Evo " direktore " da ti odgovorim po redu,mada tvoje želje bi poskupele taksi ...
---Što se tiče troška legalnog taksiste podugačak spiasak ali ukratko..na mesečnom nivo
----------12.000 din porez i doprinosi
---------- 9.000 din radi mreža(ili tablet sa aplikacijim i internet) i pos terminal za kartice plus manje 2% od savake transakcije karticom
----------5.000 din mali sevis,ulje itd koji košta oko 12000din a radi se na 2.5 meseca
----------2.000 din veliki servis, košta od 250 -400 e zavisi od vozila
----------45.000 din gorivo ,dnevno 1.500din =8,8 litara
----------3.500 din odvajanje mesečno za lekarski,registaciju,inače skuplja jer se bavi auto javnim prevozo a i tu spada osiguranje putnika.
----------2.000 din gume,za godinu dana pocepamo jedan komplet guma 4x6000din=24000/12= 2000diN
------------------------------------------------------------------------
------ I SVE OVO KAD SABEREŠ TO JE --- 78.500 ---DIN.
------------------------------------------------------------------------
A gde su tu manji kvarovi,pločice,plivajući zamajac i lamela 500e,antifiz,tečnost zimsak za stakla oko 300 din 5l nekad za meseč porošim i 20l normalno ne uvek i svake zime,pa gde je zakrpi gumu,pa centriraj trap,pa rupa ko krater ode felna,pa sijalice,a pranje vozila bar tri puta nedeljno po 400din i još ,još,još mnogo toga....
Pa nema plaćenog odmora, bolovanja,razboliš se deset dana,nema para,ako si tek mesec dana bolestan onda ti socijalno da neku crkavicu
-------A NAJVAŽNIJE KAKO DA SE ODVOJE PARE ZA DRUGI AUTO
Eto toliko o troškovima legalnog taksiste..
A sad ostala pitanja..
-Moje kolege kao i ja trebali bi svaki dan da se bijemo sa divljim taksistima,a složiti se moramo da to nije rešenje,već godinama tražimo zakon koji bi eliminisao lopove,prevarante itd nadam se da će ovaj zakon to sad napokon rešiti,normalno ako ga vlast bude primenila.
--U redu,više veruješ aplikaciji,zato što se nisi uverio i da ona može da te potkrada,jel ko to obračunava,pa tamo neka mašina koja je u vlasništvu Kompanije koja uzima procenat od vozača,znači Komaniji je u interesu da vozač više naplati kako bi mu uzeo veći procenat.
A na primer Ubera koji je skuplji u špicu kad je veća potražnja i što ti naplati dolazak na adresu ako ne izađete i koristite taksi..
Hoćeš reći da su Nemci ludi što još uvek koriste tehnološki zastareo taksimetar a ne aplikacije,koriste oni aplikacije ali samo za naručivanje taksija.
.-Plaćanje karticama je moguće i sad,više od dve godine i to u preko 4.500 taksi vozila,što se tiče računa tu se slažem ali i to bi povećalo cenu taksija,poenta je da država uredi sitem da nema lažnih računa,može da se dobije i lažni fiskalni račun ako nisi znao
--Svugde se taksi teže dobija po lošem vremenu pa i kod nas,u normalno (lepo i van špica) vozlo se dobija od 3min do 5min(nije baš tako u svetu) osim ako nisu neka prigradsa naselja.
--Za destnaciju se ne pita u više udruženja,pink,beogradski,naksis,lux itd osim ako nije restoran na adresi ili neki koncert i slično pa kao znak prepoznavanja jel svi kažu da su na poziv,nekad se pita i Ime..Što se tiče kratkih vožnji pa to je najlepša zarada osim kad si na taxi stanici prvi pa zakucaš neko vreme, inače poziv odlično...
-Ne mora da se uđe u prvo vozilo na taxi stanici,stvar VAŠEG izbora,ali u redu je da vam ponudim kod prvog u redu jel je on tu duže od mene a i kolege smo
----Ista boja vozila je i moja želja ali trenutno "pusta" jer trenutno nije nikako isplativo...da neobjašnjavam.Što se tiče sedišta za decu po zakonu o saobraćajnim propisima sedišta u taksi prevozu nisu obavezna,jer normalno postoji više vrasta(za određene uzraste i kilažu) tako da bi trebali prikolicu da vučemo sa sedištem....
--Pa normalno da u Nemačkoj nema divljih taksisat ali isto tako i nema aplikacija kojim se naplaćuje taksi prevoz,šta da se radi oni su tehnološki zastareli i koriste taksimetar, ne brinu o jeftinijem ,uređenom taksi prevozu
Nadam se da sam ti malo pojasnio...ako hočeš razumećeš ako ne ti teraj po svome
---
Pozdrav