Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ko kaze da mora da se uplati unapred?
Po zavrsetku voznje naplata ide s kartice koja se prethodno doda u aplikaciji.

A sto se placanja tice, cela poenta je u tome da nije potreban kes i POS terminal, niti bilo kakav kontakt tog tipa sa vozacem koji te vozi.
 
A sto se taksisti ne udruzise da poboljsaju svoju uslugu pa da ioni imaju aplikacije placanje preko iste ..
Istu marku vozila iste boje unifikacija ...
Pa da imaju pregradu izmedju vozaca i putnika itd itd ...
Samo se plase konkurencije koja obara cijenu a sebe i svoj kvalitet ne vide ...
 
Mogu da od mojih para finansiraju džihadiste i islamizaciju Srbije, briga me, ako sam imao alternativu da taski kartelu ne plaćam 30-40% veću cenu i ne moram da slušam njihova naklapanja i besede o životu... žao mi je što tu alternativu gubim.
 
E, pa to je samo zato sto pustamo tu drzavnu upravu da nas jase i pravi majmune od nas.
Ako mogu da se u Londonu, Parizu, Berlinu, NYC-u... vozim Uberom i da placam kroz zatvoren sistem sa kompanijom, a ne direktno voacu, i to po kilometru i minutu po sistemu (sto posle u svakom trenutku moze da se audituje i zahteva povracaj para), nema nikavog razloga zasto to ne bi bilo moguce i u Beogradu.
To da li je nesto skuplje ili jeftinije je drugo pitanje, i trenutne taxi (kod pravog taxija) cene su opet posledica toga sto pustamo drzavnu upravu da nas jase i pravi majmune od nas, obzirom da su iste tu gde su posto su propisane na nivou grada (a propisane su kad su se taksitit bunili posto ima je trziste obaralo cenu).
 
Uzgred, ja ne mislim da su licence nuzno lose, ili da ne treba da postoje, ili da treba dozvoliti aplikacije koje posluju mimo tog sistema. Trenutno su te licence mehanizam koji hrani korupciju i vestacki ogranicava broj vozaca i time rusi kvalitet (i samo kvalitet, a nikako cenu, o cemu cu kasnije) usluge, pa mi i nije tesko da zazmurim. Ali ako cemo iskreno, odredjeni skup pshio-fizickih i bezbednosnih provera za vozace treba da postoji. Odredjeni skup zahteva koja vozila moraju da zadovolje treba da postoji. Igrom slucaja, trenutno car:go uglavnom interno vodi racuna o svemu ovome (mnogo bolje od zvanicnog sistema licenci), ali to je samo (trenutna) politika fime i pritisak trzista, ne nesto na sta je normalno osloniti se.
Licence treba da postoje, ali tako da svako ko zadovolji kriterijume moze da je (brzo) dobije. Nikakva "slobodna mesta" i liste cekanja. Jedino cemu licenca sme da sluzi je garant koji mi drzava pruza da je covek koji vozi automobil normalan i sposoban.

Eno, u Berlinu recimo Uber koristi licencirane taksiste. I to lepo funkcionise.
Sta je problem sa recimo Yandex-om kod nas? Pa, problem je sto opet postoji nekakav taksimeter u vozilu koji je merodavan, i ne mora da se slozi sa aplikacijom, a tad se placa po taksimetru. Problem sto u uslovima koriscenja Yandexa postoji mogucnost i obaveza placanja u vozilu, ako iz bilo kod razloga Yandex-ov sistem ne radi u trenutnku kad treba da se plati. I mozda najbitnije, problem se to sam ja platio vozacu, a ne Yandex-u i Yandex ne garantuje da je suma koju placam odgovarajuca.
Sa car:go-om sam imao situcaiju da mi je naplaceno 50 dinara vise, posto se GPS zabagovao (na mapi se videla petlja koju nismo pravili i koju ne bi ni bilo moguce stici). Poslao sam mail i 2 dana kasnije dobio refundaciju. Slicno mi se desavalo i sa Uberom i Lyftom u inostranstvu. Kom taxi servisu mogu da se zailm na ovaj nacin i dobijm novac nazad, u roku od 2 dana? Ovo je ono sto zelim od aplikacija, a licence su manji problem, vozaci nek se licenciraju.
Poslednjih meseci sam 6 puta presao jednu relaciju (uvek u metar istu), i car:go svaki put kosta tacno 289 rsd; dok sam koristio taksi, i to bas vozila koja sad voze za Yandex cena je setala od 400 do 450 rsd. Ne bunim se zato sto je skuplje, ali otkud varijacije? Kraduckanje, neispravni taksimetri?

A cena, cena je posebna prica. Cena taxi usluga je odredjena na nivou grada, posto je neko procenio da to treba toliko da kosta. Mozda je i u pravu. A mozda i nije, ako uzmemo da cesto vidim taksije koji po 2-3 sata stoje na stanici, sto znaci da jednom voznjom od 20 minuta mi placamo 3h necijeg radnog vremena.
 
Argumente beogradskih taksista da treba strogo poštovati zakon počeću da slušam kad oni počnu da daju žmigavac na raskrsnici.
 
https://appcargo.net/2018/10/31/cargo-j ... x1QVvm633Y

Rukovodstvo CarGo kompanije održalo je sastanak sa partnerima na kojem je doneta odluka da CarGo neće podleći pritiscima grupe taksi kartela i ljudi okupljenih oko ličnih interesa, a ne interesa građana i korisnika.

CarGo je kao odgovorna kompanija odlučila da stane uz građane, korisnike i svoje partnere u cilju da se zajedno borimo za fer i jednake uslove za rad.

Nadležnim državnim organima prijavili smo sve napade na naše vozače i želimo da im se zahvalimo na brzoj reakciji i daljoj saradnji. Posebno želimo da se zahvalimo i svim CarGo korisnicima, od kojih smo dobili više od 100.000 poruka podrške u poslednjih nedelju dana.

CarGo aplikaciju je do danas instaliralo 170.000 ljudi i imali smo više od milion uspešno i bezbedno prevezenih putnika. Uvereni smo da su građani ti koji donose konačnu odluku koju uslugu prevoza će koristiti.

CarGo je uz građane. Hvala vam na podršci i poverenju.
 
Жао ми је што се ово десило момку из Египта, а који је први пут дошао у Србију код пријатеља. Таксиста га одрао за вожњу, наплатио му 15.000,00 динара, од аеродрома "Никола Тесла" до БАС-а !!!

"NIJE MI ŽAO PARA, VEĆ ŠTO SAM MU VEROVAO" Egipćanina je na aerodromu sačekao TAKSISTA PREVARANT i "odrao" ga kao niko pre!
"Iako je to najskuplja taksi vožnja koju sam platio u životu, nije mi žao para, žao mi je što sam mu verovao", kaže Egipćanin Erkan Gahrami (24) kome je jedan beogradski taksista pre nekoliko dana vožnju od aerodoma "Nikola Tesla" do Autobuske stanice naplatio neverovatnih 14.849 dinara!
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/nije- ... ta/47b4kny

 
Čisto da se zna, u Kairu te na aerodromu dočekaju "predstavnici egipatskog ministarstva turizma" koji ti pozovu taksi. Doduše, ne mogu toliko da te oderu jer je tamo sve za džabe, pa ni ne osetiš. To se i nama desilo pre 10-ak godina. Takođe, vrlo su poznati po raznim prevarama tog tipa, pa eto i mi njima da vratimo.

Posle par tih prevara, postali smo iskusni, pa smo sve plaćali kao lokalci.

Ovo su odlomci iz najpoznatijeg vodiča Lonely Planet, a ne bi me čudilo da u novom izdanju za Srbiju se pojave ovakva upozorenja.

Pogledajte prilog 1
 
Iskustvo iz komšiskih zemalja,tačnije Hrvatske kao i nekih Evropskih zemalja govore da su u početku slične aplikacije kao CarGo kod nas u Srbiji bile jeftinije od klasičnog taksi prevoza tj. DAMPIGOVALI cene prevoza kako bi osvojili tržište a kasnije se izjednačili sa cenama postojećeg taksi prevoza i prelazili u legalne tokove,normalno kad preuznu tržište i ekonomski ojačaju.
Ali sav teret dampinga cene prevoza podneli su taksisti kao i vozači koji su vozili za dotične aplikacije dok su dotične aplikacije(kompanije za tehnoliški razvoj) enormno uvećale svoj kapital.
Takođe svima nam je poznato da u Nemačkoj takav način poslovanja nije dozvoljen,izgleda da su oni ludi i ne brinu o svojim građanima, ne žele napredak digitalizacije,koriste i dalje tehnološki zastareo taksimetar za naplatu cene prevoza.Koriste se i u Nemačkoj aplikacije ali svi pod istim uslovima i zna se ko može da obavlja prevoz putnika......

Razmislite zašto je dotični gospodin...iz Cargo veliki.....
Manipulator, lažov,robovlasnik,radi svog profita kao bori se za jeftiniji prevoz,digitalizaciju,prava građana,tržišnu konkurenciju itd
Evo ja radim preko Yandex taxi aplikacije koja je mnogo bolja i radi samo sa legalnim taxi prevoznicima.
A evo i zašto ,Yandex uzima 5 % od svake vožnje i sva onlin plaćanja preko Yandex aplikacije za obavljen taxi prevoz ide na račun udruženja sa kojim Yandex ima ugovor a potom se prebacuje na moj taxi poslovni račun koji je registovan u platnom prometu NBS.

Dok dotični gospodin iz CarGo uzima 25 - 30 % od svake vožnje i isplaćuje na ruke vozačima koji rade preko njegove aplikacije a vozači su vlasnici automobila i nisu registovani za obavljnje taxi prevoza.
Pravila ko može da prevozi putnike i cenu prevoza uredjuje dotični gospodin iz CarGo.A njemu je u interesu da ima što vise vozača i da bude malo jeftinije od taksija kako bi bio konkurentan i šta ga briga dal se vozaču isplati jer zna da ima dosta nezaposlenih i uvek će da dodje neko novi kad predhodni vozač shvati da pravi minus i napusti.
San svakog poslodavca je da ima radnike a nikakve obaveze prema radniku.

Pa ako vozač koji preko CarGo aplikacije pazari 4.000 din.
Gospodin iz CarGo uzme vozaču ====1.200 din.

Vozač zaradi 4.000 din. dnevno - 1.200 din. dnevno uzme CarGo - 2.000 din. gorivo === 800 din. ostane vozaču x 30 dana ==== 24.000 din. mesečno
A gde je održavanje auta i kad bi se platio paušalni porez koji je oko 12.000 din.

Nek CarGo ima 100 vozila koji rade preko aplikacije pa x 1.200 din.=== "" 120.000"" din. dnevno pa x 30 dana ===== 3.600.000 ====din. mesečno / 118 din. ============
==== 30.508 === evrića

CarGo =====30..508 evrića mesečno ???? a nema nikakvu dobit i nije platio ni dinara poreza...za tri godine poslovanja...

Vozač =======24.000 din. mesečno i nedaj bože da mu se pokvari auto pa da od ove cifre mora da plati popravku...

Ovo su neka moja mišljena i saznjanja a koliko su relevatna i tačna prosudite sami..

I još da napišem....
Isto tako osuđujem nadležne organe što ne kažnjavaju (pohapse) divlje taksiste i lopove,prevarante koji se kao bave taksi prevozom.
Nadam se kao i mnogo puta do sada da će novi zakon da se primenjuje i skloni svu gamad sa taksija koji su sramota ovog Grada i moje profesije.
Svašta sam se načitao ovde ali nisam nigde pročitao realno razmišljanje o taksi prevozu.
Svi bi kao nešto jeftinije ali na koji način je to moguće,DAMPING cenama ne sigurno.
Cenu kilometra može izračinati svaki prosečni ekonomista,a u tu cenu ulazi dosta parametara,bar tako mislim iz svog iskustva..
Taksi nije poskupeo više od pet godina ..
Dok su dva osnovna parametra, gorivo i amortizacija vozila poskupeli bar za 30%
A gde su porezi i doprinosi,paušalni porez jednog taksiste je nešto preko 12.000 din svakog meseca a bio je pre par godina 10.000din.
Dva tehnička pregleda godišnje koštaju 6.000din pa lekarski pregled za profesionalnog vozača na svake tri godine
Jednom godišnje estetski pregled vozila i plaćanje taksi stajališta je oko 8.000din
Da Vam ne pišem o malim servisima,velikim servisima,gumama,plivajućim zamajcima itd koliko to košta..
Da sad će mnogi reći pa kako kod onih,ovih može jeftinije,pa ne može jel takvi BRZO PROPADNU I NAPUSTE ovaj posao taksi prevoza.
ALI DOĐU NOVI KOJI MISLE DA ĆE DA NAMLATE PARE...kao što su vozači sa svijim automobolima koji rade preko CrGo ili vozači koji rade po Srbiji,Kragijevac,Čačak itd e to je tek posebna priča

Znam ja da bi svi da se voze za trista dinara sa kraja na kraj grad ali to nije moguče,ekonomska cena jednig kilometra mora biti isplativa na nečiju štetu....

Pa pogledajte koliko je autobuska karta u noćnom prevozu...

Mogao bih ja da pišem do sutra,ali toliko za prvi post

Pozdrav :sesir:
 
A daj nam sad uporednu analizu troska taksiste legalnog
Pa taksiste divljaka protiv kojih se ne borite vec se mjesaju sa vama na tx stajalistima ili jos vore samo oni divljaci tipa beton hala svi se prave blesavi ...
Vise vjerujem aplikaciji nego taksimetru ...
Zasto ne uvedete svi gps uredjaje sa tabletom i placanje karticom i racun fiskalni a ne onu zvrljotinu od papira ...
Zasto cim krene kisca da pada nigdje taksija ...
Zasto se joj uvjek pita destinacija i odbijaju kratke voznje..
Cak i na sami taksi stsjalistma ....
Zasto smarate da mora da se udje u prvo vozilo ja ocu da se vozim skim ja hocu ... za moje pare
Zasto nemate svi ista unificirana vozila iste boje makar u udruzenju ....a neko oblacenje unifcirano tek da ne govorim...takodje nemate u udruzenju djecija sjedista ...
Treba li jos da nabrajam e da to sto si pomenuo njemacku jel ima tamo divljaka mozda ...
 
Evo " direktore " da ti odgovorim po redu,mada tvoje želje bi poskupele taksi ...
---Što se tiče troška legalnog taksiste podugačak spiasak ali ukratko..na mesečnom nivo
----------12.000 din porez i doprinosi
---------- 9.000 din radi mreža(ili tablet sa aplikacijim i internet) i pos terminal za kartice plus manje 2% od savake transakcije karticom
----------5.000 din mali sevis,ulje itd koji košta oko 12000din a radi se na 2.5 meseca
----------2.000 din veliki servis, košta od 250 -400 e zavisi od vozila
----------45.000 din gorivo ,dnevno 1.500din =8,8 litara
----------3.500 din odvajanje mesečno za lekarski,registaciju,inače skuplja jer se bavi auto javnim prevozo a i tu spada osiguranje putnika.
----------2.000 din gume,za godinu dana pocepamo jedan komplet guma 4x6000din=24000/12= 2000diN
------------------------------------------------------------------------
------ I SVE OVO KAD SABEREŠ TO JE --- 78.500 ---DIN.
------------------------------------------------------------------------
A gde su tu manji kvarovi,pločice,plivajući zamajac i lamela 500e,antifiz,tečnost zimsak za stakla oko 300 din 5l nekad za meseč porošim i 20l normalno ne uvek i svake zime,pa gde je zakrpi gumu,pa centriraj trap,pa rupa ko krater ode felna,pa sijalice,a pranje vozila bar tri puta nedeljno po 400din i još ,još,još mnogo toga....
Pa nema plaćenog odmora, bolovanja,razboliš se deset dana,nema para,ako si tek mesec dana bolestan onda ti socijalno da neku crkavicu
-------A NAJVAŽNIJE KAKO DA SE ODVOJE PARE ZA DRUGI AUTO

Eto toliko o troškovima legalnog taksiste..

A sad ostala pitanja..

-Moje kolege kao i ja trebali bi svaki dan da se bijemo sa divljim taksistima,a složiti se moramo da to nije rešenje,već godinama tražimo zakon koji bi eliminisao lopove,prevarante itd nadam se da će ovaj zakon to sad napokon rešiti,normalno ako ga vlast bude primenila.
--U redu,više veruješ aplikaciji,zato što se nisi uverio i da ona može da te potkrada,jel ko to obračunava,pa tamo neka mašina koja je u vlasništvu Kompanije koja uzima procenat od vozača,znači Komaniji je u interesu da vozač više naplati kako bi mu uzeo veći procenat.
A na primer Ubera koji je skuplji u špicu kad je veća potražnja i što ti naplati dolazak na adresu ako ne izađete i koristite taksi..
Hoćeš reći da su Nemci ludi što još uvek koriste tehnološki zastareo taksimetar a ne aplikacije,koriste oni aplikacije ali samo za naručivanje taksija.
.-Plaćanje karticama je moguće i sad,više od dve godine i to u preko 4.500 taksi vozila,što se tiče računa tu se slažem ali i to bi povećalo cenu taksija,poenta je da država uredi sitem da nema lažnih računa,može da se dobije i lažni fiskalni račun ako nisi znao
--Svugde se taksi teže dobija po lošem vremenu pa i kod nas,u normalno (lepo i van špica) vozlo se dobija od 3min do 5min(nije baš tako u svetu) osim ako nisu neka prigradsa naselja.
--Za destnaciju se ne pita u više udruženja,pink,beogradski,naksis,lux itd osim ako nije restoran na adresi ili neki koncert i slično pa kao znak prepoznavanja jel svi kažu da su na poziv,nekad se pita i Ime..Što se tiče kratkih vožnji pa to je najlepša zarada osim kad si na taxi stanici prvi pa zakucaš neko vreme, inače poziv odlično...
-Ne mora da se uđe u prvo vozilo na taxi stanici,stvar VAŠEG izbora,ali u redu je da vam ponudim kod prvog u redu jel je on tu duže od mene a i kolege smo
----Ista boja vozila je i moja želja ali trenutno "pusta" jer trenutno nije nikako isplativo...da neobjašnjavam.Što se tiče sedišta za decu po zakonu o saobraćajnim propisima sedišta u taksi prevozu nisu obavezna,jer normalno postoji više vrasta(za određene uzraste i kilažu) tako da bi trebali prikolicu da vučemo sa sedištem....
--Pa normalno da u Nemačkoj nema divljih taksisat ali isto tako i nema aplikacija kojim se naplaćuje taksi prevoz,šta da se radi oni su tehnološki zastareli i koriste taksimetar, ne brinu o jeftinijem ,uređenom taksi prevozu

Nadam se da sam ti malo pojasnio...ako hočeš razumećeš ako ne ti teraj po svome
---
Pozdrav :sesir:
 
Kako nije platio porez, ako CarGo radi kao pausalac i ako prelazi 5miliki dinara godisnje mora da plati porez, po tvojoj racunici za dva meseca prelazi taj promet, tako da mora da plati porez.

Dal se onom vozacu isplati voznja ili ne, to je njegova stvar a ne tvoja, moja ili necija peta. A isplati im se, jer oni ne ocekuju platu profesora nekog sa fakulteta kao sto taxisti ocekuju.

Dal je u redu da blokirate grad zbog konkurencije, nije. Jel treba stomatolozi, doktori, ucitelji, filozofi, programer i ostali da blokiraju grad zato sto dolazi nova radna snaga i zato sto treba da se boris za svoje mesto na poslu?

Zasto se vozim sa CarGo-om, zato sto su vozaci kulturniji, ako hocu klimu uplacie mi klimu, ako zelim da promeni muziku promenice mi muziku a ne u taxi-u da mi otvara prozore zato sto nema za gorivo, pali cigare, pusta svoju muziku i jos da mi prica lovacke price, na sve to o postovanju saobracaja da ne pricam.
 
Sve je do izbora. Ostavite meni izbor da biram sa kime ću da se vozim, a ne da se forsira samo jedna strana.

Kako funkcionišu firme što izdaju limuzine ili one što šalju čoveka da te odveze kući tvojim kolima ako si pijan?

Najlakše je nešto novo zabraniti, a bolje bi bilo da se zakoni prilagode novim stvarima.

Ljudi se udružuju preko interneta i dogovaraju vožnje do drugih gradova (Bla bla kar i slične). I umesto da se sve to uvede u sistem i plaća neka sitna suma državi (recimo samo PDV), država ili hoće da uzme mnogo više ili da zabrani.

Ista stvar je i sa majstorima (molerima, keramičarima...). Većina radi na crno i nisu srećni zbog toga, ali država toliko mnogo traži od njih da im se više isplati ovako, na crno)
 
""""""srdjanprpa"""""
Žao mi je što pišeš o nečemu što ne znaš....
CarGo je registovan kao DOO društvo i spada u pdv,ALI sav prihod koji ostvari opere kroz papire KAO TROŠAK KOMPANIJE i nema za državu ništa...
A vozači su vlasnici vozila i iste sami održavaju itd---
Da se onom vozaču isplat vožnja ili ne to je njegova stvar a ne moja napisa ti, ali posle par meseci shvati i on sam da mu se neisplati i napustin rabotu ali tu upropasti i sebe i mena a na dobiti je samo vlasnik kompanije(aplikacije) jer uvek ima novih koji bi da mlate pare
Da li bi grad blokirali stomatolozi,doktori,programeri itd kad bi neko radio njihov posao bez odgovarjuće dozvole.
Ko kontroliše te vozače,vlasnik aplikacije,pa njemu je jedini interes da ih ima što više kako bi uzeo veći procenat od njih,jer on sutra nije odgovaoran bilo šta da se desi jel se CarGo ne bavi prevozom putnika.
O ovo ostalom ne bih ni komentarisao,tvoja razmišljanja su hejterska
 
"""""astrodule""""
Sve je stvar izbora,skim ću ja da se vozime
baš me nasmeja
Jel to znači da ja sad kupim cisternu za gorivo napravim aplikaciju i povezujem cisternu sa građanima koji hoće gorivo za sto dinara(stvar izbora ko će da kupi) ili aplikacija za gradski (GSP) tražim vozaće sa autobusom na liniji 95,16 itd a oni se registiju za prevoz međunarodi i karta 30din i vozi miško...itd itd
Pa ajde onda svi da radimo na crno, i meni se ne isplati da radim legalno,pa da najbolje je sve na crno da radimo i sve će nam biti jeftinije i bolje....

Ps
Da li ima neko ko relno razmišlja i upućen je u tematiku,tj ne gleda da plati na ćupriji
Da li neko stvarno misli da vlasnik aplikacije stvarno razmišlj o jeftinijem prevozu,pa njemu je jedini interes da zgrne lovu preko grbače vozača a Vas za početak da pridobije malo jeftinijom cenom jer normalno to ne ide iz njegovig novčanika.
Tko je i UBER u Zagrebu bijo jeftiniji dok nije uništio tržište preko grbače vozača a sad se izjednačijom sa cenom taksi a biće i skupli to je sigurno.
Zašto razmišljate kratkoročno
Pozdrav :sesir:
 
To znači da ako je neko uspeo nešto da pokrene po postojećem zakonu, našavši rupu u njemu, treba sagledati sve strane i doneti najbolju odluku u interesu građana.

Činjenica je da su to nove stvari i da se zakon mora prilagoditi njima.

Da li će vozač biti u minusu, to je na vozačima da odluče. Meni kao korisniku je bitna cena, plus još neke stvari koje aplikacije omogućavaju, kao na primer ocenjivanje i komentarisanje vozača/vozila. Takođe je bitno (barem meni) da se tačno znaju tokovi novca, pa se lepo vidi koliko je novca prošlo kroz sistem, a to bi i državu trebalo da zanima.

Naravno da će neko da se obogati. I treba ako se PRVI setio da to uradi.

Ali ne, najbolje je da zabranimo sve novo, a taksisti će da rade po starome sistemu koji polako već gazi vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579655#p579655:wtgbdvzl je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 10:11 am[/url]":wtgbdvzl]
--U redu,više veruješ aplikaciji,zato što se nisi uverio i da ona može da te potkrada,jel ko to obračunava,pa tamo neka mašina koja je u vlasništvu Kompanije koja uzima procenat od vozača,znači Komaniji je u interesu da vozač više naplati kako bi mu uzeo veći procenat.
Aplikacija ne moze da potkrada. Aplikacija salje tacnu rutu kojom je vozeno i (u par desetina metara) tacnu duzinu, kao i tacno vreme od trenutka kad je voznja zapoceta do trenutka kad je voznja okoncana. Duzinu je moguce proveriti u svakom trenutku.
I da, desi se ponekad da aplikacija nesto zabrlja i uracuna vise. Pare se dobiju nazad u roku od 48h, posle jednog maila, licno se uverio (i kod ovih nasih, i sa Lyftom napolju).
Kako da ostvarim ovo sa nekim taxijem (evo, ako bilo koji taxi servis ovo omogucava, u buduce cu se voziti iskljucivo njima)? Identicna relacija (ulazim uvek na istom mestu, izlazim uvek na istom mestu, kratka voznja, uvek istom rutom), regularan taxi (sva vozila iz istog udruzenja, koje vazi za "bolje") cena seta od 400 do 450 rsd, Car:Go uvek u dinar 289. Ne trazim da taxi 289, nek uvek bude 412, ali otkud varijacija?
Sve ostalo se da resiti (ja recimo smatram da bi cena starta trebalo da bude nisa, pa neka je cena po km malo visa).

EDIT: @BATICA Koja je verovatnoca da dodje do problema sa Yandex appom, pa da moram da placam u vozilu (pitam iz prakticnih razloga, posto sam video u uslovima koriscenja)? Da li se desava u praksi?
 
Delimično se slažems sa Vama,ali zašto se nije krenulo legalnim tokovima nego se moralo tražiti rupe u zakonu.
Evo ,većina taksista nema ništa protiv da se radi preko aplikacija,naravno osim onih koji su prevaranti i slično a to je svakako manjina u legalnim,a nije da ih nema ima ih kao i u svakoj profesiji i svuda u svetu.
CarGo se nije opredelio za legalan način poslovanja jer normalno nije mogao da bere pare preko legalnih taksista kao što može sa ovim vozačima kojim sada daje aplikaciju uz procenat od 20-30 % od svake vožnje,normalno to vas ne zanima...
Eto ja radim preko Yandexa i oni mi naplaćuju 5% od svake vožnje a dok su razrađivali svoju aplikaciju meni su davali dodatan bonus za svaku vožnju,što je i normalno,razrađujem im aplikaciju,ko je hteo da nosi reklamu na kolima i to su plaćali....A tađođe Yandex aplikacija mnogo više nudi korisniku nego CarGo. Dok je trajala promocija bili su i promo kodovi 50% JEFTINIJA vožnja ali Yandex to meni nadoknadi a ne kao CarGo preko grbače vozača
Gledam kolko vas pljujete taksiste te ovakvi te onakvi a kako su CarGo vozači kao iz Finske.
A da vas ja nešto pitam da li vi možete da pretpostavite kakve sam ja sve stranke vozio za 20 godina,i šta su mi sve radili po kolima,verujte da nije za pisanje...ali eto samo da napomenim,zar mislite da ako nekom platite uslugu 300din možete i da povraćate po kolima,vodite ljubav sa devojkom ili dečkom,pustite psa da skače po zadnjem sedišti itd hoćete da Vam stanem u sred raskrsnice da izađete a sutra istog tog taksistu pljujete što je tu baš stao TU ..
A šta je još zanimljivije dok je Yandex davao promo kodove iste te legalne taksiste koje pljujet na sva usta su hvalili kako su fini,ljubazni,čista im vozila itd

[cena seta od 400 do 450 rsd, Car:Go uvek u dinar 289. Ne trazim da taxi 289, nek uvek bude 412, ali otkud varijacija? *]
Ovo mi baš nije jasno,kako u Cargo uvek 289,pa nemoguće je da vožnja svaki put traje 5 min. nekad mora da bude duže vreme ili kraće u kretanju za istu relaciju ne može uvek isto vreme da se provede u prevozu od tačke A do tačke B
Jedan minut stajanja na samaforu ili gužvi u taksiju košta oko 12 din zato cena varira..Kako te to Car go uvek preveze za isto vreme

Što se tiče Yandex app sada je savršena i bezgotovinsko plaćanje odlično funkcioniše,odradio mnogo vožnji,jedino što ti skidaju sa kartice iz više puta, radi provere
i još što taksisti nisu navikli pa ne vide da je bezgotovinsko plaćanje,pa traže pare :D
 
Sve si u pravu i upravo zato je potrebno uvesti više reda u sve te vidove prevoza.

Ali džaba mi ove palamudimo kada bukvalno ispred nosa Komanlcima rade nelegalni taksisti. Ne treba legalni taksisti i građani da jure nelegalne, već ima ko je plaćen za to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579706#p579706:2hc94ho2 je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 1:18 pm[/url]":2hc94ho2]
[cena seta od 400 do 450 rsd, Car:Go uvek u dinar 289. Ne trazim da taxi 289, nek uvek bude 412, ali otkud varijacija? *]
Ovo mi baš nije jasno,kako u Cargo uvek 289,pa nemoguće je da vožnja svaki put traje 5 min. nekad mora da bude duže vreme ili kraće u kretanju za istu relaciju ne može uvek isto vreme da se provede u prevozu od tačke A do tačke B
Jedan minut stajanja na samaforu ili gužvi u taksiju košta oko 12 din zato cena varira..Kako te to Car go uvek preveze za isto vreme

Ah, sad sam proverio. Minimalna cena za voznju im je 289, pa otud uvek ta cifra...

Hvala za info o Yandexu!
 
Hvala,napokon jedan od postova koji mi daje nadu da u ovoj Našoj Srbiji ima neko ko razmišlja svojom glavom i ceni tuđi rad negledajući sve kroz svoj đep.
Budi siguran da većina regularnih taksista ne voli te komunalce,divljake i prevarante tj lopove.
I svako od nas legalnih bi voleo da se takvi sklone sa ulice i nesramote nas pred ,i ne kradu sopstvene građane ali ne treba suditi po manjini i normalno da sistem,država treba da stvori ambijen da takve gamadi nema.
Zato smo toliko puta i štrajkovali,blokirali grad,donosili se zakoni ali se uvek pronalazile rupe.
Kad samo uvodili TX tablice mislili smo da smo rešili poblem ali veruj i to je bila rupa..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579706#p579706:2fxwzbpn je napisao(la):
BATICA » Sre Nov 07, 2018 12:18 pm[/url]":2fxwzbpn]Delimično se slažems sa Vama,ali zašto se nije krenulo legalnim tokovima nego se moralo tražiti rupe u zakonu.
Zato što su ljudi ovde umorni od večite borbe sa vetrenjačama i čekanja da se državni aparat zaostao u 19. veku dozove pameti i modernizuje.
Uz to im je dosta i raznih reketiranja i skidanja kajmaka, da se domaći preduzetnici deru i maltretiraju a da se stranim monopolistima i siledžijama daju sve moguće olakšice i promocije.

Po onome što sam video i čuo, a čuo sam dosta, CarGo je među retkim firmama u Srbiji, ne samo u oblasti transporta nego generalno, koja istovremeno ispunjava sledeća tri uslova: 1) da nije pod kapom nijedne stranke, tajkuna ili budžovana 2) da uspešno posluje i beleži sve veći profit i 3) da pritom itekako brine o svojim korisnicima i kvalitetu usluge. Koliko takvih firmi znamo u Srbiji, da ispunjavaju sva ta tri uslova?

Takve firme ne da ću uvek podržavati nego kamo sreće da ih bude više, pa se možda jednog dana korumpirana lopovska država dozove pameti i počne da radi na promovisanju i pospešivanju vrednih i kvalitetnih preduzeća. Umesto što ih večito reketira i usporava, dok na svaki pomen dolaska stranih monopolista i muljatora odmah pada na kolena i ponižava i sebe i svoj narod, usput dodatno zabetonirajući ekonomiju baziranu na kartelima i rođačkim šemama.


Što se tiče komentara o taksistima... zašto ljudi na srpskom internetu, kad god se pominje njihova struka, misle da se govori o njima lično? Ovako je i na temama gde se pomenu vozači GSPa. Odma se jave članovi koji se nađu uvređeni pa se sledeće dve strane troši na rešavanej nesporazuma. Niko ne misli na pojedince lično, već se govori u globalu. Eto i ja imam dva lekara u kuću pa se ne trzam kad god neko kaže da su lekari u Srbiji generalno sve gori i bahatiji. Kad u globalu jesu. U kontekstu taksista, ljudima smetaju oni koji su se bahato poneli u celoj ovoj situaciji sa CarGo, kao i oni koji se bahate svakog dana u vožnji i radu. A takvih je nažalost jako puno. Protiv ostalih taksista niko nema ništa protiv. Uostalom i sam poznajem par njih i javljam im se svakog dana u prolazu. Zato što su normalni i korektni ljudi. Ali dosta njihovih kolega nisu baš takvi. Ili su ovako ok, ali zato na svaki pomen CarGo i menjanja svoje struke radi prilagođavanja novim uslovima tržišta pretvaraju se u vukodlake. Kao da su oni jedina profesija koja prolazi kroz to i kao da treba cela ekonomija njima da se prilagođava, a ne obrnuto.
 
Vrh