Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ne pričam o tome. Pričam o dvostrukim standardima i foliranjima koje Vukojević i ekipa njegovih istomišljenika primenjuju.
 
AUUUU,stvarno te ne razumem, ovi su dobri,Samarićanini a ovi monopolisti i kartel.
A jednako su nastupili na tržište samo što su jedni sad veliki a ovi tek u razvoju
 
A šta je to tebi CarGo uradio, kako oni tebe ometaju pa da ih toliko mrziš?

Inače nisi mi odgovorio ni na prva dva pitanja.
Prvo pitanje - šta je CarGo dobio od toga što je ''Vuk Guberinić prijatelj sa A.B.'' ?
Drugo pitanje - jesi razmišljao o tome kako onomad prilikom protesta na Slaviji i državnog povlađivanja taksistima, svi redom napenališe taksije i državu, a nahvališe CarGo?

P.S.
Porediti CarGo u trenutnom stanju sa Uberom je presmešno. Kao kad bismo poredili vozače koji nedeljom prevoze ljude od Avalskog puta do buvljaka na Bubanj potoku... sa profesionalnim švercerima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579787#p579787:2hqr228p je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 4:13 pm[/url]":2hqr228p]Ne pričam o tome. Pričam o dvostrukim standardima i foliranjima koje Vukojević i ekipa njegovih istomišljenika primenjuju.

Pa normalno je da su standardi dvostruki a kod Car go i petostruki
5% uzima Yandex od legalnog taksi prevoznika
A CarGo minimum 20% od limo servisa
 
Koliko volim forume, uvek se nadje jedan covek koji je pametniji od ostalih i nemos mu objasniti nesto pa to ti je...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579675#p579675:3idt07uf je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 11:16 am[/url]":3idt07uf]
Žao mi je što pišeš o nečemu što ne znaš....
CarGo je registovan kao DOO društvo i spada u pdv,ALI sav prihod koji ostvari opere kroz papire KAO TROŠAK KOMPANIJE i nema za državu ništa...
A ti znas da oni sve to operu kao trosak kompanije?
Zasto niste za to da se uvede fiskalna racun za svaku voznju? Jel se plasite da ce se otkriti koliko zaradjujete?
Hoces da mi kazes da sve voznje koje imate uredno uplatite na racun firme kao zaradu? Ili nesto ode ispod ruke?

A kako rade ostale DOO firme, mislis da sve firme placaju porez u celosti ili gledaju da izvuku novac na razne nacine?
Ajde molim te nemoj se blamiras, ovo su smesne price, al idemo dalje.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579675#p579675:3idt07uf je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 11:16 am[/url]":3idt07uf]
Da li bi grad blokirali stomatolozi,doktori,programeri itd kad bi neko radio njihov posao bez odgovarjuće dozvole.
Hoces da kazes da ne postoje nelegalni stomatolozi, doktori, programeri i... Ko sagradi one silne nelegalne zgrade u Beogradu a i samoj drzavi, al to nije nacin da se blokira ceo grad, jer bi u tom slucaju ceo grad bio blokiran 365 dana u godini. To sto su taxisti uradili je prikazivanje sile prema narodu da se zna ko je na kom mestu.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579675#p579675:3idt07uf je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 11:16 am[/url]":3idt07uf]
Ko kontroliše te vozače,vlasnik aplikacije,pa njemu je jedini interes da ih ima što više kako bi uzeo veći procenat od njih,jer on sutra nije odgovaoran bilo šta da se desi jel se CarGo ne bavi prevozom putnika.
Ko kontrolise divlje taxiste, sto njih ne tucete, blokirate i pretite im, nego sa njima na kaficu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579792#p579792:26o94dv1 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 4:16 pm[/url]":26o94dv1]A šta je to tebi CarGo uradio, kako oni tebe ometaju pa da ih toliko mrziš?

Inače nisi mi odgovorio ni na prva dva pitanja.
Prvo pitanje - šta je CarGo dobio od toga što je ''Vuk Guberinić prijatelj sa A.B.'' ?
Drugo pitanje - jesi razmišljao o tome kako onomad prilikom protesta na Slaviji i državnog povlađivanja taksistima, svi redom napenališe taksije i državu, a nahvališe CarGo?

P.S.
Porediti CarGo u trenutnom stanju sa Uberom je presmešno. Kao kad bismo poredili vozače koji nedeljom prevoze ljude od Avalskog puta do buvljaka na Bubanj potoku... sa profesionalnim švercerima.

Evo kako me ometaju,DAMPIGUJU CENU PREVOZA ,vozači nemaju obaveze kao ja,lekarski pregled na tri godine,na šest meseci tehnički pregled vozila,8000din gradu godišnje za produženje dozvole, njima dozvoljeno 0.2 alkohola meni 0.0
Njima kazna za parkiranje na uluci kao civilnom vozilu 5000 din meni kao vozilu koji obavlja javni prevoz 20.000din, kad čekaš stranku duže od tri minauta na ulici smatra se po zakonu da si se parkirao,moram u vozilu da imam protivpožarni aparat oni ne moraju,
Ja moram da imam "" C "" kat. oni ne moraju, itd itd itd

Pa zašto ih neporediti sa Uberom,pa i oni su krenuli iz garaže,smo što imaju veće tržište pas se mnogo brže obogatili i postali monopolisti

PS
Ajd ti meni odgovori da li bi Cargo mogo na ovakav nači da posluje u Nemačkoj,samo nemoj molim te da porediš taksi ovde i tamo..
 
I ladno nijedna stavka koju si nabrojao kao odgovor nema nikakvog smisla. Čak ni ovo da ''dampinguju cene prevoza'' ne stoji, jer oni obavljaju delatnost uz smanjene troškove i drugačiji model. Sad, to što klasični taksisti neće da se prilagode novonastalim uslovima nego više vole da žive u iluzijama socijalizma, ne znači da ovi iz CarGo time krše neke moralne ili pravne norme.
Njima kazna za parkiranje na uluci kao civilnom vozilu 5000 din meni kao vozilu koji obavlja javni prevoz 20.000din
Zato ti imaš žutu traku i upisan telefon tvog udruženja u svaki adresar, reklamu, prospekt i bilbord na transportnim čvorištima. A i u stambenim zgradma, na onim panoima sa važnim telefonima.
Ja moram da imam "" C "" kat. oni ne moraju
Gde ovo piše?
Pa zašto ih neporediti sa Uberom
Dobro, samo što stalno režite na CarGo a na Yandex i Uber ne smete ni da pisnete?
Ajd ti meni odgovori da li bi Cargo mogo na ovakav nači da posluje u Nemačkoj
U Nemačkoj ne bi morao da posluje na ovaj način jer u Nemačkoj država promoviše i podržava preduzetnike, dok ih ovde reketira i potapa ako nisu u talu s njom i političarima.

I opet mi nisi odgovorio na druga dva pitanja.
 
Koliko kazni vam je nalepljeno za nepropisno parkiranje, jel imate neku statistiku? Daj mi dva dana i skupicu ti 10 razlicitih taxista koji se parkiraju gde im je zelja.
A ti bi da pijes na radnom mestu? Ja bih stavio svim vozacima 0.0% alkohola!
Jel oni mogu da voze zutom trakom?
To za C kategoriju, jel moze dokaz?

Pa i treba da dampiguju cenu, jel treba sad IDEA, RODA, MAXI i ostali da blokiraju slaviju sto su u Lidl pilici 120dinara?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579805#p579805:142bbw1j je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 07, 2018 4:50 pm[/url]":142bbw1j]Koliko kazni vam je nalepljeno za nepropisno parkiranje, jel imate neku statistiku? Daj mi dva dana i skupicu ti 10 razlicitih taxista koji se parkiraju gde im je zelja.
A ti bi da pijes na radnom mestu? Ja bih stavio svim vozacima 0.0% alkohola!
Jel oni mogu da voze zutom trakom?
To za C kategoriju, jel moze dokaz?

Pa i treba da dampiguju cenu, jel treba sad IDEA, RODA, MAXI i ostali da blokiraju slaviju sto su u Lidl pilici 120dinara?

Ne mogu sa više vas da komunuciram..
Ali evo ti ovde pokazujež opasno neznanje o temi u kojoj polemišeš,
Kao prvo,što se tiče kazni ima dosta kolega koji opušteno stoje svugde,ali to ne znači da im Komunalac nije nikad napisao kaznu,otiđi u komunalnu policiju pa pitaj koliko dnevno napišu takvih kazni,a tu je i policija...
Što se tiče alkohola to sam samo stavio kao razliku u prekršaju tj. saobraćajci ,inače ja ne pijem jer ako mi uzmu dozvolu upropstio sam sebe,bankrot a kazne su drakonske u slučaju saobraćajke pod dejstvom alkohola a prevoziš stranku ali to ne važi za CarGo vozače
Što se tiče C kAt tu lepo odeš na sajt Grad Beograda pa nađeš taksi prevoz pa odluku o obavljanju taksi prevoza pa pročitaš...
A spomenuo si i neke veće markete i Lidl,piliće
pa ti ne razlikiješ šta je ""trgovina"" a šta ""usluga prevoza"" i onda ti je teško objasniti kakva je tu razlika
 
Evo ja našao i otvorio sledeće linkove:
http://www.beograd.rs/images/data/d0969 ... 491501.pdf
http://www.overa.rs/odluka-o-auto-taksi-prevozu.html
Nigde se ne pominje C kategorija.

Što se Komunalaca tiče, kao da su taksisti jedini koji imaju problem sa njima i kao da pikiraju samo taksiste a druge ne maltretiraju... Isto važi i za Saobraćajne bumbare. Maltretiraju oni pored taksista još hiljade drugih svakog dana, pa niko zbog toga ne blokira ulice i ne diže galamu po medijima.

Dalje, jel može objašnjenje zašto Srđanov primer/poređenje nije u redu? Kakve veze u ovom kontekstu ima to što je jedno usluga prevoza a drugo je usluga trgovine? U ekonomskom i pravnom svetu, i jedno i drugo se vode kao proizvodne delatnosti. Da, čak je i saobraćaj zaveden kao proizvodna delatnost. Delatnost koja proizvodi uslugu prevoza. Tako da to što čovek kaže je sasvim na mestu. Blokiranje ulica i dizanje frke po medijima od strane taksista zato što se našao pametniji igrač na tržištu od njih je kao kad bi Maxi i IDEA blokirali i galamili zato što Lidl ima niže cene.
 
Ova polemika je besmislena, jer vi očito nastupate navijački i bez razumnih i realnih cinjenica.
Ja nisam nigde naveo da u dosadašnjem načinu taksi prevoza nema problema,ima i to mnogo i to mnogo divljih sa visokom naplatom vožnje,ima i regularnih sa visokom naplato vožnje.
Što se ode spominje zašto se mi ne bunimo protiv njih i zašto ih ne bijemo,bunimo se već godinama,a zakon ne želim da uzimam u svoje ruke,mada su neke kolege i to pokušavale,koliko je samo bilo tuča između divljih i regularnih eh..
Takođe samatram da većima vas podržava rad na crno jer tobože takva smo zemlja gde je sve dozvoljenjo.A pogotovo ako se pozoveš na konkurnciju,jeftiniji prevoz,pa sve to ima neku cenu koja je definisana troškovima ,zaradom itd.E ja ne podržavam takav načiin poslovanja a ponamajmanje su krivi taksisti što se to može.Sistem ili DRŽAVA a ko ne funkcionišu ajmo da uzmemo onda zakon u svoje ruke i sve što mi ili nam se ne sviđa da rešavamo po svom nahođenu.
E to meni se na primer ne sviđa cena bezina,nafte ajd da npravim aplikaciju da povežem korisnike i cisternu , informišem ih o uslovima usluge,da moraju sami da toče u kante i da je jedan litar 100 din. i pa ko hoće nek sam toči,ili nek ide na pumpu da sipa ,a ja se ne bavim prodajom benzina,nafte ja samo povezujem korisnike sa cisternom,a ko šiša propise zakone.odobrenja,akcize kad je tako jeftinije itd itd..
I da sigurno bi me kao preuzetnika podržali u Nemačkoj za razvoj takve aplikacije,a ne kao u Srbiji,potapli,reketirali
Neko napisa zašto ne režimo na Yandex,pa nemamo mi ništa protiv aplikacija i takvog načina naručivanja vožnji i onlin plaćanja ako nam ponude korektne uslove i rade sa registovanim taksi prevoznicima.
Neko napisa da CarGo vozači rade sa manjim troškovima i drugčijem modelu a valjda za istu vrest delatnosti trebaju da budu isti troškovi,a i po ćemu se to razlikuje model poslovanje između CarGo i Yandex pa ovi prvi naplaćuju 20-30% od vožnje a ovi drugi 5% od svake vožnje.
Svi vi gledate iz ugla da jeftinije prođete kao i ja ali toliki bezobrazluk da se neko poziva na jeftiniji prevoz a da to nije iz njegovog đepa,to je isto radio i Uber u početku pa sad u vreme špica 3x više naplati vožnju....
Niko ni vama ne brani da se okupite u svojoj delatnosti i da štitite svoje iterese,izađete na ulicu i iskažete svoje nezadovoljstvo,organizujte se prijavite skup i tražite svoja parav za svoju delatnost
A što se tiče ZARADE LEGALNOG TAKSISTE otiđite u prvu banku i recite da ste taksista i taržite neki kredit,pa da vidite šta će vam reći i sve će vam biti jasno.
Bender Rodriguez napisa i ovo......"""ne znači da ovi iz CarGo time krše neke moralne ili pravne norme""".
Da normalne norme su da deru i ucenjuju vozač 20%-30% od svake vožnje pa gde to ima,znam da će sad reći pa šta tebe briga ako oni pristaju,da pristaju ali kad shvate da prave gubitke napuštaju ali eto ih novi a kapital se uvećava samo CarGO...
ZAŠTO CAR GO NIJE PONUDIO APLIKACIJ LEGALNIM TAKSISTIMA,pa zato što ne može toliko da ih dere po vožnji
Evo javno mu je vlasnik Beogradskog taksija ponudio saradnju( ima na YT) da posluje sa legalnim taksistima ali to njemu normalno ne odgovara
Nemam ništa protiv aplikacija i sam redim preko Yandexa i zadovoljae stranke,zadovoljan ja.
Šta bi se desilo na ulici kad bi svi počeli da voze (GSP LINIJE) i da formira cenu kako se njemu prohte tj vlasniku aplikacija a da vozači koriste svoj autobus i karta bude za poćetak jeftinija,a kad osvoji tržište e onda kao i UBER 3x skuplja u špicu
Mnogo je nepoznanica za vas korisnike usluga prevoza,ali razumem da svako gleda da prođe jeftinije,ispod realne cene prevoza svi su na gubitku i stranke i izvršioci ali to je dugačka priča. Normalno svako tržižte ima svoje specifične osobine i ne može se posmatrati globalo
Ko razume shvatiće,ko samo gleda iz zvog đepa i navijački nikad neće.
Ali tako je kod nas bolje da komšiji crkne krava...

Pozdrav
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579813#p579813:xxm0pau2 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 5:24 pm[/url]":xxm0pau2]Evo ja našao i otvorio sledeće linkove:
http://www.beograd.rs/images/data/d0969 ... 491501.pdf
http://www.overa.rs/odluka-o-auto-taksi-prevozu.html
Nigde se ne pominje C kategorija.

Što se Komunalaca tiče, kao da su taksisti jedini koji imaju problem sa njima i kao da pikiraju samo taksiste a druge ne maltretiraju... Isto važi i za Saobraćajne bumbare. Maltretiraju oni pored taksista još hiljade drugih svakog dana, pa niko zbog toga ne blokira ulice i ne diže galamu po medijima.

Dalje, jel može objašnjenje zašto Srđanov primer/poređenje nije u redu? Kakve veze u ovom kontekstu ima to što je jedno usluga prevoza a drugo je usluga trgovine? U ekonomskom i pravnom svetu, i jedno i drugo se vode kao proizvodne delatnosti. Da, čak je i saobraćaj zaveden kao proizvodna delatnost. Delatnost koja proizvodi uslugu prevoza. Tako da to što čovek kaže je sasvim na mestu. Blokiranje ulica i dizanje frke po medijima od strane taksista zato što se našao pametniji igrač na tržištu od njih je kao kad bi Maxi i IDEA blokirali i galamili zato što Lidl ima niže cene.
DA NEMAJU SAMO TAKSITI PROBLEM SA KOMUNALCIMA I POLICAJCIMA, da si pažljivi čitaao kazna za civilni auto je 5000 dina a za vozilo koje obavlja javni prevoz putnika 20000din

Pa evo u onoj odlici o taksi prevoz pročitaj ČLAN 8. SATAV 2.
Član 8

Fizičko lice može obavljati taksi prevoz kao preduzetnik, ako pored opštih uslova utvrđenih zakonom, ispunjava i uslove utvrđene ovom odlukom i to:

1. da ima vozačku dozvolu „B“ kategorije najmanje sedam godina;
-----------------------------------------------------------
2. da ima zvanje vozača putničkog automobila trećeg stepena stručne spreme ili zvanje vozača autobusa i teretnog motornog vozila četvrtog stepena stručne spreme ili zvanje tehničara drumskog saobraćaja ili zvanje vozača specijaliste petog stepena stručne spreme;
-----------------------------------------

3. da ima radno iskustvo na poslovima vozača motornog vozila sa vozačkom dozvolom „B“ kategorije najmanje pet godina;

ETO GDE PIŠE,JEL TAČNO,a tako mi postavljate neka pitanja
... član 1. i član 3. takođe kažu da u principu niko ispod 25 godina ne može da prevozi putnike što je sasvi realno...zar ne
radno iskustvo inače se dokazuje potvrdom poslodavca kao i proverom u pio dal si bio prijavljen kao vozač i normalno ugovorom o radu da si raspoređen na mesto vozača,ranije su se tu vršile mahinacije ali sad je nemoguće i svi koji nisu imali validnu potvrdu isgubili su taksi dozvolu

ps
mnogo ste neobavešteni,tačnije niste upoznati.....kako funkcioniše taksi prevoz i normalno da vas to i ne treba da zanima ali podržavati nešto nelegalno....tj korisnike rupa u zakonu
 
Jedini, ali jedini razlog zbog koga je Car:Go jeftiniji je to sto ne primenjuju cenovnik za taksi usluge koje je propisao grad.
Nema to nikakve veze sa troskovima, provizijama i licencama. Kada bi se ta uredba ukinula, cena bi pala, jedan broj taksista bi verovatno promenio zanimanje, ostali bi trazili nacine da povecaju popunjenost.
Bar u teoriji. U praksi nisam ubedjen da smo kao drustvo dovoljno bogati da uspostavimo stabilan trzisno regulisan taksi sistem. Premalo je posla, a vecini je tesko da odvoji 90 rsd za GSP kartu, te pad cene ne moze mnogo da uveca obim posla. Ovo sto sad imamo (sto se cena tice) je nekako natempirano da broj taksista koje imamo mogu da zive od obima posla, a da sa druge strane ipak mozemo da udejmo u taksi, ako je bas nuzda.
 
Što volim ovo kad ljudi drugima pričaju kako ne znaju, a sami ne daju nikakve argumente i dokaze.

Jedino od argumenata što si izneo a što stoji je to da CarGo vozač plaća 5.000 a taksista 20.000. To je jedino što si dosad argumentovao i dokazao. Sve ostalo se svodi na Vukojevićanje - vi ne znate, ali evo ja ću da vam kažem.... pa reci... pa evo sad ću da vam kažem... pa ajde kaži... pa ne, mislim ne znate vi ali ja ću vam reći...
I opet nisi naveo ni link, ni tačan naziv dokumenta u kome to piše.
Ova polemika je besmislena, jer vi očito nastupate navijački i bez razumnih i realnih cinjenica.
Slažem se da je besmislena, al ne zato što neko nastupa navijački nego zato što ste vi mahom uljuljkani u sistem i mentalitet koji više nema mesto u modernom svetu, pa očekujete da se svi prilagođavaju vama umesto obrnuto. :roll:

Cela planeta je puna profesija koje su u zadnjih 10ak godina morale da se menjaju, prilagođavaju i potrude da ostanu konkurentne i cenjene. Pa ipak niko od tih ljudi ne radi ovo što vi radite i ne nastupa ovako kako vi nastupate. Sama Srbija je puna mašinaca bez posla, vozača autobusa i kamiona koji rmbače za bedne pare, zanatlija koji se bore za opstanak, lekara koji su 10 godina ostavili nad knjigom a niko ih ne ceni i ne plaća... i niko od njih ne protestuje i ne maltretira druge zbog toga. A i kad protestuju, bes, frustracije i ciljeve usmere na prave adrese i na one koji su za to odgovorni. Ne prema drugima u svojoj struci niti prema drugim ljudima u gradu.

Ja sam te pitao već tri puta, i pitam te četvrti - da li si se ikada raspitao, što po javnosti što u krugu prijatelja i poznanika, koliko ljudi u celoj ovoj priči podržava taksiste (mislim na Vukojević-taksiste) a koliko njih podržava CarGo? Naravno da nisi. Ignorišeš to pitanje svo vreme, jer znaš da osim sporadičnih isprdaka i oportunista u Vladi, niko ne podržava ništa od toga što Vukojević i ekipa propagiraju i žele. Sad imajući to u vidu, kao i činjenicu da je za vreme vašeg blokiranja višemilionskog grada CarGou obrt porastao nekoliko puta, a popularnost mu odjeknula širom Srbije... svako normalan u glavi bi se zapitao - '''dobro, u čemu mi toliko grešimo?'' Ali ne. Pošto je sve prepuno Vukojević-glava, svi idu sa idejom da ceo grad i cela zemlja greše što ih ne podnose, a samo su oni u pravu. :bash:

I opet nisam dobio odgovor šta je to što je CarGo dobio time što Guberinić poznaje Brnabićku. U klasičnom Vukojević stilu, uporno namećete neku blesavu priču da su oni nešto dobili a da je vama nešto oduzeto. A ni sami ne umete da kažete šta je to. Nego uvek ''ma ne znate vi, evo ja ću da vas naučim''.
Pa ajde više, naučite nas! Ajde, slušam!

Ali naravno da nema ništa od toga. Sve je jasno kao dan. Nemate herca da se borite protiv velikih kartelskih protuva i monopolista kao što su Uber, Yandex i slični, polako ali sigurno dolazi vam u glavu da su mnogima od vas dani odbrojani... Ali zato ćete rado iz sve snage da se poserete po domaćoj firmi, jednoj od retkih u zemlji, koja korektno posluje a pritom i brine o kvalitetu svoje usluge. Tako da nemojte uopšte ni da krećete sa tim ''da komšiji crkne krava'' pričama i optužbama, jer ako iko propagira i zastupa takvu politiku, onda ste to vi!

Umesto da podelite tržište, da utuvite više u te glave da je CarGo vama uzeo tek mali deo mušterija, a da ga većinom koriste ljudi koji se ranije nisu ni vozili taksijem... vi umesto toga prebacujete krivicu na sve druge a nemate herca da se suočite sa istinom i da poradite na sebi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579844#p579844:1hkmky2b je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 8:05 pm[/url]":1hkmky2b]Jedini, ali jedini razlog zbog koga je Car:Go jeftiniji je to sto ne primenjuju cenovnik za taksi usluge koje je propisao grad.
Nema to nikakve veze sa troskovima, provizijama i licencama. Kada bi se ta uredba ukinula, cena bi pala, jedan broj taksista bi verovatno promenio zanimanje, ostali bi trazili nacine da povecaju popunjenost.
Bar u teoriji. U praksi nisam ubedjen da smo kao drustvo dovoljno bogati da uspostavimo stabilan trzisno regulisan taksi sistem. Premalo je posla, a vecini je tesko da odvoji 90 rsd za GSP kartu, te pad cene ne moze mnogo da uveca obim posla. Ovo sto sad imamo (sto se cena tice) je nekako natempirano da broj taksista koje imamo mogu da zive od obima posla, a da sa druge strane ipak mozemo da udejmo u taksi, ako je bas nuzda.







Reaalno,raciacinalno,korektno i sasvim temeljno obrazloženo :dil:

:sesir:
 
Sad kad ste se siti natapšali po ramenima, oćeš li mi odgovoriti na pitanja?
 
Uzgred, sto se tice 3x u spicu, ja mislim da je to mnogo bolji sistem od "Nista slobodno, pozovite malo kasnije". Kome stvarno treba dobice prevoz, ovako covek ne moze da dobije prevoz cak iako mu je izuzetno i hitno potreban (desavalo mi se da bih dao i vise od 3x, pa i na regularnu taksi cenu, ali koji god broj da okrenem dobijem zauzece (ili "nista slobodno")).
Taj surge pricing bi trebalo nekako ugraditi i u regularan taksi sistem...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579846#p579846:g912qd3r je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 8:07 pm[/url]":g912qd3r]Što volim ovo kad ljudi drugima pričaju kako ne znaju, a sami ne daju nikakve argumente i dokaze.

Jedino od argumenata što si izneo a što stoji je to da CarGo vozač plaća 5.000 a taksista 20.000. To je jedino što si dosad argumentovao i dokazao. Sve ostalo se svodi na Vukojevićanje - vi ne znate, ali evo ja ću da vam kažem.... pa reci... pa evo sad ću da vam kažem... pa ajde kaži... pa ne, mislim ne znate vi ali ja ću vam reći...
I opet nisi naveo ni link, ni tačan naziv dokumenta u kome to piše.
Ova polemika je besmislena, jer vi očito nastupate navijački i bez razumnih i realnih cinjenica.
Slažem se da je besmislena, al ne zato što neko nastupa navijački nego zato što ste vi mahom uljuljkani u sistem i mentalitet koji više nema mesto u modernom svetu, pa očekujete da se svi prilagođavaju vama umesto obrnuto. :roll:

Cela planeta je puna profesija koje su u zadnjih 10ak godina morale da se menjaju, prilagođavaju i potrude da ostanu konkurentne i cenjene. Pa ipak niko od tih ljudi ne radi ovo što vi radite i ne nastupa ovako kako vi nastupate. Sama Srbija je puna mašinaca bez posla, vozača autobusa i kamiona koji rmbače za bedne pare, zanatlija koji se bore za opstanak, lekara koji su 10 godina ostavili nad knjigom a niko ih ne ceni i ne plaća... i niko od njih ne protestuje i ne maltretira druge zbog toga. A i kad protestuju, bes, frustracije i ciljeve usmere na prave adrese i na one koji su za to odgovorni. Ne prema drugima u svojoj struci niti prema drugim ljudima u gradu.

Ja sam te pitao već tri puta, i pitam te četvrti - da li si se ikada raspitao, što po javnosti što u krugu prijatelja i poznanika, koliko ljudi u celoj ovoj priči podržava taksiste (mislim na Vukojević-taksiste) a koliko njih podržava CarGo? Naravno da nisi. Ignorišeš to pitanje svo vreme, jer znaš da osim sporadičnih isprdaka i oportunista u Vladi, niko ne podržava ništa od toga što Vukojević i ekipa propagiraju i žele. Sad imajući to u vidu, kao i činjenicu da je za vreme vašeg blokiranja višemilionskog grada CarGou obrt porastao nekoliko puta, a popularnost mu odjeknula širom Srbije... svako normalan u glavi bi se zapitao - '''dobro, u čemu mi toliko grešimo?'' Ali ne. Pošto je sve prepuno Vukojević-glava, svi idu sa idejom da ceo grad i cela zemlja greše što ih ne podnose, a samo su oni u pravu. :bash:

I opet nisam dobio odgovor šta je to što je CarGo dobio time što Guberinić poznaje Brnabićku. U klasičnom Vukojević stilu, uporno namećete neku blesavu priču da su oni nešto dobili a da je vama nešto oduzeto. A ni sami ne umete da kažete šta je to. Nego uvek ''ma ne znate vi, evo ja ću da vas naučim''.
Pa ajde više, naučite nas! Ajde, slušam!

Ali naravno da nema ništa od toga. Sve je jasno kao dan. Nemate herca da se borite protiv velikih kartelskih protuva i monopolista kao što su Uber, Yandex i slični, polako ali sigurno dolazi vam u glavu da su mnogima od vas dani odbrojani... Ali zato ćete rado iz sve snage da se poserete po domaćoj firmi, jednoj od retkih u zemlji, koja korektno posluje a pritom i brine o kvalitetu svoje usluge. Tako da nemojte uopšte ni da krećete sa tim ''da komšiji crkne krava'' pričama i optužbama, jer ako iko propagira i zastupa takvu politiku, onda ste to vi!

Umesto da podelite tržište, da utuvite više u te glave da je CarGo vama uzeo tek mali deo mušterija, a da ga većinom koriste ljudi koji se ranije nisu ni vozili taksijem... vi umesto toga prebacujete krivicu na sve druge a nemate herca da se suočite sa istinom i da poradite na sebi.

EVO TI LINK.... http://www.beograd.rs/images/data/d0969 ... 491501.pdf
službeni glasnik

ĆLAN 8. STAV 1.2. i 3.
i šta sad jel tačno

Pitaš...
Šta je dobio Vuk G. --CarGO što je dobar sa Anom B. pa eto ništa samo je ona presednica Vlade
A da li su nam dani odbrojani,to će pokazati vreme,a i u toj budućnosti će neko voziti ili ti upravljati,kontrolisat te leteće taksije...taksiati :D

Kad bi UBER I YANDEX poslovali u Beogradu na isti način kao i CarGo, budi siguran da bi protesti bili isti kao i Barseloni,Parizu,Beču ....

Samo postavlsš pitanja i tražiš odgvore a sam i odgovaraš
 
Strana ne postoji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579850#p579850:3kc67uq2 je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 8:20 pm[/url]":3kc67uq2]
Taj surge pricing bi trebalo nekako ugraditi i u regularan taksi sistem...
Surge pricing? U Beogradu? Koji ne zna šta će od silnih taksista? :lol:

Al dobro neka. Samo napred. Sami ćete sebe brže sahraniti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579852#p579852:c3qj6s9c je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 8:28 pm[/url]":c3qj6s9c]Ne radi :lool:

Eno radi,popravili taksisti :lol:
 
Страница није пронађена
Šta je dobio Vuk G. --CarGO što je dobar sa Anom B. pa eto ništa samo je ona presednica Vlade
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eEy-_uw0e2U[/youtube]
Kad bi UBER I YANDEX poslovali u Beogradu na isti način kao i CarGo, budi siguran da bi protesti bili isti kao i Barseloni,Parizu,Beču ....
Pa već posluju manje više tako. Samo što ljude briga da protestuju zbog toga dokle god imaju alternative. E da je po vašem, alternativa ne bi bilo. Sve bi bio Uber i Yandex. A domaće uništi, rasformiraj, najuri...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579865#p579865:3bd7nsfz je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 8:51 pm[/url]":3bd7nsfz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579862#p579862:3bd7nsfz je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 8:49 pm[/url]":3bd7nsfz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579852#p579852:3bd7nsfz je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 8:28 pm[/url]":3bd7nsfz]Ne radi :lool:

Eno radi,popravili taksisti :lol:

http://www.beograd.rs/images/data/d0969 ... 491501.pdf

član 8. stav 1.2. i 3

Kako posluju Yandex i Uber kao CarGo kad ovi prvi posluju sa legalni prevoznicima i naplaćuju 5% od vožnje a kar go posluje sa limo servisom i uzima 20-30% od svake vožnje
 
Vrh