Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Definitivno je u cargou i dalje u padu kvalitet, u prethodnih par dana:
Jedna voznja lik me vozi i stane kao na pumpu da napuni gorivo, ja u soku ne mogu da verujem, u sred voznje, druga voznja vidim lika na mapi na 2 minuta od mene, nema 500 metara i spremam se da izadjem, pogledam posle 2 minuta gde je, on otisao na kontra stranu, pozovem ga i pitam da li je zabagovala aplikacija ili je zalutao, on kao ma ne nego mi sad usput nesto da pokupim kad sam ovde u kraju, 10 minuta sam cekao, treca voznja lik ne zna jbt gde je Grcica Milenka, kazem mu iz Ustanicke desno sledeca raskrsnica, lik profura i kao jao pa nisam ja znao da je to to. Kriterijum nula poznavanja grada.


NE znam sta muljaju za porez, ali nekad stigne izvestaj na mejl bez pdva, nekad uracunat pdv 10%.
 
Po tim cenama kao i na taj nacin(samo navigacija) bez nepoznavanja Grada teško usluga može da bude kvalitetna.
Doduše ima i taksista koji ne poznaju Grad tj. neke značajnije ulice ali tu je pomoć radio stanice kolega.
Koristim dugo navigaciju(2005) Garmin,Here i mnogo tu ima grešaka ali kako poznajem grad,solidno ,ne slušam je već mi samo koristi ako ne mogu da se setim ulice ili u kom delu je broj zgrade,kuće...

Izračunajte koliko bi Vas koštao pređeni km u privatnoj režiji bez poreza,tehničkog na 6 meseci produženje taksi dozvole itd
Koliko bi dnevno morali da odvojite za kupovinu drugog prosečnog auta do 5.000e
Stim da pređeni km taksiste ako je sa strankom napravio 50km mora da ima i praznog min. 20km
 
Cena uopste nije problem u celoj prici oko poznavanja grada.
 
Kako kome ,onom ko plaća uvek je mnogo a onom ko naplaćuje uvek malo :lol:
A poznavanje grada ide i uz cenu
Pa to stao na pumpu je naplaćeno stranci 9din.=1min.
 
6 dinara je minut, a nije to strano i taksistima (samo u ovom slucaju 12,5 din minut), desavalo mi se, pre mesec dana poslednji put, ali to je ocekivano od taksista da vacare. Kao "matori, ugasicu ranije taksimetar" a na kraju se napravi lud i jos nema sitno 40-50 za kusur.
 
To je već bezobrazluk i ja mu ne bih platio
Dno dna,šta reći

. NE znam sta muljaju za porez, ali nekad stigne izvestaj na mejl bez pdva, nekad uracunat pdv 10%.
Zar nije 20% pdv
 
Upravo zbog takvih stvari je potrebno ocenjivanje. Pa kad vide da dobijaju loše ocene, zapitaće se da li će da nešto da pokupi pre mušterije, sipa gorivo za vreme vožnje ili da li treba da bolje nauči grad i ulice.

Ista stvar i za korisnike - ocenjivanje je iz raja izašlo.
 
Cargo ima foru da ih vozac pozove i kaze sad sam vozio malo cudnu stranku sigurno ce mi dati losu ocenu bez razloga, i ovi odmah storniraju. Ovo je od vozaca njihovog info.

Zato 95% njih ima 5.0 ocenu.


BATICA":3ujgkuo5 je napisao(la):
To je već bezobrazluk i ja mu ne bih platio
Dno dna,šta reći

. NE znam sta muljaju za porez, ali nekad stigne izvestaj na mejl bez pdva, nekad uracunat pdv 10%.
Zar nije 20% pdv


Postoje dve stope, 10% i 20%, po kom osnovu koriste manju ne znam.
 
Sve se to isfiltrira posle nekog vremena. Naravno da će negativni komentar od osobe kojoj je to prva vožnja biti storniran, tj, proveren.
 
Ne od prve voznje. I sam sam imao situaciju da sam dao 3* jednom liku i on posle par dana dolazi i 5.0 mu ocena.

Kod yandexa kad ostavis 1* ili 2* nema vise tog vozaca da ti dolazi
 
Rekao sam odokativno. Sigurno se zna postupak kod takvih ocena koje "štrče".

Bitno je da će vremenom sve to da dođe na svoje mesto. Naravno, oni sa više pozitivnih ocena će biti u prednosti, ali mora postojati izvesna doza opreza koja je neophodna uvek u životu.
 
Bio sam prosli vikend u Varsavi, nisam mogao da verujem koliko je jeftiniji taksi. 50min voznje skoro kroz popodnevni spic do aerodroma 9e.
Primaju kartice i tacno vidis navigaciju gde ce da skrene i kojim putem treba da ide.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Napravio sam malu tabelicu cene taksija, primanja i udela jedne voznje od 10km u mesecnoj plati - Evo kako se mi tu rangiramo.


Sa leve strane je tabela sortirana po udelu voznje u mesecnoj plati, a sa desne po ceni.
Plate u uzete za celu drzavu, a ne za gradove.
 
E ljudi, pogodite šta! Taksisti opet nezadovoljni. :laugh:

Protest taksista zakazan je za sutra od 16 do 18 časova u Nemanjinoj ulici, ispred zgrade Vlade Srbije, zbog čega bi u poslepodnevnom špicu moglo da dođe do stvaranja velikih gužvi u širem centru prestonice.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/taksi ... du/9502d8l

Doduše pohvalno je ovo što Bjelić kaže, da ovo nije adekvatan način da se izražava nezadovoljstvo. Koliko sam video, on je i ranije bio dosta umereniji i razumniji nego ostatak taksi kolegijuma.
 
I naravno nikome opet ne smetaju divlji taksisti sa trga, nego IT mafija. Hhahaha, pa ne verujem, kako je to moguće...
 
to je bilo cisto retoricko pitanje.
verovatno ce stefanovic da objavi kako zivimo u demokratiji pa taksisti imaju pravo da "mirno" blokiraju pola grada jer eto neki hoce da im otmu hleb iz ruku...a one barabe sto se bune protiv "minimalnih" akciza i poreza na gorivo hoce da podriju drzavu. cime ce onda da se finansira drzavni aparat ako se smanji zahvatanje iz cene goriva?
 
Danas su strajkovali taksisti - Divlji verovato, posto nisam video ni jednu jedinu TX tablu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580177#p580177:15f8782d je napisao(la):
BATICA » Pet Nov 09, 2018 3:28 am[/url]":15f8782d]A evo ga izmenjeni Zakon o Prevozu putnika u drumskom saobraćaju
https://www.paragraf.rs/propisi_downloa ... racaju.pdf

Uzeh sad da citam ovaj zakon, pa kaze.

Član 13
Domaći ili međunarodni prevoz koji putničkim vozilom ili autobusom obavlja domaće, odnosno strano lice koje nema svojstvo prevoznika, a koji se obavlja dva ili više puta tokom dana, nedelje ili meseca, na istom ili sličnom prevoznom putu ili se lica koja se prevoze ukrcavaju ili iskrcavaju na autobuskim stajalištima ili na istim ili sličnim mestima ukrcavanja ili iskrcavanja, i lica koja se prevoze nisu u srodstvu sa licem koje upravlja vozilom smatra se javnim prevozom koji je ovim zakonom zabranjen.

Sto znaci ako imas kolegu koji zivi u istoj zgradi ili ti je negde usput do posla i naravno radite u istoj firmi ne mozete da idete zajedno jednim kolima na posao, jer krsite zakon.

Dok u Americi gde imaju autoputeve za 4,5 traka imas traku u kojom smes da se vozis samo ako imas troje ljudi u kolima. A kod nas se desava da u 90% automobila u periodu izmedju 8 i 10 i od 16 do 18h se vozi samo vozac.


Umesto da se smanji broj automobila na ulicama mi dolazimo do toga da se poveca, bravo, odlican vam je zakon!
 
Za dobijenje taxi licence

Član 87b
Vozač mora da ispunjava sledeće uslove:
1) da ima vozačku dozvolu V kategorije;
2) da ima zvanje vozača putničkog automobila trećeg stepena stručne spreme ili zvanje vozača autobusa i teretnog motornog vozila četvrtog stepena stručne spreme ili zvanje tehničara drumskog saobraćaja ili zvanje vozača specijaliste petog stepena stručne spreme;
3) da ima radno iskustvo na poslovima vozača motornog vozila od najmanje pet godina;
4) da ima uverenje o zdravstvenoj sposobnosti za upravljanje motornim vozilom koje je propisima kojima se uređuje bezbednost saobraćaja na putevima utvrđeno za vozače kojima je upravljanje vozilom osnovno zanimanje.

Sta je V kategorija?
I otkud sad 5 godina iskustva?

Neki uslovi koje sam nasao sa ovog sajta https://taxionline.rs/kako-postati-taksista/

Navršena 21 godina života
Prebivalište u Beogradu poslednjih 5 godina
Završena srednja saobraćajna škola – smer vozač motornih vozila ili saobraćajni tehničar
Završen kurs za taxi vozače(poznavanje grada)
Vozačka dozvola C kategorije(naravno da se na taxiju ne vozi kamion, ali profesionalnim vozačima se ipak ne smatra niko ko ima samo B katogoriju položenu)
Radno iskustvo profesionalnog vozača minimum 2 godine(nije dovoljna samo potvrda o tom iskustvu već i radna knjižica)
Automobil koj ispunjava kriterijume sekretarijata za saobraćaj
 
Evo kako je to danas izgledalo - Slika iz Dash Cam-a.
Zauzeli su celu desnu traku i sedeli u kolima ili ćaskali na trotoaru. Ja nisam video ni jedan auto koji ima TX table ali je većina imala papir - ŠTRAJK TAKSISTA - ili nešto slično tome.
ioSZ4A.jpg
 
To su divlji taksisti,novi zakon se još ne primenjuje oni rade opušteno ali se boje da ne počne da se primenjuje.Ovaj protest će biti u malom obimu da bi se vlast primorala da počne da primenjuje zakon.
 
Da nije smelo ni po starom ali ti divlji taksisti su odlazili u Apatin,Kovacicu ili neku drugu Opstinu gde nema odluke te Opstine o uredjenju taxi prevoza i otvarali preduzetnicku radnju za taxi prevoz i bili registovani u APR-u za obavljanje taksi prevoza.U tom slucaju oni su kaznjavani tako sto su im oduzimane reg. tablice na 15 ili 30 dana uz minimalnu kaznu.
Ali oni kada im oduzmu tablice u gepeku imaju plastificiranu fotokopiju i to stavljaju ,nastavljaju da rade opusteno
Vecini tablice skidane i po 5 puta a ima i onih kojima su 20 puta skidane tablice i pisane prijave.Takodje vecina njih ima fiktivno mesto prebivalista.

Ima jos tu mnogo caka i zavrzlama, do skoro je dosta njih uspevalo da dobiju i Bg-TX tablice iako im je mesto gde su prijavili obavljanje taxi prevoza SECANJ,KOVACICA,APATIN ITD
Tako da se na jednoj adresi u Secnju prijavilo preko 20 otvorenih preduzetnickih radnji za obavljanje taxi prevoza.

Sta vlast ceka vise,do sad su se opravdavali da je bilo rupa koje so divlji i lopovi koristili.
Zato je bio prosli protest na Slaviji,da se donese novi koji ce da spreci sav nelegalan(divlji) taksi prevoz kao i LOPOVE(pljackase) koji se bave taksi prevozom.
Zakon je izmenjen i sad opet Komunalna policijja i Saobracajni ispektori ne rade nista.

Dopis pomoćniku ministarke Građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Saši Stojanoviću
https://i98.servimg.com/u/f98/13/04/18/81/screen67.png
 
Vrh