Pošto je navodno više stotina CarGo vozača koji su vozili mini kategoriju zabranjeno da voze oko nove godine oni se sada organizuju i kako tvrde spremaju kolektivnu tužbu protiv CarGo-a zbog kako tvrde raznih zloupotreba i prekršaja propisa.

Bićemo na vezi.

ali nije zatvoren jer je sud presudio da je to cime se bave nelegalno vec je samo u pitanju jedna stvar a to je placanje poreza
neplacanje poreza imate svaki dan u drzavi i stalno se pisu neke prijave hapse ljudi itd
cargo nije taksi i cargo placa porez opet je druga stvar da li su isplatili vozace da li su fer prema njima ispali itd
ne treba to mesati
 
robertnbg":1em7r1ka je napisao(la):
cargo nije taksi i cargo placa porez
Zanimljivo je da nekako svi znaju da Cargo plaća porez?

Evo jednog pametnog čoveka sa drugog foruma koji je prilično objasnio, nadam se da se neće ljutiti što ga objavljujem...

Cargo fikcija:

 

- Firma je udruzenje gradjana za pomoc na putu.

 

Cinjenica: 

 

- Cargo je kompanija koja nelegalno pruza usluge javnog prevoza. Kompanija Uber, ciji je poslovni model Cargo isprva kopirao, dugo je tvrdila da se ne bavi prevozom nego pruzanjem IT usluga. Izvolite vest o presudi Evropskog suda pravde koja kaze da to nije istina, nego da se Uber bavi prevozom putnika.

 

Cargo fikcija: 

 

- Svako moze da radi sa svojim autom sta hoce, ukljucujuci i prevoz putnika. 

 

Cinjenica:

 

- Svako moze da radi sa svojim autom sta hoce samo u okvirima zakona. U to ne spada pruzanje usluga javnog prevoza, osim za lica koja zadovoljavaju propisane kriterijume. Drugim recima, ljude sa dozvolom za obavljanje javnog prevoza koju vozaci Cargoa uglavnom nemaju. Izvolite link na presudu u Francuskoj. Slicne presude su donete u brojnim drzavama kontinentalne Evrope. 

 

Cargo fikcija: 

 

- Vozaci nisu zaposleni u Cargou.

 

Cinjenica:

 

- Vozaci jesu zaposleni u Cargou jer Cargo kontrolise njihov rad. Presuda u Francusko. Ili npr. zakon u Kaliforniji, postojbini gig economy firmi, (Uber sad pokusava da obori zakon na sudu).

 

Cargo fikcija:

 

- Cargo placa poreze i doprinose.

 

Cinjenica:

 

- Cargo placa vozace 94000 dinara neto. Na tu platu placa desetak hiljada porez i doprinose, a trebalo bi da placa 60000. Time Cargo svakog meseca Cargo utaji 50000 dinara po zaposlenom vozacu (moguce da nisam dobro izracunao, ali svakako je rec o mnogo para). 

 

Cargo fikcija:

 

- Cargo posluje po zakonu.

 

Cinjenica:

 

- Cargo tera vozace da rade u smenama od po 12 sati dnevno, cime krse Zakon o bezbednosti saobracaja. Cargo tera vozace da rade 6 dana u nedelji cime krsi Zakon o radu. Da ne gnjavim sad o sitnicama poput bolovanja i placenog odmora
 
Vrh