Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Због користи мањине ово друштво никада неће напредовати, јер је свима у интересу да саботирају све и свакога ко постоји.
Уместо да се таксисти баве тиме што ради неко други, боље да се потруде да и они, за почетак, возе нормално, а после и све остало.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709151#p709151:w3zzkd64 je napisao(la):
vucko » Pon Feb 17, 2020 7:23 am[/url]":w3zzkd64]Cammeo je zvanično zatvoren posle hapšenja svih osim direktora koji je pobegao iz države a inače je u pitanju hrvatski državljanin.

Pošto je navodno više stotina CarGo vozača koji su vozili mini kategoriju zabranjeno da voze oko nove godine oni se sada organizuju i kako tvrde spremaju kolektivnu tužbu protiv CarGo-a zbog kako tvrde raznih zloupotreba i prekršaja propisa.

Bićemo na vezi.

Samo se postavlja pitanje,zasto nije postupljeno i prema Cargo kao i prema Cameu,skoro isti nacin poslovanja
Zasto nema sudskih procesa,zasto je zamrznuto.
Ko ih stiti,bata od Premijerku ili......


ps
Da li neko zna zasto je Cargo ugasio profile na drustvenim mrezama Facebook,Instagram
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709332#p709332:10rm54g5 je napisao(la):
Fića » Pon Feb 17, 2020 7:01 pm[/url]":10rm54g5]Због користи мањине ово друштво никада неће напредовати, јер је свима у интересу да саботирају све и свакога ко постоји.
Уместо да се таксисти баве тиме што ради неко други, боље да се потруде да и они, за почетак, возе нормално, а после и све остало.
problem je sto oni ti nista ne shvataju
zbog nedostatka konkurencije su se oni totalno pogubili i smatraju da je njihovo ponasanje normalno jer za drugo i ne znaju
ja ne zelim da vozi zaustavnom trakom da sece druge automobile da vozi na autoputu na pola metra od drugog auta itd jer misli da ce da mi imponira
da se ja pitam ja bi ih sve zabranio i prvo poslao u inostranstvo kao suvozace mesec dana o njihovom trosku naravno i onda ponovno polaganje ne grada nego ponasanja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709308#p709308:2rkzwami je napisao(la):
dr strangelove » Pon Feb 17, 2020 6:12 pm[/url]":2rkzwami]Kakve veze ima Srbija sa presudom u Francuskoj ili zakonom u Kaliforniji?
u americi ima elektricna stolica da li i mi treba sad to da uvedemo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709302#p709302:34irj9fx je napisao(la):
sinisav » Pon Feb 17, 2020 5:56 pm[/url]":34irj9fx]
robertnbg":34irj9fx je napisao(la):
cargo nije taksi i cargo placa porez
Zanimljivo je da nekako svi znaju da Cargo plaća porez?

Evo jednog pametnog čoveka sa drugog foruma koji je prilično objasnio, nadam se da se neće ljutiti što ga objavljujem...

Cargo fikcija:

 

- Firma je udruzenje gradjana za pomoc na putu.

 

Cinjenica: 

 

- Cargo je kompanija koja nelegalno pruza usluge javnog prevoza. Kompanija Uber, ciji je poslovni model Cargo isprva kopirao, dugo je tvrdila da se ne bavi prevozom nego pruzanjem IT usluga. Izvolite vest o presudi Evropskog suda pravde koja kaze da to nije istina, nego da se Uber bavi prevozom putnika.

 

Cargo fikcija: 

 

- Svako moze da radi sa svojim autom sta hoce, ukljucujuci i prevoz putnika. 

 

Cinjenica:

 

- Svako moze da radi sa svojim autom sta hoce samo u okvirima zakona. U to ne spada pruzanje usluga javnog prevoza, osim za lica koja zadovoljavaju propisane kriterijume. Drugim recima, ljude sa dozvolom za obavljanje javnog prevoza koju vozaci Cargoa uglavnom nemaju. Izvolite link na presudu u Francuskoj. Slicne presude su donete u brojnim drzavama kontinentalne Evrope. 

 

Cargo fikcija: 

 

- Vozaci nisu zaposleni u Cargou.

 

Cinjenica:

 

- Vozaci jesu zaposleni u Cargou jer Cargo kontrolise njihov rad. Presuda u Francusko. Ili npr. zakon u Kaliforniji, postojbini gig economy firmi, (Uber sad pokusava da obori zakon na sudu).

 

Cargo fikcija:

 

- Cargo placa poreze i doprinose.

 

Cinjenica:

 

- Cargo placa vozace 94000 dinara neto. Na tu platu placa desetak hiljada porez i doprinose, a trebalo bi da placa 60000. Time Cargo svakog meseca Cargo utaji 50000 dinara po zaposlenom vozacu (moguce da nisam dobro izracunao, ali svakako je rec o mnogo para). 

 

Cargo fikcija:

 

- Cargo posluje po zakonu.

 

Cinjenica:

 

- Cargo tera vozace da rade u smenama od po 12 sati dnevno, cime krse Zakon o bezbednosti saobracaja. Cargo tera vozace da rade 6 dana u nedelji cime krsi Zakon o radu. Da ne gnjavim sad o sitnicama poput bolovanja i placenog odmora

sto se tice doprinosa ne mozete da placate nekog 100.000 dinara a doprinose da vi odlucite da placate 10000 nego vam to knjigovodja obracuna i posalje uplatnice a vase je samo da to uplatite kako su oni napisali
cargo ima prihod od provizije koju naplacuje vozacima absolutno nebitno koliko je to a vozaci imaju prihod i moraju da to oporezuju sto cammeo verovatno nije radio kako treba da li vozac prijavljuje sav prihod ili ne cargo ne treba da zna jer ih to ne zanima
a cargo ima prihod - rashod i na tu sumu placa porez na dobit ak je prihod veci od rashoda
tu nema niceg ilegalnog i nema sanse jedne sekunde da ne prikazuju sav prihod jer sve ide preko kartica
to bi trebalo i taksisti da su u medjuvremenu shvatili
imali su vise kontrola i uvek je sve bilo u redu
cifra koju isplacuju vozacima nije plata jer su vozaci sami preduzetnici vec im vozaci ispostave racun za svaku isplatu
i onda preduzetnici/vozaci dalje sta rade rade
e sad opet ponavljam sto nema veze sa porezom da li teraju ljude da rade 12 ili 112 h to je druga prica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702538#p702538:3thizjd3 je napisao(la):
nensav » Pon Jan 27, 2020 11:30 am[/url]":3thizjd3]Zašto se ne daju subvencije i rent a car kompanijama , da kupe na primer električna vozila? I da se napravi gušća mreža punjača za njih. Ili da se daju subvencije velikim firmama za njihove vozni park (Pošta, Železnica, itd, itd).

Subvencijama po ovoj logici nikad kraja.

Ovo se i ja pitam, ali nema. Električna vozila u rent a car-u se dugo neće videti jer realno onaj mali bmw 3 kosta ko 3 neka manja automobila, pa bi i cena najma morala tako da iznosi, a i pitanje koliko bi ljudi uzimali imajući u vidu da rent a car ljudi često uzimaju za put van grada, a mreža punjača nikakva i autonomija loša.
 
A koji član Zobs ograničava vreme vožnje putničkog vozila i kako se to proverava?
 
BATICA, ja nisam taaxista ali mi na fejsu izlaze ponude auto salona i dilera specijalno namenjene vama...uglavnom vozila nižesrednje klase kao C-Elysee, Astra, itd. Da li se stvarno menjaju masovno vozila? Još uvek ne viđam nove taksije po gradu, video sam pre neki dan aktuelni model Logana al mislim da je on od pre ovih subvencija.
 
Skoro sam bio u zemlji i evo mojih utisaka.

Taksi:

Sa aerodroma sam uzeo taksi sa sve vaucerom do grada. Auto i spolja i unutra prljav. Ajd razumem spolja, al unutrasnjost ko da nije prana mesecima. Taksista 3/4 puta na telefonu, drzi ga desnom rukom a salta levom. Prosli pored 3 patrole, nijedna da ga zaustavi. Migavac, sta je to? Na kraju se jos pozalio preko telefona da ima grip i temperaturu, te da ide odma kuci posle ove voznje. Mislim se u sebi, bas ti hvala drugar, tek sto sam sleteo i jos treba da me zarazis.

Bio na nekom putovanju i autobus nas doveze do Rodinog parkinga na autoputu. Nekoliko ljudi pozvalo taksi i oni se uredno pojavili. Zamolimo taksistu koji tu ceka musteriju, da pozove jos 3 taksija preko radija, on nesto promrmlja, kao evo sad ce......Mislite da je pozvao. Super solidarnost sa kolegama, umesto da im nabaci posao njega bas zabole....Pozvali drugo taksi udruzenje sa molbom da posalju vece vozilo, zbog kofera, i oni nam napomenu da cemo mozda platiti ekstra zbog prtljaga, reko, samo salji nema veze. Dosao taksista, sve utovarili i pitali ga koliko dodatno kosta prtljag, na sta covek odgovori "ako cete da castite nesto u redu, a ako necete nema veze. Ja nisam kao drugi da jajarim za 300 dinara za prtljag." Prijatan neki covek, na kraju da castili 600din. Bog zna kako nam se zahvaljivao, reko, vozi druze niste svi losi ljudi na tom taksiju.

Cargo:

Mini klase dosta manjka. Koliko mi objasnise vozaci, zabranili su vozila starija od 2010-og godista i to je mnoge izbacilo iz igre. Za A do B po jako povoljnoj ceni odlicna varijanta. Eko klase ima dovoljno, nikad nisam cekao vise od 4 minuta, vozila su cista, vozaci casual obuceni i prijatni. Koliko sam primetio cena eko klase je za nijansu jeftinija od taksija. U nekoliko slucajeva desilo mi se da su poslali business klasu zbog velike potraznje eko klase, pa se dopunjuju. Vozila business klase nova, cista 100%, sto bi se reklo sa poda mozes jesti, vozaci u odelu sa sve kravatama jako prijatni i ljubazni. Ni jedan od vozaca nije se zalio na zaradu i uslove rada. Iz price sa njima saznao sam da im je smena 12 sati (mislim da se to odnosi samo na vozace koji rentiraju vozila od cargo) sa pauzama, sto je po meni mnogo, i moze dosta uticati na bezbednost, a opet ni ovaj bolesni taksista nije nista manje opasan.

E sad, ko tu koliko placa ili ne placa porez neka se pozabavi onaj ko je za to zaduzen. Moj utisak je da je cargo postavio standarde kako prevoz treba da izgleda, dok taksisti tvdoglavo odbijaju korak sa vremenom iz njima znanih razloga....Treba urediti sistem tako da svi posteno mogu da zarade, mada Srbija i postenje......
 
@tragac


Moje misljenje,subvencije su glupost ove vlasti
Bolje da su priznali taksisti automobil kao osnovno sredstvo za rad.
Ne jos nisu krenule subvencije,neke koleege su predale dokumentaciju i cekaju resenja.
Koja se odobravaju kvartalno
Takodje mnogi dileri su podigli cene da bi se ispunio min. od 13000
Ne verujem da ce biti masovni odziv.
Subvenciju je moguce iskoristiti u sledece 3 godine ako bude para..
Ali kupovinom novog vozila se povecavaju troskovi za 50%
Za novo taksi vozilo je skupo KASKO kao i redovno odrzavanje.
Najveci problem je odrzavanje,veci kvar,servis moze do 45 dana da ga otklanja..

Mnogo je tu problema..
 
Jel ste od oktobra do danas napokon naučili na koje adrese treba da uputite te žalbe i zahteve?
 
Што се тиче забрањивања Убера у Немачкој и Аустрији - погледајте какву људи имају алтернативу у виду њиховог јавних превоза и њиховог таксија имају људи, па онда причајте о томе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709613#p709613:1j86fwti je napisao(la):
BATICA » 18 Feb 2020 12:44 pm[/url]":1j86fwti]@tragac


Moje misljenje,subvencije su glupost ove vlasti
Bolje da su priznali taksisti automobil kao osnovno sredstvo za rad.
Ne jos nisu krenule subvencije,neke koleege su predale dokumentaciju i cekaju resenja.
Koja se odobravaju kvartalno
Takodje mnogi dileri su podigli cene da bi se ispunio min. od 13000
Ne verujem da ce biti masovni odziv.
Subvenciju je moguce iskoristiti u sledece 3 godine ako bude para..
Ali kupovinom novog vozila se povecavaju troskovi za 50%
Za novo taksi vozilo je skupo KASKO kao i redovno odrzavanje.
Najveci problem je odrzavanje,veci kvar,servis moze do 45 dana da ga otklanja..

Mnogo je tu problema..
Problem je što i automehaničar u kućnoj garaži ne plaća porez državi, a sa novim autom ne bi trebalo da se ima problema, zar ne? Ako se baš i desi nešto to je redak slučaj i ako je uzet kasko trebalo bi da postoji klauzula o zamenskom vozilu u toku servisne radnje. Uostalom svuda u svetu se voze nova kola na taxiju za koji svi znamo da je najteži oblik eksploatacije vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709610#p709610:1qlfcrk1 je napisao(la):
kingmanowar » Uto Feb 18, 2020 12:31 pm[/url]":1qlfcrk1]Skoro sam bio u zemlji i evo mojih utisaka.

Taksi:

Sa aerodroma sam uzeo taksi sa sve vaucerom do grada. Auto i spolja i unutra prljav. Ajd razumem spolja, al unutrasnjost ko da nije prana mesecima. Taksista 3/4 puta na telefonu, drzi ga desnom rukom a salta levom.

Jeste,ima takvih kolega na aerodromu nažalost,lično sam se uverio.Ali znam da je to manjina tamo,jer tamo je oko stotinak stalnih, rade samo aerodrom a desetak su sramota za taksi što se tiče čistoće,ljubaznosti.... To je propust i Komunalne milicije što ne kažnjava,imaju ovlašćenja za to.
Takođe posle završenje vožnje mogli ste da ga prijavite udruženju,firmi i za to bi sigurno snosio sankcije.

Na kraju se jos pozalio preko telefona da ima grip i temperaturu, te da ide odma kuci posle ove voznje. Mislim se u sebi, bas ti hvala drugar, tek sto sam sleteo i jos treba da me zarazis.
Jel ste hteli još malo da pljunete po taksisti pa ste napisali i ovo......
Napišite kako su u cargo svi uvek zdravi i nemaju grip dok voze stranke

Bio na nekom putovanju i autobus nas doveze do Rodinog parkinga na autoputu. Nekoliko ljudi pozvalo taksi i oni se uredno pojavili. Zamolimo taksistu koji tu ceka musteriju, da pozove jos 3 taksija preko radija

To je i posledica aplikacija,većina taksista nema više radio(motorolu) jer se koristi aplikacija.Takođe ako taksista pozove u obavezi je da sačeka dok ne dođe taj koga je pozvao jer masu puta stranka uđe u prvi taksi koji naiđe.
A da li bi htela stranka da čeka sa taksistom koji je Vama pozvao taksi...o tome niste razmišljali kao i pto niste znali za pravilo da mora da čeka kolegu kojeg je pozvao.

Cargo:

Mini klase dosta manjka. Koliko mi objasnise vozaci, zabranili su vozila starija od 2010-og godista

Ne,već od 2015 godišta jer znaju da je to nemoguća misija
Koliko sam primetio cena eko klase je za nijansu jeftinija od taksija
A nekada i skuplja...

Ni jedan od vozaca nije se zalio na zaradu i uslove rada. Iz price sa njima saznao sam da im je smena 12 sati (mislim da se to odnosi samo na vozace koji rentiraju vozila od cargo) sa pauzama,

Mora da su novi, jeste 12h sa jednom pauzom od 30min i nema udaljavanja od kola, određenim targetom zarade za 12h ako se ne ostvari target za taj procenat im se umanjue plata,nemaju bolovanje,godišnji odmor....takođe su potpisali da učestuju u šteti automobila ako su oni krivi ili ne,pa zamislite onog u biznis klasi....nema veze ako je kasko osiguran...
Takođe o svom trošku peru automobile a obećano je da će to snositi cargo....
Uglavnom ni jedan vozač neće raditi više od dva meseca.....
-----------------------------------------------------------------------------------
Gde to još na svetu se koristi auto od 40k + da bi prevozio putnike za prosečnu vožnju od 7-8e
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Da ne pričamo o neiskustvu u vožnji....niko neće da objavi koliko su sudara imali..kontra smer itd

Treba urediti sistem tako da svi posteno mogu da zarade, mada Srbija i postenje......

E ovde se sa tobom potpuno SLAŽEM a mišljenja sam i 80% drugih taksista

Kao npr.

1.Uvođenje taksimetra sa štampanim računom,GPS
2.Standarizacija u izgledu automobila koji obavlja taksi prevoz
3.Sankcinisanje za teške prestupe,naplati...itd oduzimanjem odobrenja za obavljanje delatnosti taksi prevoza.
 
Postod tragac »
Problem je što i automehaničar u kućnoj garaži ne plaća porez državi
Eto moj majstor ima prijavljenu automehaničarsku radnju i plaća porez.
Kod njega za moj auto je mali servis 11.500din dok u ovlašćenom servisu 25000din
Prednje ploćice kod mog majstora 4000din u ovlašćenom 9000din
A kad imaš novi auto u obavezi si da radiš u ovlašćenom servisu..
Ako se baš i desi nešto to je redak slučaj i ako je uzet kasko trebalo bi da postoji klauzula o zamenskom vozilu u toku servisne radnje.
Veruj da se dešava jer se godišnje prelazi oko 50.000km
Eto ode dizna,amortizer strada na udarnoj rupi,sudar gde je udarac u zadnji levi točak,strada glavčina...nemaju na stanju pa naručuju..rok isporuke pa popravka...ode to
Zamensko vozilo ne postoji jer ne možeš drugo vozilo da registuješ na TX ako već imaš jedno...
A i kad bi moglo,šta da kupim drugi auto dok taj ne porave za tih 20-tak dana...

Uostalom svuda u svetu se voze nova kola na taxiju za koji svi znamo da je najteži oblik eksploatacije vozila.
Jest ali mi još nismo svet,nama nije automobil priznat kao sredstvo za rad kao u svetu
A hteli bi da se vozimo u Jaguaru 50.000 + za prosečnu vožnju od 8e,pa gde to ima u svetu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709637#p709637:ty6nduii je napisao(la):
Fića » Uto Feb 18, 2020 1:35 pm[/url]":ty6nduii]Што се тиче забрањивања Убера у Немачкој и Аустрији - погледајте какву људи имају алтернативу у виду њиховог јавних превоза и њиховог таксија имају људи, па онда причајте о томе
Ali i kod nji se pojavile robovlasničke App za dobrobit naroda a imaju alternativu samo takvu u javnom prevozu

Tako je, za to su krivi taksisti što nije tako i u Srbiji,nije javni prevoz kao u Nemačkoj,Austriji
 
Svaka čast ako tvoji majstori plaćaju porez. I znam to da je jeftino za delove.

Problem na BG taxiju je previše vozača.
Juče na Studentski om ih je bilo 20, niko nije naišao da se vozi za 10 min koliko sam bio tamo. Ne znam koliko ti imaš posla ali sa ovim cenama bi trebalo pokriti i troškove održavanja novog auta bez većih problema i da ti ostane ako nemaš mnogo praznog hoda.

A to da automobil nije osnovno sredstvo taksisti jeste bruka i sramota zakonodavca.

Zamenski vozilo ne bi moralo da ima TX, bar bi trebalo tako urediti. Ili neka se ne vozi ali da uvoznik plaća penale za svaki dan kašnjenja.

Uostalom čuju se glasine da će paušalno oporezivanje biti ukinuto, to će verovatno skloniti mnoge rekreativne taksiste koji voze samo par sati dnevno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709670#p709670:357yij9p je napisao(la):
BATICA » 18.Feb.2020/3:23 pm[/url]":357yij9p]
Tako je, za to su krivi taksisti što nije tako i u Srbiji,nije javni prevoz kao u Nemačkoj,Austriji

U Moskvi koja ima fantastican prevoz sam se prevezao za 1/3 cene slicne beogradske istina kola su na beogradskom novou.
U Becu sam se vozio po 50% skupljoj tarifi od beogradske u novom Mercedes sa ambijentalnim osvetljenjem, a dobio sam i telefon u ruke da pustam muziku koju zelim.
Samo su u Beogradu cene previse niske, samo kod nas taksisti ne mogu da zive od svoga rada i samo kod nas zlostavljaju citav grad bez posledica.


Taksisti su krivi zato sto voze kola koja su potpuno neodgovarajuca za uslugu i cenu koju nude.

Taksisti pricaju o ugrozavanju konkurencije, a istu tu konkurenciju satiru ogranicavanjem cena. Ako je trziste slobodno, onda trziste formira cenu.

Taksisti pricaju o tome kako je voznja kod njih sigurna i udobna, a nikada se nisam gore i nebezbednije vozio nego sa raznim taksistima posto ne postoji proces selekcije i ocenjivanja kao kod aplikacija (Uber / CarGo ..) - Ovo je licno iskustvo i ne moze mi ga niko osporiti niti ga ja kome mogu dokazati.

Taksisti svoja prava brane blokiranjem citavog grada i uskracivanjem prava drugim sugradjanima - Ovo rade i drugi, ali ga vi brate bas preteraste.

Taksisti u Novom Sadu ne primaju kartice - Ni jedno jedino udruzenje ne prima kartice ili barem nije pre 6meseci.


U Becu barem mozes da ides GSP-om kao covek, a kod nas se vozis taksijem kao st***.
 
Postod tragac »


Nije to samo na Studenskom trgu,tako je na svim stanicama u Gradu,pune su da nemaš gde da se stane,osim kad je špic i to 2h pre podne i 2h posle podne kada su velike gužve u sobraćaju.A za ta 4h ne mogu da se zarade pare,napravi se od 3-5 vožnji za ta 4h,zavisi gde upadneš u gužvu.
Noću radnim danima je tek smak sveta,posle 23h nigde stranaka,potražnja nikakva.
Troškovi,plata može da se pokrije ako nemaš na godišnjem nivou neki maler sa autom ili bolest,ali to je vrlo teško
Velki su troškovi
Zamenski vozilo ne bi moralo da ima TX, bar bi trebalo tako urediti. Ili neka se ne vozi ali da uvoznik plaća penale za svaki dan kašnjenja.
Zato diler i stavljaju u ugovor da popravka može da traje do 45dana
Teško je to,ipak je ovo Srbija
 
Postod bl3y4 » Uto Feb 18, 2020 2:54 pm




U Moskvi koja ima fantastican prevoz sam se prevezao za 1/3 cene slicne beogradske istina kola su na beogradskom novou

Tako je,ali zašto nisi napisao i koja je cena goriva u toj Moskvi (oko 0,50 centi),takoĐe auto im je priznat kao osnovno sredstvo za rad i neplaćaju PDV prilikom kupovine novog,ZAŠTO TO NISI NAPISAO

U Becu sam se vozio po 50% skupljoj tarifi od beogradske u novom Mercedes sa ambijentalnim osvetljenjem, a dobio sam i telefon u ruke da pustam muziku koju želim

Isto tako nisi napiso kolika im je cena goriva,kao ni to da su im automobili priznati kao sredstvo za rad.
A i koliko ih ima prema broju stanovnika i......

Samo su u Beogradu cene previse niske, samo kod nas taksisti ne mogu da zive od svoga rada i samo kod nas zlostavljaju citav grad bez posledica.
Nisu cene niske,već nam je standard nizak,a o zlostavljajnu čitavog Grad,kasnije..

Taksisti su krivi zato sto voze kola koja su potpuno neodgovarajuca za uslugu i cenu koju nude.
Da trebali bi kao u Beču kao ti napisa(u novom Mercedes sa ambijentalnim osvetljenjem, a dobio sam i telefon u ruke da pustam muziku koju želim) da vozimo za prosečnu vožnju od 4e
Start u BEČU
od 3e do 6,60e.........u Beogradu (1,45e)
KM od 1.05e do 2e ..........u Beogradu (0.55e)
1h čekanja od 24e do 28e ....... u Beogradu (6.40e)
https://www.numbeo.com/taxi-fare/in/Vienna
https://www.bettertaxi.com/taxi-fare-calculator/vienna/
Pa i ja bih te vozio u mečki po ovim cenama


Taksisti pricaju o ugrozavanju konkurencije, a istu tu konkurenciju satiru ogranicavanjem cena. Ako je trziste slobodno, onda trziste formira cenu.
Znaš ti kako je to po svetu...

Taksisti pricaju o tome kako je voznja kod njih sigurna i udobna, a nikada se nisam gore i nebezbednije vozio nego sa raznim taksistima posto ne postoji proces selekcije i ocenjivanja kao kod aplikacija (Uber / CarGo ..) - Ovo je licno iskustvo i ne moze mi ga niko osporiti niti ga ja kome mogu dokazati.
Ima loših taksi vozača ali još gorih kod ovih drugih

Taksisti svoja prava brane blokiranjem citavog grada i uskracivanjem prava drugim sugradjanima - Ovo rade i drugi, ali ga vi brate bas preteraste

Preterali,3h dnevno 12 dana
Jel smo trebali kao u Barseloni 15 dana 24h ili ovako..https://www.youtube.com/watch?v=aXRgh4tI82Y



Taksisti u Novom Sadu ne primaju kartice - Ni jedno jedino udruzenje ne prima kartice ili barem nije pre 6meseci.

To je glupost,treba da uvedu pos terminale za plaćanje karticama
A zašto na trafici,pijaci ne primaju kartice

U Becu barem mozes da ides GSP-om kao covek, a kod nas se vozis taksijem kao st***.

Jbg taksi kartel neda bolji GSP u Beogradu

Eto u mom vozilu se sigurno ne bih vozio kao st***
Ford Mondeo 4 Hečbek ,godište 2014 ,crna boja
Primam kartice,(WIFI Free, taxi batica)
Većinom na taxi stanicama:Opština,Putnik,Fontana,Karađorđev Trg,32...
Ako nekad bude prljav unutra imaš GRATIS vožnju


Ps
Postojeći SISTEM treba unaprediti
1.Ukloniti nelegalan prevoz i lopove u taksi prevozu.
2.Priznati automobil kao osnovno sredstvo za rad taksisti
3.Taksimetar sa štampanim računom,GPS
4.Standarizacija vozila za obavljanje taksi prevoza
 
Sad gledam aplikacije za taxi u beogradu. Svako udruzenje ima svoju, a sve iste, pravila ih NET INFORMATIKA. Samo su boje drugacije u zavisnosti od boja udruzenja. I ni u jednoj ne moze da se plati karticom kroz aplikaciju.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
A još su i loše....samo tako baguju

A što se tiče plaćanja karticim, u svakom vozilu Pink,Beogradski,Naxis,Lux možeš platiti u vozilu preko pos terminala.
I taj pos terminal plaćamo oko 15e mesečno
Ne plaća se ako imaš promet preko 150.000din mesečno (nemoguća misija)


Eto nije me bilo na forumu,nije se imalo vremena,sada mali, veliki servis ,pločice prednje,eto samo 450 evropejaca :bash:
I odmaram 2 dana :lol:

Još malo pa će i cargo ovako...
https://www.facebook.com/40656243636224 ... 311917727/
 
Bas sva vozila ovih taxi udruzenja primaju kartice?
Sva preduzeca placaju tu naknadu za pos terminal ukoliko nemaju promet preko odredjene cifre i provizije na uplate karticama pride. Visina provizije doduse zavisi od dila sa bankom, za visa i master kartice moze da se uspregovara pristojna cifra, za american express malo teze.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Vrh