Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ma ne brinem se ja za velike gramzivce poput Ubera, naći će oni svoj način da se uguraju i ovde. Dovoljno je da podmažu 10 nekih čelnika i obećaju 20 novih radnih mesta, i naši će odma biti na kolenima.
Mene više brine sudbina malih domaćih firmi kao što je jelte CarGo.


Inače ta šarada sa tim zakonskim rupama je samo još jedan dokaz onoga da ovde zakone pišu mafijaši - za mafijaše.
 
Veceras prolazim i na Terazijama stoje 10ak divljaka vrebaju zrtve. Olos od komunalaca se samo seta okolo nista ne reaguje.
 
Ne znam da li se govorilo ranije u ovoj temi, ali fakat je da Beograd ima nedovoljno taxi vozila.

To se naročito vidi svakog radnog dana, u vremenu kada se ljudi vraćaju sa posla, otprilike između 16 i 18h.

U tom dvosatnom intervalu je nemoguće uhvatiti taxi, taxi-stanice su potpuno prazne, što znači da su sva raspoloživa vozila u pokretu.
 
Ima ih i viska a ne manjka plus divlji mamlazi
 
Kod Beton hale svako (ali svako) veče, ima 5,6 divljaka sa regularnim tablicama, zapamtio sam sledeće:

BG 1336-CE (ovaj provodi polovinu svog života tamo)
BG 1417-IX
BG 1418-IX

I toliko su komotni i izgledaju kao da su došli tamo da bi ih bolele brige.
 
Pa ovaj sa uzastopnim registracijama je vlasnik firme za divlje taksiranje.

Ima u Blicu danas tekst kako su glumili turistu i ušli kod divljaka.
 
IMG_20180901_194902.jpg


Evo ih oce da biju praviti se englez komunalaca nigdje
Astro okaci to iz blica
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/divlj ... -a/2364egc

Prišle smo taksi stanici u blizini TC "Ušće" kako bismo se prevezle do Ade Ciganlije. Međutim, jedan od taksista u čije smo vozilo želele da uđemo nas je preusmerio na svog kolegu. Vožnja je bila prilično čudna, a i preskupa. Naplatio nam je oko 2.500 dinara za trasu koju obično plaćamo 500 dinara - ispričala je za "Blic" sugrađanka, ko zna koja po redu žrtva divljih taksista.

Iako su devojke prvo posumnjale da je ovolika cena vožnje posledica noćne tarife, brzo su shvatile da ova tarifa ne važi radnim danom u 19 sati. Ne samo da su prilično skupo platile vožnju, već su i "uživale" u zatvorskim pričama vozača koji se pohvalio kako je "odnedavno na slobodi", govoreći kako mu je bilo dok se opet nije našao sa ove strane...

https://www.blic.rs/vesti/beograd/blic- ... mu/b0ydkc3

„Taksi, taksi... Hotel na Trgu? Po kilometru je 220 dinara, do tamo ima oko 15 kilometara - skoro u dahu nas je divlji taksista ubeđivao da sednemo u auto. Vožnju do centra, koja je zvanično 1.800, nudio je za 3.300.

Pre godinu dana „Blic“ je pisao o divljim taksistima, a juče smo potvrdili da oni i dalje, mimo taksi vaučera, vuku za rukav svakoga na Aerodromu „Nikola Tesla“.

Pogledajte prilog 1

i na kraju plot twist

- E, brate, hvala. „Blic“, cena od aerodroma do centra je 1.800 dinara. Eno ga tamo naš fotograf. Slika nas - na čistom srpskom rekao je naš novinar na zaprepašćenje taksiste i pružio novčanicu od 2.000 dinara.

Prevarantu za volanom je trebalo nekoliko sekundi da dođe k sebi.

-A, čekaj. Da... evo vratiću vam 200 dinara, ali pogledajte cenu na internetu. Evo, vratiću vam 200... Uf, nemam 200, imam 110 samo... jeste videli cenu na internetu - iznenađeno je brbljao. Punim gasom pobegao je s Trga, ali su naši novinari prepoznali da je reč o Nebojši Galiću o kome je „Blic“ pre godinu dana već pisao. Tada je imao čak 27 prekršaja komunalne policije, ali je i dalje nesmetano taksirao, što i danas čini.
 
Mnogo im je trebalo da nadju nacin...



Pažnja! Potrebna nam je vaša pomoć!

Dobili smo informacije o nekoliko slučajeva sa vozačima-prevarantima. Kao što znate, Yandex.Taxi nema svoje vozače, već sarađujemo samo sa partnerima koji pružaju licencirane usluge taksi prevoza u Beogradu. Kao taksista može da radi samo vozač koji ima taksi dozvolu. Međutim, saznali smo da su neki vozači sa taksi dozvolama davali svoje automobile i pametne telefone sa Yandex.Taxi softverom drugim ljudima, koji nemaju neophodne dozvole i koji su želeli da zarade na nelegalan način.

Mi i naši partneri smatramo da je ovakvo ponašanje nedopustivo, jer vozači koji ovako postupaju krše zakon i ugrožavaju vašu bezbednost. Naši partneri sada ispituju ove incidente, a dobro bi nam došla i vaša pomoć. Prilikom naručivanja vozila preko aplikacije Yandex.Taxi, vide se prezime i ime vozača koji će izvršiti vašu narudžbinu. Ako na neki način utvrdite da je na lokaciju umesto njega došao drugi čovek, molimo vas da o tome obavestite našu službu podrške preko aplikacije ili prilikom ocenjivanja nakon završetka vožnje. Bićemo vam veoma zahvalni za pomoć u poboljšanju naše usluge.

Unapred hvala!
 
Kontrola taksi prevoza – iz saobraćaja isključeno još pet vozila

Inspektor drumskog saobraćaja Sekretarijata za inspekcijske poslove je, tokom noćne vikend akcije uz asistenciju pripadnika Sekretarijata za poslove komunalne policije, izvršio vanredni inspekcijski nadzor nad taksi prevozom putnika, saopšteno je iz ovog Sekretarijata.

Iz saobraćaja je na deset dana isključeno vozilo taksi preduzetnika koji je obavljao delatnost bez „TH“ registarskih oznaka, kao i vozilo taksi prevoznika koji je delatnost obaljao sa dozvolom izdatom van Beograda. Vozila tri taksi preduzetnika, koji su takođe obaljali delatnost sa dozvolama izdatim van Beograda, zbog ponovljenog prekršaja, isključena su iz saobraćaja na period od 30 dana.

Protiv svih lica, zatečenih u prekršaju, u daljem postupku biće podneti zahtevi za pokretanje prekršajnih postupaka.

izvor: beograd.rs
 
Sve je to smjesno dok god bag** bahatih ordinira na aerodromu i kod beton hale terazijama
 
Ponasanje taksista je toliko opste poznato, da je takva scena ubacena i u film. Danasnji su samo malo modernije obuceni ali je stil isti.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PohoDbmM8gM[/youtube]
 
Znači zato što Komunalci ne rade svoj deo posla na taksi stanicama, saobraćajci ne rade svoj deo posla na kolovozima, a inspekcije ne rade svoj deo posla u kancelarijama... uvešće se novi zakon koji će dati pravo, već najomraženijoj, najnesposobnijoj i najkorumpiranijoj formaciji u državi, da zaustavlja i pretresa privatna vozila po svom izboru?
Da bi se kobajagi suzbila pojava (divlji taksisti) za koju već postoji xyz mogućih boljih rešenja i alternativa...?

tenor.gif
 
Slazem se u potpunosti sa piscem gornjeg posta.
Dati preveliku vlast nekome ko nema adekvatnu za to skolu, strucnu osposebljenost i jos mnogo toga sto im ne "lezi na ruku" je nista drugo nego jos jedan metod anarhije.
 
U međuvremenu u centru stanje potpuno normalno. Taksisti legalni i nelegalni opušteno ćaskaju i čekaju mušterije, dok komunalci opušteno vrše svoj posao (ne mogu tačno sad da se setim koji je to posao - možda da budu parkirani na samoj taksi stanici 11 metara od nelegalnog taksiste).

PS: Vidim da se na slici slabo vidi, pa da pojasnim: Beli FIAT ispred je vozilo komunalaca sa svim svojim insignijama.

 
Ono sto je nekome samo slika drugome je umetnost!

Kako ovo shvatiti. Komunalci nikako ovu ulogu ne mogu da odrade.

Komunalna sluzba radi po odluci grada Beograd a svi koji se nalaze u prekrsaju na kolovozu se pozivaju na republicki Zakon. I maloj deci je doslovce jasno da je Zakon institucijalno iznad odluke. Tako da sve prijave pisane protiv ucesnika na kolovozu padaju kod sudije.

Apsurd je veci sto se advokati ubise u pridobijanju takvih klijenata i svoje usluge pred sudom tako ociglednim prekrsiocima ne naplacuju uslugu. Razlog je sto od drzave nakon tako odbranjenog slucaja dobijaju po advokatskom cenovniku od 28 hiljada pa navise. Zavisi koliko su se puta pojavljivali na sudu i koliko su podnesaka prilozili.

Sve ovo placaju poreski obveznici a o ovome se javno ne govori.
 
Biće to da će firma ili da se sahrani ili da se iseli iz Srbije ali da sa smanjenim kapacitetom nastavi da radi ovde, s tim što će poreze plaćati drugoj državi. Onoj kojoj nije cilj da opelješi svoje ljude i sahrani sama sebe, nego da podstakne preduzetništvo i inicjativu.

Jbg... da su alavi monopolisti uvezani sa političarima i da ih zanima samo profit a kvalitet usluge nimalo... imali bi svu podršku i olakšice države a Vučko bi se utrkivao da se slika sa njima. Al ovako, mala domaća firma koja em posluje legalno, em brine o klijentima i kvalitetu... :shock: i još povrh svega toga pravi profit... :shock: a nije u šemi sa nekom strankom... :shock: ma ajte molim vas! To neće da može. To mora odma pod mač!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576756#p576756:hjdutczi je napisao(la):
direktor » Wed Oct 24, 2018 10:18 pm[/url]":hjdutczi]https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=10&dd=24&nav_id=1460368

Da vidimo sta ce biti ...
Veliko je to pitanje. Samo ce vreme pokazati sta i kako dalje?

Ali...da razjasnimo neke stvari koje iz ugla novinara ovde nisu ni spomenute a kamoli o tome....da vidimo sta se to novinski precutkuje a dobro se zna??

Jedno od osnovnih pitanja koje se uvek postavlja za te male IT prevoznike je bezbednost i nivo koji oni mogu da ispune. Prilikom pruzanja usluge.
Nije banalna stvar ali profesionalci (kamiondzije, bus vozaci, pa i taksisti u ovom slucaju) se pozivaju na zakonske uslove jedne struke koji moraju da se postuju.

Sta to znaci?
To konkretno znaci, u samo jednom slucaju primera, da prevoznik kao i svaki profesionalac u saobracaju moraju da nastupaju sa 00/oo promila alkohola u krvi.
U slucaju IT prevoznika to nije obaveza i kod njega je dozvoljena granica od 0,2/oo promila. Ovde nastaje pravna zackoljica sa pitanjem ko ce isplatiti korisniku usluge pretrpljenu stetu za povrede koje su nastale usled koriscenja a ispostavi se da je vozac pio u zakonski dozvoljenim granicama? To je njemu dozvoljeno jer on vozi civilni auto.
Kod profesionalaca to regulise obrazac Osiguranje putnika u javnom gradskom prevozu. Koje se generalno razlikuje od obaveznog osiguranja putnika. Ali se ono zakonski izdaje samo za vozila kojima se obavlja i sluze za prevoz putnika u JGP.

Primera iz prakse je dosta.
Ovo se najbolje razume tek kada do problema dodje. Zato ga je bolje na vreme spreciti da do njega ne dodje.
 
Još je bolje da se sve to predvidi i pravno definiše, a najlakše je zabraniti.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Нема горе код нас од таксиста, значи кад морам силом прилика да узмем такси припремим се као за WC.
 
Razumem pojedince...kojima je taksi skuplja opcija za nesto sto mogu jeftinije da zavrse.
Oni u svom razmisljanju imaju na to pravo.

Necu se bazirati na poredjenje i kvalitet taksi usluge samo cu skrenuti na jednu cinjenicu sa pitanjem:
-Da je kako treba i normalno i sve u redu, NE BI BILO TAKO??

NOVAC!!

Pocnimo od ovoga:
""support@appcargo.com
71-75 Shelton street, Covent Garden | London UK""
Ovo je osnovno sediste jedne od kompanija koja organizuje "app taksi" prevoz u Bgd i vrsi za to naplatu. Preko njih ide novac.
Mozda Vam to nista ne znaci!?

Posmatrajte ovako:
Da biste se vozili takvim taksijem prvo morate da uplatite novac. Nikakva druga opcija naplate NE POSTOJI. Novac leze...tamo?? I traga nema.

Da je sve legalno, normalno i kako treba zar ne bi bilo logicnije da se takva usluga placa keshom, karticom na POS terminal, vaucerom firme, poklon bonom...
Ne moze.
Jer svako takvo placanje za sobom ostavlja trag.

Zasto bi to bilo tako?
 
Vrh