Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz



Stav 2: да има звање возача путничког аутомобила трећег степена стручне спреме или звање возача аутобуса и теретног моторног возила четвртог степена стручне спреме или звање техничара друмског саобраћаја или звање возача специјалисте петог степена стручне спреме;
 
Surge pricing? U Beogradu? Koji ne zna šta će od silnih taksista? :lol:

Al dobro neka. Samo napred. Sami ćete sebe brže sahraniti.

Pa gde su ti silni taksisti, svaki cas (ok, ne vozim se bas svaki dan, pa mozda ubadam) ili svi telefoni zauzeti ili nema slobodnih vozila. Uglavnom mi nije bas toliko hitno da bih placao surge, ali desava se, a kad se desi ne postoji nacin da stignem tamo gde hocu.

Nisam ja uopste protiv Car:Go-a, vrlo rado ga koristim. Samo mi je jasno zasto su cene taksija takve kakave su, to ide u isti kos sa cenom grejanja u betonjerkama i slicnim nasledjem. Da li je dugorocno odrzivo i dobro - svakako da nije, i nikako ne mislim da je dobro sto se Car:Go zabranjuje, umesto da se traze resenja kojim bi se to klupko rasplelo (uostalom zanimanje taksi vozaca nece jos dugo, 10-15 godina, kod nas mozda i 20, ali brzo to prodje, pogotovo ako neko krene da od toga pravi karijeru).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579853#p579853:37sqgjew je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 8:28 pm[/url]":37sqgjew]Strana ne postoji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579850#p579850:37sqgjew je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 8:20 pm[/url]":37sqgjew]
Taj surge pricing bi trebalo nekako ugraditi i u regularan taksi sistem...
Surge pricing? U Beogradu? Koji ne zna šta će od silnih taksista? :lol:

Pa otkud sad mnogo taksista od
jednom....

pročita li onaj član 8. stav 1. 2. i 3. i šta kaže jel teba ili ne treba C kat.
 
Sto se tice ovih uslova, mene recimo vise zanima zasto je neophodno da taksi vozaci iste ispunjavaju, nego sto mi smeta sto Car:Go vozaci ne moraju da ih zadovolje. Odredjeno zdravstvene i bezbednosne provere verovatno treba svi da prodju, ali ove stvari deluju nepotrebno.
 
Gde su taksiji? Svakog dana prolazim potezom od Terazija do Kalemegdana. Svaka, ali svaka taksi stanica je večito prepuna. Počev od one kod Cepter hotela, zatim divljeg stajališta na stanici 37, pa divljeg stajališta ispred Pozorišta, zatim taxi stanice u Vasinoj, taxi stanice kod Etnografskog muzeja, i na kraju taxi stanice u Uzun Mirkovoj. Sve do jedne pune veći deo dana svaki dan osim nedeljom ujutru.

E sad to što se svi taksisti nabiju u centar da love imućnije mušterije (parovi koji se vraćaju iz kupovine, ljudi koji idu u pozorište i muzeje, posetioci kafića i klubova, turisti...) a neće da se šire više po gradu stvarno nije moj problem. Niti je dokaz da taksista fali. Samo je dokaz njihovog aljkavog rada i inertnosti udruženja da ih bolje raspoređuju. Do te mere da im nije problem da se npr u Vasinoj naređaju čak i po kolovozu ulice dok čekaju mesto u taxi stanici, ali da idu u drugi deo grada da tamo kupe mušterije... bož' sačuvaj.
Samo mi je jasno zasto su cene taksija takve kakve su
Ali nije na korisnicima da ispravljaju taj problem. Ako imaju alternativu, korisnici će izabrati jeftiniju varijantu. Ne mogu putnici da izdržavaju taksiste. Nek se taksisti izbore za povoljnije cene pa će biti konkurentniji i popularniji.
pročita li onaj član 8. stav 1. 2. i 3. i šta kaže jel teba ili ne treba C kat.
Pročitah. Nigde ne videh da kaže ''c kategorija''.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579873#p579873:f6lwllu1 je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 9:04 pm[/url]":f6lwllu1]
Surge pricing? U Beogradu? Koji ne zna šta će od silnih taksista? :lol:

Al dobro neka. Samo napred. Sami ćete sebe brže sahraniti.

Pa gde su ti silni taksisti, svaki cas (ok, ne vozim se bas svaki dan, pa mozda ubadam) ili svi telefoni zauzeti ili nema slobodnih vozila. Uglavnom mi nije bas toliko hitno da bih placao surge, ali desava se, a kad se desi ne postoji nacin da stignem tamo gde hocu.

Nisam ja uopste protiv Car:Go-a, vrlo rado ga koristim. Samo mi je jasno zasto su cene taksija takve kakave su, to ide u isti kos sa cenom grejanja u betonjerkama i slicnim nasledjem. Da li je dugorocno odrzivo i dobro - svakako da nije, i nikako ne mislim da je dobro sto se Car:Go zabranjuje, umesto da se traze resenja kojim bi se to klupko rasplelo (uostalom zanimanje taksi vozaca nece jos dugo, 10-15 godina, kod nas mozda i 20, ali brzo to prodje, pogotovo ako neko krene da od toga pravi karijeru).

Pa niko ne zabranjuje, rad aplikacije Cargo,nek je ponude legalni prevoznicima a o slobodnom formiranju tržišne cene nisam stručan,postoje struke koji se bave tom problematikom ali znam da kod nas takav način bi sve odve u propast jer ne tako davna takva tržišna utakmica dovela je do 50% smanjenja sa tedencijom daljeg smanjenja i kolapsa ali...

ps
znači za 20 g više niko neće voziti autobile,kamione,avione,brodove,sami će mo se lečiti,niko ništa neće morati da uči sve će raditi mašine....pa da izumiremo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579870#p579870:2sl3wx5i je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 8:58 pm[/url]":2sl3wx5i]

Stav 2: да има звање возача путничког аутомобила трећег степена стручне спреме или звање возача аутобуса и теретног моторног возила четвртог степена стручне спреме или звање техничара друмског саобраћаја или звање возача специјалисте петог степена стручне спреме;
file.php


E vidiš koliko ne vidiš :lol: šala naravno ,

stav 2. ---- znači da ideš u školu i učiš određene predmete o saobraćaju,motornom vozili i prema tome u sklopu te škole dužan si da položic """ C """" kat. i onda imaš ZVANJE
------- звање возача путничког аутомобила трећег степена стручне спреме -----
 
Pa, waymo je do kraja ove najavio pilot taski uslugo bez vozaca, Yandex-ov je uveliko u toku (istina u nekom selu u sibiru, i sa covekom kao rezervom :D). 20 godine je vrlo konzervativna procena...

Za cenu, zato i kazem da mi je jasno kako je do ovoga sada doslo, ali isto tako mi je jasno da smo sa statusom kvo prakticno taoci nekog tamo ko procenjuje koliko to treba da kosta...
 
Ja uopšte ne priželjkujem vozila bez vozača. Samo sam umoran od slušanja histerije taksista koji misle da još uvek žive u SFRJ socijalizmu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579884#p579884:1512mzjy je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 9:31 pm[/url]":1512mzjy]A koji su sve stepeni stručne spreme vozača?

Svaki vozač -- B -- kat smatra se vozačem amaterom i on ne može da prevozi putnike
Dok vozač profesionalac minimum - C - kat

evo primera vozač B kat može da bude daltonosta i da ne razlikije boje na semaforu
TO SIGURNO NISI ZNAO
do za vozača C kat ne može da polaže ako je daltonista, RAZLIĆIT SU LEKARSKI PREGREDI
TAKOĐE VOZAČ C kat ne sme da ima povišen šećer u krvi dok -- B --MOŽE
 
Da, priznajem da nisam znao to. I evo da te obradujem - ovo je prvi put da se u nečemu slažem s tobom, da nije u redu da se od taksista očekuje takav stepen koji zahteva minimum C kategoriju i takvi kriterijumi, a da CarGo može da vozi običan čovek sa običnom dozvolom B kategorije.

Dakle tu si u pravu i tu se slažem s tobom.

Samo što se ni u čemu drugom uopšte ne slažem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579885#p579885:3urqrnma je napisao(la):
roger34 » Sre Nov 07, 2018 9:33 pm[/url]":3urqrnma]Pa, waymo je do kraja ove najavio pilot taski uslugo bez vozaca, Yandex-ov je uveliko u toku (istina u nekom selu u sibiru, i sa covekom kao rezervom :D). 20 godine je vrlo konzervativna procena...

Za cenu, zato i kazem da mi je jasno kako je do ovoga sada doslo, ali isto tako mi je jasno da smo sa statusom kvo prakticno taoci nekog tamo ko procenjuje koliko to treba da kosta...

NISTE STE TAOCI NEKOG TAMO, NEGO STRUKA UZME U OBZIL SVE PAREMETRE ZA PREVOZ,NEKIH 17 PARAMETAEA I IZRAČUNA CENU JEDNOG KILOMETRA,NIJE TO NEKA NAUKA IZRAČUNATI ALI TREBA ZNANJE I ŠKOLA, to Vuk G. zna pa on je ekonomista zar ne. Samo još da koristi sve parametre...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579890#p579890:2cr99it5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 9:45 pm[/url]":2cr99it5]Da, priznajem da nisam znao to. I evo da te obradujem - ovo je prvi put da se u nečemu slažem s tobom, da nije u redu da se od taksista očekuje takav stepen koji zahteva minimum C kategoriju i takvi kriterijumi, a da CarGo može da vozi običan čovek sa običnom dozvolom B kategorije.

Dakle tu si u pravu i tu se slažem s tobom.

Samo što se ni u čemu drugom uopšte ne slažem.

MNOGI TO NE ZNAJU,A IMA PUNO JOŠ TOGA GDE SU RAZLIKE DRASTIČNE,ZAŠTO JA MORAM NA TEHNIČKI SVAKI ŠEST MESECI A CARGO NE MORA ITD ITD...

ALI CARGO KAŽE DA SU NJEGOVI VOZAČI BEZBEDNI,A ŠTA AKO JE NEKO DALTONISTA,DA LI BI PUSTIO SVOJE DETE DA GA ON VOZI A PRITOM JE POLOŽIO PRE DVE GODINE I PREŠAO UKUPNO STO KILOMETARA
ZBOG TOGA MORA DA POSTOJI ZAKON I DA SE UREDI SISTEM,PA NEMOŽE SVE DA SE PRILAGODI KORISNIKUN DA BI MU BILO JEFTINIJE A DA SE ZANEMARE SVI USLOVI ZA OBAVLJANJE NEKE DELATNOSTI,TO SIGURNO NE MOGU DA URADE KOMPANIJE KOJE HOĆE DA NAPRAVE PROFI
A NADAM SE DA ĆEŠ JEDNOM SHVATITI I OVO OSTALO SU ČEMU SE NE SLAŽEŠ SAMNOM

ps
izvinite na velikim slovima nešto tastatura bila blokira
 
Nemate vi problem samo sa bezbednosnim aspektom u priči sa CarGo. Da je samo to problem, lako bi se rešio. Vi imate problem sa time da jedan deo vas i dalje želi da živi u SFRJ socijalizmu, životari uz minimum rada i kvaliteta usluge i (nastavi da) odbija da se prilagodi novonastalim uslovima. Drugi deo vas, pak, je postao svestan novonastalih okolnosti. Ali umesto da istrajete u svojoj borbi i kampanji, vi se pridružujete stranim, gorim i pokvarenijim verzijama CarGo, dok ovaj domaći želite da sahranite po svaku cenu. Ali bukvalno po svaku cenu, do te mere da čak ni ne razmišljate kako da se dogovorite s njima i olakšate jedni drugima nego samo kako da ih uništite.

E to je ono što je suština problema i to je ono zbog čega vas sve više ljudi otkačinje. To je ono zbog čega se onog dana kad je Slavija bila zablokirana cela javnost obrušila na taksiste i trajno ih otpisala a stala uz CarGo i upetostručila im profit tog i narednih par dana.
 
Grešiš prijatelju, pa prvi preduzednici koji su izašli iz ušuškanog socijalizma,zagarantovani posao,plata,godišnji odmor,društveni stanovi itd bili su taksist,nisu imali plaćeni odmor,bolovanje i postali gospoda jer je narod imao pare ...
A CAGO je imao jedinstvenu priliku da ponudu legalnim taksistima svoju aplikaciju koju bi večina podržala da nije hteo enormnu zaradu preko vozača.
Evo imalo je nas dosta saradnju sa TAXIFY APLIKACIJOM PRE više godina,u početku su bili krektni ali posle su postali pohlepni i propali
I tako je CARGO navukao gnev taksista a mogao je da ima sad bar 3000 taksista koji koriste njegovu aplikaciju ali želo je da ide putem Ubera a nije imao fianasisku podršku kao i gladno tržište za taksijem,kao što je to slučaju u USA-a ili neki drugim višemilionskim gradovima,
 
Znaci slozili smo se da treba grad Beograd da ukine cene taxi tarifa, da ukine broj za limit koliko taxi preduzetnika moze da se registruje pa nek svako ima svoju tarifu i nek svako ima svoje klijente.
 
Gospode ima u svakoj profesiji, i ja cenim svakoga ko obavlja svoj posao savesno, profesionalno i pošteno. Čak i ako se ovde ne slažem s tobom po pitanju taksi prevoza i CarGo, to ne znači da te ne cenim ni po čemu. Ako radiš svoj posao korektno, od mene ćeš uvek imati poštovanje po tom pitanju. I ti i bilo ko drugi.

Ali u kontekstu ove debate oko taksija i CarGo, čak i da zanemarim sve ostale stvari, meni je neverovatno da se onog dana, kad je Slavija bila zablokirana taksijima, a sprski internet zablokiran kritikama i osudama taksista... niko od ekipe koja je protestovala nije stavio prst na čelo i zapitao se - ček bre ako nas ljudi ovoliko napušavaju, da li grešimo negde? Ili, ako ne ''da li grešimo'', onda bar ''da li je vreme da promenimo nastup i zahteve?'' Ako ništa drugo, bar da bi se lakše pridobilo tj. povratilo javno mnjenje.

Ne, nego se nastavilo sa istim tonom i istim stavom, što je dovelo do toga da taksijima promet dodatno opadne, a CarGo poraste. Umesto da se makar proba neka vrsta dogovora. Kažem - makar da se proba. Ta nefleksibilnost, zadrtost i arogancija pojedinih predstavnika taksista je ono što pravi ovaj problem, i što će da nastavi da koči ostatak te zajednice/kolegijuma i u budućnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579909#p579909:62elv82q je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 10:23 pm[/url]":62elv82q]Gospode ima u svakoj profesiji, i ja cenim svakoga ko obavlja svoj posao savesno, profesionalno i pošteno. Čak i ako se ovde ne slažem s tobom po pitanju taksi prevoza i CarGo, to ne znači da te ne cenim ni po čemu. Ako radiš svoj posao korektno, od mene ćeš uvek imati poštovanje po tom pitanju. I ti i bilo ko drugi.

Ali u kontekstu ove debate oko taksija i CarGo, čak i da zanemarim sve ostale stvari, meni je neverovatno da se onog dana, kad je Slavija bila zablokirana taksijima, a sprski internet zablokiran kritikama i osudama taksista... niko od ekipe koja je protestovala nije stavio prst na čelo i zapitao se - ček bre ako nas ljudi ovoliko napušavaju, da li grešimo negde? Ili, ako ne ''da li grešimo'', onda bar ''da li je vreme da promenimo nastup i zahteve?'' Ako ništa drugo, bar da bi se lakše pridobilo tj. povratilo javno mnjenje.

Ne, nego se nastavilo sa istim tonom i istim stavom, što je dovelo do toga da taksijima promet dodatno opadne, a CarGo poraste. Umesto da se makar proba neka vrsta dogovora. Kažem - makar da se proba. Ta nefleksibilnost, zadrtost i arogancija pojedinih predstavnika taksista je ono što pravi ovaj problem, i što će da nastavi da koči ostatak te zajednice/kolegijuma i u budućnosti.

I ovde grešiš,jest bila reklama za CarGo taj protest ali moralo je doći do promene zakona i da se proba uloniti sav šljam sa ulice koji se bavi legalnim lopovskim prevarantima ,nelegalni lopovskim prevarantima,lopovi itd
Znam ja da je CARGO tada pridobijo jedan broj korisnika ali isto se tako nadam da će sa sa ulice mnogo većeg šljama skloniti ovim zakonom,nadam se ako se bude primenjivao to je uvek problem...
Ali isto tako znam i koliko se stranaka vratilo klasičnom taksiju je nisi bili sigurni sa vozačima,navigacija i pogrešno odvela dužim putem i tako jiš neke gluposti..
 
Ali taj prezir koji vi osećate prema njima... Šljаm... Ko da se radi o nekim protuvama, hohštaplerima, kriminalcima...

Da bar oni stopostotno rade vama na štetu, dakle da svaka njihova mušterija više znači jedna mušterija za vas manje, pa i da razumem takav nastup. Ali kao što rekoh, njih uglavnom koriste ljudi koji do skora nisu ni zvali taksiste. I vi opet u tome vidite smrtnog neprijatelja i to čak na vrlo ličnom nivou. Dakle ne kao da su vam poslovna konkurencija, nego kao neki destruktivni elementi koje je neko poslao samo da bi vas nervirao i vama zagorčavao život...

To mnogo više govori o vama nego o njima. Pogotovu uzimajući u obzir da ste žestoka manjina u tim svojim stavovima prema njima.

Inače nemoj da se čudiš kad jednog dana to što si ti pričao za CarGo, neke tvoje kolege kažu za tebe kad Yandex dodatno ojača ili kad kasnije dođe Uber pa kad tek krenu cirkus, pegla i unutrašnji sukobi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579908#p579908:2483l7bq je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Nov 07, 2018 10:22 pm[/url]":2483l7bq]Znaci slozili smo se da treba grad Beograd da ukine cene taxi tarifa, da ukine broj za limit koliko taxi preduzetnika moze da se registruje pa nek svako ima svoju tarifu i nek svako ima svoje klijente.

Ovo govori da nisi uopšte u materiji,u našim okolnostima to bi bio propast za sve nešto bi moralo da trpi, a to je peveliki broj taksi vozila na ulici i opšti kolap saobraćaja koji i ovako za koju godinu u totalnom kolapsu,pa vidi šta se desili kada je u Beograd došlo par hiljada automobila koji su došli na utakmicu C.Z. --Liverpul
A da ne razmišljamo da tada većina taksi vozila ne bi bila retabilna tj. ne bih mogla da zadovalji osnovno finasiske potrebe za održivost u poslu jer nema tolike potažnje 24h

A tarife su posebna priča,šta bi ti rekao da tvoj poslodavac tebi kaže da moraš da radiš svaku Nedelju i svaku noć za istu platu.Da ti bi odgovoriti da bi u tom slučaju napustio....
i da je to kaptitalizam e ja ne mislim da je tako već da je do robovlasnički sistem gde tebe tvoj poslodavac izrabljuje,ono što ne želiš sebi nemoj ni drugo i pogledaj malo iz njegovog ugla
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579923#p579923:1ff64cld je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Nov 07, 2018 10:53 pm[/url]":1ff64cld]Ali taj prezir koji vi osećate prema njima... Šljаm... Ko da se radi o nekim protuvama, hohštaplerima, kriminalcima...

Da bar oni stopostotno rade vama na štetu, dakle da svaka njihova mušterija više znači jedna mušterija za vas manje, pa i da razumem takav nastup. Ali kao što rekoh, njih uglavnom koriste ljudi koji do skora nisu ni zvali taksiste. I vi opet u tome vidite smrtnog neprijatelja i to čak na vrlo ličnom nivou. Dakle ne kao da su vam poslovna konkurencija, nego kao neki destruktivni elementi koje je neko poslao samo da bi vas nervirao i vama zagorčavao život...

To mnogo više govori o vama nego o njima. Pogotovu uzimajući u obzir da ste žestoka manjina u tim svojim stavovima prema njima.

Inače nemoj da se čudiš kad jednog dana to što si ti pričao za CarGo, neke tvoje kolege kažu za tebe kad Yandex dodatno ojača ili kad kasnije dođe Uber pa kad tek krenu cirkus, pegla i unutrašnji sukobi...

Pogrešno si me razumeo,kad sam napisao ŠLJAM nisam misli na vozače CaGo znam ja da oni svoj novac zarađuju krvavo i da nemaju skoro nikakvu zaradu sa tim cenama i procentom 20-30% koji im se uzima.
----------------------------------------------------------------------------
Mislo sam na divljake koji pljačkaju Građane,strance a takvih ima i među legalnim taksistima

A što se tiče ovih jakih,Yandex,Uber znam ja da će i oni jedno dana da postanu pohlepni e tad će da bude,Barselon,Pariz ,Beč
 
Ma uredu i ja sam dvosmisleno napisao


ps

Ej sad se setih,pa stalno nas taksiste prozivaju za fiskalne kase..
Većini nama nije problem,ali jeste DRŽAVI jer bi oda bilo dosta više povraćaja PDV za gorivo,rezervne delove.kola itd

A nešto zanimljivo,kad smo pre koju godinu krenuli da uvodimo POS terminale za naplatu vožnji ni jedna Banka nije htela da nam da pos trminal, kažu imamo mali promet ne isplati im se tako da smo morali da otvorimo račune u banci a terminale da kupimo ili iznajmimo na mesečnom nivou.
 
Ovo za dozvole cu a po pitanju kategorije cu da se radpitam kod taksista imam i komsiju
Pitacu ga i za troskove
Inace ovi u ns voze po manjim cijenama gorivo u ns isto kosta kola odrzavanje registracija otkud tolika razlika u cijeni ...
Znaci car go smeta jer trazi veliki procenat od vozaca 30% ali bila bi super da uzima 5 % ili maks 10%
Pecat se ukida ali trazi se car go
Trazi se sklapanje ugovora u sjedistu poslodavca
A dozvoljena je daljnska prodaja telefonom i od vrata do vrata i van sjedista prodavca /pruzauca usluga ...
Ali za limo servis bas mora u sjedistu prodavca ludilo ...
 
Vrh