Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

@BATICA
Pa šta će ti pikap.... čovek je to isto uradio otvorio pekaru do moje i snizio cene...
da uporedimo tu pekaru i taxi.
Ja imam pekaru ti taxi. Ja imam firmu i dozvolu za rad i lokal, ti imaš firmu i dozvolu za rad i auto.
Dolazi osoba X, otvara firmu, uzima dozvolu za rad i lokal do mene i snižava cene. Dolazi osoba Y, koja ima auto, otvorila firmu, ali nije dobila dozvolu za rad.... Zašto tebe država štiti, a mene ne???
Ja imam sve uslove da se bavim taxi uslugama, ali ne daju mi dozvolu!!! O tome se radi...
Svaka druga delatnost je ispuniš uslove i dobijaš dozvolu za rad, samo taxi ispuniš sve uslove i ne možeš da radiš!

O cenama da ne govorimo....koliko je taxi u drugim gradovima jeftiniji, a troškovi su isti... gorivo, održavanje, auto... i onaj u pančevu sipa isto gorivo, isto ulje i auto ga isto košta kao i beogradskog taxistu, samo što on vozi za upla manje.
 
Pa pikap je primer razlicitog nacina poslovanja,ti iz lokala ja iz pikapa, a obavllamo istu delatnost,imam mogucnost da ti drasticno ubijem cenu iz pikapa,dok tvoj primer,tako je na taksiju...tvoj primer,lokal tvoj - i lokal pored ne moze da ti drasticno ubije cenu da bi poslovali ispod rentabilne cene jer onda pravi minus i propada,.

Svaka druga delatnost,ispunis uslove i dobijes dozvolu za rad......samo taxi ne
Pa u vecini tih drugih delatnosti, neobavlja se na javnoj Gradskoj saobracajnoj infrastrukturi .
Ogranicen je i gradsi prevoz,i nismo to mi izmislili...
A cene...
Ako vec poredimo,pocetak price,pekara,koliko je cena kifle u Pancevu a koliko BG

ps
Uradi veliki servis na autu u Panceva pa onda u Bg i videces razliku...ili samo zakrpi gumu
 
servis u pančevu nije duplo jeftiniji.
Gorivo koji je najveći trošak cena je ista.
Cena kilfe u beogradu nije duplo skuplja...
Kažeš lokal i pikap... to nije isto... što i auto i auto...
Naravno da imaš nižu cenu ako imas pikap i prodajes kifle, ali imaj lokal i prodaj kile kako ti mislis.... u taxi slučaju vi imate auto imam i ja, ali ja ne mogu da radim...
Probaj da ukapiraš da je ta delatnost zabranjena za zainteresovane ljude koji imaju sve potrebne kvalifikacije i mogućnosti, za razliku od ostalih delatnosti....a jasno je i zbog čeka jer je zarada masna
 
Zarada je jedna velika masna gomila para sa kojom se živi kao ubogi prosjak , pošto se odbiju svi troškovi i nameti. :)
 
jovancvet
u taxi slučaju vi imate auto imam i ja, ali ja ne mogu da radim...
Probaj da ukapiraš da je ta delatnost zabranjena za zainteresovane ljude koji imaju sve potrebne kvalifikacije i mogućnosti, za razliku od ostalih delatnosti....a jasno je i zbog čeka jer je zarada masna
Bezveze ti pisem,ti teras po svome
Imam i ja Autobus , sve potrebne kvalifikacije,ali ne mogu da prevozim putnike po Gradu.....
Kazu imaju dovoljan broj....
Ma jeste, zarada je bas masna,ma 1000e i nije nesto
 
Ako možeš ti da uporno teraš po svome , može i bilo ko drugi. Barem ovde to nije to toliko radikalizovano.
 
Bas,tako...slazem se

ps
A koliko vas licno poznaje bar jednog taksistu
I koliko vas zna kako funkcionise taksi prevoz
 
BATICA":1n2g60tk je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581832#p581832 je napisao(la):
roland » Pet Nov 16, 2018 11:19 am[/url]":1n2g60tk]Ako uporedimo cene taksija u Beogradu sa cenama taksija u manjim gradovima u unutrašnjosti Srbije:
Beograd: start 170 din, 65 din/km u prvoj tarifi (izvor: http://taxionline.rs/cena-taksija-u-beogradu/
Užice: start 99 din, 47 din/km (izvor: http://infoera.rs/2017/10/24/od-sutra-nove-cene-taksi-prevoza-u-uzicu/
ispada da je start u Beogradu 70% skuplji nego start u Užicu, a po kilometru 40% skuplji (i to samo prva bgd tarifa, druga je skoro 100% a treća 150% skuplja), a ista je cena benzina, automobila, isti su porezi i minimalna cena rada u Beogradu i Užicu.
Evo jedan članak iz novosti o neverovatno velikoj razlici u cenama taksija u Beogradu i ostalim gradovima u Srbiji http://www.novosti.rs/v...290.html:618821-Taksi-vozi-u-sto-cena.
Ovo je tipičan primer kartelizacije tržišta i jedno od rešenja bi bilo povećanje konkurencije. Cargo je samo iskoristio novu tehnologiju da uđe na visokoprofitabilno kartelizovano tržište i sad ga ranije pozicionirani učesnici pokušavaju da ga istisnu jer su im se smanjili ekstra profiti. S obzirom na visinu profita nije im problem da izlobiraju kod zakonodavca da se zakoni promene njima u korist. I to je poenta cele priče. Sva ova priča se svodi samo na količinu profita. Beogradski taksisti su navikli na dobru zaradu od tog biznisa, ali Cargo je stvorio konkurenciju i smanjio im profit.

Očemu ti bre pričaš,da li ti znaš kako funkcioniše taksi u tim gradovima.
Svi samo gledate cenu i ništa vas više ne zanima,to i mogu da razumem
Ali da komentarišete cenu a da nemate veze kako se u tim gradovima obalja taksi prevoz pa to je bezobrazno,prvo se raspitaj ili informiši pa onda komentariš.
Jel ti znaš kako se obavlja prevoz u UŽICU,jel to piše na Inernetu
Jel znaš kako bre,
Pa nemaš pojma,ali znaš koliko košta, JEL TAKO , ma super baš

Evo ja ću ti reči, a ti otiđji proveri...

Baja kupi 10 AUTOMOBILA za 15.000 e,otvori taksi firmu prijavi dva vozila...
KAO zaposli 20 vozača od njih samo jedan prijavljen i svi rade na procenat po 12h dnevno na vozilu
Rade na procenat
Sva vozila su skoro nelegalna...nemaju osiguranje putnika,šestomesečni tehnički pregled,vozači bez lekarskog........ČAK I BEZ TX ....itd
Taj isti BAJA računa nek je dobar 2.000 din po vozilu za 24h,značI 1.000 din za 12 h i eto onda uzme
10 vozila x 2.000 din = 20.000 din dnevno x 30 dana = 600.000 x 3 meseca = 1.800.000 / 118 din ===== 15.000 e
I Baja isplatio AUTOMOBILE za tri meseca i posle ka... sve
A trošak ovakav 1000din vozaču(ako zaradi na procenat) pa 1500 gorivo i kvarovi 500 din i njemu 1000 din

To znači da taj auto ZA 12 h mora da ZARADI 4.000 din(ako vozač ne zardi tu cifru nema ništa,sve ide vlasniku auta,a bude i dana kad mora da plate zato što su radili)
...... mnogi voze liniski taksi po ceni autobuske karte,zato je gradski prevoz u UŽICU,KRAGUJEVCU.... OTIŠAO U K....

DRŽAVI NIŠTA ,GRADU NIŠTA,VOZAČU SKORO NIŠTA,NIKOM NI DINARA SAMO SEBI U ĐEP

Ima i legalni nije da nema ali,IMA I LEGALNIH taksi udruženja,ali kako oni da voze skuplje kad ih ovi ubiše sa cenom
potpuno legalni, legalni taksisti moraju da prilagode cene njemu,njima.....pa se i oni znalaze na razne načine

DA , NOVI SAD PA I TAMO JE SLIČNO ali ne baš tako,tamo jedan čovek diktira tempo .....
A i Novi Sad ima više taksita pa se odupiru

O čemu ti pričaš čoveče cenama,cenama,pričaj malo na koji način se radi....kako šta

A Beograd,pa pogledaj vozni park,prosek od 2.000-5.000e pa da se tako zarđuje u Beogradu pa svi bi sedeli u mečkama,šta misliš da ne bi to hteli
Ima kolega koji voze i auto od 10000-20000e kao oni na Trgu,idi sedi pa da vidiš koliko je do Slavije.
Ima i poštenih kolega koji voze auta u rangu 10.000-20.000e ali baš manjina i oni uglavnom voze za neke strane kompanije puteve svaki treći dan ili kako kad
A ima i onih koji imaju druge izvore prihode pa se zaj****** na taksiju...

Nije davno bila priča NACIJONALNOG TAKSIJA
EJ, 150 AUTOMOBILA SVI NOVI,
Svi automobili ISTE BOJE,NOVI,vozači u istim uniformama i ŠTA BI
A igrač MOGO JAK i veliku lovu uložio
I,iiiii šta bi PUČE KO TIKVA,ma supr mu bila zarada,super, Čovek KRENUO SVE POŠTENO,LEGALNO
Ali šta ćeš KARTEL,ČULI STE ZA KARTEL,taksi kartel jel tako...


PA U OVOJ ZEMLJI MOŽEŠ SAMO DA RADIŠ NA NELEGALAN I PREVARANTSIKI NAČIN ,DA UVIJAŠ g*** U CELOFNA ALI DA BUDE ZA DINAR AKO JE MOGUĆE I PRODAJEŠ, E TAD MOŽEŠ DA ZARADIŠ SVOJIM RADOM,drugačije ko te Xebe što si glup pa radiš pošteno
SNAĐI SE PRILAGODI,


I još jedna stvar,
A koliko je KAFA,PIVO,PARKING,VODA,GRAJANJE,KOMUNALIJE,KARTA U GRADSKOM PREVOZU
ITD,ITD,ITD
a koliko u BEOGRADU...
Prvo prijatelju, smanji malo glamu (upotrebu velikih slova) ;)

Drugo, kad je toliko lose taksirati u Beogradu, sto ste postali zatvoreno drustvo?
Oggranicili onima koji bi da udju i propadnu?
Ma, majku mu, nije nego.

Trece, sve dok moj skolski i nekadadnji kolega vozi jednu do dve voznje, i zivi duplo bolje od proseka srbije, neces me ubediti o mukama finansijke priode.
Da je muka, bio bi na taksiju 8 sati dnevno, a ne 2, 3, maksimalno 4.

Cetvrto, uz prava, mogli bi malo i o obavezama. Dva sata sam obilazio taksi stanice i ulicepo rakovici i cukarici da smestim koleginicu da je neko odveze do mirijeva.
Pa kapiram ja da je subota popodne zgodna za rostiljanje na vikendici, al jbg...

I peto.
Pricas o placanju poreza, kao da ste vi profesija koja je dosledna i tacna u tome, a ne da nam svake dve godine blokirate grad nezadovoljni poreskim resenjima i trazeci otpis poreza?!

Koliko taksista je spremno da izdaje racune? Pa POS terminale izbegavate (govorim o vecini, ne znam spadas li ti u njih) jer strahujete od kontrole i evidencije prihoda


Sa druge strane, jasno da taj posao ima puno negativnih, sto stresnih, sto konfliktnih, pa i opasnih situacija, a da mnogi to previdjaju.

Al mistifikovati i predstavljati se maltene kao zrtva je ipak mnogo preterano.



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Uhvatiti taxi na Novom Beogradu svakog radnog dana između 16 i 18h je - naučna fantastika, što nam dovoljno govori o...
 
laki72
Prvo prijatelju, smanji malo glamu (upotrebu velikih slova)
Slažem se
Drugo, kad je toliko lose taksirati u Beogradu, sto ste postali zatvoreno drustvo?
Oggranicili onima koji bi da udju i propadnu?
Ma, majku mu, nije nego.
Nije zatvoreno,društvo,2008.god taksi dozvolu je dobilo oko 500ljudi,zatim 2016.god oko 300ljudi, i još jedna činjenica u većini Evropskih gradova je ograničen broj vozila kojim se obavlja prevoz
laki72
Trece, sve dok moj skolski i nekadadnji kolega vozi jednu do dve voznje, i zivi duplo bolje od proseka srbije, neces me ubediti o mukama finansijke priode.
Da je muka, bio bi na taksiju 8 sati dnevno, a ne 2, 3, maksimalno 4.
Evo nudim ti moj auto na poklon oko 3000e
Ako tvoj školski i nekadašnji kolega taksira 2-4 h maksimalno i nema finansiskih promlema,bolje živi od proseka.Pod uslovom da je legalan taksista,da nije lopov,da nema druge izvore prihoda,da koliko toliko izmiruje obaveze prema Državi.
Pošalji mi tvoj kontak
Mislim da je ponuda korektna
Cetvrto, uz prava, mogli bi malo i o obavezama. Dva sata sam obilazio taksi stanice i ulice po rakovici i cukarici da smestim koleginicu da je neko odveze do mirijeva.
Može da se desi,ali dva sata si preterao,da si pozvao dva,tri udruženja sigurno bi dobio vozilo
laki72
Pricas o placanju poreza, kao da ste vi profesija koja je dosledna i tacna u tome, a ne da nam svake dve godine blokirate grad nezadovoljni poreskim resenjima i trazeci otpis poreza?!
Slažem se da je dosta taksista u problemu sa poreskim dugom,ali isto tako taj dug ne može da se nikad otpiše,može samo kamata ako uđeš u reprogram duga.
Isto tako i taj taksista koji duguje nema zdravstveno osiguranje.
Šta misliš da li bi neko voleo da nema overenu zdravstvenu knjižicu.
laki72
Koliko taksista je spremno da izdaje racune? Pa POS terminale izbegavate (govorim o vecini, ne znam spadas li ti u njih) jer strahujete od kontrole i evidencije prihoda
Većina,jer kroz izdavanje fiskalnog računa mogli bi da tražimo povraćaj PDV za gorivo delove itd.
A POS terminal košta mesečno taksistu oko 2.000 din plus 1.8 -2,2 % od svake transakcije
Banke neće taksisti da daju POS terminal jer ima mali promet i zato moramo da ga iznajmljuje ili kupi novi oko 400-500e
Ja imam POS terminal ...

PS
Ponuda stoji,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582132#p582132:21y778zr je napisao(la):
Vladivoje » Ned Nov 18, 2018 12:35 am[/url]":21y778zr]Uhvatiti taxi na Novom Beogradu svakog radnog dana između 16 i 18h je - naučna fantastika, što nam dovoljno govori o...

Evo i tebi nudim,doduše besplatnu vožnju kad god hoćeš po BG
Često stojim baš u to vreme na taxi stanici Putnik (Dom zdravlja NBG)
Znaš,ako si kod starog Merkatora
Da si rekao u centru,pa ajde
Ovde najviše 5-6 min pozivom ili peške do taksi stanice Putnik,Fontana,Opština ..ili čekanjem na ulici...
Dokaži mi,da nije tako
pošalji kontakt i eto...mislim da je fer od mene
 
Bas skoro sam 4 nedelje sam sticajem okolnosti 2 puta nedeljno bas na NBGu oko 17:30 trazio taxi. Pokusao da zovem pink, plavi i naxi, pa peske od fontane do opstine. 3 puta sam nasao taxi na stanici. 2 puta sam na poziv dobio vozilo, nikad kod prvih (nista slobodno, pokusajte kasnije, pri cemu pozivi jako dugo traju, bilo da ima vozila, bilo da nema). Ostalo sam zavrsio sa Car:Go-om (pri cemu, posto sam isao u centar preko brankovog, car:go je prilicno glupo resenje zbog zutih traka je i mnogo sporiji, i solidno skuplji od regularnog taksija, posto voznja traje dugo).
Yandex nisam probao, mozda bi tamo bolje islo...

Sto se ostatka teme tice, preslo u ubedjivanje da li neko zaradjuje mnogo ili malo, i tu se nikad necete sporazumeti.
Ne treba da bude poenta da se taksistima smanje prihodi, naravno da ce da na to da se bune i pokusavaju da sprece.

Po brojkama koje se ovde pomiju, deluje da je stanje sa taksijem u BG slicno Bostonu (LA-u i San Francisko su takodje slicni) oko 30% radnog vremena i 45% predjenih kilometara je sa strankom u kolima? Dakle, nije to do standarda, to je do organizacije. Sa druge strane Uber svojim vozacima obezbedjuje oko 50-60% vremena i isto toliko predjenih kilometara sa klijentom. Rezultat? Recimo u Bostonu danas Uber vozaci zaradjuju dosta vise od taksista (i vise nego sto su taksisti zaradjivali pre Ubera).
Kako je ovo moguce? Pa drasticno bolja oragnizacija. Nije "aplikacija" samo to sto mi vidimo lep interfejs. Fleet i supply chain management su ozbiljni inzenjerski problemi, koji zahtevaju dosta znanja i ulaganja. Jedan primer je bas onaj Surge pricing (3x skuplje kad je koncert). On je napravljen tako da se vozaci navedu da se rasporede tako da budu tamo gde ce biti povecana traznja, a putnici tako da se (recimo peske) premeste tamo gde ima vozila (recimo, ako je kod Usca 2x, vec u Zorana Djindjica moze biti 1x, pogotovo ako je saobracaj izmedju gust, pa prosetam malo, ustedim, a vozac ne potrosi 20 minuta da dodje po mene i da se izvucemo). Cudno zvuci, ali taj surge pricing ustvari cini da je Uber ukupno jeftiniji, posto direktno utice na % dana koji vozac ima putnika u kolima.

Naravno, meni je jasno da to ne moze preko noci. Samo mislim da trenutno resenje cementira pat poziciju (kruta pravila i zakucane cene), pa ne mozemo ocekivati poboljsanja, koja treba da budu manji broj taksista, koji u vozilu imaju stranku mozda i duplo vise vremena u toku dana, pa zaradjuju i vise uz nizu cenu (kao sto se desilo u Bostonu).
 
@BATICA
Pa pišeš mi bezbveze... ja sam za ukidanje monopola, i na tom autobusu što pričaš i na taxi...
Jel hoceš da radiš? Jel imaš uslova? dobrodošao kao i za bilo koju drugu delatnost...
Prodavnicu sa oružijem ću pre otvoriti u Srbiji nego što ću postati taxista !!!
 
od roger34 »
4 nedelje sam sticajem okolnosti 2 puta nedeljno bas na NBGu oko 17:30 trazio taxi. Pokusao da zovem pink, plavi i naxi, pa peske od fontane do opstine. 3 puta sam nasao taxi na stanici. 2 puta sam na poziv dobio vozilo, nikad kod prvih (nista slobodno, pokusajte kasnije, pri cemu pozivi jako dugo traju, bilo da ima vozila, bilo da nema). Ostalo sam zavrsio sa Car:Go-om
Pa i nije loše od 8 puta samo 3 cago, a taxi 5 puta :lol:

Odličan,post
Slažem se sa celim izlaganjem uz male sugestije

--Svakako da bi aplikacija donela i taksistima i korisnicima mnoge prednosti...
Poređenje sa gradovima gde skoro duplo ima zposlenih nego što BG ima stanovnika,ne ide

-U BG je osnovni problem veliki broj udruženja,firmi preko kojih su taksisti organizovani,preko 20,i jeste problem kad trebaš da zoveš 1,2,3,4 udruženja da bi dobio vozilo
-Sledeći problem je što u većini slučajeva kada se da duže,pogotovo za vreme od 10min za dolazak, STRANKA NE ČEKA, seda u prvi taksi koji prolazi,
to alikacija odlično rešava naplatom penala

Evo ti moja iskustva SA APLIKACIJOM, od prvog dana radim preko Yandex aplikacije.
Aplikacija mi nudi vožnju,ja Brankov most u pravcu tunela,prihvatam vožnju Terazije Mek,aplikacija daje vreme 4 min. do stranke.Dolazim do ugla Brankova,C.Milice,kolaps,mic po mic,ulazim u Prizrensku aplikacija već produzila vreme dolaska i sad je opet 4min.
Šaljem strnaci poruku da sam tu za pravih 3min. i pitam jel ok,kaže ok
Dolazim na lokaciju,poklapa se pin,Terazije Mek...
I normalno nema stranke....ja šaljem poruku i pitam gde je,ona otkazuje vožnju..
Ne mogu da kažem ima i onih koji čekaju,VEĆINA

Znam ja da bi aplikacija korisnicima kao i meni taksisti donela mnoge prednosti,i rado bi je većina prihvatila.
I tu je grešku napravio cargo, što to nije iskoristio nego je hteo veći profit za kratko vreme.
Eto i aplikacija netCab,Slovenačka je ušla u sva veća udruženja, osim Pinka,a ona je čista glupost,
Taksista prima vožnje preko tableta a ne radio stanicom,malo jeste ubrzalo ali i dalje u radio centru ručno unose adresu i onda aplikacija dodeljuje vožnju,jeste ubrzalo ali ne toliko.

PS
niko u svetu ne spominje bezbednost tih aplikacija u vožnji ,ipak vozač mora da gleda u nju kao i u mob.telefon dok čita poruke
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582155#p582155:3f130u0c je napisao(la):
jovancvet » Ned Nov 18, 2018 4:25 am[/url]":3f130u0c]@BATICA
Pa pišeš mi bezbveze... ja sam za ukidanje monopola, i na tom autobusu što pričaš i na taxi...

Pa super,razmišljaš.. :lol:
I onda niko kroz Grad ne bih mogao da prođe od taksija i autobusa
 
A ovako ne mogu da prođem kroz grad od gomile privatnih i poslovnih automobila sa po jednim čovekom u istim.
 
I ja sam za ukidanje monopola. a ta gužva koju spominješ i ako bi postojala postojala bi jako kratko. Treba smanjiti i sve namete za javni masovni prevoz putnika ili ti poreze i akcize. dobili bi mnogo bolji prevoz po nižoj ceni sa jakom konkurencijom.
 
O svemu tome se priča već 30 godina, i - nikom ništa...
Sve po starom...

A zašto sve po starom (?).
Jednostavno, zato što državi (čitaj - mafiji) tako odgovara...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582198#p582198:3dsmqju3 je napisao(la):
solecar » Ned Nov 18, 2018 12:10 pm[/url]":3dsmqju3]A ovako ne mogu da prođem kroz grad od gomile privatnih i poslovnih automobila sa po jednim čovekom u istim.

Strpi se malo ,evo sad ce autonomna vozila i nece biti ni jednog coveka
 
Jedva čekam. Taman da se rešimo i vozača u taxi vozilima. Jednim udarcem dve muve. A gužve ima da nestanu ko da su rukom odnešene. :)
 
Eto super cekaj,resices sve svoje opsesije jednim udarcem i uspeo si u zivotu
 
Ovaj naš BATICA-taxista mnogo dobar i simpa lik... :wink:

Ima da nas sve voza za dž... :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582266#p582266:33lqwg4o je napisao(la):
BATICA » Ned Nov 18, 2018 6:44 pm[/url]":33lqwg4o]Eto super cekaj,resices sve svoje opsesije jednim udarcem i uspeo si u zivotu
Nemam ja nikakvih opsesija , niti bilo kakvih problema , a ni ništa sl. Ti očigledno nisi uspeo u životu , čim imaš opsesiju da moraš da nas ubediš da je i sadašnja cena taxi usluga premala i da se jedva sastavlja kraj sa krajem , i da misliš da imamo nešto lično protiv taxista , kako god mi drugi to rekli a što nije slaganje sa tvojim stavom. Al' nema veze , ionako tvoj stav nije usamljena pojava ovde. Umesto da se na normalan i argumentovan način iznese slaganje / neslaganje sa nečijim stavom i zašto je tako , sve više je počela da se lepi etiketa svima koji se ne slažu sa stavom pojedinca ili neke manje skupine istomišljenika (ne mislim apriori na udruženja) , da imaju neke frustracije u životu , čim su za sve u životu krivi vozači (taksisti , profesionalni vozači u gradskom prevozu) , automobili , organizatori raznoraznih događanja i sama dešavanja koja se dešavaju na kolovozu , uređenje ulica , širenje pešačke zone , novogodišnja rasveta , presedanje sa linije na liniju u gradskom prevozu , tramvaji na sredini kolovoza , sečenje drveća...

P.S.
I tvoje shvatanje mog posta o kolima na način na koji si ga shvatio , sasvim dovoljno govori o svemu što sam napisao , jer njegova suština je sasvim drukčija.
A ti sad slobodno izvoli i objasni nam kako nije tačno da ti bilo koga ubeđuješ u nešto , već da samo iznosiš činjenice onakvima kve zaista i jesu , obzirom da to do sada nije uopšte spomenuto.

P.P.S.
Sve je manje onih sa kojima možeš normalno da komuniciraš a da se ne naljute kada se ne složiš sa njima oko nečega.

Vladivoje":33lqwg4o je napisao(la):
Ovaj naš BATICA-taxista mnogo dobar i simpa lik... :wink:

Ima da nas sve voza za dž... :lool:
Voza on nas uveliko ovde. :)
 
Vladivoje":ijtadfx3 je napisao(la):
Ovaj naš BATICA-taxista mnogo dobar i simpa lik... :wink:

Ima da nas sve voza za dž... :lool:
Kako ce icime da vas voza, kad ce meni da da auto od (cirka) tri hiljade eura

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Laki, tebi je obećao nešto, a meni vožnje za dž... :wink:

U stvari, ko zna koliko mali BATICA ima veeelikih brm-brm... :lool:
 
Vrh