Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Nikkva mistifikacija opštepoznate tehnike upravljanja automobilom nije potrebna. Kakva crna C kategorija. Je l` bi mogao, recimo, Pavle Komnenović da vozi taksi, ako mu propadne biznis sa Opelom, a pod uslovom da nema C kategoriju??
 
Ma ajde objasni...tvoju mistifikaciju ,jel ti pišeš da se samo nešto napiše
Tvoje znanje je površno i zato se prvo raspitaj kakva je razlika između vozača B kat i vozača profesionalca C kat,velika ali velika razlika
Da si pratio do sad, jednom već opisao kakva je razlika,ali ti imaš svoje mišljenje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582474#p582474:s13tjrvo je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 1:37 pm[/url]":s13tjrvo]Sa većinom se slažem i potpuno si u pravu

Jedino cena,ne maksimalna jer pojavom jakih igrača sa krupnim kapitalom desio bi se damping cena,i zato je vrlo bitno odrediti minimalnu cenu a za takvo nešto je potrebno strogo urediditi da ne može doći do mahinacije uvećane naplate,zbog vožnji na kvaku...to bi rešila aplikacija koja bi kontrolisala taksimetar...ili štampani račun koji je povezan preko blututa sa taksimetrom,to smo tražili odavno ali....
ovako nešto...
http://www.servis-sreckovic.com/proizvo ... xi-vozila/
Što se tiče B kat ona se i sad traži ali sledeći uslov koji se traži,profesionalni vozač,ne može bez C kat.
Ostalo bi bilo idealno i za korisnike i za taksiste

Ostalo baš odlično...
Damping , damping i opet damping. Što se toliko plašite da cene budu niže a da se vozi više , i da pri tom tržište bude otvorenog tipa?
 
Batice, naravno da imam svoje mišljenje, a tuđe nikad ne iznosim na forumu, nego isključivo svoje. A, prema mom mišljenju, umeće upravljanja putničkim automobilom je rutiinska delatnost kojom su ljudi davno ovladali. Moja baba, 1921. godište, je vozila automobil iz Beograda za Švajcarsku i Tursku, pre pola veka. Nikakva dodatna kvalifikacija za upravljanje putničkim automobilom od B kategorije, po meni, nije potrebna. Za teža vozila, svakako, jeste.

Jedino što trenutno u saobraćaju može da se nauči od beogradskih taksista, to je da treba skretati bez žmigavca. Uopšte ne smatram da vozim lošije od prosečnog beogradskog taksiste - ni po jednom kriterijumu.
 
@ Пантограф »

Evo da ti oblasnim da nešto naučiš,a ta tvoja rutinska delatnost upravljanja motornim vozilom
može da bude u tvoje privatne svrhe.

...Vozać "" B "" kat (vozač amater)
----Može da bude DALTONISTA,da ne razlikuje boje na semaforu
jel bi ti voleo da te neko takav vozi i da mu platiš
----Može da ima neko srčano oboljenje
jel bi ti voleo da te neko takav vozi i da mu platiš
---Može da ima povišen šećer u krvi
jel bi ti voleo da te neko takav vozi i da mu platiš
---Ne mora da ide na lekarski pregled na svake 3 godine(velika razlika u pregledima,za C kat je mnogo obimniji
jel bi ti voleo da te neko takav vozi i da mu platiš

......Vozač "" C "" kat (profesionalni vozač)
------ Ne može da bude DALTONISTA,mora da razlikuje boje
-------Ne sme da ima srčano oboljenje
-------Ne sme da ima povišen šećer u krvi
.......Mora da ide na svake 3 god na lekarski pregled(mnogo obimniji od lekarskog pregleda za ""B "" kat

Sad mi samo napiši da to nema nikakve veze
 
od solecar »
Damping , damping i opet damping. Što se toliko plašite da cene budu niže a da se vozi više , i da pri tom tržište bude otvorenog tipa?

Pa iz prostog razloga,zaštite minimalne ekonomske cene
Jer u suprotnom,pojavi se igrač sa velikim kapitalom,kao sad Yandex,vožnja od 500din se naplaćuje 100din,oni to finansiraju iz svojih srestava.Lepo korisnicima usluge,
Osvajaju tržište, guše ostale jer ne mogu rentabilno da posluju.
Onda oni nameću cenu i uslove poslovanja itd

Niko se ne plaši niže cene,
a otvorenog tipa,pa takav način i nije primenljiv u većini zemalja, a pogotovo kod nas jer je tržište skroz neuređeno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582501#p582501:1r68zeu7 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:02 pm[/url]":1r68zeu7]
......Vozač "" C "" kat (profesionalni vozač)
------ Ne može da bude DALTONISTA,mora da razlikuje boje
-------Ne sme da ima srčano oboljenje
-------Ne sme da ima povišen šećer u krvi
.......Mora da ide na svake 3 god na lekarski pregled(mnogo obimniji od lekarskog pregleda za ""B "" kat
Sve nešto verujem da se ovo poštuje i sprovodi...
 
Moj kum je daltonista i odličan vozač. Vozio me mnogo puta. Takođe, moja tetka je dijabetičar, pa me i ona vozila (nema onaj problem sa gubitkom osećaja u stopalu).
A verujem da su svi beogradski taksisti zdravi ko drenovi. Toliko verujem da sam, štaviše, i poznavao jednoga koji je doživeo moždani udar obavljajući taj posao i ubrzo umro. I pitam se zašto se obaveza lekarskog pregleda ne bi propisala za obavljanje nekog posla, bez obzira na kategoriju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582501#p582501:79p994x5 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 3:02 pm[/url]":79p994x5]
......Vozač "" C "" kat (profesionalni vozač)
------ Ne može da bude DALTONISTA,mora da razlikuje boje
-------Ne sme da ima srčano oboljenje
-------Ne sme da ima povišen šećer u krvi
.......Mora da ide na svake 3 god na lekarski pregled(mnogo obimniji od lekarskog pregleda za ""B "" kat

Batice ja imam B, C i E kategoriju, polagao odmah za C, pa zatim za E, za D sam mora da cekam 3 godine pa odustao kasnije.
Trenutno vozim samo auto B kategorije, od kad sam izvadio vozacku ja na lekarski pregled nisam isao. Vozacka mi vazi do 2024 godine, kako oni znaju sad dal sam ja bio na lekarskom pregledu svake 3 godine?

Zar nebi trebalo da mi vozacka za C kategoriju vazi max 3godine i da je na svake tri godine obnavljas tako sto ides na lekarski pregled?
 
Jao,jao ,jedan ne veruje ,drugi kaže da nije bio na lekarskom a ima C kat,pa dobro bre jel tebi zanimanje vozač,jel radiš negde kao vozač,pa normalno da nisi u obavezi ako ne radiš kao vozač
A pritom svaki vozač kojem je to delatnost po zakonu je dužan da ima važeće lekarsko kod sebe,ne starije od 3god.

Jel sad jasnije...eh te tvoje kategorije,pa zar te nisu učili to kad si polagao,imao si to pitanje u testovima ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582508#p582508:sppthmus je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Nov 19, 2018 2:20 pm[/url]":sppthmus]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582501#p582501:sppthmus je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:02 pm[/url]":sppthmus]
......Vozač "" C "" kat (profesionalni vozač)
------ Ne može da bude DALTONISTA,mora da razlikuje boje
-------Ne sme da ima srčano oboljenje
-------Ne sme da ima povišen šećer u krvi
.......Mora da ide na svake 3 god na lekarski pregled(mnogo obimniji od lekarskog pregleda za ""B "" kat
Sve nešto verujem da se ovo poštuje i sprovodi...

Šta na ovo odgovoriti osim. :lol:
 
Raspored boja na semagoru je upravo identican svuda u svijetu kako bi i daltonisti mogli da voze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582537#p582537:1go6tcl3 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 4:21 pm[/url]":1go6tcl3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582508#p582508:1go6tcl3 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Nov 19, 2018 2:20 pm[/url]":1go6tcl3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582501#p582501:1go6tcl3 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:02 pm[/url]":1go6tcl3]
......Vozač "" C "" kat (profesionalni vozač)
------ Ne može da bude DALTONISTA,mora da razlikuje boje
-------Ne sme da ima srčano oboljenje
-------Ne sme da ima povišen šećer u krvi
.......Mora da ide na svake 3 god na lekarski pregled(mnogo obimniji od lekarskog pregleda za ""B "" kat
Sve nešto verujem da se ovo poštuje i sprovodi...

Šta na ovo odgovoriti osim. :lol:
Sta se kliberis? Izvoli demantuj me. Po tvojoj prici ispade da svi koji nisu profesionalni licencirani vozaci imaju krvnu sliku ko na samrti, a ovi drugi svi prste od zdravlja i umeca. Ma nije nego. Ili zaboravljas gde zivis, ili si toliko zaslepljen mrznjom prema CarGo da si iskreno sebe ubedio da su taksisti bogovi voznje, zdravlja i profesionalnosti, a svi ostali su nesposobni masni neuki daltonisti...

Ispade taksiranje u Srbiji u rangu vojne akademije bogte. Ne samo nauka nego i bog zna kakvo fizicko umece i vestina, u koju idu samo najbolji i odabrani... :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582531#p582531:k2wauwsg je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 5:05 pm[/url]":k2wauwsg]Jao,jao ,jedan ne veruje ,drugi kaže da nije bio na lekarskom a ima C kat,pa dobro bre jel tebi zanimanje vozač,jel radiš negde kao vozač,pa normalno da nisi u obavezi ako ne radiš kao vozač
A pritom svaki vozač kojem je to delatnost po zakonu je dužan da ima važeće lekarsko kod sebe,ne starije od 3god.

Jel sad jasnije...eh te tvoje kategorije,pa zar te nisu učili to kad si polagao,imao si to pitanje u testovima ...

Pa mozda je bilo pitanje a mozda i ne, davno je to bilo. Nisam po zanimanju vozac, pa nisam ni u toku sa tim, zato sam te i pitao, jer sam mislio da su uveli nesto novo, a sa C i E kategorijom nisam upravljao od kad sam polozio. A to opet nema veze sa mojim kategorijama, pojedini taxisti a i drugi vozaci ne znaju ni sa B kategorijom da voze u rikverc pa opet imaju B kategoriju.
 
sta kazu uslovi za taksiranje..

Navršena 21 godina života ( besmisleno jer se dozvola za taksi ceka 5-6 godina)
Prebivalište u Beogradu poslednjih 5 godina ( da li baba i deda po obe linijje treba da su beogradjani po rodjenju... i zasto pet a ne tri ili jedna godina. neki celi zivot ostanu ...)
Završena srednja saobraćajna škola – smer vozač motornih vozila ili saobraćajni tehničar ( saobracajni inzenjer nije kvalifikovan za ovo ?)
Završen kurs za taxi vozače(poznavanje grada) (ajd ovo jos i moze mada postoji odavno GPS)
Vozačka dozvola C kategorije(naravno da se na taxiju ne vozi kamion, ali profesionalnim vozačima se ipak ne smatra niko ko ima samo B katogoriju položenu) (ovo je tek budalastina )
Radno iskustvo profesionalnog vozača minimum 2 godine(nije dovoljna samo potvrda o tom iskustvu već i radna knjižica) ( sta ako je u pitabnju zena koja je sve vreme bila na trudnickom)
Automobil koj ispunjava kriterijume sekretarijata za saobraćaj

Redovni zdravstveni nemaju veze sa kategorijom. to moze da se propise kao za vozace GSP-a
Sve u svemu lakse i manji su uslovi da postajes ministar kod vucica nego taksista u BGD
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582505#p582505:3ntdb0m5 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 3:14 pm[/url]":3ntdb0m5]
od solecar »
Damping , damping i opet damping. Što se toliko plašite da cene budu niže a da se vozi više , i da pri tom tržište bude otvorenog tipa?

Pa iz prostog razloga,zaštite minimalne ekonomske cene
Jer u suprotnom,pojavi se igrač sa velikim kapitalom,kao sad Yandex,vožnja od 500din se naplaćuje 100din,oni to finansiraju iz svojih srestava.Lepo korisnicima usluge,
Osvajaju tržište, guše ostale jer ne mogu rentabilno da posluju.
Onda oni nameću cenu i uslove poslovanja itd

Niko se ne plaši niže cene,
a otvorenog tipa,pa takav način i nije primenljiv u većini zemalja, a pogotovo kod nas jer je tržište skroz neuređeno
Vi , mislim na taksiste , teoretski gledano , možete da kažete da minimalna cena po km mora da bude 750 din i da start mora da bude 900 din , jer je to minimum koji je potreban za normalan život od profesije taksiste , ali to ne znači da će te time da povećate promet , već će to da izazove samo kontra efekat. I ova cena po kojoj sad vozite je jednom delu visoka i smatra se kao luksuz korišćenje taxija. Ja u Beogradu taxi koristim samo kad je baš stani pani i ne postoji nikakva druga alternativa , dok u drugim gradovima , kad se zateknem tamo , koristim taxi.
Kao drugo , uvek možeš da sa cenom ideš niže od snižene cene konkurencije , i time pridobiješ veći broj mušterija. Prosto i jednostavno. Nije ovo više ono zlatno doba komunizma.
Primera radi , dok je samo postojao Telekom (MTS) kao pružalac usluge fiksne telefonije , maltene ništa nije moglo da se odradi prostim odlaskom do poslovnice , nego su morali da se podnose zahtevi i to je lično morao da uradi vlasnik broja , da se plate takse za podnošenje zahteva , pa nakon toga da se plati uvođenje usluge , pa dok ti odobre , pa dok puste uslugu... , a danas kako je tržište postalo otvoreno , odjednom sve može da se odradi u poslovnici za manje od pola sata i usluga je aktivna kako si nogom kročio van poslovnice , a pri tom ne mora vlasnik broja da dolazi lično.
 
Svega se ja ovde načitam, :lol: :lol: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582548#p582548:251cxo9g je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Nov 19, 2018 5:15 pm[/url]":251cxo9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582537#p582537:251cxo9g je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 4:21 pm[/url]":251cxo9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582508#p582508:251cxo9g je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Nov 19, 2018 2:20 pm[/url]":251cxo9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582501#p582501:251cxo9g je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:02 pm[/url]":251cxo9g]
......Vozač "" C "" kat (profesionalni vozač)
------ Ne može da bude DALTONISTA,mora da razlikuje boje
-------Ne sme da ima srčano oboljenje
-------Ne sme da ima povišen šećer u krvi
.......Mora da ide na svake 3 god na lekarski pregled(mnogo obimniji od lekarskog pregleda za ""B "" kat
Sve nešto verujem da se ovo poštuje i sprovodi...

Šta na ovo odgovoriti osim. :lol:
Sta se kliberis? Izvoli demantuj me. Po tvojoj prici ispade da svi koji nisu profesionalni licencirani vozaci imaju krvnu sliku ko na samrti, a ovi drugi svi prste od zdravlja i umeca. Ma nije nego. Ili zaboravljas gde zivis, ili si toliko zaslepljen mrznjom prema CarGo da si iskreno sebe ubedio da su taksisti bogovi voznje, zdravlja i profesionalnosti, a svi ostali su nesposobni masni neuki daltonisti...

Ispade taksiranje u Srbiji u rangu vojne akademije bogte. Ne samo nauka nego i bog zna kakvo fizicko umece i vestina, u koju idu samo najbolji i odabrani... :roll:

Da li ti znaš kolika je kazna ako nemaš lekarski a zaustavi te policija,komunalac,saobraćajni inspektor itd, pa prvo traže lekarski pa onda sve ostalo, i to pod uslovom da obavljaš bilo koju delatnost vozač, putničkog vozila,teretnog, itd
To je SVUDA U SVETU....tako,nismo mi to izmislili
A MRŽNJA se ogleda u tvojim postovim,
tvoja predrasuda za sve i svašta pa čak i ono što je očigledno,ali dobro
Nigde nisam rekao da su svi ostali daltonista ali isto i ne znam da li jesu ili nisu ako imaju samo B kat
Ali eto ti to znaš,vidovit a i to što se primenjuje u celom svetu i u to ne veruješ,pa tebi sve treba dokazivati.
 
Ma znam znam... prosto se ne može reći ko je zdraviji u Srbiji, da li vozači autobusa ili taksisti...
Ja mislim da čak i astronauti zavide srpskim taksistima. I to ne samo na fizičkoj spremi nego i na intelektu.

Ajde bre, te priče pričaj nekom drugom. Kao što rekoh, došao si ovde da propagiraš kako su taksisti bogovi vožnje i fizičke kondicije koji treba da imaju zarade i status ko astronauti, a svi ostali - na čelu sa vozačima CarGo - su mongoloidi i pajdomani koji ne umeju ni tricikl da voze i uz to ne znaju ništa pa nemaju pravo da pričaju o tako kompleksnoj temi kao što je taksiranje...

I vidim super ti ide. Sa svakim postom blistaš sve više. Vidim, baš si ubedio ljude u svoje stavove. Baš si im promenio perspektive. Baš si im sve argumentovano objasnio. Vidim, svi se utrkuju da te podrže i kažu koliko su zgotivili taksiste nakon tvojih pisanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582552#p582552:21kjqymx je napisao(la):
tzoran1 » Pon Nov 19, 2018 5:37 pm[/url]":21kjqymx]
Redovni zdravstveni nemaju veze sa kategorijom. to moze da se propise kao za vozace GSP-a

Nema veze sa kategorijom,ali ako ti je posao vozač,putničkog,autobusa,kombi,teretni itd.
E onda je zakonom propisano da kod sebe moraš da imaš lekarski za profi vozača ne starije od 3god
Nema šta da se propisuje to je oduvek i svuda u svetu u zakonu,jedino ako ti doneseš neki svoj
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582605#p582605:2z68adh8 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Nov 19, 2018 9:44 pm[/url]":2z68adh8]Ma znam znam... prosto se ne može reći ko je zdraviji u Srbiji, da li vozači autobusa ili taksisti...
Ja mislim da čak i astronauti zavide srpskim taksistima. I to ne samo na fizičkoj spremi nego i na intelektu.

Ajde bre, te priče pričaj nekom drugom. Kao što rekoh, došao si ovde da propagiraš kako su taksisti bogovi vožnje i fizičke kondicije koji treba da imaju zarade i status ko astronauti, a svi ostali - na čelu sa vozačima CarGo - su mongoloidi i pajdomani koji ne umeju ni tricikl da voze i uz to ne znaju ništa pa nemaju pravo da pričaju o tako kompleksnoj temi kao što je taksiranje...

I vidim super ti ide. Sa svakim postom blistaš sve više. Vidim, baš si ubedio ljude u svoje stavove. Baš si im promenio perspektive. Baš si im sve argumentovano objasnio. Vidim, svi se utrkuju da te podrže i kažu koliko su zgotivili taksiste nakon tvojih pisanja.
Izgleda da ti zavidiš samom sebi
Tvoj bes i mržnja prema taksistima je očigledna ja u zadnjih par postova samo pišem šta je u zakonu i svoje mišljenje šta bi i kako trebalo da bude.
Takvim ljudima sa predrasudama je teško bilo šta pojasniti pa čak i ako se to primenjuje svugde
Ne tražim ja da me niko zagotivo kao ni taksiste
A što se tiče vozača Cargo je nisam napisao ni da jesu ni da nisu ovo ili ono samo objašnjavamo koja je razlika.
Ali đaba ja to tebi pišem ti živiš u svom svetu predrasude da su svi taksista isti.
Nisu ljudi koji pošteno zarađuju svoj novac
Ja jesam taksista i toga se ne stidim i znam da svoj novac zarađujem pošteno
A ti ako polazište od sebe to je druga stvar
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582611#p582611:2dmlfgvs je napisao(la):
BATICA » Mon Nov 19, 2018 9:55 pm[/url]":2dmlfgvs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582552#p582552:2dmlfgvs je napisao(la):
tzoran1 » Pon Nov 19, 2018 5:37 pm[/url]":2dmlfgvs]
Redovni zdravstveni nemaju veze sa kategorijom. to moze da se propise kao za vozace GSP-a

Nema veze sa kategorijom,ali ako ti je posao vozač,putničkog,autobusa,kombi,teretni itd.
E onda je zakonom propisano da kod sebe moraš da imaš lekarski za profi vozača ne starije od 3god
Nema šta da se propisuje to je oduvek i svuda u svetu u zakonu,jedino ako ti doneseš neki svoj
I ne treba da ima veze sa kategorijom vec sa profesujom tj. poslom koji obavljas.
Pogotovo kada imas puno godina 50-60 na primer.
Jedan od komentara je bio da C kategorija je ta koja uslovljava zdravstveni na tri godine.
 
Baš tako....
Ali kao si vozač u nekoj firmi ili privatno obavljaš delatnost onda mora C kat,pa i ako voziš putnički auto

Ps
Odoh na vožnju... :shock:
 
Kao što rekoh, očigledno je da si ti na forum došao da bi uticao na ljude da promene stav, kako o CarGo, tako o taksistima. Koliko vidim, nisi uspeo ni u jednome. Te ne kapiram koja je poenta tvojih pisanija. Pogotovu kad se ionako vrtiš oko par istih tvrdnji.

P.S.
Ja da mrzim taksiste ne bih se svakog dana javljao njima trojici na ulici. Tako da ne lupetaj više s time.
 
Eto Bendere sad si postao i taxistofob , jer si drzno da u još jednu svetu kravu udariš. Ko zna šta ćeš još upisati u svoju radnu biografiju korišćenja beobuilda. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582595#p582595:3ajd0bnn je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 10:13 pm[/url]":3ajd0bnn]Svega se ja ovde načitam, :lol: :lol: :lol:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582617#p582617:3ajd0bnn je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 11:06 pm[/url]":3ajd0bnn]samo pišem svoje mišljenje šta bi i kako trebalo da bude.
To kako ti misliš da treba da bude , nema blage veze sa zakonima zdravog razuma. Čak bi ti i najumniji ljudi sveta pozavideli na količini energije koju imaš da trošiš na vrtenje jedne te iste priče. Kamo lepe sreće da možemo i nešto drugo da pročitamo od tebe.
 
Vrh