Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

:D Znaci taksi kartel u Nemackoj ima uticaj na sud,auuu
 
Nemački državni aparat je zastareo i birokratizovan do komičnih razmera. Propisi i zakoni su preobimni i prekomplikovani. Sveukupno, po pitanju modernizacije, zemlja nije daleko uzmakla - digitalizacija se u privredi, posebno među malim i srednjim preduzećima, dočekuje sa više skepse nego u velikoj većini zemalja (uključujući Srbiju), narod za standarde razvijenog sveta masovno još plaća kešom itd.

Kao što generali uvek vode prethodni rat, tako se i zemlje-pobednici prethodne tehnološke revolucije teško snalaze u novoj i najradije bi je prespavali, al ne mogu (raniji primer Britanije). Možda je i dobro da je tako, jer bi u suprotnom u svetu sve uvek ostajalo isto.

Zato bih se ja, kao Deng Sjaoping, uvek u konkretnim stvarima ugledao na najbolje u njima; u ovom segmentu, nikako na Nemačku.
 
Ne znam nijednog taksistu koji je voljan da kupi novi auto i uđe u kredit ili lizing zbog istog. Po razgovorima koje sam imao T
taksisti su besni jer nisu ništa dobili osim subvencija koje im ni ne trebaju dok CarGo i dalje nesmetano funkcioniše.
 
Pa samo bu**** ne bi iskoristila od njih ovu priliku da upola cene kupi nov auto. Al navikli da voze krseve od par hiljda, a ocekivali da ce dobiti pajser brigadu za cargo i da ce dobiti 50% povecanje cena, al juce.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692887#p692887:13d88tm5 je napisao(la):
tzoran1 » 26 Dec 2019 07:33 pm[/url]":13d88tm5]neverovatno !
koliko bi moglo autobusa na tng za javni prevoz ili voznih garnitura da se kupi za ovih 140 mil evra ?

Zavisi ko nabavalja :)
 
valjda bi isti oni sto su kupovali sa otpada one polovne svedske lokomotive pre nekog vremena (bese sarancic i prijatelji) :)
 
ISPOVEST RADNIKA HRVATSKOG TAKSIJA: Kameo izrabljuje vozače! Smene i po 36 sati, svi rade na crno!
Društvo
27.12.2019. 05:58h



Minimalac ide na račun, ostatak na ruke, radimo bez ugovora, nemamo
pravo na bolovanje i odmor, kaže Saša Marinković nakon 10 meseci rada u toj firmi

Nakon deset meseci rada u hrvatskom taksi udruženju „Kameo“, Saša Marinković tvrdi da ono ne posluje po zakonu, da izrabljuje radnike terajući ih da rade u smenama od po 12, 24, pa čak i 36 sati, i to bez ugovora, plaćenog bolovanja i odmora.

Naime, Saša je prva tri meseca u ovom udruženju radio kao vozač, da bi nakon toga dobio unapređenje i radio u ljudskim resursima još sedam meseci. Za sve to vreme radio je bez ugovora, a platu je primao tako što mu je minimalac uplaćivan na račun, dok je ostatak primao na ruke. Ipak, 31. oktobra dobio je otkaz, bez reči i objašnjenja. Samo jedno kratko „više nisi potreban“. Ogorčen i besan, odlučio je da više ne ćuti o načinu poslovanja u ovom udruženju, koje je, prema njegovim rečima, sve samo ne čisto.

Otkaz umesto ugovora

- Oko sedamdeset odsto zaposlenih u „Kameu“ radi na crno, imam taj podatak jer sam radio i u operativi i u ljudskim resursima. Svi smo se nadali da će nas nekad prijaviti i da ćemo imati pravo na bolovanje i odmor. Međutim, umesto ugovora dobio sam otkaz, a poslednja plata još mi nije isplaćena - kaže Marinković za Kurir.

Novac ipak nije glavni motiv nezadovoljstva i javnog govora, već to, kako kaže, što se „Kameo“ prema svojim radnicima ophodi „kao prema robovima“. - Radi se šest dana nedeljno sa po 12, 24 ili 36 sati neprekidne vožnje. I sam sam jedno vreme bio zadužen da postavljam smene i više puta sam morao da postavim vozače da voze ceo dan. Ti ljudi, kao i ja, bili smo iscrpljeni... Kako neko može da vam garantuje da ćete biti bezbedni tokom vožnje ako imate premorenog vozača - istakao je Saša.

On je dodao da nakon vožnje putnici ne dobijaju fiskalni račun, a da se pazar u firmu odnosi noću, kad nema inspekcije. Kad im se preti tužbom, samo se nasmeju, pa čak i kada je saobraćajna policija reagovala i oduzela vozila, vlasnik je našao način da im doskoči.
foto: printscreen taxi cammeo

Oduzimanje vozila

- Kad god policija oduzme vozilo, vlasnik u znak revolta kupi minimum još pet do deset novih vozila. Samim tim gotovo je nemoguće stati im na put, neprekidno se šire - rekao je Saša i dodao da vozila „Kamea“ nemaju oznake, nisu brendirana, nemaju taksimetar, a jedina etiketa ovih vozila je što su sva bela, marke „škoda rapid“.

Ovaj hrvatski taksi prevoznik u vlasništvu je Vladimira Minovskog. On je svoju mrežu počeo je tokom prošle godine da razvija i u Srbiji, preko preduzeća „Kameo grupa“, registrovanog za iznajmljivanje i lizing automobila i lakih motornih vozila. Iz ove kompanije do zaključenja ovog broja nismo dobili komentar.

Žalbe i u Hrvatskoj

Izbegao porez, cedio radnike

Pre dve godine hrvatski mediji su se bavili pitanjem „Kamea“ i ustanovili da je vlasnik ove kompanije Vladimir Minovski u Rijeci, Splitu i Osijeku otvorio preko 200 jednostavnih društava s ograničenom odgovornošću, koja, ukoliko ostvare promet manji od 300.000 kuna (oko 40.000 evra), ne plaćaju porez.

Ono što je strašnije jeste svedočenje hrvatskog radnika, koje neverovatno podseća na Marinkovićevo. Princip rada je gotovo preslikan i tada je ovaj hrvatski vozač naveo kako je premoren jer nisu imali odmore, radili su po 15 sati bez prekida, nisu smeli da napuštaju vozila...

Kurir / Milica Vujović

Foto: Privatna arhiva

https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3383 ... tk7ULyo8Cw
 
loyola":cgt5687b je napisao(la):
Pa samo bu**** ne bi iskoristila od njih ovu priliku da upola cene kupi nov auto. Al navikli da voze krseve od par hiljda, a ocekivali da ce dobiti pajser brigadu za cargo i da ce dobiti 50% povecanje cena, al juce.
Tako je, nova vozila im ne trebaju, a cene nek podignu slobodno, mislim da ih i sad niko ne sprecava jer je odredjena minimalna cena voznje a ne maksimalna. Jedva cekam da pucaju sebi u koleno sa poskupljenjem. Mene interesuje da svaki taksi ima taksimetar koji izbacuje fiskalni racun na kome ce pisati lokacija od/do, broj predjenih kilometara i vreme provedeno u cekanju. Sve ovo taksativno. I da svako vozilo ima pos terminal i prima kartice.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Da li je istina da Cargo ne radi poslednja dva dana? Pala aplikacija?
 
Ja im viđam one kombije (lako za prepoznati), ali i bele Arone. Ne verujem da se samo vozikaju u prazno.

T-T
 
Radi, ali jako tesko dobija voznja... Ne znam da li nesto nije kako treba sa aplikacijom, da li je opao broj vozaca, ili ima mnogo voznji...
 
Mislim da ce biti da je prevelika potraznja, tako sam nesto i cuo u razgovoru sa vozacem prekjuce.

Bio sam na nekom okupljanju i ko god nije dosao svojim kolima zvao je CarGO, apsolutno niko obican taksi, trebalo je nekih sat dva da se svi razidjemo tako da se nadam da ce povecati broj vozila jer je ovako prilicno nepouzdano.
 
neće ni taksi vozila da dolaze na poziv. Sada je špic špiceva novogodišnji praznici, tako da su svi prenapregnuti.
 
Ja prosle noci oko 3-3:30 bez problema pozvao cargo, mozda je bilo kasno, ali petak na subotu....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kaže mi prijatelj koji se vozio taksijem ječe da mu taksista rekao da se ne zamlaćuje zvanjem taksi call centra, niko se više ne javlja, svi rade "na kvaku"

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
kolombaja":1k8nj2v3 je napisao(la):
Evo malo detaljnije o tome kako je kvazi država popustila pred IT mafijom:

Država će taksistima pokloniti 140 miliona evra - Ekonomija - Dnevni list Danas
https://www.danas.rs/ekonomija/drzava-c ... iona-evra/

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Kakva smo perionica para i mašina za isisavanje budžetskih para mi postali!

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Mali off:

Šta se desi ukoliko subvencionisano vozilo nestane, kasko isplati štetu taksisti, a on nastavi da taksira starim vozilom? Da ne govorim o potrecionalnom prihodu od "krađe" vozila.

--
On topic:
Suluda je ova subvencija. Makar bila i 100 dinara. Da ima smisla i da će se uvesti neki red u taksi, pa da se i razume. Posle toliko godina, bodovanja, estetskih pregleda, itd, i dalje voze kante, i dalje ima vozila bez klime, neki neće da je uključe, blokiraju sve kad im naiđe...

Šta bi bilo da se svi ponašamo kao taksisti? Hajde svima po neku subvenciju, kao i mogućnost da je*emo u mozak pola Beograda. Svaka delatnost ima neki problem.

Najbolje da gasimo proizvodnju (ili da je dajemo strancima uz sulude dotacije), a da subvencionišemo uslužne delatnosti.




T-T
 
Nije ni država luda. Vrlo dobro znaju da će vrlo mali broj taksista kupiti novo vozilo jer niko od njih ne bi dao više od 5000e za nov auto (+8000 što im daje država), plus što već dosta njih dosta duguje.

ps: auto ne sme biti jeftiniji od 13000 evra.

Narod će da kaže da taksisti nemaju šta da se bune jer dobijaju 8000 evra.

To je kao da ti neko pokloni stan, ali moraš da plaćaš porez koji je mnogo viši nego što si do sada plaćao.

Naravno, ovo otvara prostor za mahinacije, koje je i @knezevic.tt spomenuo.

Ja samo znam poznajući drugara taksistu da on sigurno nema para da plati sve dugove i onda još par hiljada evra da uz subvenciju od 8000e kupi novi auto.
 
Ti taxisti koji ne uzmu ovaj popust su ludi. Ako auto ne sme da bude ispod 13k, znači za nov auto moraju da doplate 5k, sad dosta auto kuća daje auto na kredit ili na lizing.

Prost primer:
Uzmu auto od 14k manje 8k subvencije to mu dodje 6k kredita na 4 godine (68 meseci) = 125e mesecno da zaokruzimo kamatu i ostalo na 150e ~ 17700rsd / 20radnih dana ~ 585din dnevno.
Na sve to od dosta auto kuća se dobija besplatno kasko osiguranje cak do 4 godine i garancije (sve zavisi od auto kuće)


Najgore od svega ovde je što je zakon različit za svaku delatnost. Da je normalno, svaka delatnost bi dobila po neku subvenciju a ne samo oni koji strajkuju.
 
Većina taksista je vozila polovnjake od par hiljada.
Ovo će da bude super za one koji ozbiljnije shvataju svoj posao ili imaju neku kombinaciju.
Ne bi me čudilo i da neki lažiraju krađu pa kasko i dobiju više nego su uložili.

Poslato sa telefona
 
Vrh