Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582276#p582276:2epxd83z je napisao(la):
laki72 » Ned Nov 18, 2018 7:01 pm[/url]":2epxd83z]
Vladivoje":2epxd83z je napisao(la):
Ovaj naš BATICA-taxista mnogo dobar i simpa lik... :wink:

Ima da nas sve voza za dž... :lool:
Kako ce icime da vas voza, kad ce meni da da auto od (cirka) tri hiljade eura

Tvoja napisana izmisljotina,laz da tvoj bivsi kolega radi 2-4 h na taksiju i da mu je super,govori sve....
 
Ja bih samo da biram. Dok postoji kartel nemoguce je.
 
Karteli postoje svugde, tržišta i konkurencije - nigde...

Tako živimo već 30 godina, bez izgleda da se na normalan i pristojan način nešto promeni...
 
I dodjoh na aeordrmm u Beču-Švehat , zamisli i tamo kartel,monopolisti ne mogu da biram nego u prvi sloboda taxi...
 
E zamisli ,u Becu mi do aerodroma naplati 10e + za povratak
Monoplisti bre,kaartel ,doduse imao izbora da idem busom ili vozom..
 
Е, расплаках се. Сад се ухвати за град са најбољим јавним превозом на свету, где до аеродрома возе такси, убер, лимо сервис, аутобус... обичан воз и експресни воз без стајања до центра. Па, организованији је превоз са бечког аеродрома до Братиславе, него од Београда до Сурчина, где шаљу онај срамни минибус на А1.

Иначе, а то знам проверено, из искуства сопствене породице, осамдесетих је такси био јефтинији у Паризу него у Београду. И ту не мислим на онај олош код станица и на аеродрому - који је у распалој СР Србији био још гори него данас - него на регуларне вожње, са таксиметром. Онда ми, негде `98, прича сетно таксиста у 2 ујутро како му је својевремено, баш осамдесетих, кец издржао 600.000 км и како му је кућу саградио. А, мислим се, оца ти полуписменог, који је комитет тебе овластио да саградиш кућу за пет година...

Дакле, ништа се ту не мења. Исти је то систем, удбаши и њихови наследници, картели, лопови и олош против народа који то - трпи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582339#p582339:34gsugei je napisao(la):
Пантограф » Ned Nov 18, 2018 11:00 pm[/url]":34gsugei]Онда ми, негде `98, прича сетно таксиста у 2 ујутро како му је својевремено, баш осамдесетих, кец издржао 600.000 км и како му је кућу саградио.

Eh taj kec 600.000 km,moracu da kupim jedno deset...
 
Па, ето, био добар примерак, мада, није рекао колико пута је мењао мотор. А и са циганском мечком се ономад зарађивало. А мој познаник Влада са Дорћола и сад таксира са мечком е класе. Била скоро нова кад ју је купио... А, како то, ако се заради једва за просечну плату у Републици?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582330#p582330:1goq891t je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Nov 18, 2018 10:31 pm[/url]":1goq891t]Ja mislim da se radi o tome da su svi u krivu a samo vas 6.000 u pravu.

Ma nije tako,nisu taksist u pravu,korisnik je uvek u pravu
Trebalo bi da svi imaju nove automobile,iste boje i da cena bude max 3e po gradu, normalno da vozi ko god hoce
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582348#p582348:2iifxgkq je napisao(la):
Пантограф » Ned Nov 18, 2018 11:20 pm[/url]":2iifxgkq]Па, ето, био добар примерак, мада, није рекао колико пута је мењао мотор. А и са циганском мечком се ономад зарађивало. А мој познаник Влада са Дорћола и сад таксира са мечком е класе. Била скоро нова кад ју је купио... А, како то, ако се заради једва за просечну плату у Републици?
I moj kolega,prijatelj vozi novu mecku,ali slabo radi na ulici,vozi za stranu kompaniju puteve,jednom Zagreb i 2x Nis nedeljno.
A tvoj poznanik kako radi,gde,koje udruzenje,da nema jos neki izvor prihoda
 
Нема других извора прихода, да ја знам.

Е, па, значи, може да се снађе и да се заради лепо, зар не?
 
Slusaj (nevaspitani) Batice!
Svojoj deci ili zeni (ako ih imas) kazi da lazu!
Nemam apsolutnog razloga da lazem, jer vase usluge hvala Bogu ne koristim.

Zadnji put, pre skoro 20 godina, kad je tvoj kolega hteo da me osisa za voznju od zvezdare do skupstine.
Od tada ako nemam za gorivo, ici cu ako treba i peske, puzacu, al moj dinar vasa raznorazna udruzenja zatvorenog tipa i clanovi istih nece videti ;)

E da, pa prvo se pozabavite sa takvima koji vam nanose direktnu stetu i zbog kojih vas prezire i pola onih koji redovno koriste vase usluge.
ocistite u svom dvoristu, pa onda imate pravo da upirete prstom u bilo koga.


P.S.
Mora da je laz i da za vreme Exita pola vas vozi za NS, ali kao linijski taksi...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Evo par pitanja ako neko zna odgovor:

1.Kakav auto bi trebalo da bude na taksiju,koje vrednosti,koliko star
2.Kolika bi cena km,minuta bila ekonomicna i za stranku i za taksistu.
3.Da li taksista treba da bude profesionalni vozac ili moze i obican bez iskustva.
4.Da li treba da placa porez Drzavi,Gradu gde taksira
5.Da li trziste moze kod nas da diktira cenu taksi prevoza(veci broj taksija niza) ili slobodno formiranje cene
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582358#p582358:1q1y48wb je napisao(la):
laki72 » Ned Nov 18, 2018 11:51 pm[/url]":1q1y48wb]Slusaj (nevaspitani) Batice!
Svojoj deci ili zeni (ako ih imas) kazi da lazu!
Nemam apsolutnog razloga da lazem, jer vase usluge hvala Bogu ne koristim.

Zadnji put, pre skoro 20 godina, kad je tvoj kolega hteo da me osisa za voznju od zvezdare do skupstine.
Od tada ako nemam za gorivo, ici cu ako treba i peske, puzacu, al moj dinar vasa raznorazna udruzenja zatvorenog tipa i clanovi istih nece videti ;)

E da, pa prvo se pozabavite sa takvima koji vam nanose direktnu stetu i zbog kojih vas prezire i pola onih koji redovno koriste vase usluge.
ocistite u svom dvoristu, pa onda imate pravo da upirete prstom u bilo koga.


P.S.
Mora da je laz i da za vreme Exita pola vas vozi za NS, ali kao linijski taksi...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Možda sam ja nevaspitan,ali tvrdim i dalje da si SLAGAO kad si napisao da tvoj prijatelj i bivši kolega radi 2 - 4 h i da nema finansiskih problema.
Pri tome da je regularan taksista i pošten,da nije LOPINA,PLJAČKAŠ
Takođe nisam nigde napisao da nema ,oduvek kako postoji taksi u BG, LOPOVA,PLJAČKAŠA,
ima i što među legalnim ali više među divljim taksistima , koji su čak i članovi nekih manjih udruženja-
Takođe ni jedan protest se nije desio a da nije bilo i pitanje divljih,lopova taksista kao što je i ovaj zadnji na Slaviji,ali mediji su prebacili na drugi kolosek..
Eno ih sad ti DIVLJACI I LOPOVI štrajkuju ispred vlade,ovih dana
Zašto,šta misliš..
E sad druga je stvar kako će ova vlast da primenjuje taj zakon,nadam se da neće ko i svih ovih godina unazad,bilo je i tad zakona ali i rupa a nisu hteli da go sprovode..
Pogledaj snimke na YT sa aerodroma o lopovima,snimali smo prijavljivali,neki imaju i po 20 x prijave ali i dalje rade na divlje,pa jesu li za to krivi taksisti,,,
https://www.youtube.com/watch?v=7DUUZt1olD0

OBAVEZNO POGLEDAJ ....
https://www.youtube.com/watch?v=XFS0xJEU5zk
Svi poznati a neki imaju i po 20x prijave

A sto se tice Exita,sa BG aerodruma N. Telsa uglavnom je organizvan prevoz mini busom do N Sada i nazad,ima i neka voznja po dogovoru ili kako ti kazes liniska,ali sigurno ne vozi tako polovina taksista
 
BATICA":bjvhy66o je napisao(la):
Evo par pitanja ako neko zna odgovor:

1.Kakav auto bi trebalo da bude na taksiju,koje vrednosti,koliko star
2.Kolika bi cena km,minuta bila ekonomicna i za stranku i za taksistu.
3.Da li taksista treba da bude profesionalni vozac ili moze i obican bez iskustva.
4.Da li treba da placa porez Drzavi,Gradu gde taksira
5.Da li trziste moze kod nas da diktira cenu taksi prevoza(veci broj taksija niza) ili slobodno formiranje cene
Kol'ka god da je cena po km , taksisti je nekako uvek mala , što nas i dovodi do cele ove rasprave. Da nije tako , ne bi ni bilo protesta protiv Car go i traženja povećanja cene , što nas dovodi do toga da nema ni reči o bilo kakvoj liberaliziji i slobodnom diktiranju cene od strane tržišta. Jer da je suprotno , ne bi ste se bunili protiv konkurencije , već bi ste snizili cenu , poboljšali kvalitet usluge (pri tom mislim i na čistoću vozila , provetrenost , bez duvanskog dima jer to ne prija svima...) i više vozili , a naravno , ne bi ste ni pokušavali da vozite stranku dužom putanjom (kako u km , tako i vremenski). Opet ponavljam , da ako se vozim u Puntu , zašto moram da plaćam cenu kao da se vozim sa Mercedesom , ili ako se vozim Mercedesom , da plaćam cenu kao da se vozim predsedničkom limunzinom? I još jedna bitna stvar , taksista pre svega treba da bude čovek , a ne neko kome su ispred očiju jedino $ i € , te bi se samim tim i mišljenje o istima promenilo od strane građana.
 
Sve to sto si napisao,moglo bi da se odnosi i na stranke
Koliko god da je cena stranci je puno..

A isplativost posla novim vozilima je pokazano kroz..
Nacionalni taksi koji je startovao sa 250 novih vozila,iste boje,nize cene itd
A gde je sad u bunaru

Inace moje vidjenje taksi prevoza..
1.Ukloniti DIVLJAKE,LOPOVE,PLJACKASE itd
2.Uvesti aplikacije u legalne tokove taksi prevoza,legalni taksi,ocenjivanje itd
3.Odrediti minimalnu cenu prevoza
4.Vremenom povecavati standarde koji auto moze da obavlja taxi prevoz
 
Таксисти у Београду оперишу као класичан картел и свако ко тврди другачије или не разуме економију или свесно обмањује људе. Цела дискусија око "правног решавања проблема" служи да се народу баци песак у очи како је то шатро нека тешка тема која заслужује велику расправу и двоумљење а не доследно спровођење постојећих закона за разбијање картела и кажњавања приватника који покушавају да на мишиће злоупотребе државну моћ како би уништили своју конкуренцију на тржишту.

Превоз у Београду је већ довољна катастрофа да би требало поукидати порезе свима који групно превозе људе како би се обориле цене и смањио број власника аутомобила, не повећавати порезе и самим тим цене транспорта што доводи до парадокса да је малтене најјефтиније имати своја кола и плаћати бензин и паркинг за њих уместо коришћења услуга јавног превоза.

И чисто да се разумемо, и држава и град Београд имају и више него довољно новца од пореза али лавовски део истог завршава у џеповима функционера, становима по Бугарској и капиталу квазиприватних фирми њихових рођака кроз разне "субвенције". Докле год се не уведе потпуна транспарентност у јавне финансије и САВ новац пореских обвезника не буде био коришћен за ПРУЖАЊЕ КОРИСТИ пореским обвезницима, нема никакве потребе за икаквим дизањем пореза и повећањем броја пореских обвезника. У бушну кесу се вода не сипа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582374#p582374:1fkm9i9y je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:35 am[/url]":1fkm9i9y]Sve to sto si napisao,moglo bi da se odnosi i na stranke
Koliko god da je cena stranci je puno..
Netačno. Zašto bih plaćao više za lošije , kad mogu manje za bolje? Ovo se odnosi generalno na sve vrste usluga , gde tako nešto postoji. Isto tako , da je taksi skuplji , ali u razumnim granicama , od Car go , i da mu je usluga adekvatno tome i bolja , platio bih tu višu cenu. Ovo se isto može primeniti i na druge grane usluga. Eto , to je moje rezonovanje kao korisnika usluga , a sad , što se određenom pružaocu usluge to ne sviđa , ja tu ne mogu ništa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582374#p582374:1fkm9i9y je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:35 am[/url]":1fkm9i9y]A isplativost posla novim vozilima je pokazano kroz..
Nacionalni taksi koji je startovao sa 250 novih vozila,iste boje,nize cene itd
A gde je sad u bunaru
Po toj tvojoj logici ispada da je držanje niže cene i kvalitetnije usluge neisplativo. Samo još jedna potvrda izrečenog u pasusu iznad.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582374#p582374:1fkm9i9y je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 2:35 am[/url]":1fkm9i9y]Inace moje vidjenje taksi prevoza..
1.Ukloniti DIVLJAKE,LOPOVE,PLJACKASE itd
2.Uvesti aplikacije u legalne tokove taksi prevoza,legalni taksi,ocenjivanje itd
3.Odrediti minimalnu cenu prevoza
4.Vremenom povecavati standarde koji auto moze da obavlja taxi prevoz
Odmah uvesti sve neophodne standarde , pravila i propise , umesto nepotrebnog razvlačenja. Da se zna ko može i kako , a ne da se godinama razvlačimo uz izgovor , ako nismo do sad odradili , ne moramo ni sad , može to još koju godinu da sačeka , pa se te godine pretvore u decenije , i na kraju imamo jedno veliko ništa. A toga smo se nagledali u raznim sferama društvenog života.
 
Šta nam govore iskustva iz okolnih zemalja
Zagreb,ulazak Ubera je smanjio cene usluge,da li je poboljšao uslugu,delimično
Dampigom cena,sklonio je konkurente sa tržišta ili primorao da i ono snize svoje cene
Zatim je lobiranjem izvršio pritisak na totalnu liberalizaciju tržišta,omogućio da ima što više izvršilaca prevoza putnika u svom sistemi.
I onda se dešavalo ovo...
https://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/ ... a-je--uber
Kada je ostvario, veliki udeo u prevozu i veliki broj izvršilaca , onda je polako počeo da diže cene
https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/ube ... 16562.html
https://www.uber.com/hr/blog/nova-sezon ... utomobili/
Cene se razlikuju od Grad do Grad
Usluga će kažu biti poboljšanja ali i drastično skulja
I onda dolazimo do
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/v ... i/7345524/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582385#p582385:1m5lbozm je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 8:15 am[/url]":1m5lbozm]Šta nam govore iskustva iz okolnih zemalja
Zagreb,ulazak Ubera je smanjio cene usluge,da li je poboljšao uslugu,delimično
Dampigom cena,sklonio je konkurente sa tržišta ili primorao da i ono snize svoje cene
Zatim je lobiranjem izvršio pritisak na totalnu liberalizaciju tržišta,omogućio da ima što više izvršilaca prevoza putnika u svom sistemi.
I onda se dešavalo ovo...
https://slobodnadalmacija.hr/dalmacija/ ... a-je--uber
Kada je ostvario, veliki udeo u prevozu i veliki broj izvršilaca , onda je polako počeo da diže cene
https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/ube ... 16562.html
https://www.uber.com/hr/blog/nova-sezon ... utomobili/
Cene se razlikuju od Grad do Grad
Usluga će kažu biti poboljšanja ali i drastično skulja
I onda dolazimo do
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/v ... i/7345524/

Meni iskustvo govori da u 3 ujutru od Skadarlije do bloka 70 izadje 380 dinara preko CAR:GO aplikacije, nikakvo drugo iskustvo me ne zanima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582385#p582385:1f436dt0 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 19, 2018 8:15 am[/url]":1f436dt0]
Cene se razlikuju od Grad do Grad
Usluga će kažu biti poboljšanja ali i drastično skulja
I onda dolazimo do
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/v ... i/7345524/

Start 95 dinara, kilometar 57 dinara, u gradu u kome je sve skuplje od Beograda i prosecna plata oko 1000 eur? (sve i da cifra napakovana, nije vise napakovana od nasih 75000 dinara ili koliko vec zvanicno imamo prosecno u Beogradu).
 
1.Vozila da budu nova sva ista istog modela iste boje na veliku kolicinu dobili bi ste popust da se uzme tacno onoliko koliko ima legalnih taksista sa dozvolom
Recimo. Fiat 500l koji bi se prilagodio taksiju da pored vozaca bude mjesto za prtlhag a za putnike 4 sjedista pozadi i pregrada izmedju vozaca i putnika zbog bezbjednosti /nesto po uzoru na londonski crni taksi
Da se udruzenja razlikuju samo po logu na haubi i tele.
Obavezna oprema gps pozicjoniranje javno dostupno jedinstvena aplikacija poput bus plusa narnarucivanje vozila preko aplikacije kilometraza prekoo iste itd ... placanje karticama izdavanje racuna pristojno obuceni vozaci klima se podrazumjeva nema konzumiranja cigareta ...
2.Cijena kako bi bila isplativa za taksiste da sva vozila imaju fabricki ugradjen metan kako bi troskovi bili manji krajnja opcija auto na struju Grad da odredi maksimalnu cijenu a da udruzenja mogu da voze i za manje od te cijene .Mislim da kad bi cijene bili u prvoj tarifi i svim ostalim za 30%manje da bi bilo daleko vise voznji i da bi ste tako unistili omrzenu aplikaciu car go
3.Nikako da navatam komsiju da ga pitam to u vezi dozvole ja mislim da moze B kat sa min 10 god iskustva
4.Naravno da se placa gradu i drzavi sve sto sleduje porezi doprinosi penzjono zdravstveno socjalno osiguranje sva potrebna koriscenje taksi stanice gradu ...
5.Grad da odredi maksimalnu cijenu ...ostalo trziste takodje i broj taksista ne veci od 8000 takodje i video nadzor u vozilu ...
 
Sa većinom se slažem i potpuno si u pravu

Jedino cena,ne maksimalna jer pojavom jakih igrača sa krupnim kapitalom desio bi se damping cena,i zato je vrlo bitno odrediti minimalnu cenu a za takvo nešto je potrebno strogo urediditi da ne može doći do mahinacije uvećane naplate,zbog vožnji na kvaku...to bi rešila aplikacija koja bi kontrolisala taksimetar...ili štampani račun koji je povezan preko blututa sa taksimetrom,to smo tražili odavno ali....
ovako nešto...
http://www.servis-sreckovic.com/proizvo ... xi-vozila/
Što se tiče B kat ona se i sad traži ali sledeći uslov koji se traži,profesionalni vozač,ne može bez C kat.
Ostalo bi bilo idealno i za korisnike i za taksiste

Ostalo baš odlično...
 
Vrh