Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579722#p579722:1ml2biso je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 12:54 pm[/url]":1ml2biso]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579706#p579706:1ml2biso je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 1:18 pm[/url]":1ml2biso]
[cena seta od 400 do 450 rsd, Car:Go uvek u dinar 289. Ne trazim da taxi 289, nek uvek bude 412, ali otkud varijacija? *]
Ovo mi baš nije jasno,kako u Cargo uvek 289,pa nemoguće je da vožnja svaki put traje 5 min. nekad mora da bude duže vreme ili kraće u kretanju za istu relaciju ne može uvek isto vreme da se provede u prevozu od tačke A do tačke B
Jedan minut stajanja na samaforu ili gužvi u taksiju košta oko 12 din zato cena varira..Kako te to Car go uvek preveze za isto vreme

Ah, sad sam proverio. Minimalna cena za voznju im je 289, pa otud uvek ta cifra...

Hvala za info o Yandexu!
Eto na primer ta vožnja od 289 a na taksiju 400 to znaći (400-170):65= oko 3-3.5 km
Ako je pređeno 3 km i dok je došao po Vas 1.5km = 4.5km pređeno i to je oko 0.5 l goriva potrošeno a to je oko 70 din ili plina oko 40din
(289 - 70)- 20% provizija Cargo ==170 din ostalo vozaču puta 20 prosečnih vožnji x 170 =3400
Napraviti dvadeset vožnji je naučna fantastika jer 20vožnji x 30 minuta =10 h neprekidne vožnje
Hvala i Vama na razumnom razmišljanju
 
Prihvatam tvoj troskovnik ali mi reci kako se tek onda u ns i u unutrasnjosti cijena voznje manja a gorivo isto kosta ista vozila vozite
I kako to da u unutrasnjisti vasnici vozila su udruzenja a ne vozaci ...
Zasto nemoze tako i u bg a da vozaci budu vlasnici licence koju kad odlaze u penziju prodaju gradu ako oce
Da smanji broj ili nekom ko hoce da se bavi taksi poslom za nekih 20 000€ npr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579725#p579725:1k2lt7zv je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 1:08 pm[/url]":1k2lt7zv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579706#p579706:1k2lt7zv je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 12:18 pm[/url]":1k2lt7zv]Delimično se slažems sa Vama,ali zašto se nije krenulo legalnim tokovima nego se moralo tražiti rupe u zakonu.
Zato što su ljudi ovde umorni od večite borbe sa vetrenjačama i čekanja da se državni aparat zaostao u 19. veku dozove pameti i modernizuje.
Uz to im je dosta i raznih reketiranja i skidanja kajmaka, da se domaći preduzetnici deru i maltretiraju a da se stranim monopolistima i siledžijama daju sve moguće olakšice i promocije.

Po onome što sam video i čuo, a čuo sam dosta, CarGo je među retkim firmama u Srbiji, ne samo u oblasti transporta nego generalno, koja istovremeno ispunjava sledeća tri uslova: 1) da nije pod kapom nijedne stranke, tajkuna ili budžovana 2) da uspešno posluje i beleži sve veći profit i 3) da pritom itekako brine o svojim korisnicima i kvalitetu usluge. Koliko takvih firmi znamo u Srbiji, da ispunjavaju sva ta tri uslova?

Takve firme ne da ću uvek podržavati nego kamo sreće da ih bude više, pa se možda jednog dana korumpirana lopovska država dozove pameti i počne da radi na promovisanju i pospešivanju vrednih i kvalitetnih preduzeća. Umesto što ih večito reketira i usporava, dok na svaki pomen dolaska stranih monopolista i muljatora odmah pada na kolena i ponižava i sebe i svoj narod, usput dodatno zabetonirajući ekonomiju baziranu na kartelima i rođačkim šemama.

Moram da Vas demantujem
ova tri uslova...
1.Vuk G. (CarGo) NIJE pod kapom ni jedne stranke,to ste upravu ali je dobar prijatelj i poznanik A.B. sa kojom se čuje i telefonom,imate NJEGOVU IZJAVU JAVNO na tv prva
2.Beleži sve veći profit,kako, pa on se ne bavi prevozom a naplaćuje isti i nema nikakvu dobit još uvek,njegova izjava, a i sav taj profit koji ostvari kao ode u troškove tako da državi ništa.
Normalno da pravi ekstra provit na grbači vozača kojim manipuliše..i plasira cenu po kojoj ne mogu da opstanu..
3.Brine o svojim korisncima, na koji način,tako što vas voze klinci od 20g koji su juče položili,i još nešto, da li znate da po zakonu vozaču putničkog automobila je dozvoljeno 0,2 alkohola u krvi (CarGo) dok profesionalnom vozaču(legalnom taksisti) 0,0 i kazne za profesinalne vozače i preduzetnike su mnogo veće nego za amatere (b kat.)
Šta će se desiti ako nedaj bože doživite saobraćajku u vozilu Cargo, oni se ne bave javnim prevozom putnika
U slučaju saobraćajke Vuk G.(CarGo) NIJE ODGOVORAN jer se on ne bavi prevozom putnika a istu uslugu Vam je naplatio i sebe ogradio, vi vozača možete da tužite privatnom tužbom dok kod legalnog taksiste sve oštetu naplatite od osiguranja a osiguranje posle juri legalnog taksistu itd itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579731#p579731:1n6me6ov je napisao(la):
direktor » Sre Nov 07, 2018 1:33 pm[/url]":1n6me6ov]Prihvatam tvoj troskovnik ali mi reci kako se tek onda u ns i u unutrasnjosti cijena voznje manja a gorivo isto kosta ista vozila vozite
I kako to da u unutrasnjisti vasnici vozila su udruzenja a ne vozaci ...
Zasto nemoze tako i u bg a da vozaci budu vlasnici licence koju kad odlaze u penziju prodaju gradu ako oce
Da smanji broj ili nekom ko hoce da se bavi taksi poslom za nekih 20 000€ npr

Evo "direktor" da te upoznam..
Kragujevac... većinom nelegalni taksisti rade liniski prevoz po ceni autobuske karte i uništiše gradski prevoz..
Osatli kao legalni,moram da napišem kao legalni....
jer jedan preduzetnik kupi DESETAK auta(cena jednog do 1500e) vozila i traži vozače,normalno ti vozači rade na tim vozilima na procenat, takođe većinom nisu prijavljeni a i ako jesu onda ima je manji procenat zarade, kako sam sa nekim razgovarao zarade oko 1.000 din za dvanest sati vzač zaradi ako nije prijavljen, a vlasniku auta što ostane čisto oko 1.000din x 10 vozila= 10.000dnevno x 30 dana = 300.000 mesečno x 6 meseci =1.800.000 /118din ==15.250 e
Otplatio sve automobile za 6 meseci, A pri tome ne plaća ništa državi,gradu,itd..
Tako je u većini Gradova južno
jedino NS je izuzetak,ali tamo ih je uništio jedan poznati kr... pranjem para,mada su se i oni sad opametili Nedeljom,državnim praznicima,Nova godina ,skuplJi su i od BG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579726#p579726:c2j9972s je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 2:15 pm[/url]":c2j9972s]
Eto na primer ta vožnja od 289 a na taksiju 400 to znaći (400-170):65= oko 3-3.5 km
Ako je pređeno 3 km i dok je došao po Vas 1.5km = 4.5km pređeno i to je oko 0.5 l goriva potrošeno a to je oko 70 din ili plina oko 40din
(289 - 70)- 20% provizija Cargo ==170 din ostalo vozaču puta 20 prosečnih vožnji x 170 =3400
Napraviti dvadeset vožnji je naučna fantastika jer 20vožnji x 30 minuta =10 h neprekidne vožnje
Hvala i Vama na razumnom razmišljanju

Voznja ustvari traje 6-9 minuta, ali jasno mi je da uopstem slucaju nije moguce imati 20 takvih u toku dana.
(sa Uberom u vecim americkim gradovima jeste, velikim delom bas zahvaljujuci surge sistemu koji sluzi da rasporedi vozace tako da brzo uzimaju voznje, ali to je kod nas dosta tesko, rekao bih da standard nije dovoljno visok da se dovoljan broj lako odluci za takve kratke voznje, cak i kad su ispod 300 dinara).
 
Nema potrebe za persiranjem, nepisano je pravilo da su na forumu članovi na ''ti''.

Dobro, prijatelj je sa Anom Brnabić. Kako mu je to do sad pomoglo? Šta je dobio time što ne bi dobio u drugim okolnostima? Koliko znam, nije dobio ama baš ništa. I ono nešto što je obećavala da će da im nađe pravni okvir za normalan rad, nije se ostvarilo. Uostalom biti prijatelj sa nekim funkcionerom nije isto što i biti pod kapom stranke. Pametni ljudi znaju da ne prelaze granicu između prijateljstva sa političarima i političkog odnosno finansijskog petljanja sa njima i strankom.

Guberinić sve i da hoće ne može nikad da bude uvezan sa strankama jer on prosto nije takav tip, njega bi pojele pirane u tom moru za par dana. S druge strane ona namćorčina Vukojević se vidim odlično snalazi u tim igrama. Ne znam s kim ima veze ali vidim da ima sve atribute za jednog balkanskog političara. Na prvom mestu bezgraničnu aroganciju.
Beleži sve veći profit,kako, pa on se ne bavi prevozom a naplaćuje isti i nema nikakvu dobit još uvek,njegova izjava, a i sav taj profit koji ostvari kao ode u troškove tako da državi ništa.
Normalno da pravi ekstra provit na grbači vozača kojim manipuliše..i plasira cenu po kojoj ne mogu da opstanu..
Pa čekaj, jel ima profit na kraju ili nema?
Inače da vozačima nešto fali kod njega, otišli bi. A po onome što ja znam, imaju maksimalan broj vozača koje im mogućnosti trenutno dozvoljavaju.
Što se tiče plaćanja državi, pa nije njegova krivica što on posluje po sistemu iz 21. veka a država po sistemu iz 19. pa ne ume i neće da uredi celu tu sferu bolje i detaljnije.
Brine o svojim korisncima, na koji način,tako što vas voze klinci od 20g koji su juče položili,i još nešto, da li znate da po zakonu vozaču putničkog automobila je dozvoljeno 0,2 alkohola u krvi (CarGo) dok profesionalnom vozaču(legalnom taksisti) 0,0 i kazne za profesinalne vozače i preduzetnike su mnogo veće nego za amatere (b kat.)
Ti ''klinci od 20g koji su juče položili'' opet voze bezbednije i savesnije nego mnogi ''iskusni'' taksisti u gradu. Ako se ne varam, CarGo postoji već jedno tri godine. I nisam čuo da su do sad imali neki udes. S druge strane, taksisti ih neretko imaju. Istina, taksista je mnogo više pa se samim tim povećavaju i šanse za udese. I drugo, taksisti su tu mnogo mnogo duže. Ali opet, CarGo radi tri godine pa nigde ništa. Što nam govori šta? Pa da ti CarGo vozači nisu baš takvi glupaci kakvim ''iskusni taksisti'' žele da ih predstave.

U slučaju nesreće, kao što si i sam rekao, vozač snosi odgovornost. I svaki od njih to vrlo dobro zna kad pristupa CarGo. Jedino je još bitno da svaki putnik bude o tome informisan. I ako su svi svesni toga, i svojevoljno to prihvataju, onda ne vidim problem u tome. Ko hoće, nek se vozi. Ko neće takve uslove, ima klasičan taksi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579740#p579740:d9wg4thz je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 2:05 pm[/url]":d9wg4thz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579726#p579726:d9wg4thz je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 2:15 pm[/url]":d9wg4thz]
Eto na primer ta vožnja od 289 a na taksiju 400 to znaći (400-170):65= oko 3-3.5 km
Ako je pređeno 3 km i dok je došao po Vas 1.5km = 4.5km pređeno i to je oko 0.5 l goriva potrošeno a to je oko 70 din ili plina oko 40din
(289 - 70)- 20% provizija Cargo ==170 din ostalo vozaču puta 20 prosečnih vožnji x 170 =3400
Napraviti dvadeset vožnji je naučna fantastika jer 20vožnji x 30 minuta =10 h neprekidne vožnje
Hvala i Vama na razumnom razmišljanju

Voznja ustvari traje 6-9 minuta, ali jasno mi je da uopstem slucaju nije moguce imati 20 takvih u toku dana.
(sa Uberom u vecim americkim gradovima jeste, velikim delom bas zahvaljujuci surge sistemu koji sluzi da rasporedi vozace tako da brzo uzimaju voznje, ali to je kod nas dosta tesko, rekao bih da standard nije dovoljno visok da se dovoljan broj lako odluci za takve kratke voznje, cak i kad su ispod 300 dinara).

Ma nisu problem kratke vožnje,smo što ih nema,a i kad ima veliki kolaps je u saobraćaju pa se dosta veremena izgubi u leru a i stanke su kod nas razmežene pa im je dugo da čekaju 10min. dok na Zapadu opušteno čekaju i 15min.
A kratke vožnje su najisplativije,
Koliko si čeko Uber u proseku kad je špic ili neka kiša i da li je u špicu skuplji i u kojem Gradu si koristio
 
Provjericu drugar je taksirao bas u kg
Nije mi jasno kako tamo moze da uzme 6 vozila na jednu licencu au bg nemoze
Meni je logicnije da dva vozaca djele jedno vozilo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579742#p579742:1yunpgql je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 3:13 pm[/url]":1yunpgql]
Ma nisu problem kratke vožnje,smo što ih nema,a i kad ima veliki kolaps je u saobraćaju pa se dosta veremena izgubi u leru a i stanke su kod nas razmežene pa im je dugo da čekaju 10min. dok na Zapadu opušteno čekaju i 15min.
A kratke vožnje su najisplativije,
Koliko si čeko Uber u proseku kad je špic ili neka kiša i da li je u špicu skuplji i u kojem Gradu si koristio

Pa koristio sam u SF-u, NY-u i Bostonu. Cekanje (i surge) mnogo zavisi od toga odakle zoves. Malo izvan centra, i moze da se ceka i po 15 minuta. U centru uglavnom udjes u vozilo za 3-4 minuta, posto su svuda. Takodje, ljudi koji voze kazu da izmedju voznji prodje po 10ak minuta (i to je ono sto mislim da kod nas tesko moze da se postigne -sto kazes nema kratkih voznji).

Sto se tice cene, mnogo varira i moze da bude i 3x skuplje "u spicu", s'tim sto nije onako kako mi zamisljamo. Cena se dize kad u neposrednoj blizini pozivaca ima dosta drugih ljudi koji takodje hoce voznju, a malo slobodnih vozila. To se cesto desava u spicu, ali se moze desiti i slucajno, recimo oko Slavije bi cena mogla biti 2x, a na Trgu normalna. To vide i vozaci koji su blizu Trga, pa krenu ka Slaviji, kako bi uhvatili skuplju voznju. Time se broj vozaca oko Slavije poveca, pa i cena padne na 1x. Ovime se obezbedi da su vozila uvek blizu potraznje (cena raste u malim koracima, pa vozaci mogu da vide vec kad je 10% veca).
Takodje, nekad je moguce pesice preci 300-500m i dobiti voznju po normalnoj ceni iako je malopre bila 2x. Ovo je upravo model kako se Uber jako cesto koristi. Treba da stignem u neku tacku koja je 3-4 km udaljena, obican taksi je preskup, a prevoz ne ide bas po toj liniji, pa je jednako brzo isao peske ili prevozom. Krenes peske pa usput uhvatis Uber...

Na kraju, tacno je da postoje odredjeni delovi grada koji u odredjeno vreme svakog dana (u spicu) ulete u surge pricing, i tu Uberov sistem ne moze da pomogne; jednostavno mnogo ljudi hoce voznju, a ulice su previse pune pa dodatni vozaci ne mogu da stignu da smanje pritisak. Jedino mesto u BGu koje meni deluje da je toliko zakrceno je recimo Usce u pola 6 popodne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579741#p579741:twyml89v je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 2:10 pm[/url]":twyml89v]Nema potrebe za persiranjem, nepisano je pravilo da su na forumu članovi na ''ti''.

Dobro, prijatelj je sa Anom Brnabić. Kako mu je to do sad pomoglo? Šta je dobio time što ne bi dobio u drugim okolnostima? Koliko znam, nije dobio ama baš ništa. I ono nešto što je obećavala da će da im nađe pravni okvir za normalan rad, nije se ostvarilo. Uostalom biti prijatelj sa nekim funkcionerom nije isto što i biti pod kapom stranke. Pametni ljudi znaju da ne prelaze granicu između prijateljstva sa političarima i političkog odnosno finansijskog petljanja sa njima i strankom.

Guberinić sve i da hoće ne može nikad da bude uvezan sa strankama jer on prosto nije takav tip, njega bi pojele pirane u tom moru za par dana. S druge strane ona namćorčina Vukojević se vidim odlično snalazi u tim igrama. Ne znam s kim ima veze ali vidim da ima sve atribute za jednog balkanskog političara. Na prvom mestu bezgraničnu aroganciju.
Beleži sve veći profit,kako, pa on se ne bavi prevozom a naplaćuje isti i nema nikakvu dobit još uvek,njegova izjava, a i sav taj profit koji ostvari kao ode u troškove tako da državi ništa.
Normalno da pravi ekstra provit na grbači vozača kojim manipuliše..i plasira cenu po kojoj ne mogu da opstanu..
Pa čekaj, jel ima profit na kraju ili nema?
Inače da vozačima nešto fali kod njega, otišli bi. A po onome što ja znam, imaju maksimalan broj vozača koje im mogućnosti trenutno dozvoljavaju.
Što se tiče plaćanja državi, pa nije njegova krivica što on posluje po sistemu iz 21. veka a država po sistemu iz 19. pa ne ume i neće da uredi celu tu sferu bolje i detaljnije.
Brine o svojim korisncima, na koji način,tako što vas voze klinci od 20g koji su juče položili,i još nešto, da li znate da po zakonu vozaču putničkog automobila je dozvoljeno 0,2 alkohola u krvi (CarGo) dok profesionalnom vozaču(legalnom taksisti) 0,0 i kazne za profesinalne vozače i preduzetnike su mnogo veće nego za amatere (b kat.)
Ti ''klinci od 20g koji su juče položili''Ti ''klinci od 20g koji su juče položili' Ako se ne varam, CarGo postoji već jedno tri godine. I nisam čuo da su do sad imali neki udes. S druge strane, taksisti ih neretko imaju. Istina, taksista je mnogo više pa se samim tim povećavaju i šanse za udese. I drugo, taksisti su tu mnogo mnogo duže. Ali opet, CarGo radi tri godine pa nigde ništa. Što nam govori šta? Pa da ti CarGo vozači nisu baš takvi glupaci kakvim ''iskusni taksisti'' žele da ih predstave.

U slučaju nesreće, kao što si i sam rekao, vozač snosi odgovornost. I svaki od njih to vrlo dobro zna kad pristupa CarGo. Jedino je još bitno da svaki putnik bude o tome informisan. I ako su svi svesni toga, i svojevoljno to prihvataju, onda ne vidim problem u tome. Ko hoće, nek se vozi. Ko neće takve uslove, ima klasičan taksi.

Teško mi je da ti sve detaljišem a ima vas više..
što se tiće persiranja profesinalna deformacija,nekad i žena oće da me bije :lol: ,pa kaže nisam ti ja bre starnka.
To što je prijatelj,mnoge stvari se gledaju kroz prste,da je neko drugi..uh naje....
Što se tiče onog kako ti napisa ""ona namćorčina Vukojević"" čoveka lično poznajem i zanak da je ok lik,dugogodišnji taksiata 20g i više,inače radi preko Pinka,nazivi ga u TAXI KOMORU ima na netu i videćeš...
A TEK ovo Ti ''klinci od 20g koji su juče položili' su iskusniji od taksista kako ti napisa....ma posle 1.000.000 km može da se nađe neki...ne kažem da na taksiju nema loših vozača,ima ali nema nebezbednih...
MRZI me da citiram pa ovako...
"""""Jedino je još bitno da svaki putnik bude o tome informisan. I ako su svi svesni toga, i svojevoljno to prihvataju, onda ne vidim problem u tome. Ko hoće, nek se vozi. Ko neće takve uslove, ima klasičan taksi.""""""
Šta bi radio da je avion u pitanju..
Ili evo ja imam naftu po ceni od 100 din i prodajem je ali ti moraš iz cisterne da točiš u kante i ja te o tome informišem,pa ko hoće nek kupi ko neće nek ide na benzinsku stanicu,jel može tako a država da se prilagodi novom načinu pslovanja u prodaji derivat...
Toliko ukratko mada bih moga još tri dana da ti dajem primere.
Ne veruj svemu što igrači na tržištu nude...i ne treba im dozvoliti da nude svašta e zato treba da postoji država i sitem koji će to da uredi i sankcioniše a to su zakoni i prilagođavanje zahtevima
Eto u Hrvatskoj je otvoreno tržšte i može da taksira ko god ispuni uslove itako da se desilo da u Dubrovniku napravio opšti kolap od prevelikog broja taksista.
Isto tako je i u Zagrebu ,čak je usluga tj. Uber poskupeo posle takve odluke da se otvori tržište. Ni vozači ni korisnici usluga nisu dobili ništa otvaranjem tržišta, jedino ko proftira je Kompanija koja ima aplikaciju jer ona se direktno ne bavi prevozom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579751#p579751:4mqtt429 je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 2:43 pm[/url]":4mqtt429]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579742#p579742:4mqtt429 je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 3:13 pm[/url]":4mqtt429]
Ma nisu problem kratke vožnje,smo što ih nema,a i kad ima veliki kolaps je u saobraćaju pa se dosta veremena izgubi u leru a i stanke su kod nas razmežene pa im je dugo da čekaju 10min. dok na Zapadu opušteno čekaju i 15min.
A kratke vožnje su najisplativije,
Koliko si čeko Uber u proseku kad je špic ili neka kiša i da li je u špicu skuplji i u kojem Gradu si koristio

Pa koristio sam u SF-u, NY-u i Bostonu. Cekanje (i surge) mnogo zavisi od toga odakle zoves. Malo izvan centra, i moze da se ceka i po 15 minuta. U centru uglavnom udjes u vozilo za 3-4 minuta, posto su svuda. Takodje, ljudi koji voze kazu da izmedju voznji prodje po 10ak minuta (i to je ono sto mislim da kod nas tesko moze da se postigne -sto kazes nema kratkih voznji).

Sto se tice cene, mnogo varira i moze da bude i 3x skuplje "u spicu", s'tim sto nije onako kako mi zamisljamo. Cena se dize kad u neposrednoj blizini pozivaca ima dosta drugih ljudi koji takodje hoce voznju, a malo slobodnih vozila. To se cesto desava u spicu, ali se moze desiti i slucajno, recimo oko Slavije bi cena mogla biti 2x, a na Trgu normalna. To vide i vozaci koji su blizu Trga, pa krenu ka Slaviji, kako bi uhvatili skuplju voznju. Time se broj vozaca oko Slavije poveca, pa i cena padne na 1x. Ovime se obezbedi da su vozila uvek blizu potraznje (cena raste u malim koracima, pa vozaci mogu da vide vec kad je 10% veca).
Takodje, nekad je moguce pesice preci 300-500m i dobiti voznju po normalnoj ceni iako je malopre bila 2x. Ovo je upravo model kako se Uber jako cesto koristi. Treba da stignem u neku tacku koja je 3-4 km udaljena, obican taksi je preskup, a prevoz ne ide bas po toj liniji, pa je jednako brzo isao peske ili prevozom. Krenes peske pa usput uhvatis Uber...

Na kraju, tacno je da postoje odredjeni delovi grada koji u odredjeno vreme svakog dana (u spicu) ulete u surge pricing, i tu Uberov sistem ne moze da pomogne; jednostavno mnogo ljudi hoce voznju, a ulice su previse pune pa dodatni vozaci ne mogu da stignu da smanje pritisak. Jedino mesto u BGu koje meni deluje da je toliko zakrceno je recimo Usce u pola 6 popodne.

Mnogo ti hvala na ovom postu,mada sam ja to sve znao,ali zbog drugih sa foruma

Šta misliš šta bi rekao naš narod na to poskupljenje u špicu,lošem vremenu 2 x, 3x
A šta se desi kad naručiš vozilo i ono dođe na adresu a ti neizađeš(znam ali zbog drugih)
U našem sitemu opraštamo stranci i nikom ništa,doduše malo psujemo.. :lol:

ps
jel veruješ da je meni stranka odustala na 4 min. dugačko joj vreme i to u sred špica
 
Sta je to taksi ugovorna komora to neko udruzenje gradjana nvo po kom osnovu zakonu ...
Pusti se naftnih derivata pricamo o prevozu putnika nije za poredjenje .Derivati su akcizna roba taksi nije ...
Potreban je novi zakon o taksi uslugama na nivou drzave koji ce sve detaljno da peopise ... bez rupa za krivinarenje ...
 
Kao što rekoh, prijateljstvo sa Brnabićkom ne znači da on uživa neke povlastice i beneficije. Imam i ja u porodici ljude koji su prijatelji sa moćnim figurama pa ne koriste to ili koriste u jako maloj meri, na ličnom nivou, u okviru normalnih prijateljskih usluga a ne zarad ostvarivanja bog zna kakvih dobiti. Jer na Balkanu se zna - kad počneš previše da tražiš od takvih ljudi (političara i kučića oko njih), ulaziš im na listu dužnika. I onda više niste u odnosu prijatelja, nego u odnosu poslovnih partnera. A onda nek ti je bog u pomoći.
Uostalom jel možeš da navedeš po čemu im oni to gledaju kroz prste? Jer ja koliko znam, sve zahteve su im odbili.

Kakav je Vukojević u privatnom životu, i s kim ima ili nema posla, to ne znam i ne komentarišem. Ja komentarišem njegov imidž prilikom javnih nastupa. A u tim prilikama deluje i nastupa kao jedna velika arogantna namćorčina, koja pritom nema apsolutno nikakvog poštovanja, ne samo prema sagovorniku Guberiniću nego ni prema domaćinima koji ga pozivaju u emisiju ili intervjuišu. Uz to daje izjave koje zvuče kao tipično rigidno razmišljanje čoveka zatočenog u dobu SFRJ socijalizma, gde su se mnogi navikli da rade sve ko od bede a da imaju sigurnu platu. Pa kad je došlo novo vreme gde to više ne važi onda je postao ogorčen i počeo da se ponaša kao političari u predizbornim kampanjama.

Da ne pričam koliko mi ide na živce ta njihova narikačka priča ''ne daju nam da radimo''. Pa šta sad, dobili su konkurenciju i promenili su im se uslovi poslovanja pa ajd sad da maltretiramo druge s time i da tražimo intervenciju od države? Ma nije nego. Koliko samo ljudi radi i u Srbiji i u svetu ne uživajući apsolutno nikakvu podršku od države i čak ni ne znajući da li će imati posao za 5 godina... pa ne dižu frke zbog toga. Nego gledaju da se prilagode i poboljšaju. A par stotina taksista, profesija poznata po tome što ih ima previše i što su u večitom rasulu... dobije malu konrekurenciju i odma kreću protesti, političarenja, kuknjave... :roll:
Šta bi radio da je avion u pitanju..
Ne bih se vozio njima. O čemu god da se radi, o bilo kakvoj usluzi, proizvodu ili konceptu, bitno je samo da uvek postoji izbor. I da svako bude što više informisan o svemu. Dokle god važe ta dva uslova, ja ne vidim problem.
Ne veruj svemu što igrači na tržištu nude...i ne treba im dozvoliti da nude svašta e zato treba da postoji država i sitem koji će to da uredi i sankcioniše a to su zakoni i prilagođavanje zahtevima
Naravno da ne verujem. Ali baš zato što ne verujem i znam kakva je većina igrača zato više cenim CarGo koji posluje korektno a uspešno. Kažeš država će to urediti. Neće. Država voli one igače koji mogu da je potplate. U ovom slučaju, to su veliki korporativni igrači poput američkog Ubera i ruskog Yandexa, koji se ponašaju kao klasični monopolisti odnosno karteli. Baš zato što znam kakvi su kao kompanije, zato više volim CarGo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579759#p579759:32tke27g je napisao(la):
direktor » Sre Nov 07, 2018 2:56 pm[/url]":32tke27g]Sta je to taksi ugovorna komora to neko udruzenje gradjana nvo po kom osnovu zakonu ...
Eto "direktore" da pojasnim..
Pošto su taksisti u APR-u registovani kao preduzetnici za obavljanje taksi prevoza oni nemaju zakonsku mogućnost da se okupljaju u SINDIKATIMA koji će da štite njhova prava pred poslodavcima i Državom,to mogu samo zaposleni.
Dok preduzetnici mogu da organizuju sebe preko Udruženje,e tako se i mi organizujemo preko Taxi KOMORE
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579764#p579764:2fiikx6b je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 3:01 pm[/url]":2fiikx6b]Kao što rekoh, prijateljstvo sa Brnabićkom ne znači da on uživa neke povlastice i beneficije. Imam i ja u porodici ljude koji su prijatelji sa moćnim figurama pa ne koriste to ili koriste u jako maloj meri, na ličnom nivou, u okviru normalnih prijateljskih usluga a ne zarad ostvarivanja bog zna kakvih dobiti. Jer na Balkanu se zna - kad počneš previše da tražiš od takvih ljudi (političara i kučića oko njih), ulaziš im na listu dužnika. I onda više niste u odnosu prijatelja, nego u odnosu poslovnih partnera. A onda nek ti je bog u pomoći.
Uostalom jel možeš da navedeš po čemu im oni to gledaju kroz prste? Jer ja koliko znam, sve zahteve su im odbili.

Kakav je Vukojević u privatnom životu, i s kim ima ili nema posla, to ne znam i ne komentarišem. Ja komentarišem njegov imidž prilikom javnih nastupa. A u tim prilikama deluje i nastupa kao jedna velika arogantna namćorčina, koja pritom nema apsolutno nikakvog poštovanja, ne samo prema sagovorniku Guberiniću nego ni prema domaćinima koji ga pozivaju u emisiju ili intervjuišu. Uz to daje izjave koje zvuče kao tipično rigidno razmišljanje čoveka zatočenog u dobu SFRJ socijalizma, gde su se mnogi navikli da rade sve ko od bede a da imaju sigurnu platu. Pa kad je došlo novo vreme gde to više ne važi onda je postao ogorčen i počeo da se ponaša kao političari u predizbornim kampanjama.

Da ne pričam koliko mi ide na živce ta njihova narikačka priča ''ne daju nam da radimo''. Pa šta sad, dobili su konkurenciju i promenili su im se uslovi poslovanja pa ajd sad da maltretiramo druge s time i da tražimo intervenciju od države? Ma nije nego. Koliko samo ljudi radi i u Srbiji i u svetu ne uživajući apsolutno nikakvu podršku od države i čak ni ne znajući da li će imati posao za 5 godina... pa ne dižu frke zbog toga. Nego gledaju da se prilagode i poboljšaju. A par stotina taksista, profesija poznata po tome što ih ima previše i što su u večitom rasulu... dobije malu konrekurenciju i odma kreću protesti, političarenja, kuknjave... :roll:
Šta bi radio da je avion u pitanju..
Ne bih se vozio njima. O čemu god da se radi, o bilo kakvoj usluzi, proizvodu ili konceptu, bitno je samo da uvek postoji izbor. I da svako bude što više informisan o svemu. Dokle god važe ta dva uslova, ja ne vidim problem.
Ne veruj svemu što igrači na tržištu nude...i ne treba im dozvoliti da nude svašta e zato treba da postoji država i sitem koji će to da uredi i sankcioniše a to su zakoni i prilagođavanje zahtevima
Naravno da ne verujem. Ali baš zato što ne verujem i znam kakva je većina igrača zato više cenim CarGo koji posluje korektno a uspešno. Kažeš država će to urediti. Neće. Država voli one igače koji mogu da je potplate. U ovom slučaju, to su veliki korporativni igrači poput američkog Ubera i ruskog Yandexa, koji se ponašaju kao klasični monopolisti odnosno karteli. Baš zato što znam kakvi su kao kompanije, zato više volim CarGo.


Teško je sa tobom polemisat jer ti nastupaš navijački
Sam sebe si demantovao sa ona 3,4 uslova koja je ispunijla jedna domaća uspešna komanija
Za tebe nema nikakve veze što dotični Gospodin Vuk G. je priatelj sa A.B.
Takođe nema veze što traži rupe u zakon da pi poslovao,
Takođe nema veze što te vozače vara i skida im kožu sleđa radi svog profita.
Što svoju aplikaciju nije ponudio legalnim taksi prevoznicima,kako je ponudio Yandex ,zato što je znao da neće da mu plate 30% od svake vožnje,dok Yandex uzima samo 5% od svake vožnje.I ko je tu klasični monoplista
Kažeš mnogo toga ali igraš igru kao i dotični Gosodin,konkurencija,jeftiniji prevoz,tržišna utakmica,digitalizacija itd ALI SVE TO PO NJEGOVIM USLOVIMA i normalno preko đepa vozača,tako napreduje kapital CarGo

Ista priča kad se pojavio i Uber
Kažeš da su UBER,YANDEX veliki korporativni igrači koji se ponašaju kao klasični monopolist,karteli
Pa i te komanije su nastuple na tržište indentično kao i CarGo, a u čega su posle izrasli to svi sad znamo ali su opet krektniji prema vozačima jer im ne deru kožu od 20-30% po vožnji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579758#p579758:2dzm0jbz je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 3:54 pm[/url]":2dzm0jbz]
Šta misliš šta bi rekao naš narod na to poskupljenje u špicu,lošem vremenu 2 x, 3x

Isto sto i narod tamo, malo bi psovali :)
Zna da zaboli, ali naviknes se da ne mozes da se oslonis na Uber/Lyft (bar ne da ce biti jeftini).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579758#p579758:2dzm0jbz je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 3:54 pm[/url]":2dzm0jbz]
A šta se desi kad naručiš vozilo i ono dođe na adresu a ti neizađeš(znam ali zbog drugih)
U našem sitemu opraštamo stranci i nikom ništa,doduše malo psujemo.. :lol:

Platis "kaznu", mada mi se nije desilo (ja se i ovde uvek trudim da sacekam ako sam zvao).

Ono sto je velika razlika je sto je Uber tamo znacajno prosirio trziste u odnosu na taksi. Mnogi koji nikada ranije (bar iz krugova ljudi koje sam poznajem) nikada nije koristio taksi, a sad Uber koriste skoro svaki dan. Popunjenost Uber vozila je (bar zvanicno) 50-60% (sto znaci, kad izadje da vozi, od naradnih 8h bar 4-4.5h ima nekog u kolima). To je ono sto omogucava i obaranje cene.
 
Treći put pitam: Šta je to Guberinić odnosno CarGo dobio od prijateljstva sa Brnabićkom?
Kažeš mnogo toga ali igraš igru kao i dotični Gosodin,konkurencija,tržišna utakmic,digitalizacija itd
Tako je. Jugoslavija više ne postoji. Socijalizma više nema. Sada je na snazi (tj. biće) sistem gde svako ima pravo da učestvuje na tržištu, ali samo najuspešniji opstaju. Na ljudima je da se ili prilagode tome, ili da nestanu. U kontekstu taksija, oni kojima je jasno kako stvari stoje, nastojaće da se prešaltaju na te nove modele, pa makar to bio i Yandex, koga ne volim ali opet smatram delom budućnosti. A oni koji žale za socijalizmom gde će država svakome da obezbeđuje posao i uslove, kao dotični Vukojević i ekipa oko njega, oni će nestati. Pre ili kasnije.

I ne nastupam ja navijački jer sa CarGo nemam nikakve veze. Čak nemam ni nalog kod njih nego sam se nekoliko puta vozio njima s prijateljima koji ih redovno koriste. Razlog zašto kritikujem taksiste kao što je Vukojević je što se ponašaju vrlo sebično i licemerno.

Kad god se u Beogradu u poslednjih 20-30 godina pokretala priča o uređenju taksija, uvek, ali UVEK se našao korpus nekih bundžija koji bi sve to izminirali. Isto tako, nikada se nisu trudili da dovedu u red svoje divlje kolege, nego bi udruženja uglavnom ćutala i pravila se luda. Znači od vajkada velika većina taksista voli da posluje u rasulu i neregulisanim uslovima. S druge strane, sad kad se na tržištu pojavio novi igrač koji bi da iskoristi sive zone u zakonima, ali ne kao divlji taksisti - da pelješi ljude i vozi kao bolid po ulicama, nego da pruži korektnu uslugu za korektnu cenu... sad su se odjednom pojedini taksisti setili da pričaju o radu, poštenju, poretku... Ma hajde? A gde su bili s tim pričama poslednjih 30 godina?

Dalje, jesi gledao malo po javnosti i krugu prijatelja šta ko misli o taksistima, a šta ko misli o CarGo? Taksiste kao celinu (dakle ne računajući pojedince) gotovo niko ne voli. Kad je jedan deo njih blokirao Slaviju - dok su one njihove normalne kolege radile i gledali svoja posla - ceo grad je te taksiste na Slaviji, kao i korumpiranu licemernu državu koja im je posle izašla u susret, terao u tri lepe. A CarGo je dobio podršku i hvale. Čak i od onih koji njihove usluge ne koriste. Čak su ih i ljudi iz ekonomije i prava javno pohvalili. Jel ti to govori nešto?

P.S.
Živo me zanima šta će Vukojević i ekipa oko njega da rade kad država najuri CarGo a dovede kartelistu Ubera, koji će nekolicini državnika da baci kosku da glođu dok on vrti milione. CarGo je mali i izopšten iz države i politike, pa je njega lako ucenjivati. Iako posluje bolje i poštenije nego 80% firmi u Srbiji. Al baš da vidim šta će taksisti-bundžije da rade jednom Uberu. Baš da vidim kako će njih da najure. Pa neće nikako. Nego ima da se bune par meseci, a onda će svi redom da mu se prikače. I tako će Uber i Yandex da lepo podele tržište i naprave svoj mali kartel. Isto kao i sve druge veće firme u Srbiji. I eto, pošto nam nije valjao domaći CarGo sa svojih par procenata na tržištu i ostatkom u rukama pojedinačnih taksi udruženja, imaćemo kartel američkog Ubera i ruskog Yandexa. Divno.
 
Uber i Yandex funkcionisu kao joint venture tamo gde oba postoje...
 
Velika je razlika između tako velikih gradova poput NY,SF,Bostona i Beograd,da ne pričamo o platežnoj moći građana ili ti cene goriva po galonu koja je jeftinija o vode,pa o subvencijama za atomobile,daleko smo mi.
Ali kad bih kod nas naplatili penal kad stranka neizađe,pa to bi se povela veća polemika nego ova..ili naplatili vožnju 3 x skuplje u špicu pa izbio bi rat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579775#p579775:1wpso5p8 je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 3:56 pm[/url]":1wpso5p8]Uber i Yandex funkcionisu kao joint venture tamo gde oba postoje...
Baš tako .što ne znači i da CarGo jednog dana sa Yandex

A onda ću da pitam "Bender Rodriguez"
kad mu naplatim 3x skuplje vožnj u špicu
 
Ne zaboravite i da dignete cene u vreme elementarnih nepogoda i vanrednih događaja.

Inače džaba meni pišeš, mene Uber, Yandex i slične firme videti neće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579780#p579780:3if46hqa je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 4:03 pm[/url]":3if46hqa]Ne zaboravite i da dignete cene u vreme elementarnih nepogoda i vanrednih događaja.

Pa moraćemo da se prilagodimo CarGo,Uberu,Yandex

ps
A šta ćeš da radiš kada CarGo bude prodat Yandex ili Uberu :lol:
ićićeš peške...
 
Pa pre ili kasnije svi ćete preći u Uber i Yandex. Ja u to nemam sumnje. Zato ovo glumatanje bunta i režanje na CarGo deluju još smešnije. Kao smeta jedan mali domaći CarGo što je uzeo mali deo tržišta i uzeo nove korisnike koji do skora nisu ni bili deo tog tržišta (njega mahom koriste ljudi koji ranije nisu ni uzimali taksije jer su bezobrazno skupi)... ali ne smetaju američki Uber i ruski Yandex koji su tek kartelisti i protuve kakvih nema nigde drugde. Sve to govori da u celoj toj priči taksista nema nikakvih nastojanja za poštenjem i redom, nego čist oportunizam i političarenje na delu.
 
Car:Go je nebitan, a i Uber i Yandex uveliko rade na automatizaciji, pa dugorocno prilagodjavanje podrazumeva prekvalifikaciju :p
 
Vrh